Mira napsal:
Chlapi, hlavně modří, chci se jen zeptat..vás to baví, lítat na Expertu, při takové početní převaze?
Obecně vzato by se mi více líbil opačný poměr, tedy převaha protistrany. Barvu ale my, Lioni, držíme prakticky za všech okolností. Snad mimo zmíněného experimentu, kdy kluci z 606 a 310 tak dlouho volali, ať si Lioni vyzkouší červené, až si to Lioni vyzkoušeli. Těch období, kdy je na serverech převaha modrých, je historicky rozhodně více, než opačných případů. Proč tomu tak je, to netuším. Měl jsem teorii, že za to může obecně propracovanější kooperace modrých, jejichž letadla jsou na ni více závislá, ale je to nesmysl. Pokud mají být letců úspěšní, jsou na kooperaci závislé obě strany.
Obecně na serverech čas od času narazíš na organizované nálety červených letadel. Třeba nedávno šestice Šturmoviků s eskortou, kterým předcházely Pešky - celá tato skupina se vrhla na modré letiště a my je absolutně nedokázali zastavit (vlastně ani zbrzdit). A to jsme měli solidní výchozí pozici. Jenže takových skupin je v současnosti na světě jen pár a v našem československém regionu žádná. A dokud se tady nenajde nějaký skutečný červený velitel kalibru Ikara, Rampy, nebo třeba Podrse, tak situace červených zůstane nadále tristní. Až právě člověk, který z bandy jednotlivců postaví skutečnou skupinu, může přinést změnu. Celé je to ale hodně ovlivněné tím, že zatímco modří mají vlastně všechna svá nosná letadla (87, 88, 111, 109, 110, 190), tak drtivá většina komunity červených preferuje západní frontu, která chybí. No a já se nedivím, že řadu z nich březolety nijak zvlášť k létání nemotivují. Když se někdo chce cítit jako Clostermann, nebo Peřina, tak mu ten pocit LaGG prostě nenavodí.
606_hayes napsal:
A mozeme otvoeit debatu na temu bombarderov coby vyrovany planeset peska vs. Heinkel...kolko he 111 treba na znicenke warehouse a kolko pe 2.?
Jo v téhle oblasti prostě červení nemají šanci.
Hansgeorg Bätcher
přes 600 bojových misí na He 111 - spojenci točili Memphiskou kráskupo 25 misích, v týhle oblasti je bohužel velkej nepoměr
Jinak docela zábavný čtení, takhle debata. Zvlášť uvážím-li, že svého času jistá modrá letka, pokud se jí zdálo že je planeset pro ni nevýhodný, prostě nelétala. Nicméně minulost je zapomenuta, že, a nyní budeme kázat a zatracovat, že...
Toho se rád chytím. Jelikož jsme tu jediná letka, která na Hayese reaguje, přepokládám že myslíš 1stCL. Můžeš to prosím rozvést, nebo doložit nějakým vláknem? Jaké akce, jaké planesety v jaké době?
Díky
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
606_hayes napsal:
A mozeme otvoeit debatu na temu bombarderov coby vyrovany planeset peska vs. Heinkel...kolko he 111 treba na znicenke warehouse a kolko pe 2.?
Jo v téhle oblasti prostě červení nemají šanci.
Hansgeorg Bätcher
přes 600 bojových misí na He 111 - spojenci točili Memphiskou kráskupo 25 misích, v týhle oblasti je bohužel velkej nepoměr
nový FM FW-190 nebude nijak výrazně měnit výkony, ale pouze chování letounu...sníží se pádovka atd
Ak splnia to co slubili, tak potom bude mat Focke-Wulf vykony praveze vyrazne ine. V sucasnosti sa vykonov, ktore by mal dosahovat, v niektorych oblastiach jednoducho nedrzi. Napr. v obratnosti, stupavosti apod. Sam som zvedavy, ako bude Fw lietat, jeho FM je pozorne sledovane napr. Kwiatekom a dalsimi, ktori dodali developerom podklady. Az take a tolko, ze po rokoch bohorovneho trdenia, ze Fw je urobeny spravne nakoniec priznali, ze pravda bola na strane komunity. Myslim si, ze hlavnou brzdou zmeny FM bol hlavne Loft (ktory uz z tymu odisiel) ale to je len moja domnienka, faktom je, ze o jeho odchode prislo vyhlasenie o kompletnom prepracovani letoveho modelu Wurgera.
