Tak sem dnes zažil v simulátoru obecně něco nového, v P-40 útočim na 109tku s převahou výšky, nejdřív jí rozkouřím, pak usadím na její 6, asi už je poškozená, tak neklade moc odpor a letí nad zemí relativně rovně. Začnu se těšit, jak jí těma šesti půlpalcema rozložim na kousíčky, střílím docela z blízkosti, třeba 50 metrů, krásně se trefuju dlouhou dávkou, z befka lítá spousta kusů, ještě se 109 nerozložila uplně ale už je jasný, že pude k zemi, server píše, že mám sestřel... A najednou, z ničeho nic, vysadí motor, co se to děje, to je divný, letěl sem na kontinuální režim, nic špatnýho sem neproved... Kouknu a vidim, listy vrtule sou ohnutý... Takže mě do vrtule trefila nějaká ustřelená část toho befka...
No ve starym ilu moh člověk proletět tou změtí něčeho docela bez úhony, v BOSu, přesto že ho lítám docela dost, sem tohle zažil poprvé, ale sem rád, že to tam je a že sem tohle zažil, přesto, že sem musel nouzově přistát:-) Takže si dávejte pozor, z jaký blízkosti střílíte...
Kamarad pustil z pár metru palivo stodesítce a jak byl blízko a vletěl do toho proudu benzínu, tak ho plameny z vlastního výfuku odpálily..nevím, jestli má někdo podobnou zkušenost, ale byl z toho tak vykulenej, že nevěděl proč vybuchl, až to odhalil záběr videa..
Jj, nie raz sa mi stalo ze ma zlikvidovalo rotujuce kridlo, ktoremu sam sa nestacil vyhnut. V aktualnom patchi som ale zazil aj to, ze ked som rozstrielal P-40 a vybuchol, vzal ma so sebou parchant jeden, ta tlakova vlna alebo ky slak mi znicil masinu (Fw-190A3 a to iste na A5). Predtym si nespominam, zeby tam bolo nieco podobne (samozrejme poskodenie castami zniceneho stroja je tam od zaciatku, mam na mysli vybuch nepriatelskeho stroja a nasledne znicenie vlastnej masiny nasledkom toho vybuchu).
Po tom, co mě už dost dlouho trápil stuttering a došla mě trpělivost po testech snad všeho možnýho, jsem se dočet, že řešení je přejít na Win 10. Tak jsem upgradoval 7 a jede to opravdu naprosto hladce a je po problémech. Neskutečnej rozdíl. Doporučuju všem, co maj stejnej problém.
Ja som na mojom poslednom online lete rozstrielal Jaka,trosky mi ohli vrtulu,zastavili motor a odpadla mi kabina-tak som hned skakal,nakolko uz sa za mna vesal enemak,ze nech sa mu nezapocitam
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
Zajímalo by mě jestli se vůbec dá tento sim provozovat na třech monitorech
Nemám vlastní zkušenost. Ale na IL2 fóru najdeš lidi, co to tak provozujou ... s jistýma výhradama. https://forum.il2...ntrollers/ Napiš na foru do toho vyhledávání třeba "triple monitor" a uvidíš. Něco se najde.
Tak sem dnes zažil v simulátoru obecně něco nového, v P-40 útočim na 109tku s převahou výšky, nejdřív jí rozkouřím, pak usadím na její 6, asi už je poškozená, tak neklade moc odpor a letí nad zemí relativně rovně. Začnu se těšit, jak jí těma šesti půlpalcema rozložim na kousíčky, střílím docela z blízkosti, třeba 50 metrů, krásně se trefuju dlouhou dávkou, z befka lítá spousta kusů, ještě se 109 nerozložila uplně ale už je jasný, že pude k zemi, server píše, že mám sestřel... A najednou, z ničeho nic, vysadí motor, co se to děje, to je divný, letěl sem na kontinuální režim, nic špatnýho sem neproved... Kouknu a vidim, listy vrtule sou ohnutý... Takže mě do vrtule trefila nějaká ustřelená část toho befka...
No ve starym ilu moh člověk proletět tou změtí něčeho docela bez úhony, v BOSu, přesto že ho lítám docela dost, sem tohle zažil poprvé, ale sem rád, že to tam je a že sem tohle zažil, přesto, že sem musel nouzově přistát:-) Takže si dávejte pozor, z jaký blízkosti střílíte...
Jelikož tato možnost poškození existovala dlouhé roky v ROF, tak je důvod předpokládat, že to zachovali i v BOS, jako všechno ostatní. I ustřelené křidélko z křídla dokáže zničit vrtuli.
Hot_Dog napsal:
No ve starym ilu moh člověk proletět tou změtí něčeho docela bez úhony, v BOSu, přesto že ho lítám docela dost, sem tohle zažil poprvé, ale sem rád, že to tam je a že sem tohle zažil, přesto, že sem musel nouzově přistát:-) Takže si dávejte pozor, z jaký blízkosti střílíte...
Ve starým šturmu jsi to zažít ani nemohl, neuměl ohnout vrtuli kolizí se zbytky letadla. Pouze se zemí.
V mém případě taky, všechno už jsem koupil za plnou cenu :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Na foru se objevil příspěvek, kde nějakej modrej lamentuje nad novým FM modelem La5F a doplnil to videem..já, nevím, ale co jsem na to koukal, přijde mi divný že ta Lavočka celý ten souboj absolvuje se zavřeným olejovým chladičem a že by se nějak trapil s otevřením bočních žaluzií se mi taky nezdá. Navíc, nevím jestli jsem koukal dobře, ale zdá se mi, že i ty žaluzie na vstupu ma zavřený..já za chvilku s takto nastaveným letadlem vařím..no, ale je pravda, že jsme vlastně nikdy nezkusil co to vydrží..
Však kukněte..a budu rád za každý postřeh, protože tohle letadlo, je pro mne stále záhadou a výzvou YouTube Video
Vsade sa najdu persony, co budu lamentovat nad masinami druhej strany. Raz su to modri, raz cerveni. Namiesto toho, aby sa naucili vyuzivat slabe stranky nepriatelskych strojov a naplno vyuzivat vyhody vlastnej masiny, budu hladat chyby vsade inde len nie u seba.
K La5 - nespozoroval som ziadny dramaticky rozdiel v FM, len moze neobmedzene pouzivat boost. To je samozrejme dobra vec, na druhej strane mal som tu cest byt na Finnish War napadnuty 2 La5 v 2500 metroch, a nebol problem ich vymanevrovat (mal som Fw-190A5).
Ty zavřený žaluzie mě taky zaujaly, ale vypádá to, že týpek to nakonec stejně upek. Nejvíc divný u ruských letadel je engine management, kdy jediný co ovládáš je chladič. Jinak jedeš na plným plynu od startu po přistání..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.