Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
ukulele |
Přidané 05-01-2017 11:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Každý má tu latenci jinou. Záleží na spoustě faktorů. ( monitor, vstupní zařízení atd.) A hlavně každý má jiné vnímání samotné latence. Jen jsem napsal, že Vsync způsobuje větší pocit z gumovosti letounu. To komižlání nevyřeší a ani zásadně nezlepší. Pokud bys profesionálně jezdil okruhové závody nebo hrál Counter Strike, tak bys rozdíl se zapnutou Vsync poznal |
|
|
|
Deschain |
Přidané 05-01-2017 12:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Mira napsal:
Ok, špatně jsem se vyjádřil.. ty říkáš, že zapnutá Vsync to komižlání zhoršuje ? Takže když Vsync vypnu, bude rozdíl v komižlání ( ty vole, to je slovo )
A : znatelný
B : nepatrný
nebo za
C: (k)nulový..
schválně to hned jak budu moct odzkouším, ale myslím, že už ted znám odpověď..
Jedna se o to ze pokud mas vyssi latency tak ocima vidis pohyb letadla jednim smerem a ten kompenzujes ale diky te latency uz to je vlastne pohyb ktery se odehral pred urcitym casem a tedy nespravne casovanou kompenzaci ten pohyb zhorsis, proto horší komizlani |
|
|
|
Mira |
Přidané 05-01-2017 13:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Díky za objasnění
A ted k jinému tematu..
Někde jsem vyčetl že 110G2 mohla být vyzbrojena i kanonem 37mm..
Nešušká se někde v zákulisí, zda tuto možnost budeme mít i ve hře ? |
|
|
|
pSipi |
Přidané 05-01-2017 13:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 475
Založený: 10.11.15
|
Myslis taketo susky susky?
|
|
|
|
Mira |
Přidané 05-01-2017 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Jj..přesně takéto.. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-01-2017 16:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No zajímavé povídání, jdu to vyzkoušet. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-01-2017 16:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Punkey dělal jsi něco s tím seedem? Nakonec, skusím to taky... |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 05-01-2017 17:09
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Ajvne, vypnul jsem ho, ale bez viditelného efektu.
Baronova rada spouštět z adresáře hry a ne přes SteamLauncher byla výborná, bohužel fungovala jen jeden den.
Killerovo vůdů a černá magie na mě neměla efekt
Co mi ale běhá perfektně, je nastavení podle tohoto návodu. Jen nemohu mít zapnuté FXAA kvůli blikajícímu bílému textu, tak používám dál MSAA (4x to sice není tak plynulé/hladké jako s FXAA, ale jede to dobře).
Specifically to reduce Stuttering Set Prerendered frames to 2 or 1. (most game use 3-4 and too many on a low end system can cause bottlenecking)
Set max power usage (its a home computer plugged into the wall there is no need to worry about power saving)
Turn off ingame MSAA(anti aliasing)
Turn on Nvidia FXAA (It IS IDENTICAL Quality to MSAA x 2 but at the gpu/cpu cost of MSAA x 1, but it also smooths edges on UI/Text/Gunsights and gauge needles where MSAA ONLY Does 3d models)
Turn off ingame Vsync (which is adaptive type)
Turn on Nvidia Vsync (DO NOT USE TRIPLE BUFFERING)
Turn on Shader cache (NOTE: When you first run the game and new Scene/graphics there might be Some stuttering while it makes shader cache files but this only happens once) |
|
|
|
DatavCZ |
Přidané 05-01-2017 18:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 190
Založený: 12.10.11
|
1stCL_Punkey napsal:
Ajvne, vypnul jsem ho, ale bez viditelného efektu.
Baronova rada spouštět z adresáře hry a ne přes SteamLauncher byla výborná, bohužel fungovala jen jeden den.
Killerovo vůdů a černá magie na mě neměla efekt
Co mi ale běhá perfektně, je nastavení podle tohoto návodu. Jen nemohu mít zapnuté FXAA kvůli blikajícímu bílému textu, tak používám dál MSAA (4x to sice není tak plynulé/hladké jako s FXAA, ale jede to dobře).
Specifically to reduce Stuttering Set Prerendered frames to 2 or 1. (most game use 3-4 and too many on a low end system can cause bottlenecking)
Set max power usage (its a home computer plugged into the wall there is no need to worry about power saving)
Turn off ingame MSAA(anti aliasing)
Turn on Nvidia FXAA (It IS IDENTICAL Quality to MSAA x 2 but at the gpu/cpu cost of MSAA x 1, but it also smooths edges on UI/Text/Gunsights and gauge needles where MSAA ONLY Does 3d models)
Turn off ingame Vsync (which is adaptive type)
Turn on Nvidia Vsync (DO NOT USE TRIPLE BUFFERING)
Turn on Shader cache (NOTE: When you first run the game and new Scene/graphics there might be Some stuttering while it makes shader cache files but this only happens once)
Ahoj, nemáte nějaké dobré nastavení pro ATI. díky |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 05-01-2017 18:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Jo dík skusím. |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 05-01-2017 21:52
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 06-01-2017 03:22
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Killer napsal:
Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default. Tohle vypadá na klasický syndrom počítačů a jejich programů. Existují mraky nastavení, o kterých ani člověk neví. Některý ty nastavení musí být ve vzájemném souladu, aby to chodilo dobře. Takže se velmi často programy starají o to, aby ty nastavení byly dobře. Jenže to kontrolují jen ve chvíli změny nastavení a ne vždy. Takže když začneš přepínat parametry, spustíš nějakou akci, která dává cosi někde do souladu a i když se vrátíš do výchozího stavu, není to výchozí stav tak úplně, protože to mezítím srovnalo nějaký bordel. Potíž je, že člověk nemá smysluplnou šanci, aby věděl všechno a sám všechno kontroloval. Existují sice programy, který kontrolují celkově stav Windows, ale ty řeší jen konflikty nastavení Windows. Pokud je konflikt někde v nastavení BOSka, pak ho asi bude umět řešit jen BOSko. Tohle tedy vypadá, že byl problém spíš v nastavení GK a že tím jak jsi hýbal s parametrama GK, si ten program (kontrol panel tý GK) srovnal nějaký vlastní problém. Je to bordel, celé to drží pohromadě jako vlaštovčí hnízdo.