Ano je to nepomer pripustam. Ale aj ked sa tu bavime o akoze simulatore tak by bolo dobre prihliadat na hratelnost co by sa dalo dotiahnut nie len miernou upravou planesetu ale aj doladenim loadoutu...
Mira napsal:
Chlapi, hlavně modří, chci se jen zeptat..vás to baví, lítat na Expertu, při takové početní převaze?
Obecně vzato by se mi více líbil opačný poměr, tedy převaha protistrany. Barvu ale my, Lioni, držíme prakticky za všech okolností. Snad mimo zmíněného experimentu, kdy kluci z 606 a 310 tak dlouho volali, ať si Lioni vyzkouší červené, až si to Lioni vyzkoušeli. Těch období, kdy je na serverech převaha modrých, je historicky rozhodně více, než opačných případů. Proč tomu tak je, to netuším. Měl jsem teorii, že za to může obecně propracovanější kooperace modrých, jejichž letadla jsou na ni více závislá, ale je to nesmysl. Pokud mají být letců úspěšní, jsou na kooperaci závislé obě strany.
Obecně na serverech čas od času narazíš na organizované nálety červených letadel. Třeba nedávno šestice Šturmoviků s eskortou, kterým předcházely Pešky - celá tato skupina se vrhla na modré letiště a my je absolutně nedokázali zastavit (vlastně ani zbrzdit). A to jsme měli solidní výchozí pozici. Jenže takových skupin je v současnosti na světě jen pár a v našem československém regionu žádná. A dokud se tady nenajde nějaký skutečný červený velitel kalibru Ikara, Rampy, nebo třeba Podrse, tak situace červených zůstane nadále tristní. Až právě člověk, který z bandy jednotlivců postaví skutečnou skupinu, může přinést změnu. Celé je to ale hodně ovlivněné tím, že zatímco modří mají vlastně všechna svá nosná letadla (87, 88, 111, 109, 110, 190), tak drtivá většina komunity červených preferuje západní frontu, která chybí. No a já se nedivím, že řadu z nich březolety nijak zvlášť k létání nemotivují. Když se někdo chce cítit jako Clostermann, nebo Peřina, tak mu ten pocit LaGG prostě nenavodí.
Fuči my jsme skupinu měli a byl to mix 310 / 311 / 606 / FCU a ZVP a když jsme se sešli tak jsme byli schopni vyřazovat HQ, zamykat letiště a likvidovat KPéčka relativně beze ztrát. Jenže se to rozpadlo a poslední hřebík do rakve téhle smíšené skupiny byla 4. kampaň na Randomu. To debilní omezení planesetu, ktery navíc nemělo na začátku nic z BOSka, to byl konec. Proto jsem taky napsal co si o tom nastavení myslím na jejich fórum, proč tam nic nenapsali ostatní (krom Hayese ) netušim, asi pro ně bylo jednodužší se na to radši vysrat.
Uvidíme další kampaň třeba to vyhodnotěj tak, že původní formát byl pro servr lepší, anebo taky ne a vymyslej něco ještě horšího.
Jinak docela zábavný čtení, takhle debata. Zvlášť uvážím-li, že svého času jistá modrá letka, pokud se jí zdálo že je planeset pro ni nevýhodný, prostě nelétala. Nicméně minulost je zapomenuta, že, a nyní budeme kázat a zatracovat, že...
Toho se rád chytím. Jelikož jsme tu jediná letka, která na Hayese reaguje, přepokládám že myslíš 1stCL. Můžeš to prosím rozvést, nebo doložit nějakým vláknem? Jaké akce, jaké planesety v jaké době?
nový FM FW-190 nebude nijak výrazně měnit výkony, ale pouze chování letounu...sníží se pádovka atd
Ak splnia to co slubili, tak potom bude mat Focke-Wulf vykony praveze vyrazne ine. V sucasnosti sa vykonov, ktore by mal dosahovat, v niektorych oblastiach jednoducho nedrzi. Napr. v obratnosti, stupavosti apod. Sam som zvedavy, ako bude Fw lietat, jeho FM je pozorne sledovane napr. Kwiatekom a dalsimi, ktori dodali developerom podklady. Az take a tolko, ze po rokoch bohorovneho trdenia, ze Fw je urobeny spravne nakoniec priznali, ze pravda bola na strane komunity. Myslim si, ze hlavnou brzdou zmeny FM bol hlavne Loft (ktory uz z tymu odisiel) ale to je len moja domnienka, faktom je, ze o jeho odchode prislo vyhlasenie o kompletnom prepracovani letoveho modelu Wurgera.
