Dovolil jsem si dnes trochu zredukovat stavy LW na východní frontě a vyrobil jsem z toho takové naivňoučké video. Dobré na takové to domácí koukání. YouTube Video
máš slušný zrak, ale tak asi hraješ v jiném rozlišení než FHD
Viditelnost dotů ve hře je samozřejmě mnohem lepší než na videu. Jednak originál je 1440p, video jsem dělal v 1080p. Navíc skutečné FPS je mezi 80 - 100 a na videu je to 30. Navrch to YouTube nějak zkonvertuje, takže pak není vidět nic. Kdyby chtěl člověk dělat video k pokoukání, musel by to sestříhat jen na scénky, kde jsou vzdálenosti už na dostřel. Tohle je taky sestříhané,abych nenudil 5 minutama nějaký taktiky, schovávání se ve sluníčku, vystříhal jsem skoro všechny pohledy dozadu, když jsem si hlídal svůj vlastní ocásek a tak podobně. Ale chtěl jsem, aby to vyznělo jako lov na nějakýho toho paviána z druhý strany, takže to není jen akce.
Ako je to v BOS,cim vyssie rozlisenie,tak lepsie vidiet doty?Lebo ja proti zemi nevidim nic a na to vacsinou doplacam Ale to moze kludne byt aj tym,ze za posledne 2 roky sa mi katastrofalne pokazil zrak
Upravil/a CSL1_Talbot dne 06-02-2017 09:50
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
Ako je to v BOS,cim vyssie rozlisenie,tak lepsie vidiet doty?Lebo ja proti zemi nevidim nic a na to vacsinou doplacam Ale to moze kludne byt aj tym,ze za posledne 2 roky sa mi katastrofalne pokazil zrak
BOSko je docela konzistentní v oblasti viditelnosti dotů. Tedy pokud zvažuješ současně dostupné technologie. Tedy počínaje 1080p a konče 4K. Určitě jsem BOSko nezkoušel na 640*480 bodů.
Viditelnost je složitá věc. Je to funkce toho, co ukazuje hra, pak toho, co ukazuje monitor a ve finále toho, co tvoje oko vidí. BOSko je určitě na špičkové úrovni toho, jak reprodukuje viditelnost objektů v prostředí rastrové grafiky. Jenže pak jsou monitory. Monitory mají rozlišení a velikost (hustotu bodů) jako naprostý základ parametrů. Pak ale taky mají zobrazovací frekvenci, latenci, čas na zhasnutí/rozsvícení bodu, kontrast, barevné podání a co já vím co ještě. Praktický rozdíl mezi dvěma monitorama může být zcela zásadní. Podobně pak praktický rozdíl mezi člověkem A a člověkem B může být zcela rozhodující.
Úplně jednoduše. Za sebe to vidím tak, že čím lepší HW pro BOSKo, tím lepší realismus viditelnosti. Tedy vysoké rozlišení, vysoká frekvence, dobré barevné podání, vysoký kontrast, velká úhlopříčka ... to vše pozitivně ovlivňuje realističnost viditelnosti. Na druhou stranu odchylky od realističnosti mohou jít na obě strany. Tedy klidně nerealisticky dobrá i špatná viditelnost. Při špatném HW bych ale obecně sázel i na špatnou viditelnost. No a zajdi na oční a nech si udělat správné brýle. Nakonec pilot, který nevidí, nemůže být až tak úplně dobrý WW2 pilot.
DSR je spektakulární technologie, která ti asi nepřinese nic nad rámec jiných vyhlazovacích technologií. Jediné, co tím skutečně dosáhneš, bude zmenšení písmenek v chatu. Rozuměj, supersampling a DSR jsou principielně stejné postupy, jen dělané trochu jinak, jen proto, aby byl výsledek skoro stejný. Co skutečně potřebuješ, je veliký solidní monitor, přiměřená grafická karta, rychlý procesor a brýle přesně na tvoje oči.
Talbote:
Doty jsou vidět ve zmetku-2 katastrofálně špatně. Na dluohou vzdálenost, střední i blízkou- v případě když ti splyne éro s lesem: Piksly splynou s pixlama a letadýlko se vypaří.
( Mám fullhd 1920x1200 24"
Tady totok:
BOSko je docela konzistentní v oblasti viditelnosti dotů. Tedy pokud zvažuješ současně dostupné technologie. Tedy počínaje 1080p a konče 4K. Určitě jsem BOSko nezkoušel na 640*480 bodů.
