To je sympatický jak Razbam dělá ty kokpity low-polygonově, je to hranatější ještě víc než kokpity od Belsimteku ... ne jak ty pomatenci z Leatherneck co to nejdřív přeserou a pak brečej že je FPS v hajzlu ..
Je ti jasný, že to je WIP? Mrkni na Mirage. Rozhodně nemá lowpoly kokpit.
Leatherneck, tuším, používá PBR techniku modelování. Přepískli start MiGu-21, ale do měsíce ho upravili do koukatelnýho stavu. No, ne všichni vyvíjej pro kalkulačky typu Phenom. Počkej si na březen a pořiď si AMD RYZEN. Taková R5 1600X trhá i5 7600K na atomy a nebude to předražený.
Pro mě je Leatherneck a RAZBAM momentálně top. Už proto jsem si pořídil Viggen. Ano, má nižší FPS než jiné moduly, ale taky jinak vypadá. Komunikujou, vydávaj schopný moduly. Belsimtek sice udělá parádní modul, ale pak o nich měsíce neuslyšíte. Viz. Huey. S komunitou komunikují pouze přes ruskou část fóra a to formou novinek z Mi-8. Aviodev a VEAO se budou další rok plácat na svých trenérech. Polychop dostal za FM Gazelle těžkou čočku jak na fórech, tak přes privátní zprávy a nerozchodili to. Restruktualizuje se tým, momentálně je stop stav na komunikaci s komunitou. SA342 pilot, co měli po ruce, už nemoh' vydržet chytrolíny z wikipedie a oznámil "tohle jsem dělal naposledy". Uvidíme, zda vůbec BO-105 PAH1A1 vydaj' nebo skončí na 3rd parties hřbitově.
ale prd divočáku, M2000 je taky hranatej. Ale to je dobře, vypadá solidně a vše běhá. To je dobrá práce.
Jako ta mechanika klapek F-14 na externím modelu je taky zprasená na x-tisíc polygonů. Prostě v Leathernecku je grafik kterej je úchyl na zakulacenost ... nehledě na nesmyslnou náročnost. Specielně když takový místa jako detail mechaniky klapek takřka nikdo nedocení v rychlosti 2 machry ...
Jinak nepochybuju o tom že tyhle dva týmy jsou v DCS top.
ale prd divočáku, M2000 je taky hranatej. Ale to je dobře, vypadá solidně a vše běhá. To je dobrá práce.
Jako ta mechanika klapek F-14 na externím modelu je taky zprasená na x-tisíc polygonů. Prostě v Leathernecku je grafik kterej je úchyl na zakulacenost ... nehledě na nesmyslnou náročnost. Specielně když takový místa jako detail mechaniky klapek takřka nikdo nedocení v rychlosti 2 machry ...
Jinak nepochybuju o tom že tyhle dva týmy jsou v DCS top.
U mě M2K hranatá není... Prostě to bude chtít lepšejší mašinku ať si můžeš dovolit vyšší nastavení grafiky.
ED stranou. A kdo je teda top? Mlčenlivý Belsimtek? Nebo VEAO s AvioDev a jejich nedodělaný trenéři?
magot napsal:
Jako ta mechanika klapek F-14 na externím modelu je taky zprasená na x-tisíc polygonů. Prostě v Leathernecku je grafik kterej je úchyl na zakulacenost ... nehledě na nesmyslnou náročnost. Specielně když takový místa jako detail mechaniky klapek takřka nikdo nedocení v rychlosti 2 machry ...
Tohle si vystih naprosto přesně. Nick je tak trochu perfekcionista, takže se všechno dělá na třikrát a ještě houšť. Navíc většina z týmu má v krabici dva titany, takže oni naše problémy s FPS prostě nechápou
Magote, jak, nedocení? Já jsem na takové detailíčky hotovej úchyl. Vždycky, když sedám se 777 od pmdg, tak se koukám na to, jak ten mechanismus pěkně funguje
Jinak já valím DCS na tomhle: https://www.czc.c...rq1/seznam Zdroj je lehce předimenzovaný, ale to je záměrně, protože při dané spotřebě, kteru má můj HW, má účinnost kolem 98%, takže prakticky žádné ztráty a žádné zahřívání. Snad ještě nikdy se mi na něm nezapl větrák.
Ve vší úctě, ty týpci mají něco namodelováno a rozhodně ví co dělají. Nikdo vám nebrání udělat vlastní modul a ukázat jim jak se má správně modelovat. Stejně tak vám v dnešní době nikdo nebude dělat 3D modely pro 10 let starý plečky.
A10-7850k s R9 380 není žádná hitparáda, přesto problémy s FPS nemám ani u RAZBAMu ani u Leathernecku (pouze o cca 5-8FPS méně než u ostatních modulů, ostatně je to "early access")...
