Nadstavba HSFX7 - diskuze
|
magot |
Přidané 13-12-2016 22:47
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
DK_IL2 napsal:
Je, prosím, možné přidat do jednoho balíku mapu Rabaulu, nebo je k dispozici velká mapa Papua - N.Guinea?
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,45687.0.html
Koukal jsem na to, krom toho že se vůbec neobjeví v seznamu map v HSFX (což by byl ten nejmenší problém) je extra hnusná a ještě k tomu v nějaké debilním poměru 1:2 a něco ..
Takže toto ne e |
|
|
|
batoh |
Přidané 13-12-2016 22:47
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
magot napsal:
Tady je seznam co jsem tam neimportoval z různých důvodů ale mám to k dispozici víceméně funkční:
- Command_and_Control_v3.031 (netřeba, všichni máte)
Dovolte dotaz: pokud nebude v připravované nadstavbě C&C mod, jak ho připojovat vedle nadstavby přes JSGME? Bude záležet na pořadí jejich aktivace? Ptám se kvůli sekci [Command_and_Control] ve FMB a kvůli řádkům doplňovaným na konec stationary.ini:
C:\...kořenový adresář hry\jsgmemods\Command_and_Control_v3.031\files\com\maddox\il2\objects\stationary.ini
Code
[Command_and_Control]
FAC vehicles.stationary.CandC$FACUnit 1
AFAC vehicles.stationary.CandC$AFACUnit 1
GCI(m) vehicles.stationary.CandC$GCIUnit 2
GCI(ft) vehicles.stationary.CandC$AGCIUnit 1
RCGCI vehicles.stationary.CandC$RCGCIUnit 2
Vector vehicles.stationary.CandC$VectorUnit 1
OBS vehicles.stationary.CandC$OBSUnit 1
CW vehicles.stationary.CandC$CWUnit 1
FUG202 vehicles.stationary.CandC$FuGUnit 2
FUG218 vehicles.stationary.CandC$FuG218Unit 2
FD2 vehicles.stationary.CandC$FD2Unit 2
SN2 vehicles.stationary.CandC$SN2Unit 2
SN2b vehicles.stationary.CandC$SN2bUnit 2
Naxos vehicles.stationary.CandC$NaxosUnit 2
Flensburg vehicles.stationary.CandC$FlensburgUnit 2
AImkIV vehicles.stationary.CandC$AImkIVUnit 1
AImkVIII vehicles.stationary.CandC$AImkVIIIUnit 1
AImkX vehicles.stationary.CandC$AImkXUnit 1
AImkXV vehicles.stationary.CandC$AImkXVUnit 1
Serrate vehicles.stationary.CandC$SerrateUnit 1
Monica vehicles.stationary.CandC$MonicaUnit 1
GTW vehicles.stationary.CandC$GTWUnit 2
GNR vehicles.stationary.CandC$GNRUnit 1
Corkscrew vehicles.stationary.CandC$CorkscrewUnit 1
Window vehicles.stationary.CandC$WindowUnit 1
Jammer vehicles.stationary.CandC$JammerUnit 1
RO vehicles.stationary.CandC$RadioOperatorUnit 2
NAV vehicles.stationary.CandC$NavUnit 1
OBOE vehicles.stationary.CandC$OBOEUnit 1
H2S vehicles.stationary.CandC$H2SUnit 1
Error vehicles.stationary.CandC$ErrorUnit 1
Aimpoint vehicles.stationary.CandC$AimpointUnit 1
SPR vehicles.stationary.CandC$SPRUnit 1
ASD vehicles.stationary.CandC$ASDUnit 1
ASG vehicles.stationary.CandC$ASGUnit 1
ASVmkIII vehicles.stationary.CandC$ASVmkIIIUnit 1
ANAPS4 vehicles.stationary.CandC$ANAPS4Unit 1
Taki vehicles.stationary.CandC$TakiUnit 2
RESCAP vehicles.stationary.CandC$RESCAPUnit 1
SAR vehicles.stationary.CandC$SARUnit 1
DZ vehicles.stationary.CandC$DZUnit 1
Arty(g) vehicles.stationary.CandC$NGSUnit 1
Arty(n) vehicles.stationary.CandC$NGS1Unit 1
Barrage vehicles.stationary.CandC$BRGUnit 1
Box vehicles.stationary.CandC$BoxUnit 1
Fire vehicles.stationary.CandC$FireUnit 2
Refuel vehicles.stationary.CandC$RefuelUnit 1
RdmPlanes vehicles.stationary.CandC$RandomAircraftUnit 2
