November 23 2024 01:31:05
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 1
Ace14

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
ukulele
Každý má tu latenci jinou. Záleží na spoustě faktorů. ( monitor, vstupní zařízení atd.) A hlavně každý má jiné vnímání samotné latence. Jen jsem napsal, že Vsync způsobuje větší pocit z gumovosti letounu. To komižlání nevyřeší a ani zásadně nezlepší. Pokud bys profesionálně jezdil okruhové závody nebo hrál Counter Strike, tak bys rozdíl se zapnutou Vsync poznal
 
Deschain
Mira napsal:

Ok, špatně jsem se vyjádřil.. ty říkáš, že zapnutá Vsync to komižlání zhoršuje ? Takže když Vsync vypnu, bude rozdíl v komižlání ( ty vole, to je slovo Úsměv )

A : znatelný
B : nepatrný
nebo za
C: (k)nulový..

schválně to hned jak budu moct odzkouším, ale myslím, že už ted znám odpověď..


Jedna se o to ze pokud mas vyssi latency tak ocima vidis pohyb letadla jednim smerem a ten kompenzujes ale diky te latency uz to je vlastne pohyb ktery se odehral pred urcitym casem a tedy nespravne casovanou kompenzaci ten pohyb zhorsis, proto horší komizlani
 
Mira
Díky za objasnění Mrknutí
A ted k jinému tematu..
Někde jsem vyčetl že 110G2 mohla být vyzbrojena i kanonem 37mm..
Nešušká se někde v zákulisí, zda tuto možnost budeme mít i ve hře ?
 
pSipi
Myslis taketo susky susky?
forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_10_2016/post-19-0-71093000-1476350658.jpg
 
Mira
Jj..přesně takéto..Mrknutí
 
Ajvn
No zajímavé povídání, jdu to vyzkoušet.
 
Ajvn
Punkey dělal jsi něco s tím seedem? Nakonec, skusím to taky...
 
1stCL_Punkey
57_OTU ajvn napsal:

Punkey dělal jsi něco s tím seedem? Nakonec, skusím to taky...


Ajvne, vypnul jsem ho, ale bez viditelného efektu.

Baronova rada spouštět z adresáře hry a ne přes SteamLauncher byla výborná, bohužel fungovala jen jeden den.

Killerovo vůdů a černá magie na mě neměla efekt Úsměv

Co mi ale běhá perfektně, je nastavení podle tohoto návodu. Jen nemohu mít zapnuté FXAA kvůli blikajícímu bílému textu, tak používám dál MSAA (4x to sice není tak plynulé/hladké jako s FXAA, ale jede to dobře).

i.imgur.com/Z6O4Ksg.jpg

Specifically to reduce Stuttering Set Prerendered frames to 2 or 1. (most game use 3-4 and too many on a low end system can cause bottlenecking)
Set max power usage (its a home computer plugged into the wall there is no need to worry about power saving)
Turn off ingame MSAA(anti aliasing)
Turn on Nvidia FXAA (It IS IDENTICAL Quality to MSAA x 2 but at the gpu/cpu cost of MSAA x 1, but it also smooths edges on UI/Text/Gunsights and gauge needles where MSAA ONLY Does 3d models)
Turn off ingame Vsync (which is adaptive type)
Turn on Nvidia Vsync (DO NOT USE TRIPLE BUFFERING)
Turn on Shader cache (NOTE: When you first run the game and new Scene/graphics there might be Some stuttering while it makes shader cache files but this only happens once)
 
DatavCZ
1stCL_Punkey napsal:

57_OTU ajvn napsal:

Punkey dělal jsi něco s tím seedem? Nakonec, skusím to taky...


Ajvne, vypnul jsem ho, ale bez viditelného efektu.

Baronova rada spouštět z adresáře hry a ne přes SteamLauncher byla výborná, bohužel fungovala jen jeden den.

Killerovo vůdů a černá magie na mě neměla efekt Úsměv

Co mi ale běhá perfektně, je nastavení podle tohoto návodu. Jen nemohu mít zapnuté FXAA kvůli blikajícímu bílému textu, tak používám dál MSAA (4x to sice není tak plynulé/hladké jako s FXAA, ale jede to dobře).

i.imgur.com/Z6O4Ksg.jpg



Specifically to reduce Stuttering Set Prerendered frames to 2 or 1. (most game use 3-4 and too many on a low end system can cause bottlenecking)
Set max power usage (its a home computer plugged into the wall there is no need to worry about power saving)
Turn off ingame MSAA(anti aliasing)
Turn on Nvidia FXAA (It IS IDENTICAL Quality to MSAA x 2 but at the gpu/cpu cost of MSAA x 1, but it also smooths edges on UI/Text/Gunsights and gauge needles where MSAA ONLY Does 3d models)
Turn off ingame Vsync (which is adaptive type)
Turn on Nvidia Vsync (DO NOT USE TRIPLE BUFFERING)
Turn on Shader cache (NOTE: When you first run the game and new Scene/graphics there might be Some stuttering while it makes shader cache files but this only happens once)


Ahoj, nemáte nějaké dobré nastavení pro ATI. díky
 
Ajvn
Jo dík skusím.
 
RH_Killer
Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default.
 
