Neviem aky bezpecnostny problem myslis.
Sice je tvoje meno pouzivane ako login v hre ale na nic ine. Tvoj account je viazany na tvoju mailovu adresu a ta sa neda zmenit (len ak napises na support)
Ak niekto uhadne tvoje heslo tak mozes spravit recovery na stranke.
Tak mně spíš přijde, že než aby hardcore onlineři uznali, že singl stojí za houby, tak se raději proti jakékoliv kritice ohrazují. Nevím proč, já kvality MP uznávám a zbytečnost/nudnost BoS kampaní pro ortodoxní onlinery taky.
Mám rád dobře zpracované offline kampaně a ty jsou zde slabé, tak jsem to napsal, a aniž bych to tak zamýšlel, tak si to někteří diskutující vyložili jako rozšlápnutí bábovičky.
Kupodivu hráčů, kteří hrají rádi kampaně, je celkem dost. Ta kampaň se snaží být víc, než jak se pomocí všech těch vyznamenán a ohodnocení tváří. Tak se nepovedla, no, stane se. Vždyť o nic nejde.
Ondřeji. Ty jako SP hráč nejsi závislý na tom kolik hráčů hraje MP. Ty (Já) si prostě zapneme SP a hrajeme a nezáleží nám na tom jestli ještě někdo na světě hraje SP a přitom si dobře zalítáme. Na druhé straně jsou hráči, kteří hrají jen MP a jejich herní zážitek je přímo úměrně závislý na tom jestli někdo další MP hraje. Takže pokud se objeví kritika jejich hry, tak ji začnou více či méně hystericky bránit. Neber si to osobně, může za to pouze příroda, která v nás vytvořila pud sebezáchovy. Rozhodně si piš co chceš
Ondřeji. Ty jako SP hráč nejsi závislý na tom kolik hráčů hraje MP. Ty (Já) si prostě zapneme SP a hrajeme a nezáleží nám na tom jestli ještě někdo na světě hraje SP a přitom si dobře zalítáme. Na druhé straně jsou hráči, kteří hrají jen MP a jejich herní zážitek je přímo úměrně závislý na tom jestli někdo další MP hraje. Takže pokud se objeví kritika jejich hry, tak ji začnou více či méně hystericky bránit. Neber si to osobně, může za to pouze příroda, která v nás vytvořila pud sebezáchovy. Rozhodně si piš co chceš
Já teda kluci nevim kdo tady co brání. Ale že je v BOSu SP sračka tady opravdu psal každý :-)
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Ondřeji. Ty jako SP hráč nejsi závislý na tom kolik hráčů hraje MP. Ty (Já) si prostě zapneme SP a hrajeme a nezáleží nám na tom jestli ještě někdo na světě hraje SP a přitom si dobře zalítáme. Na druhé straně jsou hráči, kteří hrají jen MP a jejich herní zážitek je přímo úměrně závislý na tom jestli někdo další MP hraje. Takže pokud se objeví kritika jejich hry, tak ji začnou více či méně hystericky bránit. Neber si to osobně, může za to pouze příroda, která v nás vytvořila pud sebezáchovy. Rozhodně si piš co chceš
Já teda kluci nevim kdo tady co brání. Ale že je v BOSu SP sračka tady opravdu psal každý :-)
To jo, ale jen málokdo oponoval, že k tomu potřebuješ jakési velevětší já
[quote]Zifi napsal:
Já teda kluci nevim kdo tady co brání. Ale že je v BOSu SP sračka tady opravdu psal každý :-)
Já ještě ne, ale je.
Docela slušnou atmosféru má PWCG neboli generátor kampaní od Paula Wilsona, se kterým spolupracují oficiální vývojáři http://forum.il2s...-pwcg-bos/. Samozřelmě poněkud nerealisatické chování AI pilotů vyřešit neumí. Ale za zkoušku stojí.
Vizuální navigace v BoS mi přide daleko zábavnější než ve starém ilovi, protože obtížnější, a tudíž realisičtější. A nic na tom nemění fakt, že když se jednou ztratím, tak už se většinou nenajdu :-) Zamrzlé řeky jsou nádherně neviditelné, což předpokládám jsou i v reálu.
Mohli by nějak lépe vymyslet mapu, co měl pilot připnutou na koleni. Na těch dvou verzích, co nabízejí, nic nepřečtu. Ale třeba poloprůhlednou přes celý kokpit...
Radiokompas myslím není ve všech letadlech, určitě ne v sovětských. Ale dá se to načítovat, pokud tedy člověk nechce létat hyper real, což někteří chtějí. Bavilo mne ve starém ilovi takové to zavolání na základnu, aby letadlo zaměřili a udali kurs domů. Ale moc realistické to také není.
Upravil/a 310_cibule dne 21-11-2016 15:14
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Chování směrovky v BoS máte namodelováno špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - máme chování směrovky namodelováno špatně.
FM U fokáče je dle těchto dat špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - FM u FW máme blbě, projde revizí. Komické.
Pořád se lítá pod stejným jménem jako je login?
Buďme fér - ty bany pokud vím nepadaly za upozornění na chyby, ale za způsob jakým na ty chyby bylo upozorněno. Ono když někdo opakovaně píše že vývojáři jsou zaujatý neschopný debilové co naschvál kurvěj německý éra protože to jsou Rusáci (i když možná ne takhle natvrdo a přímo), tak si o ban říká. Když moderátor opakovaně napíše "přestaň neustále psát že DCS je správně a BoS blbě i když si neukázal jasný důkaz" a ty v tom přesto pokračuješ, tak si ten ban prostě zasloužíš. Jejich forum, jejich pravidla.