Non est specifica
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 06-01-2017 09:28
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Rumcajs napsal:
Killer napsal:
Tak já tu kouzlim.... Fakt nevím co se tam stalo, ale najednou to jede perfektně. Nechápu. Jo ještě jsem se taky hrabal v tom nastaveni GK, ale vrátil jsem to na default. Tohle vypadá na klasický syndrom počítačů a jejich programů. Existují mraky nastavení, o kterých ani člověk neví. Některý ty nastavení musí být ve vzájemném souladu, aby to chodilo dobře. Takže se velmi často programy starají o to, aby ty nastavení byly dobře. Jenže to kontrolují jen ve chvíli změny nastavení a ne vždy. Takže když začneš přepínat parametry, spustíš nějakou akci, která dává cosi někde do souladu a i když se vrátíš do výchozího stavu, není to výchozí stav tak úplně, protože to mezítím srovnalo nějaký bordel. Potíž je, že člověk nemá smysluplnou šanci, aby věděl všechno a sám všechno kontroloval. Existují sice programy, který kontrolují celkově stav Windows, ale ty řeší jen konflikty nastavení Windows. Pokud je konflikt někde v nastavení BOSka, pak ho asi bude umět řešit jen BOSko. Tohle tedy vypadá, že byl problém spíš v nastavení GK a že tím jak jsi hýbal s parametrama GK, si ten program (kontrol panel tý GK) srovnal nějaký vlastní problém. Je to bordel, celé to drží pohromadě jako vlaštovčí hnízdo.
Máš pravdu. Po tom všem plácání jedný věci na druhou by asi bylo dobrý hru naistalovat znovu a výsledek by byl stejnej. Možná |
|
|
|
ukulele |
Přidané 06-01-2017 13:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Důležité je vypnout Vsync ve hře a zapnout v ovladačích. To samé s vyhlazováním. A vypnout trojité vyrovnávání v ovladačích. Prostě grafické nastavení ve hře nefunguje jak má. To je celé. Žádná věda v tom není |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 06-01-2017 16:00
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Do všeho rejpu a tak jsem testoval to nastavení GK co sem dal Punkey. Vždy 100m nad stromy, mapa Moskva a pohled do boku. Výsledek byla škubačka a to bylo FPS 60 a výš. Tak já to mám tak: GK jen max. výkon, jinak default. Ve hře: ULTRA, dohlednost 4x, Vsync-vypnuto (žádný pruhy tam nemám) , FPS-120, AA-4x. Ostatní vypnuto. U země nulový škubání a poskakování při stejném testu, FPS 60-70, nahoře 120. Naprostá spokojenost. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 06-01-2017 16:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Killer napsal:
Do všeho rejpu a tak jsem testoval to nastavení GK co sem dal Punkey. Vždy 100m nad stromy, mapa Moskva a pohled do boku. Výsledek byla škubačka a to bylo FPS 60 a výš. Tak já to mám tak: GK jen max. výkon, jinak default. Ve hře: ULTRA, dohlednost 4x, Vsync-vypnuto (žádný pruhy tam nemám) , FPS-120, AA-4x. Ostatní vypnuto. U země nulový škubání a poskakování při stejném testu, FPS 60-70, nahoře 120. Naprostá spokojenost.
Mám stejnou zkušenost - defaultní AA-4x ve hře mi udělá krásná hladká letadla. Jakkoli vysoký AA nastavený v GK (2x-16x) je výrazně horší při výrazném snížení FPS. S tím je spojená i výrazně horší viditelnost letadel. Použil jsem jen to omezení předrenderovaných snímků.
EDIT: GK: GeForce 770 |
|
|
|
magot |
Přidané 06-01-2017 16:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
snížená viditelnost při vyšším AA je daná vlastnost, ti co si dávájí AA na plno s logikou čím víc proužků tím víc addidas se sami ochuzují |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 06-01-2017 19:19
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Tak já už nevím......můžete prosím někdo potvrdit, že ty cukance apod. máte horší na Wingsech než na Randomu?
Díky |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 06-01-2017 19:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
magot napsal:
snížená viditelnost při vyšším AA je daná vlastnost, ti co si dávájí AA na plno s logikou čím víc proužků tím víc addidas se sami ochuzují
Ahoj Magote,
ještě v ILovi bych s tebou okamžitě souhlasil. Tam jsem létal na nízké vyhlazování, protože "krabicová letadla" šla lépe vidět. V BoSku to (alespoň na mém počítači) platí opačně. Letadla mají tak tenké a ostré obrysy, že s nízkým vyhlazování se z nich stane hrstka tenkých úseček zanikajících oproti podkladu. Vyšší vyhlazování mi rozhodně zyvšuje viditelnost letadel. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 06-01-2017 20:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Souhlas. To co píše Magot, tak se dá říct leda o stařičkém FXAA. Ale platí, že čím vyšší vyhlazování, tak tím lepší viditelnost. |
|
|