RdmPlanes2 vehicles.stationary.CandC$RandomAircraft2Unit 2
RdmGround vehicles.stationary.CandC$RandomVehiclesUnit 2
RdmGround2 vehicles.stationary.CandC$RandomVehicles2Unit 2
RdmWeather vehicles.stationary.CandC$RandomWeatherUnit 1
DynWeather vehicles.stationary.CandC$DynamicWeatherUnit 1
StmFront vehicles.stationary.CandC$StormFrontUnit 1
RdmTime vehicles.stationary.CandC$RandomTimeUnit 1
RdmSkill vehicles.stationary.CandC$RandomSkillUnit 2
RdmTrains vehicles.stationary.CandC$RandomTrainsUnit 2
RdmShips vehicles.stationary.CandC$RandomShipsUnit 2
RdmShips2 vehicles.stationary.CandC$RandomShips2Unit 2
Spawn vehicles.stationary.CandC$SpawnUnit 1
SLD vehicles.stationary.CandC$SLDUnit 1
SLD2 vehicles.stationary.CandC$SLD2Unit 1
Ambush vehicles.stationary.CandC$AmbushUnit 2
CityLights vehicles.stationary.CandC$CityLightsUnit 1
LowRecon vehicles.stationary.CandC$LowReconUnit 1
HighRecon vehicles.stationary.CandC$HighReconUnit 1
Ground_Attack vehicles.stationary.CandC$LevelUnit 1
Landing vehicles.stationary.CandC$LandingUnit 1
DynStream vehicles.stationary.CandC$DynamicStreamUnit 1
Bomb vehicles.stationary.CandC$BombUnit 2
DynamicRescue vehicles.stationary.CandC$DynamicRescueUnit 1
DynStrike vehicles.stationary.CandC$DynamicStrikeUnit 1
|
|
|
|
magot |
Přidané 13-12-2016 22:55
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
batoh napsal:
Dovolte dotaz: pokud nebude v připravované nadstavbě C&C mod, jak ho připojovat vedle nadstavby přes JSGME? Bude záležet na pořadí jejich aktivace? Ptám se kvůli sekci [Command_and_Control] ve FMB a kvůli řádkům doplňovaným na konec stationary.ini:
No mohl bych tam předpřipravit synchronizované stationary.ini pro C&C, ale upozorňuju že tento mod je částečně nekompatibilní s HSFX7 a tímto může způsobit neočekávané CTD ...
Ale teoreticky by to mohlo celé fungovat ... teoreticky funguje i komunismus .. teoreticky
Jo budu muset synchronizovat část map jsem zjistil aby fungovali přes JSGME, takže na tom bude ještě dost práce kua .. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 14-12-2016 00:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Ked sme skusali mapu z invazie do HSFX, myslim ze na nej neslo ukladat misie lebo chybali nake objekty. Holt to bolo zrejme robene pre UP. To len na okraj s cim sme sa stretli pri novych mapach.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Koty |
Přidané 14-12-2016 13:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
@magot
ono jde spíš o to, že to kompatibilitu ztrácí už tím, že to jede pod 4.12 (spotovací mechaniky pro radar jdou do háje)
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
saldy |
Přidané 14-12-2016 15:56
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Když jsem dělal mise pro CC mod, tak jsem tam psal aby se nikdy nekombinoval s jinými mody(může i nemusí fungovat). Prostě aktivovat HSFX a pak už jen CC a je klid.
Naštěstí je toho furt celkem dost co funguje. CC mod by mohl být klidně aktivovatelnou součástí HSFX, jen by se z něj vyšouply fičury co nejedou a nikdy nepojedou, tj. pozemní spotovací radary a ty záchraný vysílače nebo jak se to jmenuje. To je snad vše.
CC je významná věc a navždy budeme nuceni to hledat někde po odkazech.