Jaký problémy vlastně máte? Nízký FPS? Propady?
Hlavně si ty moduly nemusíte vůbec kupovat, když jsou tak hranatý a sotva vám to běhá.
Když je tady řeč o hw... tak mi příjde že současné DCS 1.5.6 už je rozsahem kurvítek v enginu na stejné úrovni jako byla poslední prokletá 1.2 verze.
Příklad s nastavím vše na low na MB2/BK serveru nejsem schopný udržet ani náhodou konstantních 60fps a to nemám nijak špatný železo.
Vůbec si tedy nedokážu představit domácí sestavu, která by dokázala utáhnout tento balast při High detailech.
Stačí se podívat na zatím zveřejněné záběry dech beroucí Normandie, tak bude třeba udělat pár přesčasů na nové komponenty no.
Co máš za sestavu? 1.5.6 mi narozdíl od předchozích verzích běhá plynuleji, obzvláště při použití přiblížení prakticky zmizelo škubání obrazu.
Každopádně, 1.5.x je odsouzena k zániku. Kavkaz se předělává na T4, tedy na úroveň engine terénu NTTR. Pokud tedy chcete mít představu o FPS s vaší sestavou nad Normandií, pak je NTTR vhodnější.
Mimochodem, dle ED držkoknížky bude Normandie pravděpodobně pro DCSW 2.1.
Ono to není o tom co si kdo koupí za zbytečnou sestavu za 40 000,-, DCS by mělo být konzistentní ve své kvalitě, když může ED, Belsimtek a Razbam dělat modely v korektní kvalitě,
proč si v LN dělají model jak pro technologickou animační simulaci, případně super-realistický render vhodný pro prodej rodinných domů?
Ono je to totiž možná trochu o lenosti, protože kdo kdy modeloval něco do hry, ví jak snadno se dělají "krásné" hi-poly modely a jakej opruz je to ořezávat pro herní engine ..
Ale nechme LN žít, oni to třeba nakonec zase ořežou
Upravil/a magot dne 19-02-2017 00:57
Ono to není o tom co si kdo koupí zbytečnou sestavu za 40 000,-, DCS by mělo být konzistentní ve své kvalitě, když může ED, Belsimtek a Razbam dělat modely v korektní kvalitě,
proč si v LN dělají model jak pro technologickou animační simulaci, případně super-realistický render vhodný pro prodej rodinných domů?
Ono je to totiž možná trochu o lenosti, protože kdo kdy modeloval něco do hry, ví jak snadno se dělají "krásné" hi-poly modely a jakej opruz je to ořezávat pro herní engine ..
Ale nechme LN žít, oni to třeba nakonec zase ořežou
Naprostá většina virtuálních pilotů s Leatheneckem problém nemá. Jinak by bylo na ED fórech horko. Nemá s nimi problém ani ED, jinak by asi přišli o licenci. Prostě dělají modely lehce jinak než zbytek. Mně to přijde naprosto v pořádku.
Navíc, přesně tak to udělali s MiGem-21. Přehnaně detailní model s tím, že lehčí variantu měli připravenou. Vážně to není parta amatérů co právě začali.
A PBR se valí do 2.5, možná již pro Normandii, takže lze očekávat omlazení některých modelů i u jiných třetích stran.
něco málo jak LN pracuje:
We mix photogrammetry and traditional modeling and sculpting workflows in a way where we can eliminate most of the baked in lighting and fall back on industry standard PBR techniques.
Mumbo jumbo made short: we can capture real cockpits in a much more useful way than your standard run of the mill photogrammetry or laser scanning!
MiG-21 vs Viggen z pohledu modelu:
VRAM and fillrate usage will be lower than the MiG-21. Triangle count will be marginally higher-- but that is fairly cheap in comparison. Performance should be just fine if you can run the A-10!It's very likely!
ohledně PBR:
It doesn't in 1.5.5-- but we still leverage PBR and then do (unfortunately taking forever) bakedowns to standard Blinn-Phong.
Dobře. A kolik lidí bude F-14 tku hodnotit podle toho, jak detailně je vymodelovaný prostor pod interceptorem a naopak, kolik lidí bude zajímat jak se sní lítá a jaký mají pocit z kabiny. Respektive, jdo jaké míry detaily mechanizace na křídle ovlivní hodnocení a přijetí nového modulu? Já vím, že je to fajn, ale kolik z vás když přístáváte třeba na Blue Flagu koukáte vedoucímu na detail klapky nebo podvozku?
Wags informuje, že novinky k Hornetu dostaneme pár týdnů po vydání mapy Normandie, a že je Hornet ve VELMI aktivním vývoji.
New news on the Hornet project will be made available a few weeks after the release of the Normandy 1944 map. In the meantime, the Hornet is under VERY active development.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.