November 24 2024 10:01:04
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
AJaromir
Já mám 27" Dell S2716DG. QHD(2K) 144hz Gsync, 8bpc. Doty nemám problém najít v čemkoliv. A to ten monitor má dost mizernej gamut.
 
Rumcajs
Dohlednost cílů je tuším 10km. Je to podle mě omezení spíš s ohledem na výkon celé infrastruktury a napříč zvažovanýma PC sestavama. Se to tu už probíralo. To, že letadlo vidíte na zoom i na takovou vzdálenost jako letadlo, a ne jako dot, je pokrok zobrazovacích technologií. Šturm se kolikrát nelítal ani na 1024*768 bodů. Dnes máte všichni 1920*1080 bodů nebo dokonce 2560*1440. Takže na tu vzdálenost je letadlo pod zoomem ještě letadlo. Jo, je to rušivé, pokud náhle zmizí ze zoomu.
Když nezoomujete, je to dot, ne snad? Snad se nebudeme hádat o to, že BOS neumí dot jako dot. Umí, jenže vám ten dot i zvětší, což šturm mohl taky, jen to fungovalo na menší vzdálenost. A doty naopak byly vidět daleko, páčto tenkrát dot byl na obrazovce vidět, bo ji pořádný kus zabíral a barev bylo málo, tedy bylo vidět i na slepém monitoru. V zásadě si tedy stěžujete na pokrok. No pokrok holt nemusí vždy jít směrem, který vyhovuje každému. Což je pochopitelné, ale přesto na solidním monitoru je BOSko fajn jak je. A kdo do toho ten peníz nedá, si to užije míň. Za to já objektivně nemůžu a víc než poukázáním na tu skutečnost vám ani nepomůžu.
Non est specifica
 
CSW_Cassius Chaerea
A hele už začíná chápat. Takže říkáš, že tvoje Porche je ti prd platné, protože můj Trabant tě uvidí na stejnou vzdálenost?
 
1stCL_Novotny
Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)
 
1stCL_Jiricek
1stCL_Novotny napsal:

Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)

10 km je strašně moc Úsměv Srovnáváno s realitou, teda.
 
CSW_Cassius Chaerea
1stCL_Jiricek napsal:

1stCL_Novotny napsal:

Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)

10 km je strašně moc Úsměv Srovnáváno s realitou, teda.
Když to není stříbrný Boeing. Úsměv
 
1stCL_Novotny
Jsem téhož názoru. Za mne OK!
 
AJaromir
Myslím, že v DCS je to s viditelností dotů celkem reálné. A tam platí, že čím vyšší rozlišení, tím lépe jdou ty potvory najít.
 
LesniHU
1stCL_Jiricek napsal:

1stCL_Novotny napsal:

Dotaz. Je špatné že jsou letadla vidět na 10km?
a.) Protože je mám šanci vidět hodně pozdě (bo se spíš kochám než pátrám),
b.) Protože je to i tak strašně málo? (proč)

10 km je strašně moc Úsměv Srovnáváno s realitou, teda.
Tak kategoricky bych nebyl, zalezi na situaci. Proti obloze se krouzici vetron da zpozorovat relativne snadno na tech deset kilaku, tedy ve chvilich, kdy je zrovna bokem, nizko nad zemi proti terenu to je velmi tezke i na stovky metru. Jeden problem simu je malo clenite prostredi, takze tenhle rozdil nevynikne, druhy, ze k dotu je treba se chovat jako by to byl model - vzit pohled na cil, z nej vykuchat barvu a plochu prurezu a to pripadne namixovat na obrazovku. Ne ze dot je a o par metru dal uz neni a kamuflaz vlastne nefunguje.
 
1stCL_Jiricek
Lítám i AFISuju a zodpovědně můžu říct, že letadlo na 10 km jsem ještě neviděl (mimo dopraváky, samozřejmě). Jak píšeš - kroužící větroň, proti mraku, když je dobře otočený, zahlédnout můžeš. Ať nežeru, třeba i na těch 10 km. Ale o pár stupňů zatáčky dál je pod jiným úhlem, zmizí ti a už ho nenajdeš, ikdyž víš, kde ho hledat. Další věc je ta, že je něco úplně jiného koukat ze země a koukat z kabiny. Zejména ve větroních (a ve stíhačkách zřejmě podobně) máš plexi dost na plocho a viditelnost skrze kabinu pod malým úhlem je tristní. Jednou jsem minul trojici větroňů v protisměru cca 20 metrů od sebe a všimnul si jich, až jsme se míjeli. A to šli přímo z dvanácté a koukal jsem přímo do jejich směru (do tmy pod mrakem, já ještě na slunci).

Např. výsadkovou L410, o které z hlášení víš, že je přesně nad letištěm a znáš přesnou výšku a je to letadlo jak kráva, z 10 km horizontálně (většinou) taky neobjevíš (v průměrně vlhkém jižním počasí). Neříkám že nikdy, ale většinou ne. Když už, tak za cenu enormního úsilí a na úkor sledování kteréhokoli jiného směru. A to o ni víš a yvhledáváš ji. Kdybys o ni nevěděl a jen tak "kontroloval" okolí, máš jen minimální naději ji zahlédnout. Kdežto v BoX-ku - za vhodných podmínek, tzn. proti horoziontu (nikoli proti zemi nebo ocelovému nebi) dot objevíš vždy.

