Hele to já sice taky, ale potenciál verze A-3 je v podstatě jen v maximální rychlosti, jinak je ta současná interpretace obecně v pořádku. A pak samozřejmě ona poněkud zvrácená filosofie likvidace motoru po určitém fixním čase. Na tohle téma ale plánuji s vývojáři prohodit pár slov, tak uvidíme.
Hele to já sice taky, ale potenciál verze A-3 je v podstatě jen v maximální rychlosti, jinak je ta současná interpretace obecně v pořádku. A pak samozřejmě ona poněkud zvrácená filosofie likvidace motoru po určitém fixním čase. Na tohle téma ale plánuji s vývojáři prohodit pár slov, tak uvidíme.
No, tak to ti držím palce, protože pochybuju, že se ivan o tom bude chtít bavit. Byl bych moc rád, když by jsi to dokázal. Díky
Motor je problém nejen pro LW letadla. Lidi si hodně ztěžují i na P40. Jestli je ve hře inkompetentní stihačka, pak je to právě P40. Lítat FW 190 je ještě zlaté.
Komunikace s vývojáři je složitá, jak ale ukazují konkrétní případy, je možná. Člověk s nima musí poctivě projít všechny ty bolestivé fáze:
1) Házení hrachu na zeď.
2) Házení perel sviním.
3) Setkání se s moderátory fora jako jsou Luke či Bearcat.
4) Povinný ban na foru alespoň na dva týdny.
5) Smršť dokumentů, které kluci desintepretovali, protože neuměj tak úplně anglicky či německy.
6) Náznaky slov možné nejistoty.
7) Tichý update či dokonce slova o budoucí revizi na foru.
Všimněte si sbírky revizí FW 190 rok poté, co oznámili, že jsou s tím úplně spokojení a že to je dokonalé. Přiznání, že implementace směrovky je zralá na přepracování. Váhavé zvednutí limitů na motoru. Kdo pamatuje těch původních 60s u F4, poo kterých se motor odporoučel do věčných lovišť? Nebo počáteční implementace lítání na úhlech náběhu snad 30 stupňů? Poskakování při pojíždění jak při jízdě na splašeném kozlovi? Jízda mimo pojezdové dráhy. A snad vůbec největší vítězství komunity se odehrálo v případu magických sovětských klapek.
Jinak je to hra a obě strany musí mít nějakou šanci. Tomuhle se fakt nedá vyhnout. Kdyby to namodelovali podle většinové frontové reality, nikdo by 1941/2 za Rusy nelítal. Kdo by chtěl dělat cvičný terč? Taky, kdo by lítal 1944/5 za Německo? Ta 152 bylo celkem několik kusů. 109 K4 nebylo dost a musely se dolítávat i Géčka. Různých pilotních es v P51D, Jaku 3 či La 5 kolem jak much. Reálně lítatelná by tak byla bitva o Anglii a rok 1943 na východě.
Rumcajs napsal:
Kdyby to namodelovali podle většinové frontové reality, nikdo by 1941/2 za Rusy nelítal. Kdo by chtěl dělat cvičný terč? Taky, kdo by lítal 1944/5 za Německo?
To je nesmysl. Němci furt i na konci války měli +- vyrovnaný nebo lepší letadla než SSSR (nesmíš Kožeduba brát jako Bibli). A co se týká roku 41-42 vždycky bude dost takových Drinkinsů a jiných, kterým je jedno na čem umřou hlavně když to bude ve jménu eseseser. A pro nás ostatní by to byla aspoň výzva.
Suhlasim s Cassim. Cisto za seba - ja by som si rok 1944/45 za Nemcov zalietal rad. Nemci mali dost kvalitnych strojov od Bf-109G-10 (G-14, G-6AS a dalsie subverzie), cez Fw-190A-8/A-9, Fw-190D-9 az po Me-262. Tiez sa pouzivali Fw-190 vo verzii F ako stihacky (mimochodom uspesne). Ako bonus pre Sentai kamikaze pilotov He-162 s Me-163 . Cize urcite by bolo na com lietat.
Cosi podobne rokom `44/45 sme si vcera vyskusali na Random Expert. Bolo 60 Rusakov na 24 Nemcov - Rusi prevazne v Jak-1b. A lietali sme? Lietali. Drzo sme im napr. dozasobili vlastne letisko pod nosom, utocili, stihali - a hlavne sme sa bavili. Mapu sme samozrejme prehrali, pri takej prevahe sa nedalo zabranit zniceniu nasich cielov. Ale zabava to veru bola.
Upravil/a Baron dne 19-11-2016 10:47
EDIT: Tak to vyzkoušejte, jsem do večera v práci. Abych to třeba nedělal zbytečně
Přemapování není potřeba. Pro jistotu jsem ten soubor "current.MAP" nechal "read only", provedl update a až po té (před spuštěním "play" "read only" zrušil. Nastavení se udrželo a to přepisování odstranili.
Fungluje to! Já sú tak šťastné...
