Nevím, co udělali se spitem, ale záhadně je teď ještě hodnější a má podivně turbozatahujicí a vytahujicí se podvozek. A křidélka jsou děsně neúčinná.
Jinak Viggen má takový blbý bug, přecitlivělý a nestabilní v zatáčení při vzletu. Zbytek je s ním moc super. Jak pochopíte jeho řízení, tak zjistíte, že letíte v historickém, velmi výkonném létajícím počítači
Upravil/a AJaromir dne 28-01-2017 11:26
AJaromir napsal:
Jinak Viggen má takový blbý bug, přecitlivělý a nestabilní v zatáčení při vzletu. Zbytek je s ním moc super. Jak pochopíte jeho řízení, tak zjistíte, že letíte v historickém, velmi výkonném létajícím počítači
To jsem si nevšiml, ale je pravda že s tím po vzletu zatáčím hodně s citem ..
Jo jinak je to fakt zážitek s tím letět, specielně se mě líbí jak tomu různě kucká motor, mění výkon a zvuk při různých manévrech ... plynovka se po stáhnutí z forsáže špatně zase vrací zpět do forsáže, brání se to sviňa
Akorát jsem si všiml že AI wing man při vzletu má kachny vodorovně a já jako player je mám dolů kvůli FBW zřejmě. Zatím jsem nepřišel na to jak ty kachny ovládat.
Zřejmě se o ně pernametně stará ten počítač?
Jo a v tom hudu aby se prase vyznalo, ten systém vertikálních dynamických čar, to někde ukradli z nějakýho ufa ne
Na to "kuckání" bacha. Jedná se vlastně o následek víření v kompresoru, kdy se v motoru ztratí potřebný tlak a plamen ti pak vyletí i sáním. Dost nebezpečný. Viggen nemá protipumpážní dvířka, takže velký bacha na úhel náběhu, jinak ten motor během sekundy zrušíš. Mám vyzkoušeno, že u země je to alpha 20
Jinak 3. stupeň forsáže je nouzový a měl by se používat výjimečně, abys opět nezrušil motor. Jinak se celkem blbě plynovkou odhaduje Ground idle a flight idle. Invertní let není omezený časově palivem, ale čerpadlem oleje, které se při negativním přetížení zavzdušní. Kachny se řídí samy, Jinak jsou fixní. Naklápí se na nich pouze klapky.
K tomu HUDu, jak jsem psal, navigace je původně z projektu APOLLO.
Taky mi přijde FPS ve Spitu plynulejší, už žádné výrazné propady a rozhodně méně trhání při výhledu a přiblížení/oddálení pohledu (stuttering). Upravili i pumpu, teď je o poznání svižnější a více odpovídá reálu. Pojíždění mně přijde taky takové uklidněnější, stejně vzlet a přistání. Jak píše AJaromir, je zkrátka hodnější.
Edit: Upravena brutální gramatická chyba. Děkuji za odhalení.
Edit2: Dotyčnému doporučuji projít jeho starší příspěvky, dle jeho gramatických znalostí by k obratům typu "aby jste" rozhodně nemělo docházet. Děkuji za pochopení.
Upravil/a Aces_Wild dne 28-01-2017 14:50
2. a 4. pád - mě
3. a 6. pád - mně
U šestého pádu jde použít i tvar "mi"
Příklad: "Beze mě to nepůjde"
"Kup mi, prosím, chleba." nebo "Pojíždění mně příjde taky takové uklidněnější"
Děkuji za pochopení.
Na to "kuckání" bacha. Jedná se vlastně o následek víření v kompresoru, kdy se v motoru ztratí potřebný tlak a plamen ti pak vyletí i sáním. Dost nebezpečný. Viggen nemá protipumpážní dvířka, takže velký bacha na úhel náběhu, jinak ten motor během sekundy zrušíš. Mám vyzkoušeno, že u země je to alpha 20
Jinak 3. stupeň forsáže je nouzový a měl by se používat výjimečně, abys opět nezrušil motor. Jinak se celkem blbě plynovkou odhaduje Ground idle a flight idle. Invertní let není omezený časově palivem, ale čerpadlem oleje, které se při negativním přetížení zavzdušní. Kachny se řídí samy, Jinak jsou fixní. Naklápí se na nich pouze klapky.
K tomu HUDu, jak jsem psal, navigace je původně z projektu APOLLO.
Nj ty úhly náběhu jsou celkem omezení, doufám že to pak bude detailně někde rozepsaný v nějakých manuálech ..
S tou plynovkou je to takový začarovaný, škoda že nejde nějak nastavit ground idle na WH plynovce jako na A-10 nahoru a k sobě (idle-off) (jakože pocitově odlišný mod)
Ono jde o to, že to má dohromady cca 5 poloh. Off, Ground Idle, In air idle, Idle-Mil, Afterburner 1-3 Wildíku, v klidu. Ona to je možná blbost, ale když to vidíš po tisíceré, tak uvažuješ, jak furt všichni mohou dělat tak triviální chybu.
Ono jde o to, že to má dohromady cca 5 poloh. Off, Ground Idle, In air idle, Idle-Mil, Afterburner 1-3 Wildíku, v klidu. Ona to je možná blbost, ale když to vidíš po tisíceré, tak uvažuješ, jak furt všichni mohou dělat tak triviální chybu.
Přesně. To je jako když vidíš "aby jste". No, někdo má tendenci z toho dělat aférku, někdo nad tím mávne rukou.
Nevím jestli jste si toho všimli ale je tam slyšet i bzučení cívek, ty zvuky jsou prostě super
Nenašel jsem vizuelně parkovací brzdu, při mých prvních krůčcích ale někde tam je ... a nejde namapovat na plynovku.
Jo a nevíte jak tam lze na půl obrazovky zobrazit PDF manuál? Jak to měli ve videu?
Taky je zajímavý že tlačítko reset/ center trimu je neaktivní na klikání a klávesama mě přijde že nejde .. ale na videu od ED jim to nějak fungovalo ..
Jo a když se s viggenem zajede na louku mimo beton a zařadí se zpětný tah tak se postaví na zadní
Parkovací brzda je úplně dole, mezi nohama. Funguje tak, že napřed stiskneš brzdy, potom zatáhneš a pustíš brzdy. Dalším stiskem brzd pak odbrzdíš.
S manuálem to tak dělal bunyap pomocí alt+tab. Ve widlech se to dělá tak, že přetáhneš myší okno na kraj obrazovky a wokna to automaticky roztáhnou na půl plochy.
Trim tam je nějaký zabugovaný. Na TS se pomalu neřeší nic jiného
mě jde trim vertikálně celkem dobře, na křidélkách a směrovce jsem ho zatím nezkoušel.
akorát se neumím skamarádit s tím FBW při startu, abych se odlepoval jen trimem a měl to celé seřízené. To řízení kachen mě přijde že má tendenci s tím po odlepení praštit o zem...
To zatáčení po odlepení u mě je bez problémů a vše stabilní ..
Pro DCS počet jader neznamená nic tedy I7 6800 + HT a navíc combinace s Win10 není moc dobré řešení. To rozložení jader na Win7 chodí v základu dobře, teď jsem zjedav jak si povede s výkonem Amd Zen.
Podobně jak byla nedávno upravena startovací procedura u BF to samé potkalo i Spita, pokud při startéru a pomocné cívce zároveň nemačkám jak šílený tu pumpu tak potvora nenaskočí. To ale neodpovídá reálnému nastartování skutečného stroje. Původní start byl správný jako je na videu. YouTube Video
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.