Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Powerty |
Přidané 03-05-2017 23:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Není zač. Hlavně když ti to pomůže. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 05-05-2017 09:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Zas jsem se jednou proletěl a tentokrát hned nechcípnul. Byl jsem na DED expert serveru a sundal jednu Pešku. Páčto jsem neměl vhodné skóre, nemohl jsem si vzít Befko, protože jsem chtěl modifikaci s sundaným zadním štítem. No tak jsem "musel" vzít zavděk FW 190tkou, páčto z tý je vidět i bez modifikací. To se nakonec ukázalo jako dobrá volba na tu Pešku. Zasáhnul jsem jí podle logu 77 krát. FW má slušný počet kanonů, aby podstatná část těch zásahů byla z nich. To by jeden řekl, že by se taková peška měla poroučet k zemi velmi snadno. Ona se tedy posléze poroučela, ale DM BOSka mě opět jednou nadchnul. Z toho logu http://72ag-ded.r...39/?tour=8, když jsem to sečetl, mi vyšlo, že těch 77 zásahů udělalo poškození asi 10,5%. Chuť jsem si spravil akorát zásahama střelce, kterého jsem přizabil z 93,5%. Peška šla k zemi až tím, že jsem jí zapálil a chudák AI střelec uhořel. Jinak snad s těma zbylýma 6.5% života střílí ještě teď. Když si tohle srovnám s většinou mých setkání s Peškou, kdy to při pokusu o přiblížení udělá cink, zastaví se motor a v logu je lakonické "SHOTDOWN". Asi v 10% to neudělá nic, jen potemní obrazovka a v logu je navrch "KILLED". No tak si říkám, že to je nefér. Zas ale když letím Peškou, můj střelec pitomec netrefí nikdy nic. Kde je ten fígl? Máte návod na fungujícího střelce? (jako dát mu pokyn, aby se snažil a na jakou vzdálenost, to umím)
Non est specifica
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 05-05-2017 09:52
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
No a mojí 110G2 poslalo k zemi sedm zásahů bez křídla, střelec mrtvej, oba motory v plamenech a já zakrvavenej pohled před chcípnutím. Jo, peška to je létající ingot a v každý sedí Zajcev jako střelec. Co mě ale zaráží, jak snadno jde sundat Il-2. To je zas jinej extrém. |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 05-05-2017 09:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Peška je vypečený cíl . Můžeš být rád, že jsi přežil a neměl jsi Fw na odpis. Posledních pár dnů sedlám taky Fw a cca z 95% útoků na Pe2 jsem vždy dostal od zadního střelce po kulích a je jedno jak rychlej při útoku jsem byl. A jak píšeš, Fw má v základu 2x MG 17 + 2x MG 151/20, který i když trefuješ, poškozují soupeře od 0.5 po 1%. Naproti tomu střelci Pešky stačí cca 3-5 zásahů a jsi mimo hru. Proto raději už útočím z předu nebo se na ni vyprdnu. Na druhou stranu je až komické, jak snadno s Fw sundáš šturma.
Další zajímavou fičurou je u Fw namontovaný antigravitační modul. Zatím jsem nepřišel na to, zda se spouští při nějaké speciální situaci nebo nahodile, ale dokáže skvěle oklamat soupeře i mě. To si to takhle letíš cca 400-700km/h a z ničeho nic se kroutíš v plochý vývrtce. Je to báječný když máš soupeře za zády. Horší je to, když soupeře už rámuješ v zaměřovači a těšíš se, že konečně někoho sundáš. A představ si, jak soudruzi na letišti museli koukat, když jsme se v posledních minutách mapy přiřítili z nebes nad jejich letiště. Padali jsme z asi z šesti kilometrů, plyn staženej na nulu, ručička rychloměru byla lehce za 750, prolétl jsem nad ranvejí ve 200m a za ní jsem předvedl plochou vývrtku. Fw prostě usoudil, že dál nepoletí, že to stačilo a hotovo.