Viditelnost je složitá věc. Je to funkce toho, co ukazuje hra, pak toho, co ukazuje monitor a ve finále toho, co tvoje oko vidí. BOSko je určitě na špičkové úrovni toho, jak reprodukuje viditelnost objektů v prostředí rastrové grafiky. Jenže pak jsou monitory. Monitory mají rozlišení a velikost (hustotu bodů) jako naprostý základ parametrů. Pak ale taky mají zobrazovací frekvenci, latenci, čas na zhasnutí/rozsvícení bodu, kontrast, barevné podání a co já vím co ještě. Praktický rozdíl mezi dvěma monitorama může být zcela zásadní. Podobně pak praktický rozdíl mezi člověkem A a člověkem B může být zcela rozhodující.
Úplně jednoduše. Za sebe to vidím tak, že čím lepší HW pro BOSKo, tím lepší realismus viditelnosti. Tedy vysoké rozlišení, vysoká frekvence, dobré barevné podání, vysoký kontrast, velká úhlopříčka ... to vše pozitivně ovlivňuje realističnost viditelnosti. Na druhou stranu odchylky od realističnosti mohou jít na obě strany. Tedy klidně nerealisticky dobrá i špatná viditelnost. Při špatném HW bych ale obecně sázel i na špatnou viditelnost. No a zajdi na oční a nech si udělat správné brýle. Nakonec pilot, který nevidí, nemůže být až tak úplně dobrý WW2 pilot.
Jak už jsem psal, všechny moje videa (a sestřely) jsou stejné. Dokonce jsem jednou udělal video z CloDu, který se jmenovalo Carbon Copy - Jako přes kopírák. Já to jinak neumím, jakmile je jiná situace, dycky mě bijou. Zkrátka já to nejradši hezky zezadu.
PS: a když už máte to Full HD, tak si to v tom taky pusťte. V malým okýnku je fakt vidět prdlajs.
Jak už jsem psal, všechny moje videa (a sestřely) jsou stejné. Dokonce jsem jednou udělal video z CloDu, který se jmenovalo Carbon Copy - Jako přes kopírák. Já to jinak neumím, jakmile je jiná situace, dycky mě bijou. Zkrátka já to nejradši hezky zezadu.
To sou blbý kecy. Takhle se to má dělat vždycky. Naopak si tím prokázal, jak se umíš ovládat.
To doma taky tvrdíš, že si nemehlo a nebo si utahuješ jen z nás.
Jak už jsem psal, všechny moje videa (a sestřely) jsou stejné. Dokonce jsem jednou udělal video z CloDu, který se jmenovalo Carbon Copy - Jako přes kopírák. Já to jinak neumím, jakmile je jiná situace, dycky mě bijou. Zkrátka já to nejradši hezky zezadu.
PS: a když už máte to Full HD, tak si to v tom taky pusťte. V malým okýnku je fakt vidět prdlajs.
Takhle přesně to dělám taky.
Bohužel se prakticky ve všech případech ukáže, že dotyčný má někde výš kamaráda, kterého jsme přehlédl, nebo že se jedná o vlastního (ale to už většinou kouří po mých přesných zásazích).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
clone9cz napsal:To sou blbý kecy. Takhle se to má dělat vždycky. Naopak si tím prokázal, jak se umíš ovládat.
To doma taky tvrdíš, že si nemehlo a nebo si utahuješ jen z nás.
Víš co, to byla trochu reakce na Punkeyho z toho druhého vlákna o BOSku. A vlastně si tím nijak srandu nedělám, protože to tak skutečně je. Jsou jiní, lepší, kteří dokážou otočit nevýhodnou situaci a vyhrát. Já si situaci musím připravit a překvapit. Abych vyhrál nějakou dlouhou bitvu na ostří nože a donutil solidního pilota kapitulovat akrobatickým uměním, to se mi nestává. Jednak zjevně nejsem žádný akrobatický přeborník a pak taky, jak píše Cibule, jak se začnu někde s někým vrtět, v tu ránu tam je jinej, o kterém nevím a sundá mě. Takže opravdu mám sbírku záznamů ze setřelů, který jsou vlastně podobný jak vejce vejci. Jó kdybych postoval svoje neúspěchy, tam by se našla kreativita a originalita. Rum na pekáči stokrát jinak (možná dokonce na cibuli).
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.