jak funguje licencování v DCS ? když mám koupený třeba A10C a píše mi to, že mám ještě 8 aktivací, můžu ten klíč někomu dát, a nebudu mít problém třeba za rok když změnim PC nebo tak ?
Co vím, tak ještě nemají hotový nový systém dárků, takže licence se v tuto chvíli nedají přenášet na jiné účty. Až to rozjedou, lze pak podarovávat okolí. Pokud ale někomu věnuješ svůj klíč, rozumněj navážeš na jiný účet, pak ty o daný modul přijdeš. Ty aktivace per modul jsou hlavně pro změny hardwaru/reinstalaci OS. Více v odkazech níže. Technical questions > Activation DCS World Activation Guide (anglicky)
aha díky, to je škoda :/ ale od začátku by mi to bylo divný
RAZBAM Simulations oznamují, že se jejich vývojový tým rozrůstá o partičku lidí pracujících na 2 projektech. Nemáme však nic očekávat nejméně do konce roku 2017. Oba projekty mají nulový vliv na vývoj Harrieru a Mirage.
dotaz k A10C: hejbu TGP sensorem a na hudu mi jezdí ten kosočtverec kterej ho značí, hejbe se to citlivě a tak akorát rychle, když si ho zamknu na nějakou oblast, a posléze odpálím mavericka a vše resetuju tak se mi najednou hejbe hrozně pomalu (ten senzor na HUDU) musím třeba držet to tlačítko pro posuv minutu, než mi ten senzor přejede zleva doprava, dokud neodpálím mavericka tak se to chová normálně nevíte čím to je ?
dotaz k A10C: hejbu TGP sensorem a na hudu mi jezdí ten kosočtverec kterej ho značí, hejbe se to citlivě a tak akorát rychle, když si ho zamknu na nějakou oblast, a posléze odpálím mavericka a vše resetuju tak se mi najednou hejbe hrozně pomalu (ten senzor na HUDU) musím třeba držet to tlačítko pro posuv minutu, než mi ten senzor přejede zleva doprava, dokud neodpálím mavericka tak se to chová normálně nevíte čím to je ?
To je divný, každopádně ten pohyb je řízen osou (ne tlačítkově 0-1) a na warthogu na plynovce na té mikropáčce slew control (na prostředníku levé ruky) se to chová korektně,
jenž tam ho lze posouvat velmi pomalu a velice rychle podle toho jak se na páčku tlačí ...
Zkus si to hodit na nějakou osu X-Y. Pokud nemáš warthoga tak by se na to hodil nějaký mini-joystick.
dotaz k A10C: hejbu TGP sensorem a na hudu mi jezdí ten kosočtverec kterej ho značí, hejbe se to citlivě a tak akorát rychle, když si ho zamknu na nějakou oblast, a posléze odpálím mavericka a vše resetuju tak se mi najednou hejbe hrozně pomalu (ten senzor na HUDU) musím třeba držet to tlačítko pro posuv minutu, než mi ten senzor přejede zleva doprava, dokud neodpálím mavericka tak se to chová normálně nevíte čím to je ?
To je divný, každopádně ten pohyb je řízen osou (ne tlačítkově 0-1) a na warthogu na plynovce na té mikropáčce slew control (na prostředníku levé ruky) se to chová korektně,
jenž tam ho lze posouvat velmi pomalu a velice rychle podle toho jak se na páčku tlačí ...
Zkus si to hodit na nějakou osu X-Y. Pokud nemáš warthoga tak by se na to hodil nějaký mini-joystick.
vyřešeno pravděpodobně to bylo velkým přizoomováním
SepiaX napsal:
Tady to vzniklo, takže Wilde v případě že nevyjde, mám pro tebe také mašli není to sice Armani ale značka Lynch má taky dlouholetou tradici:-)))
Paulus napsal:
Že končí 16. prosince předplatné, neznamená že Spit vyjde.
Nezlob se na tyto nevěřící jež ještě neprohlédli, óóó mocný Merline...
S Tigerem to bylo taky tak. Padla sleva na předplatný a vyšel. Tady zásadní věta o kterou opírám svojí existenci jež v tuto chvíli visí doslova na mašli.
Per-purchase the Spitfire and receive a 20% discount on its 16 December 2016 $49.99 USD release price.
Což může znamenat, že 16. bude stát akorát víc, ale to si připouštět by bylo jak nevěřit v Merlina. Prostě vyjde. Když ne, tak vyjde DX11 do BoX... Vyjde všechno...
Only DCS World keys purchased from these locations are valid purchases and can be activated in the Module Manager:
DCS E-Shop
Steam
1C, Gamazavr and YouPlay in Russia
Acealpha in South Korea
Any DCS World keys purchased from other sources are invalid and are simply trying to re-sell keys that are bound to other users or purchased through fraud. Such sites include Kinguin, CDExpress and G2A.
If you purchase DCS World keys from these sites, we cannot help you. We suggest you contact these sites for a refund.
Ale jak píše Zifi,jak dopadne aktivace to je jiná.Já jsem kupoval pár modulů přez vpn na DCS E-Shopu a zatím fungujou.
No právě..zatím všechno co jsem nakoupil přes VPNko funguje..tady mne právě trochu straší to RU u těch jednotlivých modulů..
Ale jak říká mistní stařešina, počkám na slevy. I když, než bude sleva na Normadii
Sice kamarád to chce risknout, že obětuje 250kč a koupí ty obrněné jednotky jen aby zjistil jestli to bude fungovat, tak jsem zvědav jestli to prubne.
Osud Stuky je nejasný neboť Bryan (Poly_B) odchází z týmu.
