ty novinky to je skutečně informáční klenot ... "Startovaly k ní proto dvě jihokorejské stíhačky F-1 Falcon"
nejsou schopný neudělat v článku o třech větách chybu ..
Re vosa v poli, dle drbu dotahovani na letiste, co nemohlo vyjit, dozuzlano do male vysky a rychlosti a pak pad namisto vcasne odbocky na prilehlou louku. Cili ne rozvinuta vyvrtka ze ctvrte, to by nepomohla ani ta relativne mekka repka.
No definitivně se to dozvíme na jarním školení Ale to křídlo, ležící přes trup a štípnuté podélně, to mi nejde do hlavy. To si při vší fantazii neumím předtavit, jak by se mohlo stát při standardním podrovnání, ať už se po dotyku s porostem dělo cokoli.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 15-05-2017 12:19
Re vosa v poli, dle drbu dotahovani na letiste, co nemohlo vyjit, dozuzlano do male vysky a rychlosti a pak pad namisto vcasne odbocky na prilehlou louku. Cili ne rozvinuta vyvrtka ze ctvrte, to by nepomohla ani ta relativne mekka repka.
No definitivně se to dozvíme na jarním školení Ale to křídlo, ležící přes trup a štípnuté podélně, to mi nejde do hlavy. To si při vší fantazii neumím předtavit, jak by se mohlo stát při standardním podrovnání, ať už se po dotyku s porostem dělo cokoli.
No prave ze standardni podrovnani to nebylo. To kridlo take mohl nekdo poponest, aby se dostal k pilotovi. Uvidime, az urad vyvesi zaverecnou zpravu.
LesniHU napsal:
No prave ze standardni podrovnani to nebylo. To kridlo take mohl nekdo poponest, aby se dostal k pilotovi. Uvidime, az urad vyvesi zaverecnou zpravu.
Taky jsem "prouvažoval" tenhle scénář. Ale jak říkám - nedovedu si to představit. Při zachycení o porost kteroukoli polovinou křídla by se obě lámaly koncem směrem k ocasu. To křídlo leží vylomené směrem dopředu. Varianta, že jej tam položili při záchraně, je taky těžko uvěřitelná. Kdekoli by leželo to křídlo, je jednodušší a logičtější položit ho na zem, ne na trup. Zatřetí - ten náraz, který vyrval křídlo (přefiklo to čepy ???), musel být neskutečný. A ta díra v zemi se taky nemohla stát jinak, než že letadlo šlo křídlem napřed.
Nanejvýš si dovedu představit, že zavadil levým křídlem, udělal hodiny 90° doleva, jakási (mi neznámá) síla ho poklonila doprava a on zapíchnul pravým vřetenem do země. Ale co by jej takto - a hlavně takto rychle - naklonilo napravo, když zavadil nalevo, si opět neumím představit.
Ještě mohl jít tím křídlem napřed záměrně, skluzem. Ale to už vůbec nedává smysl. Jako fakt jsem zvědavý, o co šlo.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 16-05-2017 17:08
btw s Blaníkem se dá sednout do řepky celkem dobře ..
Je ovšem otázka, jak vypadá výškovka. Nám takhle do (nižší) řepky sedl Blaník před lety a obě půlky výškovky připažily, trup okolo výškovky to zmuchlalo dovnitř jak papír.
A shodou okolností minulý víkend sedl náš Twin-Astir taky do řepky. Nedotáhl to za deště (o 20 metrů) na letiště, vzal posledních 10 metrů porostu, okamžitě ho to otočilo, z řepky vyletěl kolmo do předpolí, kde udělal hodiny. Mokrá řepka lítala dva metry vysoko, efekty jak z BoS-ka Letadlo podle všeho taky v pořádku, ale šachty brzd asi nikdy nikdo nevyčistí
LesniHU napsal:
No prave ze standardni podrovnani to nebylo. To kridlo take mohl nekdo poponest, aby se dostal k pilotovi. Uvidime, az urad vyvesi zaverecnou zpravu.
Taky jsem "prouvažoval" tenhle scénář. Ale jak říkám - nedovedu si to představit. Při zachycení o porost kteroukoli polovinou křídla by se obě lámaly koncem směrem k ocasu. To křídlo leží vylomené směrem dopředu. Varianta, že jej tam položili při záchraně, je taky těžko uvěřitelná. Kdekoli by leželo to křídlo, je jednodušší a logičtější položit ho na zem, ne na trup. Zatřetí - ten náraz, který vyrval křídlo (přefiklo to čepy ???), musel být neskutečný. A ta díra v zemi se taky nemohla stát jinak, než že letadlo šlo křídlem napřed.
Nanejvýš si dovedu představit, že zavadil levým křídlem, udělal hodiny 90° doleva, jakási (mi neznámá) síla ho poklonila doprava a on zapíchnul pravým vřetenem do země. Ale co by jej takto - a hlavně takto rychle - naklonilo napravo, když zavadil nalevo, si opět neumím představit.
Ještě mohl jít tím křídlem napřed záměrně, skluzem. Ale to už vůbec nedává smysl. Jako fakt jsem zvědavý, o co šlo.
Letiste je imho na sedme az osme hodine te vosy, occamova britva nam rika, ze dopad byl pravym kridlem, nasledovala rotace doprava a ukrouceni ocasu po jeho dopadu diky setrvacnosti vyskovky a smerovky. Z porostu a der v zemi bych moc nevyvozoval, uz to tam rozdupali hasici, doktori, vysetrovatele a ostatne i ten fotograf.
Zdůraznění této vlastnosti je samozřejmě zcela na místě, protože průměrný pilot Focke-Wulfu je přibližně dvakrát krásnější než pilot Spitfiru a až sedmkrát krásnější než piloti sovětských Jakovlevů. Vůbec nejkrásnější jsou ale piloti italských strojů Macchi. Jenže ti nemají smysl für den Krieg, takže nemá smysl se jimi moc zabývat
Ovšem zapomněl na piloty kteří mají při vycházejícím slunci ten správný profil
Upravil/a magot dne 18-05-2017 10:07
Tedy máš to tak hezký, že jsem kliknul na ten + padesátník. Jestli třeba stavíš dům, můžu se přihlásit ještě z druhého počítače a poslat dvakrát tolik peněz.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.