(ten první výraz používala prateta z malé vísky mezi Benešovem a Vlašimí, to druhé vyřkl František Venclovský, když v roce 1971 překonal jako první Čechoslovák La Manche. O mapování periferií v BoS neměl ani jeden sebemenší povědomí).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Chtěl jsem tady - po několika hodinách odlítaných v singlu - napsat nějaké krátké hodnocení BoS, ale asi bych jen opakoval to, co sepsal Horrido ve čtenářské recenzi na tiscali.cz/games.
Chtěl jsem tady - po několika hodinách odlítaných v singlu - napsat nějaké krátké hodnocení BoS, ale asi bych jen opakoval to, co sepsal Horrido ve čtenářské recenzi na tiscali.cz/games.
Ano, Horrido tomu taky dal chvíli a navrch to hodnotil v době, kdy to bylo opravdu v plenkách. Navíc sis tu mohl na každém rohu přečíst, že BoSko vyniká zejména online. Ale stejnak mi přijde, že rozhodnutí psát recenzi ve chvíli, kdy jsi začátečník, to chce hodně velký kus přesvědčení o vlastní velikosti.
Ondreji ono opravdu tohle hodnotit podle singlu tak asi dojdem ke stejným závěrům..ale opravdová síla je jak se tu píše v onlinu..
Moje cesta k BoS byla dlouhá, trnitá, lemovaná několika uninstaly, prodejem hry a jejím opětovným zakoupením , ale nakonec i tak trochu ze zoufalství že už nebylo kde si zalítat ( ano jsem i vlastníkem DCS vlastně krom mixérů skoro všech modulů ) a zabojovat ( láká mne hlavně střetnutí s živými protivníky, což v DCS pokud nejsi vyznavačem rour je občas problém ) mne tak nějak donutilo nainstalovat CloD ( který mi ovšem neustále děla neplechu a proto bohužel musel pryč ) a nakonec i opětovně BoS..pak stačilo nakouknout do online kampaní na TAW a Expert serveru, najít si k sobě správnou skupinku lidí ( potom dokážeš překousnout i ty mouchy co ta hra má ) a dnes jsem ve stadiu kdy jsem majitelem i BoM + některých těch vcelku obyčejných a nedůležitých sběratelských letadel jako Lavočka a Jak1B, a zrovna dnes se chystám utrácet a vrhnout se do sadomaso kurzu létání s P40..
Chování směrovky v BoS máte namodelováno špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - máme chování směrovky namodelováno špatně.
FM U fokáče je dle těchto dat špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - FM u FW máme blbě, projde revizí. Komické.
Pořád se lítá pod stejným jménem jako je login?
Krátké hodnocení BoS (SP) po několika hodinách odlítaných v singlu (cca 25 misí kampaně). Nejedná se samozřejmě o recenzi, tu hru znáte, ale o dojmy hráče, proto také stačí body ve zkratce.
Klady:
- pěkná grafika
- zvuky (kulomety a kanóny jsou dobře slyšet)
- pohyb v kokpitu, zejména při otevřené canopy se lze krásně rozlížet na celé letadlo
- expení mi přijde zajímavé, škoda, že není trochu více dotažené
- správa letadla je promakanější, je animováno více věcí, než v 1946, např. trimování, tlačítka klapek, benzínové přípustě apod.
- tak nějak mě SP baví i přes níže uvedené zápory
Zápory:
- mapa je nepřehledná, není dobře rozpoznat řeky, silnice, města, vesnice... v návaznosti na výhled na zemi z kokpitu je orientace (bez zvýraznění - "I" daleko horší, než v 1946, kde jsem po chvíli krásně zorientoval, zavolal na základnu, kde mi oznámili kurs, na základě kterého se dala aktuální pozice letadla pohodově určit.
- nudnější mise, než v 1946. Tady asi stačilo převzít původní model 1946 a byl bych spokojenej, bohužel tomu tak není. Nemůžu zapomenout na některé statické kampaně z 1946, kdy se s postupujícím (ne)úspěchem měnila hranice, získavala (ztrácela) letiště. Měnil se typ mise; dlouhý let na vzdálené cíle daleko za demarkační čárou vystřídal následně nenadálý ranní útok bombardérů na domácí letiště a hned v další misi téhož dne odpoledne se letělo na odvetu. Tak to všechno tady není. Naopak jsou tady jisté nedomyšlenosti, např. skin letadla je možné si vybrat pouze ve chvíli, kdy ještě ani nevím, jakou poletím mapu (!), stejně tak se nikdo neobtěžoval s nějakým datumem, zadání misí je ryze generické, žádné detailní popisy aktuálního stavu na frontě. Jasně, že hra klade důraz na MP, ale ať si každý odpoví sám, jestli je to omluva pro hodně slabý SP.
- vyvážení obtížnosti v kampani: to mě štve asi nejvíc: prostě kampaň lze jednoduše řečeno buďto na absolutní easy obtížnost, nebo na absolutní hardcore, a to jenom kvůli tomu, aby jim štymovaly XP. Z důvodu obtížné orintace na mapě bych si chtěl optimálně zapnout pouze zobraní cílů na mapě nabo svoje letadlo, jinak všechny volby na hardcore, ale to bohužel nejde. Takže to lítám na easy, přičemž opravdu nejsem nadšenej z toho, že mi stroj sám při vysoké rychlosti zasouvá klapky, ovládá oba chladiče a pomáhá s cílením raket a bomb. Jen kvůli XP. Škoda.