Je to prostě zábava .
EDIT:
Killer byl rychlejší. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 05-05-2017 10:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Schválně si změřte na záznamech na jaké vzdálenosti průměrně střílíte na pešku a na šturma a z jakého směru. |
|
|
|
Baron |
Přidané 05-05-2017 10:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Tozzi, na A3 pouzivaj pri takychto situaciach klapky. A5 to nepotrebuje. Ked klesnes na rychlost pod 300 km/h, pri utiahnutych obratoch tie klapky pouzi. Tiez si pozri nastavenie trimu - ked A3 je tazky na chvost, padnes do vyvrtky (bez pouzitia klapiek). S klapkami je stabilny. Ovsem tie klapky nepouzivat tak, ze ich vysunies a lietas s nimi. Vysunies iba podla potreby.
Co sa tyka Pe-2 - ak som vo Fw-190, strielam z vacsej dialky, vtedy ma strelec/strelci spravidla nezasiahnu. Nemam s Peskou problem, pokial sa nepriblizim na prilis mali vzdialenost. Na druhej strane Fw vydrzi hodne a uz som sa vratil na letisko prestrielany ako reseto. V Bf uz by som bol eine kleine mrtvola.
Upravil/a Baron dne 05-05-2017 10:56
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 05-05-2017 11:00
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
V 750 km/h při rovnym letu klapky? To stejný pozoruju taky. Letíš rovně a najednou ten FW předvede ukázkovou kobru. Postaví se nosem nahoru, zastaví a jdeš do kytek. Znovu připomenu, že letíš rovně! |
|
|
|
Baron |
Přidané 05-05-2017 11:42
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Killer napsal:
V 750 km/h při rovnym letu klapky? To stejný pozoruju taky. Letíš rovně a najednou ten FW předvede ukázkovou kobru. Postaví se nosem nahoru, zastaví a jdeš do kytek. Znovu připomenu, že letíš rovně!
Hmmmm... Nemam taku skusenost. Podivne.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 05-05-2017 11:57
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Baron napsal:
Killer napsal:
V 750 km/h při rovnym letu klapky? To stejný pozoruju taky. Letíš rovně a najednou ten FW předvede ukázkovou kobru. Postaví se nosem nahoru, zastaví a jdeš do kytek. Znovu připomenu, že letíš rovně!
Hmmmm... Nemam taku skusenost. Podivne.
No, taky jsem kroutil hlavou. Včera se to stalo znovu. První jsem ustál, zrychluju a za dvě minuty bez varování zas kopanec a pád. Oboje při rovným letu. |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 05-05-2017 11:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Nemám problém s hrou a vůbec mě netrápí nějaké výkony jednoho či druhého letadla, aby si někdo myslel že fňukám, ale jsou prostě věci které mě překvapí. A jak jsem psal dříve a Killer toho byl svědkem, zničeho nic prostě Fw zvedne čumák, prakticky zastaví a padne do plochýho vrtáku. Pochopím to na malé rychlosti, nebo když hodně utáhneš, ale nějak nevím proč to dělá při relativně rovném letu a rychlostech přesahující 500 km/h. Stějně tak mě udivuje rozdíl odolnosti pešky vs šturm. Když pominu zadního střelce, pořád dle mého vydrží peška až překvapivě víc než šturm. S tím že dostanu od střelce přes prsty, protože jsem lama a lezu moc blízko se nějak vyrovnám. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 05-05-2017 13:13
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Jak říkám porovnejte si vzdálenosti a úhly při kterých na Šturma a pešku střílíte. Osobní zkušenost mi nenaznačuje, že by byl Šturm nějak zásadně křehčí než peška. |
|
|
|
datelko |
Přidané 05-05-2017 14:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 155
Založený: 13.05.12
|
Tozzi bol si moc blízko a mierne hore, mal som ta v plnom zameriavači, ale neboj aj tak som skapal
|
|
|
|
saldy |
Přidané 05-05-2017 14:34
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
TozziFan napsal:
Nemám problém s hrou a vůbec mě netrápí nějaké výkony jednoho či druhého letadla, aby si někdo myslel že fňukám, ale jsou prostě věci které mě překvapí. A jak jsem psal dříve a Killer toho byl svědkem, zničeho nic prostě Fw zvedne čumák, prakticky zastaví a padne do plochýho vrtáku. Pochopím to na malé rychlosti, nebo když hodně utáhneš, ale nějak nevím proč to dělá při relativně rovném letu a rychlostech přesahující 500 km/h. Stějně tak mě udivuje rozdíl odolnosti pešky vs šturm. Když pominu zadního střelce, pořád dle mého vydrží peška až překvapivě víc než šturm. S tím že dostanu od střelce přes prsty, protože jsem lama a lezu moc blízko se nějak vyrovnám.