Škoda, že se Gavrick více nerozepsal. Doufejme, že nepoužijí VVS testy, které jsou velmi špatné. Zajímalo by mě o kterých nejasnostech stále mluví. Když jim kluci dodali kompletní německé testy. Jestli to neudělají podle nich, jako dělají ruské stroje podle vvs testů ...
Jen tak pro zajímavost Barone, nevíš proč Loft odešel ? A to je ten z videa jak slibuje, že všechny prachy dají do zlepšení hry?
Jak tak po letech koukám, tak stále setrvalý stav diskuz A přitom by to bylo tak jednoduchý, teda pokud to jde tak na serveru nějak nastavit. Jestli se nepletu, tak po celou dobu války na východní frontě se poměr mezi silami rusů a němců pohyboval v poměru cca 5:1 až 15:1, podle období. Je sice fakt, že na začátku byly technická převaha a to výrazná na straně němců, ale od konce roku 43 se to začalo dost vyrovnávat a převaha byla už jen ve zkušenostech pilotů a to pouze některých. Tak proč to nezkusit nastavit tak? A teď se do mě můžete pusti, obě strany
nový FM FW-190 nebude nijak výrazně měnit výkony, ale pouze chování letounu...sníží se pádovka atd
Ak splnia to co slubili, tak potom bude mat Focke-Wulf vykony praveze vyrazne ine. V sucasnosti sa vykonov, ktore by mal dosahovat, v niektorych oblastiach jednoducho nedrzi. Napr. v obratnosti, stupavosti apod. Sam som zvedavy, ako bude Fw lietat, jeho FM je pozorne sledovane napr. Kwiatekom a dalsimi, ktori dodali developerom podklady. Az take a tolko, ze po rokoch bohorovneho trdenia, ze Fw je urobeny spravne nakoniec priznali, ze pravda bola na strane komunity. Myslim si, ze hlavnou brzdou zmeny FM bol hlavne Loft (ktory uz z tymu odisiel) ale to je len moja domnienka, faktom je, ze o jeho odchode prislo vyhlasenie o kompletnom prepracovani letoveho modelu Wurgera.
Škoda, že se Gavrick více nerozepsal. Doufejme, že nepoužijí VVS testy, které jsou velmi špatné. Zajímalo by mě o kterých nejasnostech stále mluví. Když jim kluci dodali kompletní německé testy. Jestli to neudělají podle nich, jako dělají ruské stroje podle vvs testů ...
Jen tak pro zajímavost Barone, nevíš proč Loft odešel ? A to je ten z videa jak slibuje, že všechny prachy dají do zlepšení hry?
Příběh BoSího Fw 190 je dlouhý a tragikomický. Hodně připomíná tradiční české "ode zdi ke zdi". Nečekejte ale od "kompletně nového FM" žádné velké změny. Focke-Wulf bude stabilnější, pravděpodobně bude využívat prakticky celý rozsah vyvážení (v současnosti využívá okolo 60%). K opravě té velké chyby ve špatně namodelovaném úhlu náběhu, už došlo před několika měsíci a teď můžeme očekávat drobné ladění maximálně do 5 - 10% (což mimochodem většina pilotů ani nezaznamená). Oprava letových výkonů proběhla ve stejném patchi, jako úhel náběhu. Nový Focke-Wulf bude o něco hodnější a díky revizi (a snad správnému) modelování jeho aerodynamicky i geometricky krouceného křídla bude více varovat před odtržením.
Vývojáři samozřejmě veškeré podklady již MĚLI. Po odchodu Lofta ale konečně nechali především Crumpa, aktivního pilota a leteckého inženýra, pomoci s jejich interpretací. To byl klíčový zlom. Teď se pokouší tu novou interpretaci (která ale nebude ve výsledku nijak vzdálená té stávající) implementovat.
