Ale to je iluze. Možná nikdo neměl zájem to hacknout (nebo netušíš, že to bylo hacknuto). Ale stále ... jak přesně chceš zabezpečit lokálně běžící kód? Jen připomenu, že počítače jsou zcela deterministické. V CPU není ani jeden prvek, a že jich jsou tam miliardy, který by běžel nederministicky. Tedy jak chceš zabezpečit lokálně běžící kód?
Ono to totiž nejde. Neexistuje princip, jak lokálně běžící kód zabezpečit. Jak se ostatně přesvědčila série firem, která se o to snažila. Dycky se našel nějaký číňan či rus, který to hacknul. Je to jen otázka snahy. Dokud HW procesoru nebude přímo na zadrátované úrovni nějak neprostřelitelně podporovat ověřitelnost originality kódu a dat, které to zpracovává, nebude možné předejít hacku. A od toho bodu jsme, doufám, ještě daleko. Ona ta ověřitelnost má neblahé důsledky pro svobodu.
Velmi zjednodušeně, pokud nevíš, jak to zabezpečit, pak nevíš vůbec nic.
Konfiguračníma fajlama a skriptama který schroustá zabezpečené jádro.
Skripty (s pseudo-kódem) i konfiguráky maj jen své omezené možnosti vstupu.
Ale zanechme těchto offtopinek, už jsem se příliš vzdálili ..
Barone jak velký máš monitor a jaké máš rozlišení?
Není možné abys neviděl ten rozdíl! je propastný!
Jinak nelítám s otevřenou kabinou jak jsem psal jen kvůli vizuálnímu požitku ale taky proto, že mi prostě při manevrovacím souboji protě soupeř zmizí. Přestanu ho vidět.
Procento mizení při otevřeném a zavřeném kokpitu je propastné. Jinak bych tady, věř mi nekokrhal.
Podívej občas lítám , z cvičných a pokusných důvodů na chvilku na mlátičce Berloga. (ale nesmí tam být více než 10 lidí)
Dám jeden let s otevřenou kabinou a další ze zavřenou.
Rozdíl je NESKUTEČNÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kdyby to bolo jen troška nebudu kokrhat!
Pánove ja si tam žáden čít dávat nebudu.
Magote, ale díky za to ,protože jsi mne utvrdil v tom co už si dávno myslím : Dal jsem si na Berloze "mod diváka" a vidím že všichni mají kabiny zavřené a lítají s naprostou jistotou např borec sebejistě na jistotu skočí ze 2Km na borca ,který letí při zemi a kterého já nevidím ani z 500metrů!
Při otevřené kabině ho vidím taky! A podobně A podobně. Pozorováno dlouhodobě.
Dám hlavu na špalek, že je tento čít nebo podobný běžně používán.
Za druhé mě udivuje naprostá jistá suverenita a jistota a blesková přesnost střelby. Při současných "oscilacích" naprosto nemyslitelné.
Trénoval jsem střelbu v BoS jak Ofline tak online dosti dlouho.
Dám hlavu na špalek, že existuje nějaká čítovací možnost jak ty spičené oscilace hodně něják eliminovat.
Vzpomináte si na rů zné programy ve starém šturmu? Nevím jak už se to jmenovalo. ("joeXXX" (při reinstalu kompu jsem o ně přišel. Měl jsem 2)
Takže musí existovat něco v tom smyslu.
Podívejte se:
Ve IL-2-1946 , WT , ROF
Je má ůspěšnost střelby stonásobná. Takže snad nejsem uplný blb, který se neumí do ničeho trefit.
V BoS však zakaléný výhled z kokpitu v kombinaci s tím skurveným komrdláním je vražedná záležitost.
PS
Barone, jestli napíšeš jak se ty skreenshoty dělájí tak to sem dám.
Ale prd, dá se to rozdělit na nedotknutelné zašifrované jádro viz jádro kódu, FM, atd a části modifikovatelné, textury, zvuky, 3D model mapy atd.
Komunita pak dokáže sw produkt hodně oživit a značně mu prodloužit životnost. Krom toho je to pak nejen "pasivně" hratelné ale i kreativní.
A žádný cheater stejně nemá šanci. Viz DCS .. ale třeba také série battlefiled atd ... Tenhle přístup managmentu je přesně ten kostlivec smrdící krachem.