Rumcajs
Killer napsal:

Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default.
Tohle vypadá na klasický syndrom počítačů a jejich programů. Existují mraky nastavení, o kterých ani člověk neví. Některý ty nastavení musí být ve vzájemném souladu, aby to chodilo dobře. Takže se velmi často programy starají o to, aby ty nastavení byly dobře. Jenže to kontrolují jen ve chvíli změny nastavení a ne vždy. Takže když začneš přepínat parametry, spustíš nějakou akci, která dává cosi někde do souladu a i když se vrátíš do výchozího stavu, není to výchozí stav tak úplně, protože to mezítím srovnalo nějaký bordel. Potíž je, že člověk nemá smysluplnou šanci, aby věděl všechno a sám všechno kontroloval. Existují sice programy, který kontrolují celkově stav Windows, ale ty řeší jen konflikty nastavení Windows. Pokud je konflikt někde v nastavení BOSka, pak ho asi bude umět řešit jen BOSko. Tohle tedy vypadá, že byl problém spíš v nastavení GK a že tím jak jsi hýbal s parametrama GK, si ten program (kontrol panel tý GK) srovnal nějaký vlastní problém. Je to bordel, celé to drží pohromadě jako vlaštovčí hnízdo.
Non est specifica
 
RH_Killer
Rumcajs napsal:

Killer napsal:

Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default.
Tohle vypadá na klasický syndrom počítačů a jejich programů. Existují mraky nastavení, o kterých ani člověk neví. Některý ty nastavení musí být ve vzájemném souladu, aby to chodilo dobře. Takže se velmi často programy starají o to, aby ty nastavení byly dobře. Jenže to kontrolují jen ve chvíli změny nastavení a ne vždy. Takže když začneš přepínat parametry, spustíš nějakou akci, která dává cosi někde do souladu a i když se vrátíš do výchozího stavu, není to výchozí stav tak úplně, protože to mezítím srovnalo nějaký bordel. Potíž je, že člověk nemá smysluplnou šanci, aby věděl všechno a sám všechno kontroloval. Existují sice programy, který kontrolují celkově stav Windows, ale ty řeší jen konflikty nastavení Windows. Pokud je konflikt někde v nastavení BOSka, pak ho asi bude umět řešit jen BOSko. Tohle tedy vypadá, že byl problém spíš v nastavení GK a že tím jak jsi hýbal s parametrama GK, si ten program (kontrol panel tý GK) srovnal nějaký vlastní problém. Je to bordel, celé to drží pohromadě jako vlaštovčí hnízdo.


Máš pravdu. Po tom všem plácání jedný věci na druhou by asi bylo dobrý hru naistalovat znovu a výsledek by byl stejnej. Možná
 
ukulele
Důležité je vypnout Vsync ve hře a zapnout v ovladačích. To samé s vyhlazováním. A vypnout trojité vyrovnávání v ovladačích. Prostě grafické nastavení ve hře nefunguje jak má. To je celé. Žádná věda v tom není
 
RH_Killer
Do všeho rejpu a tak jsem testoval to nastavení GK co sem dal Punkey. Vždy 100m nad stromy, mapa Moskva a pohled do boku. Výsledek byla škubačka a to bylo FPS 60 a výš. Tak já to mám tak: GK jen max. výkon, jinak default. Ve hře: ULTRA, dohlednost 4x, Vsync-vypnuto (žádný pruhy tam nemám) , FPS-120, AA-4x. Ostatní vypnuto. U země nulový škubání a poskakování při stejném testu, FPS 60-70, nahoře 120. Naprostá spokojenost.
 
1stCL_Jiricek
Killer napsal:

Do všeho rejpu a tak jsem testoval to nastavení GK co sem dal Punkey. Vždy 100m nad stromy, mapa Moskva a pohled do boku. Výsledek byla škubačka a to bylo FPS 60 a výš. Tak já to mám tak: GK jen max. výkon, jinak default. Ve hře: ULTRA, dohlednost 4x, Vsync-vypnuto (žádný pruhy tam nemám) , FPS-120, AA-4x. Ostatní vypnuto. U země nulový škubání a poskakování při stejném testu, FPS 60-70, nahoře 120. Naprostá spokojenost.

Mám stejnou zkušenost - defaultní AA-4x ve hře mi udělá krásná hladká letadla. Jakkoli vysoký AA nastavený v GK (2x-16x) je výrazně horší při výrazném snížení FPS. S tím je spojená i výrazně horší viditelnost letadel. Použil jsem jen to omezení předrenderovaných snímků.

EDIT: GK: GeForce 770
 
magot
snížená viditelnost při vyšším AA je daná vlastnost, ti co si dávájí AA na plno s logikou čím víc proužků tím víc addidas se sami ochuzují
 
1stCL_Punkey
Tak já už nevím......můžete prosím někdo potvrdit, že ty cukance apod. máte horší na Wingsech než na Randomu?

Díky
 
1stCL_Jiricek
magot napsal:

snížená viditelnost při vyšším AA je daná vlastnost, ti co si dávájí AA na plno s logikou čím víc proužků tím víc addidas se sami ochuzují

Ahoj Magote,

ještě v ILovi bych s tebou okamžitě souhlasil. Tam jsem létal na nízké vyhlazování, protože "krabicová letadla" šla lépe vidět. V BoSku to (alespoň na mém počítači) platí opačně. Letadla mají tak tenké a ostré obrysy, že s nízkým vyhlazování se z nich stane hrstka tenkých úseček zanikajících oproti podkladu. Vyšší vyhlazování mi rozhodně zyvšuje viditelnost letadel.
 
ukulele
Souhlas. To co píše Magot, tak se dá říct leda o stařičkém FXAA. Ale platí, že čím vyšší vyhlazování, tak tím lepší viditelnost.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,020,371 návštěv