Při střelbě do ocasu by měla peška vydržet lehce víc , mám dojem že měla narozdíl od něj zdvojená lanka řízení. Při střelbě do všech ostatních částí by odolnost měla být citelně větší a to včetně křídel u šturma, kde byly často kovový žebra. Celkově byla peška vnímána jako spíše více zranitelný letoun.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-05-2017 15:00
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Protože (TozziFane) na to Fw 190 v reálu trpěl. Anglosasové to označují jako "High-speed stall". Chování Fw 190 mi přijde v celku vyvážené a příjemné.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 05-05-2017 15:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Protože (TozziFane) na to Fw 190 v reálu trpěl. Anglosasové to označují jako "High-speed stall". Chování Fw 190 mi přijde v celku vyvážené a příjemné.
High-speed stall, to si představuju tak, že se ti propadne křídlo a hodí tě to třeba na záda. Ale dostat se v té vysoké rychlosti do spinu jak ho známe v BOSu, to by přece kontruskce nemohla vydržet.
Jinak výše popsané problémy s FW nemám. Jen to chování ve vývrtce je divné.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 05-05-2017 15:55
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Ono to není tak, že by to dělal pořád. Mimo tohle lítá fajn a i na hodně malejch rychlostech se dá kočírovat v klidu. To co popisujem je nečekaný a nesmyslný. Nejde po křídle. Popsal bych to tak, že letíš rovně a náhle jak když se chytneš do sítě. Čumák vzhůru, po břiše pokračuješ vpřed, zastavíš a jdeš roztočenej dolu jak šutr. Jednou to bylo asi 400km/h, pak kolem 500km/h a Tozzi 750-800. Nevím, ale nemůže být problém jinde než v modelu FW? Myslím tím joy, hra, nebo tak nějak? |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-05-2017 16:02
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
https://forum.il2.../?p=468789
Zrcátka na dohled
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Deschain |
Přidané 05-05-2017 16:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
ale jen 2 |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-05-2017 17:01
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
To stačí. Německá éra k něčemu tak sofistikovanému jako je zpětně zrcátko nikdy nedospěla. Spit a cobra je počítám budou mít také. Víc netřeba
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 05-05-2017 17:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
datelko napsal:
Tozzi bol si moc blízko a mierne hore, mal som ta v plnom zameriavači, ale neboj aj tak som skapal
U Tebe jo, teda ten druhý pokus. Na poprvé jsem Tě nestačil srovnat v zaměřovači.
1stCL_Fucida napsal:
Protože (TozziFane) na to Fw 190 v reálu trpěl. Anglosasové to označují jako "High-speed stall". Chování Fw 190 mi přijde v celku vyvážené a příjemné.
Asi se blbě vyjadřuji, myslím přesně to , jak to popisuje Killer "chycení do sítě". Zkusím nezapomínat pouštět nahrávání a pak to sem postnu. Něco mi říká, že díky mím schopnosten si tento jev uživat ještě budu . Ale jinak se s tím lítá dobře až na ten nesmyslný "Roll" při šlápnutí do pedálů (vím platí pro všechny stroje). To ale snad už opravují jak psali. |
|
|