Jak tak po letech koukám, tak stále setrvalý stav diskuz A přitom by to bylo tak jednoduchý, teda pokud to jde tak na serveru nějak nastavit. Jestli se nepletu, tak po celou dobu války na východní frontě se poměr mezi silami rusů a němců pohyboval v poměru cca 5:1 až 15:1, podle období. Je sice fakt, že na začátku byly technická převaha a to výrazná na straně němců, ale od konce roku 43 se to začalo dost vyrovnávat a převaha byla už jen ve zkušenostech pilotů a to pouze některých. Tak proč to nezkusit nastavit tak? A teď se do mě můžete pusti, obě strany
Například u Stalingradu během letní ofenzivy měli němci převahu 2:1.
Hlášení z 29.7.1942
"Ruské letectvo, čelící levému křídlu skupiny armád Jih, je velmi slabé. Stuky mohou útočit bez stíhacího doprovodu. Ruští stíhači na Stuky neútočí, pouze napadají jednotlivá německá letadla."
nový FM FW-190 nebude nijak výrazně měnit výkony, ale pouze chování letounu...sníží se pádovka atd
Ak splnia to co slubili, tak potom bude mat Focke-Wulf vykony praveze vyrazne ine. V sucasnosti sa vykonov, ktore by mal dosahovat, v niektorych oblastiach jednoducho nedrzi. Napr. v obratnosti, stupavosti apod. Sam som zvedavy, ako bude Fw lietat, jeho FM je pozorne sledovane napr. Kwiatekom a dalsimi, ktori dodali developerom podklady. Az take a tolko, ze po rokoch bohorovneho trdenia, ze Fw je urobeny spravne nakoniec priznali, ze pravda bola na strane komunity. Myslim si, ze hlavnou brzdou zmeny FM bol hlavne Loft (ktory uz z tymu odisiel) ale to je len moja domnienka, faktom je, ze o jeho odchode prislo vyhlasenie o kompletnom prepracovani letoveho modelu Wurgera.
Škoda, že se Gavrick více nerozepsal.
Jak vysvětlil Jason, Gavrick tam není od toho aby se rozepisoval na fóru, ale od práce na hře. Napsal co napsal, protože angličtina není jeho rodným jazykem a máme si prý počkat až to vydají......
Jak tak po letech koukám, tak stále setrvalý stav diskuz A přitom by to bylo tak jednoduchý, teda pokud to jde tak na serveru nějak nastavit. Jestli se nepletu, tak po celou dobu války na východní frontě se poměr mezi silami rusů a němců pohyboval v poměru cca 5:1 až 15:1, podle období. Je sice fakt, že na začátku byly technická převaha a to výrazná na straně němců, ale od konce roku 43 se to začalo dost vyrovnávat a převaha byla už jen ve zkušenostech pilotů a to pouze některých. Tak proč to nezkusit nastavit tak? A teď se do mě můžete pusti, obě strany
Já s tebou soshlasím a jsem pro. Simulace letecké války. V první polovině převaha Němců, která se postupně vyrovnává a dále ke konci přechází v převahu spojenců.....
nový FM FW-190 nebude nijak výrazně měnit výkony, ale pouze chování letounu...sníží se pádovka atd
Ak splnia to co slubili, tak potom bude mat Focke-Wulf vykony praveze vyrazne ine. V sucasnosti sa vykonov, ktore by mal dosahovat, v niektorych oblastiach jednoducho nedrzi. Napr. v obratnosti, stupavosti apod. Sam som zvedavy, ako bude Fw lietat, jeho FM je pozorne sledovane napr. Kwiatekom a dalsimi, ktori dodali developerom podklady. Az take a tolko, ze po rokoch bohorovneho trdenia, ze Fw je urobeny spravne nakoniec priznali, ze pravda bola na strane komunity. Myslim si, ze hlavnou brzdou zmeny FM bol hlavne Loft (ktory uz z tymu odisiel) ale to je len moja domnienka, faktom je, ze o jeho odchode prislo vyhlasenie o kompletnom prepracovani letoveho modelu Wurgera.
Škoda, že se Gavrick více nerozepsal. Doufejme, že nepoužijí VVS testy, které jsou velmi špatné. Zajímalo by mě o kterých nejasnostech stále mluví. Když jim kluci dodali kompletní německé testy. Jestli to neudělají podle nich, jako dělají ruské stroje podle vvs testů ...
Jen tak pro zajímavost Barone, nevíš proč Loft odešel ? A to je ten z videa jak slibuje, že všechny prachy dají do zlepšení hry?
