To se nějak zdůvodní, jakože draci můžou lítat ve vesmíru.
Kolik ale nesmyslů napovídá. Poškrábanejma voknama simulujou používání čeho, oken ? Já doma poškrábaný vokna nemám.
V lodi plejtvaj místem na chodbách jako kráva a nakonec udělaj sociál nějak kombinovanej se sprcháčem.
Neskutečný množství symetrie, který doslova bije u posuvných dveří do očí. Možná by stálo za to zjisti, kolik místa zabíraj ty prostory pro dveře v otevřený poloze. Prostě když sou prachym, tak se plejtvá na hovadinách.
Držím palce ať si to zahrajete alespoň za deset let.
Myslím, že ten projekt nikdy neměl ambice stát se dokončeným, ale spíše zajistit jakousi živoucí alternativní budoucnost, možná i paralelní virtuální realitu.
Tohle je ta největší černá díra na peníze všech dob . Lepší než Daikatana .
Ani bych neřekl - popravdě řečeno si u toho už drahnou dobu celkem užívám, protože už pár měsíců (skoro rok) mám za své peníze hru - sice nedokončenou, sice alfu, ale už je to hratelné a je toho tam k "dělání" víc než v některých jiných hrách které byly za stejné prachy, za stejný čas, ale tak dobré nejsou.
Paradoxně - hrám jako Star Citizen nebo Kingdom: Come "ubližuje" právě ta otevřenost - jejich vývoj netrvá ani zdaleka tak dlouho jako u jiných her (např. Syrim - 6 let od oznámení do vydání, a v době oznámení se na Skyrimi /jak mě nedávno upozornil jeden loreznalec světa ES, Skyrim je v jazycích tohoto světa ženského rodu / již dva roky pracovalo takže celkem 8 let...), ale tady dochází k tomu, že když lidi "vědí" víc, tak víc očekávají. A těší se kontinuálně.
Ale jistě, může se stát že tyto hry nevyjdou nikdy. Taky se může stát že mě zejtra štrejchne a nedočkám se jich nebo může zítra vypuknout válka, strefit se do nás asteroid, přiletí Vulkánci... stát se může kde co ale faktem je, že už teď je to lítatelné.
Takže nemám pocit že by mě C. R. "okradl", nebo že bych udělal chybu posílajíc mu pár doláčů, naopak. A že takových her, kde pocit vyhozenejch prachů mám, je dost. Naposled to byly GTA a Division.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
No vidiš to a po Daikataně dneska ani pes neštěkne a takovej to byl krásnej propadák
Což si myslím že po letech o SC asi platit nebude (pokud teda nepřiletěj ty vulkánci)
Nějaký nový info, cz komentář k oficiálnímu videu na Gamescomu z konce léta a teď nově Citizencomu.
Představeno mnoho nových věcí, možnosti budou skoro neomezené. Multiplay i jakási singl kampaň. Hlavně už to začíná mít nějaký obrysy a plán postupu, protože dosud nebylo úplně jasný co se tam bude dělat. Je z toho cítit perfekcionismus. Trochu mám obavu, aby si autoři na štědré financování otevřeného vývoje příliš nezvykli. Regulérní Beta by se mohla objevit už za 1-2 roky.
saldy napsal:
Regulérní Beta by se mohla objevit už za 1-2 roky.
To je ironie, sarkasmus nebo - holý realita ??
PS: a bude to i v cz ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
To je spekulace obzoru6, že za rok, když to půjde dobře už by to mohlo být pospojovaný v nějaký funkční celek. Pravdu teď asi neví nikdo. Do finále každopádně daleko.
To je spekulace obzoru6, že za rok, když to půjde dobře už by to mohlo být pospojovaný v nějaký funkční celek. Pravdu teď asi neví nikdo. Do finále každopádně daleko.
Nedávno se objevila informace, že opouštějí DirectX a Star Citizen pojede pouze pod Vulkan API.
"Years ago we stated our intention to support DX12, but since the introduction of Vulkan which has the same feature set and performance advantages this seemed a much more logical rendering API to use as it doesn't force our users to upgrade to Windows 10 and opens the door for a single graphics API that could be used on all Windows 7, 8, 10 & Linux. As a result our current intention is to only support Vulkan and eventually drop support for DX11 as this shouldn't effect any of our backers. DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan. The API's really aren't that different though, 95% of the work for these APIs is to change the paradigm of the rendering pipeline, which is the same for both APIs."
Brown nicméně poznamenává:
"DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan."
tak u tyhle hry jsem se smiril s tim ze to bude takovy vesmirny dcs, takze stejne jako na hormutz budu cekat 5 let tak budu cekat i na star citizen a kdovi jestli to vydaj
Srovnávat to s věčným nedodělkem bez herního obsahu jako je třeba DCS je trochu mimo mísu. I kdyby se to nakonec nepodařilo, tak by se počítalo že to Roberts alespoň zkusil... Zkusil vytvořit něco co má řádně posunout hranice a má splnit sny jeho a fandů vesmírných simulátorů.
Cením si i (zatím) této pouhé snahy více než nesmyslného plácání map a letadel bez ladu a skladu přes sebe, roky nevedoucí k ničemu dál.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Myslim ze obavy nema o to ako dlho sa to vyvija ale skor ze to nema ziadnu ucelenu viziu a stale sa tam nieco nabaluje co nebolo v plane a tym sa ten vyvoj stale predlzuje. Penazi maju na vyvoj viac nez dost. Kickstarter kampan bola megauspesna.
Momentalne som ja prestal cakat na star citizena a uvidim ci to niekedy bude hotove a uzivam si Elite: Dangerous
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.