Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
AJaromir |
Přidané 10-05-2017 19:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Já mám 27" Dell S2716DG. QHD(2K) 144hz Gsync, 8bpc. Doty nemám problém najít v čemkoliv. A to ten monitor má dost mizernej gamut. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 10-05-2017 19:13
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Dohlednost cílů je tuším 10km. Je to podle mě omezení spíš s ohledem na výkon celé infrastruktury a napříč zvažovanýma PC sestavama. Se to tu už probíralo. To, že letadlo vidíte na zoom i na takovou vzdálenost jako letadlo, a ne jako dot, je pokrok zobrazovacích technologií. Šturm se kolikrát nelítal ani na 1024*768 bodů. Dnes máte všichni 1920*1080 bodů nebo dokonce 2560*1440. Takže na tu vzdálenost je letadlo pod zoomem ještě letadlo. Jo, je to rušivé, pokud náhle zmizí ze zoomu.
Když nezoomujete, je to dot, ne snad? Snad se nebudeme hádat o to, že BOS neumí dot jako dot. Umí, jenže vám ten dot i zvětší, což šturm mohl taky, jen to fungovalo na menší vzdálenost. A doty naopak byly vidět daleko, páčto tenkrát dot byl na obrazovce vidět, bo ji pořádný kus zabíral a barev bylo málo, tedy bylo vidět i na slepém monitoru. V zásadě si tedy stěžujete na pokrok. No pokrok holt nemusí vždy jít směrem, který vyhovuje každému. Což je pochopitelné, ale přesto na solidním monitoru je BOSko fajn jak je. A kdo do toho ten peníz nedá, si to užije míň. Za to já objektivně nemůžu a víc než poukázáním na tu skutečnost vám ani nepomůžu.
Non est specifica
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 10-05-2017 19:16
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
A hele už začíná chápat. Takže říkáš, že tvoje Porche je ti prd platné, protože můj Trabant tě uvidí na stejnou vzdálenost? |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 10-05-2017 19:41
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč) |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 10-05-2017 20:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
1stCL_Novotny napsal:
Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)
10 km je strašně moc Srovnáváno s realitou, teda. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 10-05-2017 20:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
1stCL_Jiricek napsal:
1stCL_Novotny napsal:
Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)
10 km je strašně moc Srovnáváno s realitou, teda. Když to není stříbrný Boeing. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 10-05-2017 21:02
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Jsem téhož názoru. Za mne OK! |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-05-2017 21:06
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Myslím, že v DCS je to s viditelností dotů celkem reálné. A tam platí, že čím vyšší rozlišení, tím lépe jdou ty potvory najít. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 11-05-2017 02:06
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Jiricek napsal:
1stCL_Novotny napsal:
Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)
10 km je strašně moc Srovnáváno s realitou, teda. Tak kategoricky bych nebyl, zalezi na situaci. Proti obloze se krouzici vetron da zpozorovat relativne snadno na tech deset kilaku, tedy ve chvilich, kdy je zrovna bokem, nizko nad zemi proti terenu to je velmi tezke i na stovky metru. Jeden problem simu je malo clenite prostredi, takze tenhle rozdil nevynikne, druhy, ze k dotu je treba se chovat jako by to byl model - vzit pohled na cil, z nej vykuchat barvu a plochu prurezu a to pripadne namixovat na obrazovku. Ne ze dot je a o par metru dal uz neni a kamuflaz vlastne nefunguje. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 11-05-2017 11:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Lítám i AFISuju a zodpovědně můžu říct, že letadlo na 10 km jsem ještě neviděl (mimo dopraváky, samozřejmě). Jak píšeš - kroužící větroň, proti mraku, když je dobře otočený, zahlédnout můžeš. Ať nežeru, třeba i na těch 10 km. Ale o pár stupňů zatáčky dál je pod jiným úhlem, zmizí ti a už ho nenajdeš, ikdyž víš, kde ho hledat. Další věc je ta, že je něco úplně jiného koukat ze země a koukat z kabiny. Zejména ve větroních (a ve stíhačkách zřejmě podobně) máš plexi dost na plocho a viditelnost skrze kabinu pod malým úhlem je tristní. Jednou jsem minul trojici větroňů v protisměru cca 20 metrů od sebe a všimnul si jich, až jsme se míjeli. A to šli přímo z dvanácté a koukal jsem přímo do jejich směru (do tmy pod mrakem, já ještě na slunci).
Např. výsadkovou L410, o které z hlášení víš, že je přesně nad letištěm a znáš přesnou výšku a je to letadlo jak kráva, z 10 km horizontálně (většinou) taky neobjevíš (v průměrně vlhkém jižním počasí). Neříkám že nikdy, ale většinou ne. Když už, tak za cenu enormního úsilí a na úkor sledování kteréhokoli jiného směru. A to o ni víš a yvhledáváš ji. Kdybys o ni nevěděl a jen tak "kontroloval" okolí, máš jen minimální naději ji zahlédnout. Kdežto v BoX-ku - za vhodných podmínek, tzn. proti horoziontu (nikoli proti zemi nebo ocelovému nebi) dot objevíš vždy.