Už by dávno mohlo existovat xy novým map do BOSka ... existuje leda hovno.
Tak zrovna mapy nejsou sebemenší problém, vývojáři jsou ochotní podporovat lidi co je chtějí vytvořit. Velike Luki a zatím nevydaná Oděsa jsou vytvořené komunitou. Jestli ono to nebude trošku jinak, třeba tak že nikde nestojí zástupy lidí co chtějí udělat novou mapu do BoS a něco jim v tom brání. Že si vývojáři tímto způsobem drží právo na konečnou kontrolu kvality toho co komunita vytvoří je jedině dobře, mody málem předčasně zabily starého šturma. Než tu někdo napíše že mu prodloužily podstatně život - jo, ale až potom co tomu tehdejšímu bordelu někdo dal řád a zastřešil to pod jedním balíkem.
BoS ještě ani zdaleka nevyrostl z puberty a už někomu chybí možnost ho rozmr... modama a odvolává se na prodlužování životnosti sw produktu. To upřímně moc nechápu. Co chápu je, že si chce někdo nastavit grafiku podle svého, tomu ještě rozumím. Co absolutně nechápu jsou rady jak si udělat průhledné sklo atd.
Asi jsme se vzdálili, to jo. Ale předpokládám, že víš, že nemáš v ruce vůbec nic.
Co bych měl mít, dal jsem ti jasný příklad kde to funguje a jak to udělat.
Skripty (s pseudo-kódem) i konfiguráky maj jen své omezené možnosti vstupu
To že se touto cestou vývoj BOS neubírá neznamená že je to nemožné.
ED ukázalo že to jde. A jsou to taky rusové.
Jako příklad jsou např. modifikovatelné kokpity v DCS které nejsou v konfliktu s online hrou a cheatováním. Aneb vyčistím si umatlaný sklo v Mi-8 a prolítnu se na serveru. No problem.
Upravil/a magot dne 27-11-2016 20:42
Tak stonásobná úspěšnost asi zrovna ne, mám v BoS nalítáno tak 12 hodin a ano, čekal jsem menší rozdíl v přechodu z 1946 na BoS, ale už jsem se do toho dostal tak ze 70%, za sebe říkám tak dvojnásobná max.
magot napsal:dal jsem ti jasný příklad kde to funguje a jak to udělat.
To si nerozumíme, nedal jsi návod na nic. Ptal jsem se na možnost zabezpečit kód procesoru, který je 100% deterministický. Kódu, který, pokud běží lokálně, je zcela k dispozici uživateli.
Abys tomu rozuměl, nečekám, že bys měl odpověď. Na světě totiž není člověk, který by ji měl. Ptal jsem se jen pro formu, že bys třeba byl někde odjinud, že bys měl odpověď na neřešitelné otázky pozemského bytí.
Jde o to jak je BoX narozdíl od jiných titulů děravý online, ne o něco lokálního. DCS je v tomto na míle dál než BoX. Dokonce i CloD je dál než BoX a zabezpečit to museli hoši z Team Fusion. Snaha něco zabezpečit na 100% zavání utopií, ale vtip je v tom to udělat tak, aby ta práce na hacku/exploitu kvůli nějaké honbě za virtuální kariérou aka "stat hunters" nestála za to. Aby daná firma měla účinné nástroje alespoň na detekci manipulace s pamětí, případně (a to je podstatně jednodušší) práci s pamětí nastavit tak, aby se z toho nedalo číst jak z knížky.
Snažit se sám sobě vyrátit opak na věci nic nemění. BoX je děravý jak řešeto. Mizivá ochrana dat v paměti.
Osobně to není nic co by mě nedalo spát, bude to vždy hlavně o lidech zda si chtějí vypomáhat podváděním. Hrubě s tím nesouhlasím, ale krom /vote je to jediný co s tím mohu dělat.
Upravil/a Aces_Wild dne 27-11-2016 21:46
Jako příklad jsou např. modifikovatelné kokpity v DCS které nejsou v konfliktu s online hrou a cheatováním. Aneb vyčistím si umatlaný sklo v Mi-8 a prolítnu se na serveru. No problem.
a proje to pak "interity checkem" když bude na serveru zaplej? (na těch zajímavých je zapnutý, btw.)
já to netuším, mody nemám...
ano. Mody máš, tedy ty "ofiko", např. EN verze kokpitu migu je taky modifikace.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.