Tím neříkám že nemají problém s přístupem ke komunitě, mají. A i když to teď "řídí" Jason, není to jak jsem zjistil o nic lepší. Na druhou stranu se někdy dají normálně přesvědčit o své chybě. To co většina lidí nechápe je to, že oni fórum nečtou. Nečtou většinu vláken a to ani ty co sami založili, netráví hodiny brouzdáním po fóru. A upřímně, já bych ty vlákna nečetl taky, protože se to většinou zvrhne v osobní souboje. A ani ty civilizovanější vlákna nejsou většinou tak jednoznačný, vždycky se najde někdo kdo nesouhlasí s tím co ten druhý prohlašuje za naprostou a nezpochybnitelnou pravdu. Píšu to vždycky - jediný způsob jak je o něčem přesvědčit je sepsat všechny argumenty (podložené jasnými dokumenty) proč je něco špatně a jak by to dle tebe mělo být a poslat jim to přímo přes PM. Minimálně máš jistotu že si to přečtou.
Je fakt že ty jejich nepřiznaný úpravy (čehokoliv) jsou hloupá věc, protože se na to vždycky přijde.
Ondrej1 napsal:
Kupodivu hráčů, kteří hrají rádi kampaně, je celkem dost. Ta kampaň se snaží být víc, než jak se pomocí všech těch vyznamenán a ohodnocení tváří. Tak se nepovedla, no, stane se. Vždyť o nic nejde.
S vydáním BoKu slibují SP kariéru podobnou té v RoF, s tím že by měla být i pro BoM a BoS. Musíme holt ještě chvíli vydržet.
[quote]Zifi napsal:
Já teda kluci nevim kdo tady co brání. Ale že je v BOSu SP sračka tady opravdu psal každý :-)
Já ještě ne, ale je.
Docela slušnou atmosféru má PWCG neboli generátor kampaní od Paula Wilsona, se kterým spolupracují oficiální vývojáři http://forum.il2s...-pwcg-bos/. Samozřelmě poněkud nerealisatické chování AI pilotů vyřešit neumí. Ale za zkoušku stojí.
Vizuální navigace v BoS mi přide daleko zábavnější než ve starém ilovi, protože obtížnější, a tudíž realisičtější. A nic na tom nemění fakt, že když se jednou ztratím, tak už se většinou nenajdu :-) Zamrzlé řeky jsou nádherně neviditelné, což předpokládám jsou i v reálu.
Mohli by nějak lépe vymyslet mapu, co měl pilot připnutou na koleni. Na těch dvou verzích, co nabízejí, nic nepřečtu. Ale třeba poloprůhlednou přes celý kokpit...
Radiokompas myslím není ve všech letadlech, určitě ne v sovětských. Ale dá se to načítovat, pokud tedy člověk nechce létat hyper real, což někteří chtějí. Bavilo mne ve starém ilovi takové to zavolání na základnu, aby letadlo zaměřili a udali kurs domů. Ale moc realistické to také není.
Já už používám jen tu mapu přes celou obrazovku. Zkoušel jsem si teď cvičit nějaký orientační lety s vypnutejma ikonama a je to celkem zábava. Navíc když je jen jedna velká mapa, tak se dá po kouskách celkem "naučit".
Každopádně třeba tahle mapa z Tvého zdroje je na orientaci použitelnější, je více konstrastní, jsou zvýrazněné silnice i řeky, dle mě lépe udělaná demarkační linie atd:
EDIT: tak bohužel to zvýraznění je jen v editoru, ve hře nikoliv, škoda...
[img]http://www.bartos-stavby.cz/del_ondrej/mapbos.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Ondrej1 dne 21-11-2016 16:29
Mám problém s vizuální pamětí, potřebuju vidět mapu i krajinu pod sebou zároveň. Existuje celá řada map, včewtně těch on-line s plánovacími nástroji, třeba http://il2map.info.
Experimentoval jsem s dvěma obrazovkam (jenže BOS nemá rád, když na druhé opakovaně rejdíte myší i.e. posunujete mapu po čase zamrzne), s laptopem i tabletem s mapou vedle kompu (ten tablet by byl asi ideální, ale mám jen dvanáctipalcový, což je dost malé).
No, další možnost by možná byla ta poloprůhledná mapa nebo nějaká přes podstatnou část obrazovky. Holt musím mít furt něco extra
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Mám problém s vizuální pamětí, potřebuju vidět mapu i krajinu pod sebou zároveň...
Mám totéž. Pomáhá si to říkat nahlas: tam jak je ten záhyb řeky, co vypadá jako taková ta věc, víš co, jako když vezmeš ten a uděláš s ním to, no, víš co... Tak mezi tím záhybem a lesem. Ne tím, co vypada jako to, no, ale ten druhý...
Mám problém s vizuální pamětí, potřebuju vidět mapu i krajinu pod sebou zároveň...
Mám totéž. Pomáhá si to říkat nahlas: tam jak je ten záhyb řeky, co vypadá jako taková ta věc, víš co, jako když vezmeš ten a uděláš s ním to, no, víš co... Tak mezi tím záhybem a lesem. Ne tím, co vypada jako to, no, ale ten druhý...
Jo, to je dobrá metoda. Škoda, že si nepamatuji, co jsem (si) říkal před pár okamžiky. ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Možná jsem dostal dobrý nápad co třeba použít originální mapu dodávanou k simu a dělat to stejně jako skutečný piloti?
Nebo část mapy udělat na tiskárně pěkně před letem.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.