Hele Rumcajs. Co "Rozumný člověk který ví, jak to je a netřeba žádného výkladu." má dělat, když "to nesmí chápat tak, že to doposud bylo blbě.", přestože to doposud úplně blbě bylo?
Tomu "co se v tom nevyzná, tomu je to jedno, hlavně že to střílí." Ale co my?
To je přeci jasný, ne? Nepotřebuješ žádný návod. Takže všechny doporučení šktni, nebo je nečti a udělej si vlastní názor.
Můj názor je, doufám, taky jasný. FM obsahuje nějaké nepřesnosti či rovnou chyby. Což je stav, který je očekávatelný, pochopitelný a bylo by divné, kdyby to tak nebylo. Není to nic strašného. Že to, co našli, je chyba, zcela jasně vyplývá z první části toho DD. Sice nepoužil přímo slovo chyba, ale musejí to opravit. Tak když se to musí opravit, tak co to tedy bylo? Proč je problém prostě napsat, co z toho přímo plyne? Něco ve smyslu "Našli jsme chybu v interferenci trupu a směrovky a abychom to napravili, musíme krom odstranění té chyby opravit i zavlečené chyby, které se tu primární chybu pokoušely srovnat". K čemu jsou ty výroky o tom, že to nebyla chyba?
Já mám pro chyby porozumění, sám je dělám každý den. A značnou část svého života pak napravuju, co moje chyby dokázaly způsobit. Jednou jsem se seknul a jednu banku to stálo cca 750M. Kdybych se s tím nedokázal vyrovnat, to abych šel skočit z mostu. (No a oni se taky vyrovnali)
310_cibule napsal:A zkušenost pak zhusta dokládá, že se dá o poznání častěji v některých zemích narazit na člověka, který dokáže druhé ocenit a ne jim jen pořád říkat, že to dělají blbě. I když pravda je, že i zkušenosti mohou být různé.
Hele tohle je přesně to, s čím nesouhlasím. Osobní zkušenost je vždy poplatná velmi úzkému vzorku lidi a lidských interakcí. Navíc, jako cizinec je člověk docela často vystrčen mimo běžné konflikty. Třeba proto, že tak úplně nerozumí, nebo z nějaké slušnosti. Je běžné, že k hostům se chováme o něco líp než k vlastním.
Dám příklad, snažím se denně jezdit na kole, abych nebyl úplná troska. Taky díky tomu sleduju silniční cyklistiku. No a dění kolem toho, jako jsou aféry typu Lance Armstrong, Pantani, Indurain, Ulrich, celý tým Festina a tak dál by se dalo pokračovat. Jsou těch případů stovky. Kde je nějaký morální profil? Není tam vůbec žádný. Chci říct, od jisté úrovně výš se potkáš již jen s bojem o korýtko. Je to všude stejné. Fakt si nemyslím, že by západní kultura vedla k lepším výsledkům stran morálky.
promiň Rumcajs omlouvám se já si nemohl pomoci.
Po tom co jsem si přečetl co ti z toho odstavce vyšlo, tak mě to nedalo
Mimochodem ta část o "interferenci trupu a směrovky" v DD mě dovedla k pláči. Smíchy. To už si fakt dělaj z lidí srandu. Jo ten trup to bude ono
Jen doufám že Spitfíre nebude mít zaměřovač zase zakrytý motorovým krytem jako je zase v DCS. Co všem těm počitačovým modelářum to letadlo udělalo to nechápu.
promiň Rumcajs omlouvám se já si nemohl pomoci.
Po tom co jsem si přečetl co ti z toho odstavce vyšlo, tak mě to nedalo
Taky mě ta Rumcajsova věta zaujala . Připomnělo mi to šalamounsko-Orwellovskou tezi: "Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou si rovnější." .
Nicméně nevím, co přesně tě rozplakalo v tom DD? Mně to naopak přijde spíše jako určitý krůček vpřed ve smyslu: "Jo, máme to opravdu blbě, ale teď už si myslíme, že víme jak z toho ven."
Mě na tom rozplakalo to že ten trup, s tím jak se to chová jako křidélka a ne jak směrovka (což je základní problém toho letového modelu), nemá ve skutečnosti nic společného. To je vše. Oni prostě celou dobu ignorovali že klonění od směrovky způsobuje hlavně rotaci kolem svislé osy a tedy rozdíl rychlostí na křídle. Bez rotace není klonění a proto to jak se to zvláště u P-40, Mig-3 ale i ostatních letadel (např. bf-109f-4 je takovej kočkopes, který malou chvilku začne bočit a pak hned přejde do klonění bez bočení) chová je úplně špatně. To je základní chyba která tam nesmí být a ztoho jim vychází další věci. To si určitě pamatuješ z výcviku a mohl jsi si to vyzkoušet za letu a to tam oni nemají. Dále to jejich že nově udrží náklon křidélky a letadlo bude bočit není obecná věc. Já zažil letadlo krému na to křidélka nestačila. Oni nejspíš netuší co to na Sokátě vyzkoušeli. Se stabilitou taky kouzlej.
