Tohle je fakt špatný. Teď jsem absolvoval strašnou půlhodinu. Co dřív? Mám nejprve zkusit nový louskáček na tanky v podobě Bf 110 G2 a tím strašným kanonem? Nebo snad mám vzít jako první předělanou 190 A3? Jedno musí být dřív, to dá rozum, ale co?
Nakonec šla FW 190 A3. Tak teď zas bude na serverech modro. To je teď úplně jiné letadlo. Ne že člověk zavadí o klacík a ono to spadne jak zralá hruška. Ono to fakt funguje jako .. no jako by to byla stihačka. Dá se to vzít krutě u huby a ona si to nechá líbit. A navíc, a teď mě tedy fakt nebijte, ale ona se ta páka dá i potlačit a nepřejde to automaticky do invertované vývrtky. A do třetice se s tím i krásně přistane na louce mimo letiště. Sice při dojezdu poskakuje, ale nechá si to líbit, jak by to na to bylo dělaný. Tuším, že dnes večer bude mít kde kdo druhé vánoce.
Bf 110 G2 je fajn. Konečně je nějaký bitevní ekvivalent ke Šturmasům. Štuka sice má kanon, ale při své pomalosti to nebylo tak univerzálně použitelné letadlo. Při své nešikovnosti jsem ji tedy při každé misi, kdy jsem chtěl picnout nějaký ten tank, rozsekal o zem, protože jsem se nedokázal odtrhnout od zaměřovače včas. Ale to asi není chyba tý stodesítky.
Este stale stahujem (aj ked to malo byt 512.97 MB uz mam stiahnute 687 MB a stale stahuje ). Ohladne Fw-190A-3 - ked uz je Kwiatek VELMI spokojny s FM pre fokac, potom asi nie je co riesit. Konecne mame Focke-Wulf Fw-190A-3.
Néé já teď přišel z odpolední a musím zase na kutě, protože jdu hned brzo ráno. Já si snad vezmu dovolenou. Když čtu ty vaše komety o Fw 190 a hl. od Rumcajse chce se mi radostí brečet!!!!!!! Eééj
Tak, jestli je opravdu Kwiatek spokojen asi budu moct i v klidu usnout.
změny na Focke-Wulfu bych označil jako veskrze příjemné. Navýšení maximálního AoA nedokážu úplně posoudit, neřekl bych, že došlo k velké změně. Tvůrci v datasheetu přiznávají 3,9° (19,5° oproti 15,6°), ale můj pocit je takový, že tuto hodnotu přidal již jeden z předcházejících patchů a teď došlo jen k celkovému doladění. Kde ale rozdíl cítím hodně, je účinnost výškovky a směrovky a také mi přijde, že stroj jen velmi neochotně vytrácí rychlost na vyšších úhlech náběhu (srovnatelně, nebo dokonce méně, než Bf 109). Snížená citlivost (ale možná také jen zvětšená zásoba statické stability) těchto kormidel bude jistě vnímána kladně a nic proti ní nenamítám. Letadlo už nemá tendence při relativně malých výchylkách přecházet až na moc vysoké úhly náběhu, typické utržení proudění a následný kotrmelec při prudším potlačení je pryč, byť na nízké rychlosti se stroj stále utrhnout dá i potlačením. Směrovku lze používat bez jakýchkoliv větších obav, brzdění skluzem je bezpečné. Letové rychlosti jsou hodně podobné, nebo stejné, jako v poslední revizi. Cítím ale, že se o něco zvedla akcelerace/stoupavost, ale může to výt jen pocit v rámci chyby měření.
Suma sumárum: Při citlivém létání na středních rychlostech a vyhýbání se krajním úhlům náběhu to létá jedna báseň .
Změny v AI jsou velké. Škoda jen, že tak často bezdůvodně naráží do země .
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 01-02-2017 08:27
Na záložním PC mám GTX 960 a již vlastně docela staré i7 4770 a lítá to jak za mlada.
Ale Rumcajsi, 4770 je špatnej příklad docela starého procesoru. Ani 7700 není takovej trhač, aby to stálo za výměnu. Stejně malej rozdíl je pak i mezi 4770K a 7700K. Co bys chtěl jinýho ?
Na záložním PC mám GTX 960 a již vlastně docela staré i7 4770 a lítá to jak za mlada.
Ale Rumcajsi, 4770 je špatnej příklad docela starého procesoru. Ani 7700 není takovej trhač, aby to stálo za výměnu. Stejně malej rozdíl je pak i mezi 4770K a 7700K. Co bys chtěl jinýho ?
Však píšu, že to je solidní i když už postarší procák. Ani nové AMD nebude změna. Maximálně tak srovnají krok s Intelem. Dokud nepřijde nějaká úplně lepší technologie, jako vyšší takty nebo zcela jiná architektura, nebude důvod měnit.
