Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
petsild |
Přidané 29-01-2017 11:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Pokud se uskromníte a nepřeteče vram (změřit třeba Afterburner) snímky se budou držet na konstantních 60 fps. Jestli je navíc zapnuto více kurvítek jako SSAO v nastavení tak vram je fuč.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 29-01-2017 11:57
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
I ta kurvítka mám zapnutá, ale ještě jsem s tím novým nastavením nebyl online.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
hybca |
Přidané 29-01-2017 12:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 177
Založený: 25.03.11
|
Petschilde díky za tip, jdu vyzkoušet, jen se zeptám (HW kompu v mém podpisu), to SSAO mám mít zapnuté nebo vypnuté? A dále se chci zeptat, že píšeš něco o čísle 16XXXX,8, že uvidíme skrz monitor...to numero mám napsat kam? Místo všech těch čísel v kolonkách TEXLOAD=4096,8; 2048,8....? Nebo to 16XXX,8 mám dát jen někam?
Díky
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
|
|
|
|
Mira |
Přidané 29-01-2017 12:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Já tomu ale nějak pořád nerozumím..tohle vám jen ovlivní ( zvětší ) vykreslení pozemních textur, ale dohlednost dotů to snad nijak neovlivňuje. Nebo ano? |
|
|
|
petsild |
Přidané 29-01-2017 13:16
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
hybca napsal:
Petschilde díky za tip, jdu vyzkoušet, jen se zeptám (HW kompu v mém podpisu), to SSAO mám mít zapnuté nebo vypnuté? A dále se chci zeptat, že píšeš něco o čísle 16XXXX,8, že uvidíme skrz monitor...to numero mám napsat kam? Místo všech těch čísel v kolonkách TEXLOAD=4096,8; 2048,8....? Nebo to 16XXX,8 mám dát jen někam?
Díky
Záleží na rozlišení a použitém Antialiasingu a kolik máš video ram, třeba MSAA 4x je základ a někdo může navíc používat sparse grid supersampling 4-8x dost velký zabiják fpesek. Jediné jak jsem psal měřit a měřit.
Ano texload nahradit za tu neuvěřitelnou hodnotu, ale to ti hra pravděpodobně ani nenaběhne kvůli nejen grafické ale i systémové ramce.
Jo Míro to chce pořádně vyzkoušet až bude nový patch vrhnu se na testování.
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 29-01-2017 13:28
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
petsild napsal:
57_OTU ajvn napsal:
Potsilde.
Můžeš mi prosím Tě nějak srozumitelně popsat jak to mám celé provést?
V tom odkaze je jako popisována celá geneze zvýšení dohlednosti, či čo?
Po updatu na DX11 se grafice odlehčilo, lze ho využít na větší dohled. Finta je vtom že se zbavíš nebo oddálíš ten nesmyslný filtr mazanec.
Vytvoříš nový soubor terrain.cfg cesta: C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\graphics\ do kterého vložíš vše tohle:
PixelSize=50 //meters
LodCount=5
[setup]
texlod=4096,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
[end]
[setup]
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
[end]
[setup]
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
[end]
[setup]
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
[end]
Pak dáš uložit soubor a pokračuješ v nastavení simu, najdeš Distant landscape detail nejdříve změníš na hodnotu 2x restart a znovu 4x, tak aby parametr načetl ze souboru.
Jestli má někdo NASA pc může hodnoty změnit až na texlod=16384,8 a pokud stroj ihned nebouchne uvidí až za monitor.
Rozumím tomu dobře že v texťáku nacpu ten text a uložím jako "terrain.cfg", naprosto nový soubor?? Nikde se nepřepisuje? Bo jsem to takhle udělal a i s celým restartem s novým nastavením a znovu na 4x . . . . a nic. Teda jako jo, ale jen stím že dříve dost viditelný okruh dohlednosti je teď hodně matně rozeznatelný, ale je tam. Spíš bych řekl že je to celé takové zastřené, jako předtím to za tím okruhem viditelnosti.
Ale třeba to jen vořu a dělám špatně.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 29-01-2017 13:41
|
|
|
|
petsild |
Přidané 29-01-2017 13:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Vytvoříš zcela nový a přidáš cestu pro Steam jak jsem psal, do nějaké verze Boska tam terrain.cfg byl a nyní se možnost konfigurovat opět vrátila.
