Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 17-11-2016 01:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
BP_Iceman napsal:
Přepisuji soubor: current .map ve složce il2/data/input. No a ta duplikovaný soubor se jmenuje úplně stejně i má stejnou velikost. Což je trochu divný,že jse jmenuj úplně stejně.
Neděláš náhodou tu věc, že máš soubor otevřený v editoru, když hru spouštíš? Pak by si mohla - jelikož je soubor používán jiným programem - udělat novou kopii. |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 17-11-2016 09:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Ne to jsem neměl. Ale je to už jedno. Hru jsem znovu nainstaloval a teď už nenamapuji ani toho Warthoga. A to proto , že se jeho osy hlásí jako joy0 , ale jeho tlačítka jako joy 2. Ale stejně se jako joy2 hlásí ty plynovky.
Jsem už docela naštvanej. Proč si DCS dokáže zapamatovat joy podle typu a tahle srágora v tom má permanentně bordel. Už fakt nevím co s tím.
edit: Super,úplně stejně se to chová i s T-1600M - osy joy0 a tlačítka joy2 Prostě to zase celý rozesrali kokoti.
Upravil/a BP_Iceman dne 17-11-2016 09:29
|
|
|
|
petsild |
Přidané 17-11-2016 10:45
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Tenhle problém prohození zařizení se dá bohužel pořešit pouze tak... že máš zálohovány konfiguraci joy0 s joy1 a pak obrácené pořadí. Pak stačí jen přehrát soubory správné konfigurace a nemusíš zase pracně mapovat. Sice je to jebárna ale pak to ušetří do budoucna spousta nervů.
edit:
Ta záloha by šla šikovně vyrobit pro JSGME a pak elegantně aplikovat.
Upravil/a petsild dne 17-11-2016 11:08
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 17-11-2016 10:56
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Dvěma klukům od nás se to rozesralo taky. Švagimu pedály Saitek a u obou pomohlo s tím po spuštění launcheru a instalaci patche nic nedělat. Spustit hru přes ten launcher, tam nic nemapovat, vypnout a restart pc. Pak hru zapnout, nastavit znovu a funguje to. Tedy jednomu ty pedály a druhýmu to rozhodilo klávesnici. Mě to zas odpojovalo joy úplně a pomohlo jedině vytáhnout kabel, jinak se ani nehnul i v systému. Postup stejnej. No a záloha nastavení je nutnost. Použil jsem jí a ok. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-11-2016 11:27
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Co funguje poměrně spolehlivě, je nepoužívat fyzická USB zařízení přímo, ale skrz nějaký mapovací software. Totiž mapovací soft si typicky nainstaluje virtuální HID driver a ten díky pitomosti Windows přečísluje pořadí zbylých joysticků a plynovek atp. Po rebootu to provede ještě jednou a zde nastupuje pozitivum pitomosti Windows. Nový virtuální HID driver většinou skončí tak, že je na pozici 0. Stane se to pravděpodobně proto, že virtuální driver nemusí detekovat žádné fyzické zařízení a tak je s inicializací hned hotový. Tohle tedy jen odhaduji, nestudoval jsem to, ale u mě to tak dopadlo vždy na všech počítačích. Zařízení ve hře si pak člověk přemapuje tak, aby šly vždy přes ten HID 0 a pokud je mapovací softík inteligentní, poradí si s přečíslováváním pořadí fyzických zařízení. Sám navěky zůstává na 0, tedy hry, které jsou stejně pitomě udělané jako Windows, s tím nemají problém. Jen je to o jednu starost víc.
Samozřejmě že taky nerozumím, proč BOS/M nemůže detekovat zařízení podle GUID a proč musí idiotsky trvat na nestabilních ID. Psal jsem jim to tuhle i na forum. Před časem prohlásili, že to vylepšili a udělali to tak, ale výsledek jim prostě nefunguje a konfigy jsou stále na ID zařízení. Asi je k tomu nějaký magický důvod, proč se jim to nepovedlo.
