November 23 2024 12:50:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
Rumcajs
310_cibule napsal:Ti zkušenější ti při onlinu letu poradí, na co se při rozeznávání letadel soustředit
Když už střílíš, tref se. Nemá smysl střílet na vlastního a navrch k tomu minout, nu ni?
Non est specifica
 
310_cibule
To teda, ještě by mne prásknul, kdyby to přežil. Předpokládám, že vyspělá sovětská technika se ve dvačtyřicátém s fotokulomety nezdržoval.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Ondrej1
Nejlepší je pro začátečníky nějak ten prasomlejn server s ikonama a samoobslužnym letadlem. Zrovna jsem z jednoho takovýho vylez. Prakticky stačí umět vzlítnout (Yak 1: motor už běží, takže stáhnout klapky, vytrimovat výškovku úplně nahoru, abych nepřepadl na čumák, korigovat směrovku vlevo a přidávat plyn až na max, ve 160 se odlepit, zasunout podvozek a klapky) a pak už jen pálit do všeho, co má opačnou barvu. Pokud nevím, kam letět, tak se držím nějakého letadla stejné barvy. Na základní útoky mi stačila výška cca 2,5 km.
Na rozpoznávání a vyhledávání letadel přijde čas o dost později, řekl bych, že je lepší se to učit takto postupně.
 
1stCL_Fucida
Ondřeji, trim bys správně měl mít na neutrál, ale jinak jako návod OK Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
CSW_3IAP_Wolf
Kdo tady lítá P-40?Potřeboval bych poradit,jak s tím krámem neodvařit motor atd...Naštvaný
 
olda Olde maly
A kdo nezačínal s online na AH? Úsměv
 
310_Pepno
3IAP_Wolf napsal:

Kdo tady lítá P-40?Potřeboval bych poradit,jak s tím krámem neodvařit motor atd...Naštvaný


Start: 43.5" a 3000 rpm (combat/take off mod)
cestovni: 39,5" a max 2600 rpm
Combat: 43.5" a 3000 rpm / 10-15 min potom musiš přejít na cestovní jinak poškodíš motor
Emergency: 45" a 3000 rpm / v případě nejvyší nouze používat, vydží 2min
mužeš jít u země opatrně i přes 50" když jsi v hellu ale ryskuješ že se ti rozletí kdykoliv motor

Na cestovní rychlosti není potřeba moc otvírat chladič, já ho mívám max na 0-15%max a více ho otvírám až při combat/emergency nastavení kdy se motor pekelně zahřívá.
Při každým ostřejším manévru počítej s tím že ti P-40 přepadne do ploché vývrtky a když ti flak trefí kormidlo tak se ti éro otočí o 180 a letíš prdelí na před (stalo se mě to už mockrát)
www.311raf.com/images/signature/sig_Pepno.jpg
 
1stCL_Fucida
olda maly napsal:

A kdo nezačínal s online na AH? Úsměv


Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Mira
No já včera do té P40 taky poprvé skočil..a koukal jsem Šklebící se
Jako start s tou pětistovkou čistej očistec..teda aspon pro mne. Nejdřív sem si musel pořádně změřit délku dráhy a pak ještě pod pohrůžkou zastřelením donutit partu mechaniků aby vymítili pořádnej kus lesa v ose dráhy .. ale ero hezky. A krásně se s tím ničí postavení artilerky Mrknutí
 
saldy
Tak v pátek BOM 33% off a nějaký další slevy na lítadla.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
kouty
saldy napsal:

Tak v pátek BOM 33% off a nějaký další slevy na lítadla.


No to to trvalo Šklebící se
 
1stCL_Fucida
No konečně Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
a celý tři pětky, no neber to ...
 
ukulele
na steamu ty slevy už jsou a taky 40% na všechny moduly DCS
 
Deschain
zde proč je FW špatně a co s tím udělaj http://forum.il2s...ntry412855
Upravil/a Deschain dne 24-11-2016 11:22
 
magot
A to jim trvalo rok než se doplácali k datům z wind tunnelu?
Stačilo kontaktovat lidi z www.flugwerk.de a měli to do týdne, zabržděnci ... a to jim s tím ještě pomáhal JTD, ten co dělal FM pro FW-190 ve starým šturmu, s pomocí Fučidy a Lesníka ...
 
Rumcajs
Tak to se pohnuly ledy v Rusku. Chudák FW 190 prodělal sbírku veletočů, které si snad ani nezasloužil. Mnohdy to bylo skutečně ode zdi ke zdi. Nakonec jeden nemusí být ani aerodynamický inženýr, ani nemusí být expert na softwarové simulace lítadel, úplně stačí, když si to člověk zkusí a pochopí, že kdyby to takto lítalo, tak to především nikdy nepustili do vzduchu, nezačali to vyrábět a nikdo by v tom nebyl ochotnej bojovat.
Jistě se najdou lidi, kteří v tom stávajícím výtvoru dokážou mít úspěch. Vlastně proč ne, většina úspěchu je dána tím, jak se to použije. Dobrý virtuál se pozná především podle toho, že od letadla nepotřebuje jeho extrémní výkony. Protože ve chvíli, kdy ty extrémní výkony potřebuje, už udělal nějakou podstatnou chybu. To nic nemění na tom, že si FW 190 zaslouží podobu, která by odpovídala jeho historickému vzoru a která by mu poskytla jeho status obávané stihačky.
Nejvíc největší nadšení by ale člověk získal, kdyby vedle sebe někdo zkompiloval všechna vyjádření vývojářů ohledně FW, co kdy udělali. Mohlo by z toho třeba vzniknout takové časosběrné video pro pobavení.
Non est specifica
 
Deschain
magot napsal:

A to jim trvalo rok než se doplácali k datům z wind tunnelu?
Stačilo kontaktovat lidi z www.flugwerk.de a měli to do týdne, zabržděnci ... a to jim s tím ještě pomáhal JTD, ten co dělal FM pro FW-190 ve starým šturmu, s pomocí Fučidy a Lesníka ...


data z tunelu měli, nicméně ten problém byl v tom že nebyly věrohodný, si to přečti
The summary graphs of this report did not take into account the flow disturbances and the relatively low flow speed in the tunnel, which lowered the maximum lift coefficient results.
 
Ondrej1
Rumcajs napsal:

Dobrý virtuál se pozná především podle toho, že od letadla nepotřebuje jeho extrémní výkony. Protože ve chvíli, kdy ty extrémní výkony potřebuje, už udělal nějakou podstatnou chybu.

A co když jsou dva rovnocení virtuálové proti sobě?
 
CSW_Cassius Chaerea
Tak přiletí třetí a ten to rozřeší.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,025,796 návštěv