- EDIT: kym som to napisal, odpovedal vlastne Fuci a Punkey
- neviem Arte preco Loft odisiel. Oficialne presiel na vyvoj inej hry. Ale akej - to sa nevie. resp. sa o tom odvtedy nehovorilo.
- z ktoreho videa? Ak sluboval, ze prasule vrazia do zlepsenia hry, tak to dodrzali - pravdepodobne aj zasluhou Williamsa, ktory sa ukazuje ako hodne schopny (skoda toho odklonu od Europskeho bojiska, ovsem chapem, ze pre neho ako Americana je Pacifik lakavejsi). Ano, nova seria IL2 sa zlepsuje vo vsetkych smeroch. No teda niezeby tam nebolo este co opravovat, chyb je tam stale dost. Len tak na okraj - nie som si isty, ci nemyslis Luthiera. To bol Ilja Sevcenko, ten je uz ale z 1C prec dlhu dobu. Ten ovsem pracoval na IL2 CloD (no, pracoval... uspesne ho dojebal tak, ze boli hromadne vracane hry so ziadostou o peniaze), potom presiel pod kridla Eagle Dynamics - a odrbaval znovu s DCS WW2. Ako to dopadlo je dostatocne zname. Toz - dostal kopacky aj tam uno presto.
Ja osobne som spokojny so situaciou na simulatorov trhu, po rokoch postu mame konecne co lietat, ale hlavne je na vyber. Od hardcore simulatorov az po arkady (DCS, IL2:BoXY, RoF, IL2:CoD s TF patchmi, Warthunder...). Navyse zacina byt pokryte cele obdobie od WWI az po sucasnost, vratane vrtulnikov. Este ked tak raz bude Polsko 1939, Francuzsko 1940, Europa zapadna/stredna 1940 - 1945, boje s Finskom a raz mozno aj obcianska vojna v Spanielsku - tak to bude pre nas nirvana (no dobre, nechal som sa uniest )
tabulky ač nic lepšího nemáte, jsou mnohdy jen stěží důkaz:
- většinou nemáš potvrzen zdroj té tabulky
- údaje se rozcházejí, tovární výkony versus výkony měřené IRL + v různých fázích opotřebení
- údaje v různých fázích opotřebení většinou ani neexistují
- tabulky většinou ignorovali různé druhy atmosfér, tzn. na různých bojištích byly výkony jiné
- nelze aplikovat tabulky na individuální situace letadel v různých technických stavech (v bitvě)
- nelze aplikovat na umění pilotáže
- a jako poslední renonc je převedení reálných hodnot do virtuálních, je to dost omezený proces, minimálně výkonem pc, kvalitou kódu, nemluvě o našroubování papíráků na břízy a plechy v případě pochybné simulace BOS/BOM
takže jděte s tabulkama do prdele
Magote, oficiální testy mají vždy dané podmínky měření a zpravidla jsou přepočítávány na standardní atmosféru. To právě proto, aby byly vzájemně porovnatelné. Nedělej tady z tehdejších inženýrů úplný idioty. Asi by pro mě nebyl problém vyštrachat nějaká skripta zabývající se měřením a vyhodnocováním.
Pokud letadlo bylo příliš olétané, tak šlo ke školním jednotkám, u prvosledových jednotek Luftwaffe (a věřím tomu, že i u ostatních západních letectev) se vraky prakticky nenacházely. Například motory se u Luftwaffe měnily preventivně už po 100 hodinách, přestože jejich životnost byla řádově (!) vyšší. Letadlo samotné v porovnání s tím, kdo ho řídil, mělo zanedbatelnou hodnotu. Samozřejmě u VVS to bylo hodně jiné, ale to není nic, co by mohlo VVS znevýhodnit.
Fuči my jsme skupinu měli a byl to mix 310 / 311 / 606 / FCU a ZVP a když jsme se sešli tak jsme byli schopni vyřazovat HQ, zamykat letiště a likvidovat KPéčka relativně beze ztrát. Jenže se to rozpadlo a poslední hřebík do rakve téhle smíšené skupiny byla 4. kampaň na Randomu. To debilní omezení planesetu, ktery navíc nemělo na začátku nic z BOSka, to byl konec. Proto jsem taky napsal co si o tom nastavení myslím na jejich fórum, proč tam nic nenapsali ostatní (krom Hayese ) netušim, asi pro ně bylo jednodužší se na to radši vysrat.
Uvidíme další kampaň třeba to vyhodnotěj tak, že původní formát byl pro servr lepší, anebo taky ne a vymyslej něco ještě horšího.