Dobre to zhrnul Fuci. Dovolim si laicky doplnit, ze Fw je teraz odolnejsi (pisali nieco o pancierovani a pri utoku na Pesku alebo Sturma so strelcom je to veru citit), skvele sa ovlada, vyborne toci horizontalu vratane skutocne tvrdo utiahnutych obratov (nesmierne uzitocne ked vas nazoomuje enemak, predtym to vsak znamenalo isty pad do vyvrtky) a vyborne stupa. Na kridielka je to asi najlepsi stroj v hre, v tom bol ale excelentny aj predtym. Celkovo je to lahko ovladatelny stroj bvez zvlastnych zaludnosti, ktory si pri rozumnej pilotazi skvele drzi energiu a odpusta aj hrube zaobchadzanie s kniplom. De facto jedinymi supermi pre Fw-190A-3 su momentalne iba Jak-1 a skvely Jak-1B. Tiez je potesitelne, ze i pri kridlovych kanonoch si Fw stale dobre drzi energiu, je sice o nieco pomalsi (nie velmi) ale stale je vyborne manevrovatelny, a len s trochou vysky (tak okolo 1,500 - 2000 m) dokaze aj s tymi kridlovymi kanonmi uletiet nepriatelovi (odskusane tiez online, uletel som takto Jaku. Nebol to vsak Jak-1B ). Ako napisal vyssie Rumcajs - teraz je to uplne iny stroj ako este predvcerom, a je mozne sa s nim pustit do dogfightu s akymkolvek nepriatelskym strojom v horizontalnych manevroch bez strachu z necakanej vyvrtky (na druhej strane, preco by niekto isiel do horizontaly v stroji tak skvele drziacom energiu ze). Za seba - lietam bez kridlovych kanonov, tie dva kridelne povazujem za (relativne) zbytocne pri zakladnej palebnej sile Focke-Wulfu.
Za seba tiez mozem povedat, ze pre mna je aktualny Fw-190A-3 bezkonkurencne najlepsim nemeckym strojom v hre. Lieta sa mi snim lepsie ako s akymkolvek Bf-109, predovsetkym sa mi zda lepsi ako Bf-109G-2 a G4. Bf-109F-4 je pravdepodobne obratnejsi, na druhej strane nevydrzi zdaleka tolko co Fw, a palebna sila u Fw je silnejsia. Pritom je Fokac rychlejsi a v dajve na neho nema ziaden Bf pri vyberani strmhlaveho letu. Len na okraj, po ukonceni dajvu z 2000 metrov si Fw drzal docela dlho rychlost cez 650 km/h asi tak v 100 metrovej vyske (pouzity combat mode - testovane offline, budem musiet este otestovat online).
Bf-110G-2 - otestovane, otazne je, nakolko sa este bude menit FM. Trochu zvulgarizovane poviem, ze je to o nieco malo rychlejsia E-2, ktora ale lepsie toci a stupa, mozno iba placebo, ale je stabilnejsia v obratoch ako E-2, predovsetkym v lopingu sa mi s nou lietalo ovela lepsie ako s E2. Mozno je to vykonom motorov, neviem. Plus ma nezanedbatelnu vyhodu zadneho dvojgulometu s pasom. Vystrel sice nie je bohvieaky (do stran) ale zase nemusim po dvoch davkach menit ten zasrany zasobnik. Testovane iba offline.
37 mm delo na lahke tanky a T-34 je skvely, na KV je potrebne viac zasahov do motoroveho priestoru. Pridane 20 mm kanony pod trupom zase z kazdeho ciela pred nim urobia ohnivu gulu (pesky + il2) ale ak mate tieto modifikacie podvesene, zabudnite na nejaky stret s nepriatelskou stihackou.
...idem testovat dalej. Zatial spokojnost velka, grafika sa mi zda rychlejsia ako predtym, zvlast pri zemi - drzim sa stabilne na 58 - 60 FPS a to aj pri plnom letisku (online, Random server)
Upravil/a Baron dne 01-02-2017 13:07
Jestli točí lépe než starší E2 tak to maj asi zase blbě, když by měla být dle Wernera těžší. A tu MK 108 jim neodpustím ani za tisícáté opravení fuckáče.