Jen pro info:
ID je 0,1,2, ... prostě pořadí a je ne zcela závazné, jak se můžete empiricky přesvědčit třeba při vytažení klacíku z USB, nebo při jiné vypečené příležitosti.
GUID je třeba 67198d90-5bcd-11e6-8006-444553540000 a je to unikátní číslo každého USB zařízení pro zbytek času tohoto světa do pohlcení planety rozpínajícím se sluncem, i kdyby se do toho počítaly i joysticky vyráběné ve všech ostatních galaxiích známého prostoru. GUID je prostě konstanta na věky.
Non est specifica
|
|
|
|
Ondrej1 |
Přidané 17-11-2016 13:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 498
Založený: 04.09.13
|
Není řešení periferie táhnout přes slučovač, tj. do bedny to vstupuje jen jedním USB? Střílím naslepo, ale mám slučovač a vaše problém mě míjejí, byť nepopírám, že při přehození různých periferií ve slučovači nenástává stejný problém. |
|
|
|
saldy |
Přidané 17-11-2016 13:23
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Hmmm takže se to řešit asi nebude , kde je tady ten seznam záloh nastavení, někde to tu bylo a už to nemůžu najít |
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 17-11-2016 14:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Proč se ale,i když je to jediná zapojená periferie hlásí pod jiným číslem joye jeho osy (x,y popř.z). Ty jsou vždy joy0. Apod jiným číslem všechna tlačítka joye. A to ještě ,když byly zapojeny plynovky(joy2) , tak se čudlíky na klacíku hlásí taky jako joy2. No a když plnovky odpojím, tak se paradoxně ty čudlíky začnou hlásit jako joy3. Jen pedály jsou stabilně joy1 a nekraví. Ještě jednou to celé reinstaluji a zkusím znovu namapovat úplně na čisto,ale tuším,že to asi stejně nepojede. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 17-11-2016 17:19
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Vydali hotfix na tyhle potíže http://forum.il2s...ntry410973
Nepotěšil, máme to mimo jiné celé přemapovat.
EDIT: Tak to vyzkoušejte, jsem do večera v práci. Abych to třeba nedělal zbytečně
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 17-11-2016 18:23
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Fungovalo to pred hotfixom, funguje aj po hotfixe. U mna bez zmeny.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 17-11-2016 18:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Přemapování není potřeba. Pro jistotu jsem ten soubor "current.MAP" nechal "read only", provedl update a až po té (před spuštěním "play") "read only" zrušil. Nastavení se udrželo a to přepisování odstranili. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 17-11-2016 18:41
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
No, vidíš, jak jsi šikovný :-) Dík za info.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-11-2016 22:53
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Mno na foru je zajímavý post od Hana.
http://forum.il2s.../?p=411334
So, I've promised to share inside about A-5 in this case. So I had to keep my word. If everything will go as it is planned - we expect A-5 in spring of 2017. In the same time with A-5 release fix for A-3 FM will be released to.
Takže nás čeká oprava FM u FW 190 A3. Jen si neumím představit, jaká oprava to má být. Víte někdo něco víc?
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-11-2016 23:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Kdo ví. Ale osobně předpokládám buď onu zmíněnou revizi směrovky, nebo revizi výkonů (maximální rychlosti) směrem nahoru. Fw 190 A-3 by měl být po všech stránkách výkonnější, než A-5.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 19-11-2016 00:21
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
A malá revize celýho Jaku by taky neuškodila.
