Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
|
Rumcajs |
Přidané 21-11-2016 22:46
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
310_cibule napsal:Ti zkušenější ti při onlinu letu poradí, na co se při rozeznávání letadel soustředit Když už střílíš, tref se. Nemá smysl střílet na vlastního a navrch k tomu minout, nu ni?
Non est specifica
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 21-11-2016 22:49
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
To teda, ještě by mne prásknul, kdyby to přežil. Předpokládám, že vyspělá sovětská technika se ve dvačtyřicátém s fotokulomety nezdržoval.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 21-11-2016 23:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Nejlepší je pro začátečníky nějak ten prasomlejn server s ikonama a samoobslužnym letadlem. Zrovna jsem z jednoho takovýho vylez. Prakticky stačí umět vzlítnout (Yak 1: motor už běží, takže stáhnout klapky, vytrimovat výškovku úplně nahoru, abych nepřepadl na čumák, korigovat směrovku vlevo a přidávat plyn až na max, ve 160 se odlepit, zasunout podvozek a klapky) a pak už jen pálit do všeho, co má opačnou barvu. Pokud nevím, kam letět, tak se držím nějakého letadla stejné barvy. Na základní útoky mi stačila výška cca 2,5 km.
Na rozpoznávání a vyhledávání letadel přijde čas o dost později, řekl bych, že je lepší se to učit takto postupně. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-11-2016 01:13
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Ondřeji, trim bys správně měl mít na neutrál, ale jinak jako návod OK
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CSW_3IAP_Wolf |
Přidané 22-11-2016 01:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 116
Založený: 20.05.08
|
Kdo tady lítá P-40?Potřeboval bych poradit,jak s tím krámem neodvařit motor atd... |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 22-11-2016 06:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
A kdo nezačínal s online na AH? |
|
|
|
310_Pepno |
Přidané 22-11-2016 06:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 30.09.11
|
3IAP_Wolf napsal:
Kdo tady lítá P-40?Potřeboval bych poradit,jak s tím krámem neodvařit motor atd...
Start: 43.5" a 3000 rpm (combat/take off mod)
cestovni: 39,5" a max 2600 rpm
Combat: 43.5" a 3000 rpm / 10-15 min potom musiš přejít na cestovní jinak poškodíš motor
Emergency: 45" a 3000 rpm / v případě nejvyší nouze používat, vydží 2min
mužeš jít u země opatrně i přes 50" když jsi v hellu ale ryskuješ že se ti rozletí kdykoliv motor
Na cestovní rychlosti není potřeba moc otvírat chladič, já ho mívám max na 0-15%max a více ho otvírám až při combat/emergency nastavení kdy se motor pekelně zahřívá.
Při každým ostřejším manévru počítej s tím že ti P-40 přepadne do ploché vývrtky a když ti flak trefí kormidlo tak se ti éro otočí o 180 a letíš prdelí na před (stalo se mě to už mockrát)
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-11-2016 06:57
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Já
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Mira |
Přidané 22-11-2016 07:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
No já včera do té P40 taky poprvé skočil..a koukal jsem
Jako start s tou pětistovkou čistej očistec..teda aspon pro mne. Nejdřív sem si musel pořádně změřit délku dráhy a pak ještě pod pohrůžkou zastřelením donutit partu mechaniků aby vymítili pořádnej kus lesa v ose dráhy .. ale ero hezky. A krásně se s tím ničí postavení artilerky |
|
|
|
saldy |
Přidané 23-11-2016 19:34
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Tak v pátek BOM 33% off a nějaký další slevy na lítadla. |
|
|
|
kouty |
Přidané 23-11-2016 19:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
saldy napsal:
Tak v pátek BOM 33% off a nějaký další slevy na lítadla.
No to to trvalo
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-11-2016 20:25
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
No konečně
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 23-11-2016 20:37
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
a celý tři pětky, no neber to ... |
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-11-2016 21:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
na steamu ty slevy už jsou a taky 40% na všechny moduly DCS |
|
|
|
Deschain |
Přidané 24-11-2016 10:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
zde proč je FW špatně a co s tím udělaj http://forum.il2s...ntry412855
Upravil/a Deschain dne 24-11-2016 11:22
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-11-2016 10:34
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
A to jim trvalo rok než se doplácali k datům z wind tunnelu?
Stačilo kontaktovat lidi z www.flugwerk.de a měli to do týdne, zabržděnci ... a to jim s tím ještě pomáhal JTD, ten co dělal FM pro FW-190 ve starým šturmu, s pomocí Fučidy a Lesníka ... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 24-11-2016 10:41
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak to se pohnuly ledy v Rusku. Chudák FW 190 prodělal sbírku veletočů, které si snad ani nezasloužil. Mnohdy to bylo skutečně ode zdi ke zdi. Nakonec jeden nemusí být ani aerodynamický inženýr, ani nemusí být expert na softwarové simulace lítadel, úplně stačí, když si to člověk zkusí a pochopí, že kdyby to takto lítalo, tak to především nikdy nepustili do vzduchu, nezačali to vyrábět a nikdo by v tom nebyl ochotnej bojovat.
Jistě se najdou lidi, kteří v tom stávajícím výtvoru dokážou mít úspěch. Vlastně proč ne, většina úspěchu je dána tím, jak se to použije. Dobrý virtuál se pozná především podle toho, že od letadla nepotřebuje jeho extrémní výkony. Protože ve chvíli, kdy ty extrémní výkony potřebuje, už udělal nějakou podstatnou chybu. To nic nemění na tom, že si FW 190 zaslouží podobu, která by odpovídala jeho historickému vzoru a která by mu poskytla jeho status obávané stihačky.
Nejvíc největší nadšení by ale člověk získal, kdyby vedle sebe někdo zkompiloval všechna vyjádření vývojářů ohledně FW, co kdy udělali. Mohlo by z toho třeba vzniknout takové časosběrné video pro pobavení.
Non est specifica
|
|
|
|
Deschain |
Přidané 24-11-2016 11:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
magot napsal:
A to jim trvalo rok než se doplácali k datům z wind tunnelu?
Stačilo kontaktovat lidi z www.flugwerk.de a měli to do týdne, zabržděnci ... a to jim s tím ještě pomáhal JTD, ten co dělal FM pro FW-190 ve starým šturmu, s pomocí Fučidy a Lesníka ...
data z tunelu měli, nicméně ten problém byl v tom že nebyly věrohodný, si to přečti
The summary graphs of this report did not take into account the flow disturbances and the relatively low flow speed in the tunnel, which lowered the maximum lift coefficient results. |
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 24-11-2016 17:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Rumcajs napsal:
Dobrý virtuál se pozná především podle toho, že od letadla nepotřebuje jeho extrémní výkony. Protože ve chvíli, kdy ty extrémní výkony potřebuje, už udělal nějakou podstatnou chybu.
A co když jsou dva rovnocení virtuálové proti sobě? |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 24-11-2016 17:36
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Tak přiletí třetí a ten to rozřeší. |
|
|