Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Deschain |
Přidané 11-04-2017 19:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Rumcajs napsal:
Kurňa ale s těmahle FPS by mohli navýšit ten násobič dohlednosti z 4x na 8x. To by byl skutečný pokrok.
Han někde v posledním měsíci tvrdil, že 1.2x navýšení (tedy 12km) by odstřihlo velkou spoustu lidí, takže to nehrozí, rozhodně ne do pacifiku :/ |
|
|
|
petsild |
Přidané 11-04-2017 19:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Jsem zklamán jak nikdy... proč v dnešní době má Boslo dohlednost stromů pár metrů na Ultra nastavení. Navíc ten opar s nejlepším nastavením terrain.cfg je horší než poslední smogová inverze v Praze.
Celkem třetí patch v pořadí a stuttering s FFB on je zatím nejhorší za celou existenci přechodu na DX11.
Vše už bylo vymyšleno v Rofku, kde grafika terénu nejen vypadá lépe, ale zároveň reálněji se stromy a bez smogu.
Graficky nedotažené a podpora VR tyhle záporné vlastnosti nemůže kompenzovat.
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 11-04-2017 19:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Proč odstřihlo? Pokud by to někomu nekousalo železo, tak by zvolil menší dohlednost. Divný počin. |
|
|
|
Deschain |
Přidané 11-04-2017 19:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
TozziFan napsal:
Proč odstřihlo? Pokud by to někomu nekousalo železo, tak by zvolil menší dohlednost. Divný počin.
nastavitelnou dohlednost jako možnost nemáme a mít nebudeme protože se to dle jejich slov dá snadno hacknout a vytváří to prostor pro cheaty, a i kdyby byla tak lidi kteří budou vidět na 5km se stanou obětmi těch kdo je uvidí na 15 a přestanou lítat protože je to přestane bavit |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 11-04-2017 19:51
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
To je přece nesmysl. Dohlednost terénu není totožná s dohledností dotů. Letadla by se měla vykreslovat všem na stejnou vzdálenost bez ohledu na to jak má kdo nastavenou dohlednost.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 11-04-2017 19:52
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 11-04-2017 19:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Ve starým šturmu to taky bylo a nějaký úbytek hráčů se nekonal. Vždyť teď taky nepřestaneš jezdit ve škodovce, protože nemáš na mercedes. Naopak to pak bude nutit koupit lepší železo . |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 11-04-2017 19:57
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Ta funkce sharpen to fakt zaostřuje. První co mě trklo do očí. Dobrý |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-04-2017 21:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Cassius Chaerea napsal:
To je přece nesmysl. Dohlednost terénu není totožná s dohledností dotů. Letadla by se měla vykreslovat všem na stejnou vzdálenost bez ohledu na to jak má kdo nastavenou dohlednost.
No, teoreticky by někdo mohl snížit dohlednost terénu třeba na 1 km a pak si užívat nádhernou viditelnost dotů. Tím možná myslel to cheatování.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 11-04-2017 21:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Jednoznačně ostřejší Líp vidím. Stromy neblikají. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 11-04-2017 22:35
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Ty mraky vypadají libově.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 11-04-2017 23:17
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Ten zostřovací filtr je fajn, udělá fakt nečekaně hodně, dokonce mi přijde i lepší viditelnost dotů... Trochu problém je, že alespoň pro mne subjektivně doostří i limity grafickýho enginu, zejména pak hranice lesu kam se vykreslují stromy jako objekty a odkaď už jen jako textura je s tím daleko nápadnější a křiklavější... Bez filtru je ten přechod víc přehlídnutelnej. Taky horizont na zimní mapě v typickym BOS oparu zmizí najednou dost ostře... No je to celkem logicky očekávatelná záporná stránku takovýho filtru, ale klady asi převáží, zejména uvnitř kokpitu je to pak špička... |
|
|
|
alfik |
Přidané 12-04-2017 11:37
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Cassius Chaerea napsal:
To je přece nesmysl. Dohlednost terénu není totožná s dohledností dotů. Letadla by se měla vykreslovat všem na stejnou vzdálenost bez ohledu na to jak má kdo nastavenou dohlednost.
No, teoreticky by někdo mohl snížit dohlednost terénu třeba na 1 km a pak si užívat nádhernou viditelnost dotů. Tím možná myslel to cheatování.
Tohle dělají lidi ve WT - a vývojáři obhajují to "ultra low" nastavení právě tím, že jinak by to nehráli ti se slabšími kompy.