Ono to není jednoduchá věc se něčemu pořádnému dopočítat, to jim nezazlívám, jen mě vadí jak vždycky na správné připomínky lidí kteří o tom trochu něco vědí reagují a pak objevují kolo.
Jen zde připomenu jeden detail, podle britských testů byla plochá zatáčka s Bf 109 možná do cca 50% výchylky směrovky. Pak začal být mezek tak těžký na čumák, že to výškovkou nešlo udržet v rovině. Nikde se nezmiňovali o tom, že by nestačila křidélka na vyrovnání klopného momentu. A teď to zkuste v BOSku. Výškovka v pohodě stačí, křidélka nikoli. Jasně, je to hra, je to model. Ale tohle přesně ukazuje, že tam mají tu svojí botu, na kterou právě přišli. Na trubce je stále moje malé video z dob alfy, kdy jim to vytýkám. A zde na foru jsou i reakce expertů, kteří mi říkali, jaký jsem trouba, že je vše OK a tak podobně.
Rumcajs napsal:
A zde na foru jsou i reakce expertů, kteří mi říkali, jaký jsem trouba, že je vše OK a tak podobně.
Čím to je, že si pamatuji jen že si furt psal že je vše dobrý. Nevím přesně o čem se teď přeš a co si v těch raných dobách kritizoval, ale můžeš tu diskuzi citovat, docela mě to začíná zajímat.
Rumcajs napsal:
A zde na foru jsou i reakce expertů, kteří mi říkali, jaký jsem trouba, že je vše OK a tak podobně.
Čím to je, že si pamatuji jen že si furt psal že je vše dobrý. Nevím přesně o čem se teď přeš a co si v těch raných dobách kritizoval, ale můžeš tu diskuzi citovat, docela mě to začíná zajímat.
Hledat to nebudu. Datum máš, takže to bude tak nějak okolo, je to zde i na ofiko foru. Na ofiko foru byla tehdy nějaká sekce s připomínkama. Ta už bude asi zavřená, ale určitě je ke čtení.
Hledat to nebudu. Datum máš, takže to bude tak nějak okolo, je to zde i na ofiko foru. Na ofiko foru byla tehdy nějaká sekce s připomínkama. Ta už bude asi zavřená, ale určitě je ke čtení.
Tak to já mám taky vždycky pravdu a hledat to nebudu.
Jinak máš kupodivu skutečně pravdu (asi jsem tuhle diskuzi prospal), směrovka byla a ještě i po 3,5 letech je stále u většiny letadel na prd, ale zase si můžeme koupit Ju-52.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 24-03-2017 23:39
Kde je nějaký morální profil? Není tam vůbec žádný. Chci říct, od jisté úrovně výš se potkáš již jen s bojem o korýtko. Je to všude stejné. Fakt si nemyslím, že by západní kultura vedla k lepším výsledkům stran morálky.
Nikde jsem tu o žádné morálce nepsal. Psal jsem o tom, že na tamní fórum píší i lidé, kteří se nesnaží jen těm druhým nakopat řiť, ale dokáží ocenit, poděkovat a tak. Prostě jim stojí za to napsat i nějaký ten pozitivní příspěvek, který může druhého potěšit. A dovolil jsem si k tomu úvahu, proč tomu tak možná je. Nic méně, ale také nic více.
Mimochodem nejsi sám, kdo jezdí na kole :-)
Z této debaty bych se s dovolením odhlásil. Ale jinak se moc těším, že BoX bude zase o něco lepší tak jako po každém patchi.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ahoj všem. Hrají kampaň v il2 bos a vschnou fungovalo ok. Po zakoupení nového PC a instalaci il2 bos běželo Všechno normálne po dvou dnech hranice z ničeho nic v kampani dorazíme na action point ale nedorazí nepritel Já tam lítam jak pitomce a nic. Misi samozřejmostí dokoncit nejde. Stalo se to někomu.? Nevíte někdo co s tím.?
Docela zajímavé informace o tom, jak pracují na vylepšení simulace zaměřovačů.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jen zde připomenu jeden detail, podle britských testů byla plochá zatáčka s Bf 109 možná do cca 50% výchylky směrovky. Pak začal být mezek tak těžký na čumák, že to výškovkou nešlo udržet v rovině. Nikde se nezmiňovali o tom, že by nestačila křidélka na vyrovnání klopného momentu.
Jen zde připomenu jeden detail, podle britských testů byla plochá zatáčka s Bf 109 možná do cca 50% výchylky směrovky. Pak začal být mezek tak těžký na čumák, že to výškovkou nešlo udržet v rovině. Nikde se nezmiňovali o tom, že by nestačila křidélka na vyrovnání klopného momentu.
Co to bylo za verzi, je to nekde online? dik
Bylo to tuším nějaké E-čko. Na netu to někde je, páčto jsem to na netu četl. Zkusím to najít.
Zde se tedy uvádí, že se to dalo udržet za použití velké síly na páce. Buď si to blbě pamatuju, nebo jsem četl ještě něco jiného možná k jinému typu.
Upravil/a Rumcajs dne 01-04-2017 07:22
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.