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-12-2016 16:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
V HSFX6 je CC odladěn, bohužel tam nemá tolik fíčur a nikdo už to nelítá .. |
|
|
|
200th_Taro |
Přidané 17-12-2016 18:22
|
Nováček
Příspěvek: 19
Založený: 17.12.16
|
Hello.
How about Vultee Vengeance for the new HSFX update?
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,41680.0.html |
|
|
|
saldy |
Přidané 18-12-2016 17:19
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Ještě jsem si vzpomněl, že ty Lancastery byly 2, jeden se nesnášel s CC modem a druhý byl ok. Tak snad se do updatu dostane ten správný.
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-12-2016 17:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Tohle je ten zkonvertovaný z FSX. Funguje ok ale s CC dohromady jsem ho nezkoušel.
Upravil/a magot dne 18-12-2016 19:50
|
|
|
|
saldy |
Přidané 18-12-2016 18:06
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Tohle je ten co jsem s ním dělal mise Zaume Sau (palubní radar) https://uloz.to/!...hunter-zip, je to od Ranwers a pro HSFX to upravil Kukulo. Nám ale šlo primárně o letoun jako cíl, jak funguje jako flyable nevím.
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 18-12-2016 19:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
No, upravil. Narval som ho do HSFX
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-12-2016 19:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Ten co tam mám je flyable no problem.
Ta nadstavba není primárně určena pro C&C páč ten kód není synchronizován.
Ale teoreticky by mělo C&C fungovat.
Ki-48 a Ki-49 budou zařazeny do mod packu. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-12-2016 11:41
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
saldy napsal:
Když jsem dělal mise pro CC mod, tak jsem tam psal aby se nikdy nekombinoval s jinými mody(může i nemusí fungovat). Prostě aktivovat HSFX a pak už jen CC a je klid.
Naštěstí je toho furt celkem dost co funguje. CC mod by mohl být klidně aktivovatelnou součástí HSFX, jen by se z něj vyšouply fičury co nejedou a nikdy nepojedou, tj. pozemní spotovací radary a ty záchraný vysílače nebo jak se to jmenuje. To je snad vše.
CC je významná věc a navždy budeme nuceni to hledat někde po odkazech.
a ty záchraný vysílače - ty pod HSFX7 nejedou ?? Ono teda už mise alá 1939 nebo Invaze stejně nebude, ale tohle je prvek, který v megaakci (a vlastně i nemega) má hodně co do sebe...
Škoda :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
otto |
Přidané 21-12-2016 00:04
|
Nováček
Příspěvek: 33
Založený: 15.09.16
|
Viete mi niekto poradiť dobrý sounpack (nie tiger sound)? |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 21-12-2016 00:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Neodpoviem priamo. Na nase akcie je potrebny HSFX 7.0.3 + modpack na akciu. Nic ine nie je vhodne pridavat. Su to starosti naviac a ist na nasu akciu s pridavnymi modami si hovori o komplikacie.
Pre offline to je ina muzika. Sound packy som nestudoval. Ale dost som studoval efekty a pre mna najlepsie efekty ake som v iloj videl su Low effects v JSGME z HSFX 7.0.3 tj. efekty zo 4.12 patchu.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 21-12-2016 15:19
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
proč jsou "Low" efekty lepší než "normal" ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 21-12-2016 15:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Effects low jsou originální (optimalizované) efekty z čisté 4.12.2ky. Pokud je neaktivuješ, máš ve hře módové, které mohou u některých uživatelů dělat problémy. |
|
|
|
HaFu1939 |
Přidané 01-01-2017 13:37
|
Nováček
Příspěvek: 26
Založený: 26.02.13
|
Magote, jestli tohle vyjde, tak resuscituješ HSFX.
Moc držím palce a radši se netěším, abych nic nezakřik.
Dobrý nový rok všem, pánové. |
|
|
|
magot |
Přidané 01-01-2017 15:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Nemyslím. Nebude to plnohodnotné nové hsfx ani synchronizace s 4.13 kterou by to potřebovalo.
Bude to pouze mod nadstavba.
Ještě vydržte dávám do kupy ty další věci, Ki-48, vlaky, synchronizace s novýma mapama ..
Upravil/a magot dne 01-01-2017 15:20
|
|
|