I thought this would have been mentioned to the community by now. Unfortunately I can no longer continue my work with Polychop therefore I am no longer working on the stuka. Whether or not it will come to DCS is not something I can answer. Thanks to all who supported!
Bryan
Leatherneck Simulations AJS-37 Viggen - Ground and Sea Mapping/Targeting Radar
Konvoj lodí!
Na tomto obrázku sledujeme konvoj lodí, který je téměř přímo před námi. Jedná se o velké nákladní lodě a křižníky, odraz radaru je tak celkem silný.
Pro PS-37/A jsme pro všechny lodě naimplementovali základní RCS simulaci. To znamená, že větší lodě budou na radaru zobrazeny výrazněji. Směr, rychlost, nastavení radaru, třída lodi, na tom všem bude záviset, jak výrazně bude cíl zobrazen.
Konvoj lodí #2
Na tomto obrázku se přibližujeme ke stejnému konvoji zezadu.
Kuzněcov x2
Zde je podobný příklad dvou lodí Kuzněcov umístěných vedle sebe. Ten nalevo je k našemu Viggenu téměř kolmo, zatímco ten vpravo na nás směřuje přímo. Samozřejmě, že rozdíl v RCS bude u menších plavidel více znatelný.
Rušení
Také jsme nějaký ten čas strávili nad implementací filtrů a modelů rušení. Větší lodě a další jednotky jsou schopné rušení. Zde je příklad tří lodí rušící náš Viggen.
Mapování terénu
Jedním z hlavních úkolů radaru na Viggenu je samozřejmě mapování terénu. Síla odrazu je závislá na odlesku materiálu. Beton, tráva, les, řeky a další vodní plochy jsou dobře kontrastní na obrazovce radaru.
Pozemní jednotky budou viditelné, ale většinou pouze pokud budou blízko sebe. Nečekejte schopnost mapování terénu z F-15E.
Zde je příklad řeky a pár polí/lesů.
Více mapování terénu
Tento obrázek zobrazuje oblast kolem Anapa. Povšimněte si torpédoborce u pobřeží.
[img]http://i.imgur.com/VsLPtkW.jpg[/img] is not a valid Image.
Režim vyhýbání terénu
Jednou z více užitečných schopností radaru je režim vyhýbaní terénu. Tento režim je určený pro let v nízké výšce za špatné viditelnosti.
Kaňon v režimu normálního mapování
U následujících obrázků si můžete povšimnout rozdílu mezi normálním a režimem vyhýbání. Na tomto obrázku letím skrz kaňon v režimu normálního mapování. Není jednoduché pochopit tvar kaňonu.
A zde v režimu vyhýbání. Všimněte si jak teď lehké číst terén a vyhnout se tak kolizi.
Jednou z nejobtížnějších, největších a nejpodstatnějších vlastností Viggenu bylo vytvořit přesný radar zaměřování a mapování terénu. Vytvářet tuto technologii bylo pro nás výzvou, neboť najít rovnováhu mezi kvalitou obrazu a CPU/GPU výkonem je poměrně těžké.
Ušetříme vás technických detailů, ale podařilo se nám vyvinout CPU/GPU řešení, které má prakticky nulové zatížení na výkon hry, i přes různá nastavení radaru. Toto pro nás bylo vskutku průlomové, neboť teď můžeme naši technologii vylepšovat a dokonce ji aplikovat na radary, které neumí mapovat povrch, například F-14.
Ve Viggenu je prakticky každý hlavní/důležitý systém napojen na PS-37/A radar. Aby se z vás stal zkušený pilot Viggenu, je nutné se naučit číst obrazovku radaru (není to jednoduché!).
RAZBAM Simulations Mirage 2000C
Seznam plánovaných změn pro další aktualizaci.
---------------------------------------------
PENDING CHANGES
Updated December 11, 2016
---------------------------------------------
* Added Laser Code change (like F-5E) to Kneeboard if engines off
* Added Matra Rocket Pod Burst change (like F-5E) to Kneeboard if engines off
* Added MAGIC SELECT else PCA SELECT keybind
* Added AA Gun SELECT else PCA SELECT keybind
* Updates to fuel modeling for flame out due to inverted flight based on fuel accumulator quantity
(previously was a set amount of time being inverted for worst case scenario)
* Updates to autopilot control laws
* Updates to drag modeling in extremely high dynamic pressures
* Updates to cold start for radio to be off
* Updates to auto start for radios to turn on
* Updates to default snap views based on bug report feedback
* Fixed FBW stability authority at very high altitudes
* Fixed TDC slew movement (both with keys and via axis)
* Fixed UHF radio mode knob logic (Off is now most left click instead of On)
* Fixed auto start canopy should be closed before engine start
* Fixed hot start to have external lights on
* Fixed odd behavior sometimes with AP/FBW test panel
* Fixed PRF mode up/down selection keybinds
* Fixed Jammer mode selection keybinds
* Fixed Slats EXTEND 3-Pos Abstraction keybind
Dost dobrý, akorát nechápu ten režim vyhejbání jak to jako mapuje
Btw ten režim D2M (misille launch detector) tam bude ofiko implementovanej?
Maj k tomu snímky na fcb ..
Dost dobrý, akorát nechápu ten režim vyhejbání jak to jako mapuje
Btw ten režim D2M (misille launch detector) tam bude ofiko implementovanej?
Maj k tomu snímky na fcb ..
Taky netuším.
DDM/D2M už máme od 1.5.5 Update 1. Občas ukazuje azimut střely úplně někam jinam, ale jinak to funguje.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.