Tak když ti neodpoví, napiš to na fórum pls. Ty reakce by mne také zajímaly.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Dobře, tak jsem si na ty klapky tedy musel přijít sám :-) Když člověk stiskne a podrží čudlík na jejich vysouvání, dostane je do polohy na vzlet (mimochodem s plnou zátěží, třeba kanónovou výzbrojí, se to docela hodí). Z této polohy se dají jen zasunout (krátkým stiskem), tedy ne vytáhnout úplně. Na přistání se pak zasunuté klapky vytahují jen krátkým stisknutím tlačítka jako u jiných letadel.
Na světýlka jsem pořád nepřišel.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Dobře, tak jsem si na ty klapky tedy musel přijít sám :-) Když člověk stiskne a podrží čudlík na jejich vysouvání, dostane je do polohy na vzlet (mimochodem s plnou zátěží, třeba kanónovou výzbrojí, se to docela hodí). Z této polohy se dají jen zasunout (krátkým stiskem), tedy ne vytáhnout úplně. Na přistání se pak zasunuté klapky vytahují jen krátkým stisknutím tlačítka jako u jiných letadel.
Na světýlka jsem pořád nepřišel.
Ach no Cibule, nech sa páči:
Pilot to gunner light signals:
Green light, single flash - fire at will
White light, single flash - return fire only
Red light, single flash - hold fire
Green light, multiple flashes - engage the intermediate flaps stop
White light, multiple flashes - engage the fuel tanks pressurization system (after taking off)
Red light, multiple flashes - disengage the fuel tanks pressurization system (after landing)
Gunner to pilot light signals:
Green light, single flash - the target is far away
White light, single flash - no ammo left
Red light, single flash - we're being engaged
Green light, multiple flashes - the intermediate flaps stop engaged
White light, multiple flashes - the fuel tanks pressurization system engaged
Red light, multiple flashes - the fuel tanks pressurization system disengaged.
Pneumatic flaps system allows extending the flaps to middle (take-off) position only from the fully retracted position. From the middle position, the flaps can be only retracted (Shift-F be default). Press the flaps release button (F key by default) and hold it to move the flaps from retracted to takeoff position. To extend the flaps from retracted to landing position, press F briefly.
No jo, ale co já s těmi světýlky? Můžu je nějak přepínat?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Logicky sú možné dva prístupy.
Buď máš v ovládaní možnosť zapínať nove svetielka klávesmi, alebo ich ovladas cez pôvodne príkazy strelcom RAlt+x.
Chcelo by to overiť, či bude fungovať aj cesta od strelca ( živého) k pilotovi (2 hráči v jednom stroji), a tiež by ma zaujímalo, či môže živý strelec ovládať ventily pre tlakovanie nádrže.
Lítám i AFISuju a zodpovědně můžu říct, že letadlo na 10 km jsem ještě neviděl (mimo dopraváky, samozřejmě). Jak píšeš - kroužící větroň, proti mraku, když je dobře otočený, zahlédnout můžeš. Ať nežeru, třeba i na těch 10 km. Ale o pár stupňů zatáčky dál je pod jiným úhlem, zmizí ti a už ho nenajdeš, ikdyž víš, kde ho hledat. Další věc je ta, že je něco úplně jiného koukat ze země a koukat z kabiny. Zejména ve větroních (a ve stíhačkách zřejmě podobně) máš plexi dost na plocho a viditelnost skrze kabinu pod malým úhlem je tristní. Jednou jsem minul trojici větroňů v protisměru cca 20 metrů od sebe a všimnul si jich, až jsme se míjeli. A to šli přímo z dvanácté a koukal jsem přímo do jejich směru (do tmy pod mrakem, já ještě na slunci).
Např. výsadkovou L410, o které z hlášení víš, že je přesně nad letištěm a znáš přesnou výšku a je to letadlo jak kráva, z 10 km horizontálně (většinou) taky neobjevíš (v průměrně vlhkém jižním počasí). Neříkám že nikdy, ale většinou ne. Když už, tak za cenu enormního úsilí a na úkor sledování kteréhokoli jiného směru. A to o ni víš a yvhledáváš ji. Kdybys o ni nevěděl a jen tak "kontroloval" okolí, máš jen minimální naději ji zahlédnout. Kdežto v BoX-ku - za vhodných podmínek, tzn. proti horoziontu (nikoli proti zemi nebo ocelovému nebi) dot objevíš vždy.