Cassi, preto som napisal, ze je otazne, ako sa este bude menit FM na Bf-110G-2. Nemyslim si, ze by mal byt horsi ako E-2 aj ked je tazsi, ma silnejsie motory, tie by ho mohli tahat. V kazdom pripade FM este nie je konecne. Tiez to moze byt iba moj osobny dojem vyplyvajuci z dogfightu proti LaGGu. Apropos Mk.108 - kdesi na ruskom fore som cital, ze by mala byt pri oficialnom vypusteni alebo tak nejak. Na druhej strane - ak to vydali takto teraz, nemyslim, ze by uz nieco menili co sa tyka vyzbroje. Uvidime. Mna skor zaujimal prave Fw-190A-3, pretoze FM pre Fw-190A-5 by mal byt podobny ako A3. Zacinam byt hodne zvedavy na Spitfire Mk.V, co boli ich najcastešjsi protivnici - ti by mali mat uzsiu zatacku, ale vo vsetkych ostatnych aspektoch by mal byt Fw lepsi. To je vsak otazka na znalcov, medzi ktorych sa neratam.
No, tak musím říct, že konečně tu máme letadlo, které by opravdu v realu létalo a ne nějaký nesmyslný kotrmelco něco. Jsem se vším spokojen, ale přeci jen menší vroubek bych viděl Co si tak pamatuji z pár knížek, kde vypovídali britští piloti srážku s Fw 190 v roce 42 43 a přežili ji. Tak pár lidí s tou foknou šlo do točivého souboje. Skončilo to nerozhodně. No dle mého by měla být pádovka kolem 280 km (kde to zmiňuje i hodně pilotů) a ne kolem 300 km jak je to ve hře. Ale to už bych chtěl asi moc Možná se mi to i zdálo. Dal jsem jen pár rychlých letů.
Sečteno podtrženo už mohu v klidu spát
Počkej Arte, pádovka je termín pro rychlost, kdy letadlo již není schopné generovat vztlak převyšující sílu hmotnosti a tedy spadne z oblohy dolů. To u žádného letadla z WW2 není ani blízko 280 či 300 km/h. FW ji mělo dost vysoko a pohybovala se kolem 165 - 180.
Dnes sme s Nechym testovali Fw, tocili sme sa pri rychlsti cca 280. Pri vytiahnutych klapkach este menej. Podotykam, ze to bolo umyselne, testovali sme, kedy padne Fw do vrtaku. Takze by to malo byt ok.
Tak se ze mě oficiálně stal pilot s pochybným fair play indexem. Poslední let včera http://72ag-ded.r...84/?tour=7 byl prima. Nejprve mě pokropil jeden Jakista - taky jsem byl Jakista. Bylo to v rámci boje s nějakým Mezkem, tedy to se nepočítá, stane se. Pak jsem asi za 10 minut sundal dva mezky. Načež se mi zastavil motor, pravděpodobně jako následek toho poškození od Jaka. Tak jsem ne úplně hladce dosedl na louku. Výsledek je, že jsem "Shot down" a navíc fair play index 50 ze 100. Že se počítá vlastní gól, tomu rozumím, prostě mě sundali a že to byla přátelská kulka, to je holt život. Ale čím přesně jsem si zasloužil těch 50%? Napadá mě jediné, ten motor se mi zastavil asi tak dvě tři vteřiny předtím, než bych stejnak podlehnul přesile. U země se těch modrejch paviánů potloukala celá smečka a tak to přistání bez motoru bylo doprovázený sprškama zásahů minimálně od třech dalších mezků. Původně jsem měl za to, že se mi motor zastavil po trefě od jedný stodevítky, co už jsem měl za ocasem, když jsem dokončoval druhého mezka. Teprve z výpisu bylo jasné, že to bylo vlastně jinak. Takže to je fakt švanda, místo abych se připsal nějakýmu modrýmu, zachránil mě před potupou ve statistikách rus. Legrace je, že on nafasoval fair play 80%. Těch 80% je asi konzistentní hodnocení, páčto tuhle jsem takto sundal Išáka, který se mi připletl před čumák Pešky při útoku na pozemáky. Jen tak jsem ho volíznul kulometem, jak jsem kropil německé pozice a taky mám 80%. Ale těch 50% za to, že jsem zadřel motor pár vteřin před vlastní porážkou, to fakt není hezké
Mas 4x disconect a jeden vastny zosterel, postupne sa index znizoval, nie?!? ...nepoznam presne tie pravidla.
priklad cassius: vcera a 31 mu to padlo do win. z indexu 100 ma 80...teraz sa mu zacina zvysovat... http://72ag-ded.r...us/?tour=7Upravil/a Vladis dne 03-02-2017 10:27
Nemám disconnecty. Mám 4 x ignorování zprávy, že nemám body na letadlo. Takže mě to několikrát kicknulo. Jestli ten kick má vliv na fair play ... netuším, ale asi ano, když mám 50%.
Pravdepodobne to bude tak, ze nezalezi aky disco....rumcajs pravdepodbne budes musiet nalietat 10h bez porusenia pravidiel, aby si mal naspat 100% http://72ag-ded.r...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.