Určitě to ofiko vlákno přečíst jsou tam konfigurace a zkušenosti uživatelů.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 29-01-2017 19:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Prakticky žádná změna, ale VRAM přetekla na 4GB (GTX970). Pod 60FPS to nejde |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 29-01-2017 19:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
U mě to samé: Sežralo to 4GB VRAM ze čtyř...
A FPS přád to samé.
Jenomže ja to mám nějaké srandovní. Ať všechno nastavání dám ve hře i v ovladači GK na "max či min" fps mám pořád stejné.
Jakákoli kombinace s jakýmkoli nastavení s tím nehne ani nahoru ani dolu ani o prdek.
Pořád stabilních 25-50 FPS.
A Úplně nejsrandovatější na tom je, že se mi to vůbec neseká. very čudné.
PS
Žééé když mi to schlamstlo celou GK žééé vidím líp a dál žééé...
Protože kdyby mi to vylepšení dohlednosti udělal někdo bez mého vědomí tak bych si asi ničeho nevšim. Ale poci je to krásný...
PPS
Petsilde dík. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-01-2017 19:56
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Myslím, že tahle změna dohlednosti není úplně zásadní. Protože jen zvětšuje vzdálenost nerozmazaného vykreslování povrchu země. Nezvětšuje dohlednost cílů. Tedy asi trochu pomůže při navigaci z velké výšky, ale to je tak nějak všechno. Takže se i dost blbě zaznamenává pocitově. Člověk by to musel porovnat jako na těch obrázcích, kdy je půlka default a půlka upravená.
Non est specifica
|
|
|
|
petsild |
Přidané 29-01-2017 20:04
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Jsem rád že vám to frčí tak solidně.
|
|
|
|
Mira |
Přidané 30-01-2017 07:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Hoši..nestane se nam z toho DCS..?
https://forum.il2...ntry437098 |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 30-01-2017 07:48
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Takhle to funguje už od dob RoF. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 30-01-2017 08:20
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
777 si dost pravděpodobně ponechá tvorbu letadel. Kdyby se ale našel někdo, kdo by byl ochotnej / schopnej ztvárnit další mapy, bylo by to super. Navíc by se asi i našel nějaký vhodný komerční model, že by dotyčný(í) vyrobil(i) mapu a 777 by ji pod svým jménem prodávalo jako rozšíření, jako placený obsah. Takže by se na tom někdo mohl i finančně zahojit. Další obsah, co se nabízí, jsou kampaně a mise. Lidi baví hrát si na hrdiny a rádi si za to i připlatí.
Jestli najdou někoho, komu by svěřili vývoj nového letadla, to se uvidí. Myslím, že v tomhle měru budou hodně opatrní. Nebo že by třeba někoho nechali dodělat stávající letadýlka ve směru palubních systémů? Všechny ty čudlíky a procedury, co někteří tak rádi mačkají v DCS? Třeba. Nebo při jejich opatrnosti by se mohl najít někdo, komu by svěřili alespoň tvorbu subtypů. Těch všelijakých Bf 109 {nějaké písmenko}{nějaké čísílko} je nepočítaně. Pro Fokáče, Spity, Hurriky, Jaky, Laviny .... to platí jakbysmet.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 30-01-2017 08:28
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Spíš pozemní objekty, auta, vlaky, lodičky a tak. To myslím že je momentálně to co nejvíc zdržuje. Bo pro nadcházející plán "Pacifik" je vše jiné. Co jsem tak pročítal těch pár úvah tak by toho mohlo být nepřeberné množství. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 30-01-2017 08:33
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Třeba i zde by se mohl najít nějaký znalec, který by vyrobil Hirju, Sorju, Jamato či Mikuma.
Non est specifica
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 30-01-2017 08:53
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
No asi som výnimka, ale mne to pár (v extrémnom prípade desiatok) FPS vzalo . Ani to by až tak nevadilo, ako ten šutering pri otáčaní hlavy, extra pri 7/8 oblačnosti, ktorá panovala včera večer na Randome. Moja Gtx 770 nemá nárok.
Ale dohľad veľmi pekný, pocit lietania v bubline čiastočne potlačený.
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2017 09:52
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Neboj, z téhle pseudo simulace nikdo simulaci dělat nebude |
|
|
|
Mira |
Přidané 30-01-2017 09:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
magot napsal:
Neboj, z téhle pseudo simulace nikdo simulaci dělat nebude
ale tak mačkací čudlíky bych bral, to by snad mohlo jít.. |
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2017 10:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
čudlíky, to je to poslední |
|
|