Výsledkem je, bohužel, že s "nejultralowovějším" nastavením hrají právě ti s nabušenými kompy a čítují tak...
Oni ti ruští vývojáři asi uvažují všichni stejně, a možná si bez nějakého toho čítování ani neumí představit že by to šlo (do mě Putinovci já to snesu).
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 12-04-2017 11:44
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Ale problém je přece opačný, oni nechtějí dohlednost zvýšit. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 12-04-2017 12:04
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Dost možná že ten parametr dohlednosti taky určuje objekty, jejichž poloha/stav se posílá z serveru na klienta. Je zbytečné posílat informace o letadlech na druhé straně mapy, protože nejsou vidět a jen by to zatěžovalo síť. Jenže kdyby to byl paramer a někdo to dokázal zvednout třeba na 1000x, pak by jeho klient dostával super radarové informace z celé mapy. Pak už by stačilo jen hacknout zapnutí ikon a máš přehled včetně jmen a vzdáleností. A že BOSko hacknou lze snadno, to již bylo demonstrováno ve velkém a ve slabé chvilce dokonce přiznáno vývojářema.
Non est specifica
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 12-04-2017 12:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
V tom případě to jde heknout i teď a je jedno jestli nám přidají dohlednost. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 12-04-2017 13:11
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Otázka je, jak mají implementovaný ten násobič dohlednosti. Pokud je to výčtový typ, pak to možná nejde tak snadno, protože server neakceptuje nic jiného než známou hodnotu .. to je 1, 2, 4. Pokud je to obyčejné číslo, které na serveru není kontrolované, pak se to hacknout dá už teď. Navíc není úplně jisté, zda to tak skutečně dělají, třeba aktualizují pozice všech objektů bez ohledu na vzdálenost a pak by to samozřejmě bylo jinak.
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 12-04-2017 15:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Novy patch - co sa tyka grafiky - mozem iba pochvalit. Vidim do vacsej dialky ako predtym, a zostrenie je posusnanicko obzvlast v kokpitoch. Nechy ma VR a z jeho komentov usudzujem, ze virtualna realita patri k tomu najlepsiemu, co sa tu urodilo (iba sprostredkovane postrehy). Mam uz obstarozny stroj vratane karty (i7 2500K + GTX 670), bezi mi to na ultra so zapnutim vsetkeho mozneho vratane predlzeneho porastu a bezi to krasne plynulo, este som neklesol pod 58 fps, vratane letisk, kde predtym niekedy fps padlo na 35. Stromy sa nenatacaju, mraky vyzeraju nadherne, zvlast pri svitani je polet nad kupolovitou oblacnostou zazitok. Hra necuka ani pri mnozstve objektov v lufte a na zemi (testovane iba offline).
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 12-04-2017 20:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Jen technická připomínka. Určitě jsi myslel i5 |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 12-04-2017 22:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
jo, přesně ten mám taky už cca 6 let, i5-2500K, on je sice obstarožní, ale krása je, že tahle druhá generace šla hravě taktovat, takže jí jedu už několik let na 4,6GHz, což zvládne na vzduchu snad 99% kusů a to se pak hravě vyrovná o pár generacím novějším intelům, který nešly zdaleka tak dobře taktovat... Až tak od 6., a hlavně teď od 7. generace je tenhle kousek jednoznačně překonananej, ale tak 4 roky byl dost na herním vrcholu díky tý možnosti vysokých taktů... |
|
|
|
Defacto |
Přidané 12-04-2017 22:38
|
Nováček
Příspěvek: 32
Založený: 25.06.16
|
Tak implementace VR se povedla na výbornou, ikdyž jsem díky nové verzi steamVR, která shodou okolností vyšla včera chvíli po vydání patche a rozbila hru pro uživatele HTC Vive, mohl zkusit VR až dnes. Musím říct, že vývojáři odvedli skvělou práci a hra mi běží na ultra nastavení i v misích s intenzivním bojem (vzdušném i pozemním). Supersampling mám nastaven na hodnotě 1,5 a neklesám pod 45 FPS, což je pro VR hraniční hodnota. Díky tomu jsou veškeré palubní přístroje krásně čitelné a nemám problém s objevením nepřítele ne větší vzdálenosti. O takových nastaveních se mi v DCS může jenom zdát. BOS jsem nehrál od té doby co jsem si VR pořídil a na jeho nativní podporu jsem se velmi těšil. A to čekání stálo za to
Upravil/a Defacto dne 12-04-2017 22:47
|
|
|