Proto říkám, že se mi viditelnost BoX-ka principielně líbí - někdy vidíš, někdy věci ztrácíš, ikdyž jsou blízko. Podle kouřma, stínu, úhlu slunce. To všechno má v BoX-ku správně výrazný vliv. Jen kdybychom všichni viděli stejně, no... :D
 
Rumcajs
Tohle odpovídá mým pozorováním. Máme chatu cca 6km od Řípu a když kolem lítaj ty vyhlídkové lety, ještě je šance to letadlo vidět. Ale je to na hraně. A člověk ví, že lítaj kolem toho kopce. Takže znám směr a vzdálenost. Jinak odhaduju, že jednomotorová letadla běžně člověk zaznamenává někde na půlce této vzdálenosti. Běžně nelze vykládat jako průměr. Stále záleží na vzájemných pozicích letadla, pozorovatele, slunce a co já vím čeho ještě. K nalezení letadla ze země hodně pomáhá zvuk. Tedy především ve smyslu, že člověk ví, že má něco hledat. Ale to za letu nehrozí, slyšet není nic než vlastní kravál.

... Jo piloti si za války pomáhali metamfetaminem. Zkuste to někdo taky a podělte se, o kolik líp jste viděli doty. Navíc pak prý člověk nemá strach jít do souboje.
Non est specifica
 
magot
1stCL_Jiricek napsal:

Lítám i AFISuju a zodpovědně můžu říct, že letadlo na 10 km jsem ještě neviděl (mimo dopraváky, samozřejmě). Jak píšeš - kroužící větroň, proti mraku, když je dobře otočený, zahlédnout můžeš. Ať nežeru, třeba i na těch 10 km. Ale o pár stupňů zatáčky dál je pod jiným úhlem, zmizí ti a už ho nenajdeš, ikdyž víš, kde ho hledat. Další věc je ta, že je něco úplně jiného koukat ze země a koukat z kabiny. Zejména ve větroních (a ve stíhačkách zřejmě podobně) máš plexi dost na plocho a viditelnost skrze kabinu pod malým úhlem je tristní. Jednou jsem minul trojici větroňů v protisměru cca 20 metrů od sebe a všimnul si jich, až jsme se míjeli. A to šli přímo z dvanácté a koukal jsem přímo do jejich směru (do tmy pod mrakem, já ještě na slunci).

Např. výsadkovou L410, o které z hlášení víš, že je přesně nad letištěm a znáš přesnou výšku a je to letadlo jak kráva, z 10 km horizontálně (většinou) taky neobjevíš (v průměrně vlhkém jižním počasí). Neříkám že nikdy, ale většinou ne. Když už, tak za cenu enormního úsilí a na úkor sledování kteréhokoli jiného směru. A to o ni víš a yvhledáváš ji. Kdybys o ni nevěděl a jen tak "kontroloval" okolí, máš jen minimální naději ji zahlédnout. Kdežto v BoX-ku - za vhodných podmínek, tzn. proti horoziontu (nikoli proti zemi nebo ocelovému nebi) dot objevíš vždy.

Proto říkám, že se mi viditelnost BoX-ka principielně líbí - někdy vidíš, někdy věci ztrácíš, ikdyž jsou blízko. Podle kouřma, stínu, úhlu slunce. To všechno má v BoX-ku správně výrazný vliv. Jen kdybychom všichni viděli stejně, no... Šklebící se

Souhlas, mám tytéž zkušenosti. Nicméně je ale nemám z 5, 7 a 10 km ... počítám že tam bude menší kouřmo
 
Mira
Vyšel 2.010 ..
https://forum.il2...ntry470291
 
Deschain


super update Úsměv btw v quick misi už maj přidanej spitfire V jako AI, ale když sem to zkusil tak mi spadl sturm, nicméně snad už brzo Šklebící se
 
Mira
Člověče, at koukam, jak koukam, já tam žádnýho Spita nevidím Zamračený
 
Deschain
Mira napsal:

Člověče, at koukam, jak koukam, já tam žádnýho Spita nevidím Zamračený

už je pryč s tím hotfixem Úsměv ale byl tam Šklebící se
 
Art
Ó můj bože!!! Konečně to přiznali a opravili DMG u německých 20 Úsměv (Asi to zjistili, když dělali video pro patch 10 a zahráli si taky za německý éra ..) a to muselo být fňukání, že to furt nesedí. Hned po prvním testu jsem pocítil sílu u fokáče a peška šla k zemi už mnohem snadněji. Ještě doladit ty dva Yaki a bude to nakonec opravdu super hra Šklebící se
 
batoh
Rumcajs napsal:... Jo piloti si za války pomáhali metamfetaminem. Zkuste to někdo taky a podělte se, o kolik líp jste viděli doty. Navíc pak prý člověk nemá strach jít do souboje.

Prosím o více informací, kteří piloti si za války takto pomáhali a jaké účinky a projevy zaznamenali. Děkuji.
Pro více případných informací o látkách ovlivňujících psychiku pilotů snad najdeme vhodné vlákno. Úsměv
 
magot
fasovali to jako vitamíny, účinky jsou jasné je to speed
[img]http://tiara013.at/wp-content/uploads/2016/12/Pervitindose.jpg[/img] is not a valid Image.

Vhodné pro noční lety, odstranění spánku, dobrá nálada a pernamentně roztažené zornice čili zvýšená citlivost v zraku
Naposledy si s touhle sračkou hrálo USAAF v r.2003 v Iráku kde jim piloti A-10tek začli kosit svoje lidi ..
Upravil/a magot dne 11-05-2017 23:15
 
Saburo
Piloti Mustangů z Iwo používali benzedrin proti únavě. Ale kromě toho, že si to vzali už nepsali žádné popisy dalších vedlejších účinků. Nebo jsem to jen nenašel (ani nehledal)...
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,033,752 návštěv