Proto říkám, že se mi viditelnost BoX-ka principielně líbí - někdy vidíš, někdy věci ztrácíš, ikdyž jsou blízko. Podle kouřma, stínu, úhlu slunce. To všechno má v BoX-ku správně výrazný vliv. Jen kdybychom všichni viděli stejně, no...
Tady si asi nerozumime. Netvrdim, ze je to letadlo videt nejak automaticky a ze by mel clovek dostat nejaky vyrazny dot zadarmo. A doufam, ze to tak nevyznelo, a jsem si celkem jisty, ze jsem nic takoveho nepsal. Naopak, psal jsem, ze nekdy je to tezke i na stovky metru.
Jenomze, na rovinu, kdyz jsme na ten vetron koukali, poznali jsme 1) ze je to letadlo a 2) vetron, coz je stale jeste dost daleko od "jednopixeloveho" bodu, kdy nevis, jestli je to letadlo nebo ptak.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ani ne. Ale když můžu, tak dávám peníze na věci, které mi dávají smysl. A to, co dělají 1C, mi smysl dává. Stejně se k té kampani asi ani nedostanu. Mám ty skriptované, ale volně dostupné už tři a ještě jsem se neprokousal ani tou první
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Vydali hotfix, střelci a podřízení vůbec už zase poslouchají.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ani ne. Ale když můžu, tak dávám peníze na věci, které mi dávají smysl. A to, co dělají 1C, mi smysl dává. Stejně se k té kampani asi ani nedostanu. Mám ty skriptované, ale volně dostupné už tři a ještě jsem se neprokousal ani tou první
až to prolítneš, jistě nám rád předložíš objektivní kritiku
Vydali hotfix, střelci a podřízení vůbec už zase poslouchají.
V tom hotfixe je toho asi viac, pravdepodobne opäť upravili grafiku - vratil som znovu nastavenia na maximálne hodnoty a ide to bez trhania, bez stuteringu a podobne. Oficialne je ale info iba o strelcoch.
Na PM ohladne FM pre IL2 som odpoved doteraz nedostal, dam to do prislusneho vlakna na fore IL2. Predtym si ho ale znovu otestujem, ci náhodou nerobili niečo aj tam.
Cibulko, nie si sam čo si predobjednal novu kampan. Suhlasim s tvojim odôvodnenim, vidím to rovnako.
Killere, ja mam nVidiu 670 so 4 GB ram a do hotfixu som mal stiahnutu dohladnost na 3x,, na 4x uz to bolo pre mna nelietatelne. Po hotfixe zapnute 4x, kvalita na Ultra, zapnuta rozsirena trava, filter na Sharp, v podstate jedine com nemam zapnute je VR a dve karty v kompe. FPS mam teraz v priemere medzi 57-60 (zapnuta synchronizacia), tesne pri zemi to obcas klesa na nejakych 40-45. Zavisi od mapy.
Napriek tomu, ze postupne to davaju znovu do poriadku (graficky), z mojho pohladu ide o jeden z najnepodarenejsich patchov co vydali. No, niekedy sa aj majster tesar utne, ze.
Upravil/a Baron dne 19-05-2017 11:14
Killere, ja mam nVidiu 670 so 4 GB ram a do hotfixu som mal stiahnutu dohladnost na 3x,, na 4x uz to bolo pre mna nelietatelne. Po hotfixe zapnute 4x, kvalita na Ultra, zapnuta rozsirena trava, filter na Sharp, v podstate jedine com nemam zapnute je VR a dve karty v kompe. FPS mam teraz v priemere medzi 57-60 (zapnuta synchronizacia), tesne pri zemi to obcas klesa na nejakych 40-45. Zavisi od mapy.
Napriek tomu, ze postupne to davaju znovu do poriadku (graficky), z mojho pohladu ide o jeden z najnepodarenejsich patchov co vydali. No, niekedy sa aj majster tesar utne, ze.
Tak to je dobře. Dorazím domů a testnu to. Musel jsem stáhnout tohle: grafika balanced z ultra, AA 2x z 4x. Pak už to šlo. Jinak to bylo nehratelný.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.