Aha, tak proto se mi už týdny nedaří nahodit spita. No, zkoušel jsem to jen párkrát, ale stejně... :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak už jsem přišel co bylo v 1.5.5 jinak, dřív bylo palivové čerpadlo default zaplé a nyní se musí ručně zapnout. Docela mazec že to jde i přesto silou nakvedlat. Pak je postup vlastně stejný jak píše Saburo jemu dík.
JJ přesně ten a byl v QuickStart zap, alespoň já to tak měl. Nyní už to jde jak dřív a to jsem rád.
Náhodou nevíš jestli je někde možné stáhnout vytvořené mise téma WWII, taková provizorní Normandie na trénování ničení pozemní techniky jako vláčky a autíčka nebo tank nejlépe děkuji.
ten trim u viggenu je fakt nějakej na pikaču, nedá se na něj vůbec spolehnout, člověk se chvíli hrabe v počítači, tak si to vytrimuje a za pár chvil už ryje brambory ...
a ten aut. plyn na přistání je nějakej nablblej, když po doteku přepnu na zpětný tah, tak se ten tah nepřepne a místo brždění následuje raketovej start, jakože ten tah je pořád dopřednej.
Jinak ten aut. plyn to je dobrá fíčura, ideální pro paka co neuměj přistávat
jo a programování RB-15F YouTube Video
tu animaci radaru tak nemaj úplně povedenou ...
viz. IRL YouTube Video
a ten aut. plyn na přistání je nějakej nablblej, když po doteku přepnu na zpětný tah, tak se ten tah nepřepne a místo brždění následuje raketovej start, jakože ten tah je pořád dopřednej.
Jinak ten aut. plyn to je dobrá fíčura, ideální pro paka co neuměj přistávat
Musíš ten zpětný tah zapnout ještě před přistáním.
Kdyby někdo chtěl, mám nastudované zadávání dat do té kalkulačky ve viggenu. Mohu zaškolit. Využijte toho včas, než budu sprostě nadávat, do čeho jsem se to zas pustil. :-D
Upravil/a AJaromir dne 30-01-2017 11:24
a ten aut. plyn na přistání je nějakej nablblej, když po doteku přepnu na zpětný tah, tak se ten tah nepřepne a místo brždění následuje raketovej start, jakože ten tah je pořád dopřednej.
Jinak ten aut. plyn to je dobrá fíčura, ideální pro paka co neuměj přistávat
Musíš ten zpětný tah zapnout ještě před přistáním.
Každopádně když nepoužiju afk plyn, tak ten zpětnej tah funguje i po doteku.
Ten Afk se při doteku kol automaticky vypne, ale je tam záměrně udělané, že pokud se do cca 2 nebo kolika sekund nedotkneš předním kolem dráhy, automat vyhodnotí, že se jedná o "go around" nebo "toch n go", a opět se zapne.
Kdyby někdo chtěl, mám nastudované zadávání dat do té kalkulačky ve viggenu. Mohu zaškolit. Využijte toho včas, než budu sprostě nadávat, do čeho jsem se to zas pustil. :-D
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.