Proto říkám, že se mi viditelnost BoX-ka principielně líbí - někdy vidíš, někdy věci ztrácíš, ikdyž jsou blízko. Podle kouřma, stínu, úhlu slunce. To všechno má v BoX-ku správně výrazný vliv. Jen kdybychom všichni viděli stejně, no... :D |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-05-2017 12:17
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tohle odpovídá mým pozorováním. Máme chatu cca 6km od Řípu a když kolem lítaj ty vyhlídkové lety, ještě je šance to letadlo vidět. Ale je to na hraně. A člověk ví, že lítaj kolem toho kopce. Takže znám směr a vzdálenost. Jinak odhaduju, že jednomotorová letadla běžně člověk zaznamenává někde na půlce této vzdálenosti. Běžně nelze vykládat jako průměr. Stále záleží na vzájemných pozicích letadla, pozorovatele, slunce a co já vím čeho ještě. K nalezení letadla ze země hodně pomáhá zvuk. Tedy především ve smyslu, že člověk ví, že má něco hledat. Ale to za letu nehrozí, slyšet není nic než vlastní kravál.
... Jo piloti si za války pomáhali metamfetaminem. Zkuste to někdo taky a podělte se, o kolik líp jste viděli doty. Navíc pak prý člověk nemá strach jít do souboje.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-05-2017 13:11
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Jiricek napsal:
Lítám i AFISuju a zodpovědně můžu říct, že letadlo na 10 km jsem ještě neviděl (mimo dopraváky, samozřejmě). Jak píšeš - kroužící větroň, proti mraku, když je dobře otočený, zahlédnout můžeš. Ať nežeru, třeba i na těch 10 km. Ale o pár stupňů zatáčky dál je pod jiným úhlem, zmizí ti a už ho nenajdeš, ikdyž víš, kde ho hledat. Další věc je ta, že je něco úplně jiného koukat ze země a koukat z kabiny. Zejména ve větroních (a ve stíhačkách zřejmě podobně) máš plexi dost na plocho a viditelnost skrze kabinu pod malým úhlem je tristní. Jednou jsem minul trojici větroňů v protisměru cca 20 metrů od sebe a všimnul si jich, až jsme se míjeli. A to šli přímo z dvanácté a koukal jsem přímo do jejich směru (do tmy pod mrakem, já ještě na slunci).
Např. výsadkovou L410, o které z hlášení víš, že je přesně nad letištěm a znáš přesnou výšku a je to letadlo jak kráva, z 10 km horizontálně (většinou) taky neobjevíš (v průměrně vlhkém jižním počasí). Neříkám že nikdy, ale většinou ne. Když už, tak za cenu enormního úsilí a na úkor sledování kteréhokoli jiného směru. A to o ni víš a yvhledáváš ji. Kdybys o ni nevěděl a jen tak "kontroloval" okolí, máš jen minimální naději ji zahlédnout. Kdežto v BoX-ku - za vhodných podmínek, tzn. proti horoziontu (nikoli proti zemi nebo ocelovému nebi) dot objevíš vždy.
Proto říkám, že se mi viditelnost BoX-ka principielně líbí - někdy vidíš, někdy věci ztrácíš, ikdyž jsou blízko. Podle kouřma, stínu, úhlu slunce. To všechno má v BoX-ku správně výrazný vliv. Jen kdybychom všichni viděli stejně, no...
Souhlas, mám tytéž zkušenosti. Nicméně je ale nemám z 5, 7 a 10 km ... počítám že tam bude menší kouřmo |
|
|
|
Mira |
Přidané 11-05-2017 14:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Vyšel 2.010 ..
https://forum.il2...ntry470291 |
|
|
|
Deschain |
Přidané 11-05-2017 15:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
super update btw v quick misi už maj přidanej spitfire V jako AI, ale když sem to zkusil tak mi spadl sturm, nicméně snad už brzo |
|
|
|
Mira |
Přidané 11-05-2017 17:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Člověče, at koukam, jak koukam, já tam žádnýho Spita nevidím |
|
|
|
Deschain |
Přidané 11-05-2017 17:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Mira napsal:
Člověče, at koukam, jak koukam, já tam žádnýho Spita nevidím
už je pryč s tím hotfixem ale byl tam |
|
|
|
Art |
Přidané 11-05-2017 21:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Ó můj bože!!! Konečně to přiznali a opravili DMG u německých 20 (Asi to zjistili, když dělali video pro patch 10 a zahráli si taky za německý éra ..) a to muselo být fňukání, že to furt nesedí. Hned po prvním testu jsem pocítil sílu u fokáče a peška šla k zemi už mnohem snadněji. Ještě doladit ty dva Yaki a bude to nakonec opravdu super hra |
|
|
|
batoh |
Přidané 11-05-2017 22:55
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
Rumcajs napsal:... Jo piloti si za války pomáhali metamfetaminem. Zkuste to někdo taky a podělte se, o kolik líp jste viděli doty. Navíc pak prý člověk nemá strach jít do souboje.
Prosím o více informací, kteří piloti si za války takto pomáhali a jaké účinky a projevy zaznamenali. Děkuji.
Pro více případných informací o látkách ovlivňujících psychiku pilotů snad najdeme vhodné vlákno. |
|
|
|
magot |
Přidané 11-05-2017 23:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
fasovali to jako vitamíny, účinky jsou jasné je to speed
[img]http://tiara013.at/wp-content/uploads/2016/12/Pervitindose.jpg[/img] is not a valid Image.
Vhodné pro noční lety, odstranění spánku, dobrá nálada a pernamentně roztažené zornice čili zvýšená citlivost v zraku
Naposledy si s touhle sračkou hrálo USAAF v r.2003 v Iráku kde jim piloti A-10tek začli kosit svoje lidi ..
Upravil/a magot dne 11-05-2017 23:15
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 11-05-2017 23:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
Piloti Mustangů z Iwo používali benzedrin proti únavě. Ale kromě toho, že si to vzali už nepsali žádné popisy dalších vedlejších účinků. Nebo jsem to jen nenašel (ani nehledal)... |
|
|