Ono to není tak, že by to dělal pořád. Mimo tohle lítá fajn a i na hodně malejch rychlostech se dá kočírovat v klidu. To co popisujem je nečekaný a nesmyslný. Nejde po křídle. Popsal bych to tak, že letíš rovně a náhle jak když se chytneš do sítě. Čumák vzhůru, po břiše pokračuješ vpřed, zastavíš a jdeš roztočenej dolu jak šutr. Jednou to bylo asi 400km/h, pak kolem 500km/h a Tozzi 750-800. Nevím, ale nemůže být problém jinde než v modelu FW? Myslím tím joy, hra, nebo tak nějak?
Covece aby som pravdu povedal, neviem si to vobec predstavit. Mne sa to zatial nestalo, ani nikomu z nasej grupy. Netusim, ci je to periferiami, ale myslim,ze to samotnou hrou asi nebude.
Když modifikace, tak pro všechny. Spíš mě sejří, že na serveru Random Expert, do modifikací zahrnují všechny tipy bomb. Chápu, chceš na stíhačku jinou výzbroj, odebrat zadní pancíř nebo silnější motor, tak se snaž nezhebnout, něco sestřelit/zničit a vrať se domů. Odměnou ti bude povolena modifikace. Chápu, chceš do bomberu větší pumu, odolnější kryty motorů nebo silnější obranou výzbroj, pro Tebe to taky platí. Ale proč nedají jeden bombload jako standart, ať má ten bombr proč letět?
Když modifikace, tak pro všechny. Spíš mě sejří, že na serveru Random Expert, do modifikací zahrnují všechny tipy bomb. Chápu, chceš na stíhačku jinou výzbroj, odebrat zadní pancíř nebo silnější motor, tak se snaž nezhebnout, něco sestřelit/zničit a vrať se domů. Odměnou ti bude povolena modifikace. Chápu, chceš do bomberu větší pumu, odolnější kryty motorů nebo silnější obranou výzbroj, pro Tebe to taky platí. Ale proč nedají jeden bombload jako standart, ať má ten bombr proč letět?
No páčto se snažej do simulace vnést herní prvky. To je jako bys do manželství chtěl vnášet třeba logiku.
To stačí. Německá éra k něčemu tak sofistikovanému jako je zpětně zrcátko nikdy nedospěla. Spit a cobra je počítám budou mít také. Víc netřeba
Omyl. Su zdokumentovane Bf so zrkadlami a Hs ich pouzivali standartne
Jj, holky od LW ho měly standardně v kabelce :-)
Edit: Ty německý plečky zrcátka neměly, ale například kvalitní stroje, které užívala Regia Aeronautica , jako třeba v případě Blesku, ano. To by měli ještě dodělat.
Upravil/a 310_cibule dne 05-05-2017 21:46
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ještě další drobný předmět, který není uveden v dokumentu DD je, že metodu zpracování částic, kterou jsme museli odstranit kvůli problémům karet AMD, byla obnovena. Takže efekty částic by neměl být tak velkým žroutem FPS. Pomáhá jak kartám NVIDIA, tak i AMD.
Ještě další drobný předmět, který není uveden v dokumentu DD je, že metodu zpracování částic, kterou jsme museli odstranit kvůli problémům karet AMD, byla obnovena. Takže efekty částic by neměl být tak velkým žroutem FPS. Pomáhá jak kartám NVIDIA, tak i AMD.
Čo také si presně predstavujetě pod týmy částicami?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Takhle, Karty Nvidia před mnoha lety koupili Firmu Ageia, která vyráběla co-prosesor pro fyzikální výpočty fluida a částit. Dělalo to ve hrách skvělé efekty, ale kdo nemá kartu od NVidie, si tyto efekty neužije, protože jsou celkem náročné na výkon systému. Jde totiž o to, že procesor počítá i se simulací pevnosti, pružnosti, povrchového napětí a viskozitě látek, a.t.d. YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
Jinak těchto technologií si můžete užít v posledním zaklínačovi, pokud máte kartu Nvidia.
Upravil/a AJaromir dne 06-05-2017 09:45
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ty videa jsou většinou technologická. Je k tomu potřeba vědět pár věcí. První, jsou ty videa celkem stará, takže ta technologie bude již vylepšena. Další věc, starší karty si s tím nemusí poradit. Další věc, ty technologická videa se soustředí na co nejlepší znázornění efektu, které má ve výsledku tolik voxelů, kolik má celá scéna v běžné hře.
Neslaví, ale jsou funkční. S AMD pro jistotu nejdou vůbec.
Myslíš třeba PhysX? To bylo humbuku jak nám to všem změní život od základů a kde je teď?
AMD nabídlo otevřený kód, který funguje i pod Nvidií (viz. GPUOpen)... Ne nějaký uzavřený sračky typu GameWorks, kde se např. úmyslně přidává teselace, aby v testech AMD GPU propadly nebo jejich excelentní GeForce Experience, co bonzuje a vyžaduje login.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.