A to je právě ono. Potřebuješ člověka, který tomu dá nějaký systém a dlouhodobě to udrží. Jak sám vidíš, kluci jsou nadšení a hladoví po organizaci. A taky jak píšeš, síla takové skupiny je obrovská a likvidace jednotlivých cílů je hračka. Pro nás samotné (Liony) to znamená mnohem větší variabilitu misí (i defensivní tak mají smysl), výzvu setkání s velkou kooperující skupinou, která na rozdíl od od páru, nebo roje skutečně představuje riziko.
Já si kvůli Randomu a jeho planesetu právě kupoval BoM, do té doby jsem měl jen BoS. A musím přiznat, že se mi začátek války líbil. Ne proto, že by byl snadný, ale proto, že jsem si prostě dlouho podobný typ (pomalejších, kroutivějších) bojů nezalétal snad roky. Současný koncept Randomu považuji za určitou komplikaci (je potřeba BoS i BoM, brzy i BoK), ale ne jako překážku. Velká skupina s kvalitně kooperujícími piloty to musí zvládnout i na Išacích se Šturmy. Ostatně i Peška má své kouzlo, byť nikdo nerozporuje její nižší nosnost.
Abych to shrnul: Byl bych moc rád, kdyby se mezi vámi našel někdo, kdo by tomu všemu dal punc stability a dlouhodobé organizace. Pokud se toho někdo ujmete a budete nám dobrými silnými soupeři, tak u mě máte flašku kvalitního pití dle vašeho výběru .
1stCL_Fucida napsal:
Pokud letadlo bylo příliš olétané, tak šlo ke školním jednotkám, u prvosledových jednotek Luftwaffe (a věřím tomu, že i u ostatních západních letectev) se vraky prakticky nenacházely. Například motory se u Luftwaffe měnily preventivně už po 100 hodinách, přestože jejich životnost byla řádově (!) vyšší. Letadlo samotné v porovnání s tím, kdo ho řídil, mělo zanedbatelnou hodnotu. Samozřejmě u VVS to bylo hodně jiné, ale to není nic, co by mohlo VVS znevýhodnit.
Nesouhlasím např. část gustavů nasazené v r.44 ve francii by jsi se podle tabulek nedoměřil ... nezapomínej že LW docházeli stroje a použili cokoliv
O rozdílech mezi továrními údaji a IRL toho bylo napsáno dost. RAF, VVS, i amíci tam měli dost výchylek. LW v tomhle byla celkem přesná ...
Upravil/a magot dne 22-01-2017 12:53
Příběh BoSího Fw 190 je dlouhý a tragikomický. Hodně připomíná tradiční české "ode zdi ke zdi". Nečekejte ale od "kompletně nového FM" žádné velké změny. Focke-Wulf bude stabilnější, pravděpodobně bude využívat prakticky celý rozsah vyvážení (v současnosti využívá okolo 60%). K opravě té velké chyby ve špatně namodelovaném úhlu náběhu, už došlo před několika měsíci a teď můžeme očekávat drobné ladění maximálně do 5 - 10% (což mimochodem většina pilotů ani nezaznamená). Oprava letových výkonů proběhla ve stejném patchi, jako úhel náběhu. Nový Focke-Wulf bude o něco hodnější a díky revizi (a snad správnému) modelování jeho aerodynamicky i geometricky krouceného křídla bude více varovat před odtržením.
Vývojáři samozřejmě veškeré podklady již MĚLI. Po odchodu Lofta ale konečně nechali především Crumpa, aktivního pilota a leteckého inženýra, pomoci s jejich interpretací. To byl klíčový zlom. Teď se pokouší tu novou interpretaci (která ale nebude ve výsledku nijak vzdálená té stávající) implementovat.
Ano to máš naprostou pravdu. Bylo to až trapné. Je zajímavé, že je přesvědčili až podklady od II/JG17_SchwarzeDreizehn atd. .. Nedávno dostal Crump na fóru ban, bohužel ..
Barone,
bylo to video, jak je polijí vodou. Bohužel jsem ho v rychlosti nenašel. Jsem rád, že nám Bos kvete. Ohledně pacifiku radost nemám. Sice japonskou kulturu miluji, ale přeci jen západní fronta - P 47 mě láká více. Uvidíme, třeba své rozhodnutí změní.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.