Co ještě nehodnotím (zcela jistě bude na vysoké úrovni):
- FM
- DM
- MP
Pokud má někdo problém s tím, že jsem se s Vámi chtěl podělit o tyto dojmy, můžu ten příspěvek smazat a vložím ho sem, až odlétám, řekněme, 200 hodin v MP, ok?
Krátké hodnocení BoS (SP) po několika hodinách odlítaných v singlu (cca 25 misí kampaně). Nejedná se samozřejmě o recenzi, tu hru znáte, ale o dojmy hráče, proto také stačí body ve zkratce. ...
Ahoj, Ondřeji. Nenech si žádnými morousy vzít základní právo virtuálního pilota se veřejně pohoršovat nad svou oblíbenou hrou :) Jen abych ti zkusil vysvětlit postoj oponentů:
1) ti, co tu hru létají (v extrému už dva roky) zřejmě nepotřebují recenzi
2) ti, co tu hru ještě nelétají si z tvé (jak sám připouštíš) neúplné recenze mohou udělat zavádějící, možná škodlivý obrázek. V každém případě neúplný.
Zvaž a nepodceňuj následky své (neúplné) recenze na veřejenost bez vlastního názoru na BoS-ko.
Chování směrovky v BoS máte namodelováno špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - máme chování směrovky namodelováno špatně.
FM U fokáče je dle těchto dat špatně. Ban ban ban. O pár měsíců později - FM u FW máme blbě, projde revizí. Komické.
Srážka se sovětským myšlením roku 2016 je zcela jistě poučná a pro mě byla i šokující. Což ale nijak nesouvisí s obsahem hry, s její kvalitou a s její doporučeníhodností.
1) ti, co tu hru létají (v extrému už dva roky) zřejmě nepotřebují recenzi
2) ti, co tu hru ještě nelétají si z tvé (jak sám připouštíš) neúplné recenze mohou udělat zavádějící, možná škodlivý obrázek. V každém případě neúplný.
Nepsal jsem recenzi, jen dojmy a postřehy z hraní singlu. A jak baví ten SP Tebe? Chtělo by to k tomu zavádějícímu, až škodlivému obrázku nějaké řádné protizávaží (bez ironie).
- mapa je nepřehledná, není dobře rozpoznat řeky, silnice, města, vesnice... v návaznosti na výhled na zemi z kokpitu je orientace (bez zvýraznění - "I" daleko horší, než v 1946, kde jsem po chvíli krásně zorientoval, zavolal na základnu, kde mi oznámili kurs, na základě kterého se dala aktuální pozice letadla pohodově určit.
Male komentare k tvojmu zaporu.
Mapy boli aj podstatne jednoduchsie v povodnom il2 a to ze su take pekne ich robi aj horsie navigovatelne.
Napriklad rieky su tazsie vydiet v zime a naigacne body niesu tak dobre vidiet. Holt za svetko sa plati.
Vies ze mas v kazdom lietadle radiokompas co ta pomerne spolahlivo ponaviguje na najblizsiu zakladnu vsak?
K SP sa nemozem vyjadrit. Nikdy som ziadnu kampan v il2, ROF alebo BOS nedolietal.
Single ma nudi.
Upravil/a pSipi dne 21-11-2016 12:20
1) ti, co tu hru létají (v extrému už dva roky) zřejmě nepotřebují recenzi
2) ti, co tu hru ještě nelétají si z tvé (jak sám připouštíš) neúplné recenze mohou udělat zavádějící, možná škodlivý obrázek. V každém případě neúplný.
Nepsal jsem recenzi, jen dojmy a postřehy z hraní singlu. A jak baví ten SP Tebe? Chtělo by to k tomu zavádějícímu, až škodlivému obrázku nějaké řádné protizávaží (bez ironie).
Od doby, co jsem okusil on-line, jsem SP nehrál (asi tak 11 let). Takže já osobně tvé zkušenosti s off-line se zvědavostí a pro sebevzdělání čtu (a potud se tě zastávám, ať si klidně vyliješ své srdce a sdělíš zkušenosti). A beru je jako zkušenosti se SP, nic víc, nic míň. Snažil jsem se jen osvětlit, že BoS-kem nezasažený potenciální "kupce" si může zkušenosti ze SP zobecnit na celou hru. Což by byla škoda, protože on-line (jakkoli má chyby a já je nehodlám popírat) je na dobře hratelné úrovni.
pSipi napsal:
Vies o tom ze si ho mozes kedykolvek zmenit v profile na stranke aj so squadron tagom ze?
Vím. Co ale nevím, proč není použit systém volitelných přezdívek jak tomu je u 1946 nebo změna jména v MP menu u DCS nebo Steam přezdívky u CloD. Stejné jméno online jako je login k účtu je potencionální bezpečnostní problém.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.