Jak-1:
Nedostatek všeho, či téměř všeho, bránil zvyšování výroby, nedařilo se dodávat potřebná množství dílů, vrtulí, chladičů, polotovarů atd. Za rok 1942 bylo provedeno celkem 7023 změn. Výroba byla organizována tak zastaralým způsobem a dělníci byli natolik nezkušení, že dokončená letadla byla velmi nekvalitní: Jejich potah byl nedbale zpracován, panely krytu motoru, dvířka podvozku, odnímatelné panely a křidélka neodpovídaly správnému obrysu letounu. Nedodržovaly se přípustné výrobní tolerance ( např. délka podvozkových nohou se lišila od letadla k letadlu), spáry mezi křídly a trupem letadla bávaly větší, než bylo povoleno atd. Veškeré závady ve spojení s problémy motorů způsobovaly, že se jeden Jak-1 od druhého značně lišil. Rychlost kolísala mezi 560 a 573 km/h v závislosti na konkrétním stroji. Podobně tomu bylo i s kvalitou zpracování povrchu. Některé ze závad se nepodařilo odsranit nikdy. Olej i glykol se přehřívaly a četné úniky oleje pokrývaly pravou stranu trupu až po ocas.Drak pracoval tak, že z nej vypadávaly matice a šrouby a jeho pevnost nedosahovala předepsaných hodnot.Přestože byly v malých výškách o něco málo rychlejší než Messerschmitty Bf-109E a F, ve stoupavosti a při soubojích ve výškách nad 2000m na své protivníky nestačily. Navíc byly i méně spolehlivé.
Píše Herbert o tom stejným letadle z BoSka? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-11-2016 00:30
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Killere, letadla jsou modelována do optimální kvality dobře vyrobeného kusu. Platí to pro všechny stroje na obou stranách fronty po celou válku. Oba Jaky-1, které tam máme, jsou modelovány s těmi nejvýkonnějšími motory, které se do téhle řady Jakovlevových stíhaček montovaly.
Jestli proti nim neumíš bojovat, tak nefňukej a začni u toho létání létat trochu takticky. Mimochodem ten pán, kterýho máš v avataru, nefňukal, ale bojoval až do své poslední hodiny.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-11-2016 00:39
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 19-11-2016 00:33
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
1stCL_Fucida napsal:
Killere, letadla jsou modelována do optimální kvality dobře vyrobeného kusu. Platí to pro všechny stroje na obou stranách fronty po celou válku.
S tím bych souhlasil v případě, že Jak nebude lítat na plnej výkon a FW i F4 se serou při blbym pohledu na plynovku. |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 19-11-2016 00:38
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Výborně, reakce jako vždycky. Dojdou argumenty, tak Killer fňuká. :-) |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-11-2016 00:48
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Killer napsal:
Výborně, reakce jako vždycky. Dojdou argumenty, tak Killer fňuká. :-)
Pokud by namodelovali standardního Jaka z roku 1941/1942, tak by to pro rudé bylo nehratelné a pro nás směšně jednoduché. Namodelovali tedy to nejlepší, čeho byl v určitém malém % případů Sovětský svaz schopen. Já jsem za to rád, protože jinak by na červené straně v daném období pravděpodobně moc lidí nelétalo.
Ale chápu, že ty chceš jen bez větší námahy sestřelovat kvanta bezbranných, nebo skoro bezbranných Ivanů, kteří ti budou nadšeně létat před hlavně a salutovat po sestřelením každého z nich.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 19-11-2016 01:09
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
1stCL_Fucida napsal:
Killer napsal:
Výborně, reakce jako vždycky. Dojdou argumenty, tak Killer fňuká. :-)
Pokud by namodelovali standardního Jaka z roku 1941/1942, tak by to pro rudé bylo nehratelné a pro nás směšně jednoduché. Namodelovali tedy to nejlepší, čeho byl v určitém malém % případů Sovětský svaz schopen. Já jsem za to rád, protože jinak by na červené straně v daném období pravděpodobně moc lidí nelétalo.
Ale chápu, že ty chceš jen bez větší námahy sestřelovat kvanta bezbranných, nebo skoro bezbranných Ivanů, kteří ti budou nadšeně létat před hlavně a salutovat po sestřelením každého z nich.
Tak to nemyslím. To všechno vím taky. Jen chci výkon a motor co to má mít a né tuhle slátaninu. Fakt nerad vzpomínám na server spit vs 109, kde to dopadlo tak, že tam lítaly po všech možnejch ústupcích modří letadla 1941 proti červeným 1945 a ještě v omezeným počtu. Ne, nepotřebuju to co píšeš. Bavíme se o simulaci ne? Tak já bych rád, aby FW představoval to, čím byl. |
|
|