Nové stroje
|
magot |
Přidané 17-09-2016 23:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Pokud k tomu neudělaj slot tak je to nepoužitelné. Potom leda jako AI a to kdo ví jestli vůbec ... |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 17-09-2016 23:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
No vsak to nie je mod od Free moddingu. Ich standard je niekde inde. Uvidime kde to skonci.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-09-2016 23:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
No ale ten létající člun se jim celkem povedl zkonvertovat z FSX, na to by se měli zaměřit. |
|
|
|
Koty |
Přidané 18-09-2016 00:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Až na to, že ten Skyraider je na samé hranici toho, co IL-2 engine zvládne
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
alfik |
Přidané 18-09-2016 09:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Koty napsal:
Až na to, že ten Skyraider je na samé hranici toho, co IL-2 engine zvládne
Njn, popravdě řečeno - Skyraider a Wyvern (spolu s Ryanem Fireballem, ovšem ten si moc reálně nezabojoval ) byly mé nej v sérii CFS, a i tam to bylo na samé hranici toho co ten Microsoftí engine dokázal...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
batoh |
Přidané 19-09-2016 09:32
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
Prosím vás, pár otázek ke Skyraideru.
1. Má tu navigaci?
2. Co znamená, že je na hranici schopností enginu? Je náročný letovým modelem, na grafické vykreslení nebo něco jiného?
3. Můžete ho srovnat se skyraidery v Ultrapacku 3?
Díky |
|
|
|
magot |
Přidané 19-09-2016 09:38
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
To by mě taky zajímalo |
|
|
|
alfik |
Přidané 19-09-2016 11:29
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Na otázku dvojku mohu odpovědět právě jen u toho Combat Flight Simulatoru. Takže pokud tě to zajímá - CFS nebyl pův. stavěný na výpočty výbuchů. Je to derivát MSFS, tedy civiláků... a byl z devadesátých let, stejně jako kompy na nichž jsme jej lítali
Uměl jakž takž dráhu střel - když uměl let letadla, tak musel umět i to. Uměl i střety letadel s letadly, terénem a objekty, a tím pádem měl i DM. Zatěžovalo to PC, ale zvládnutelně.
Ovšem výbuchy, jak graficky (částicové ef. apod) tak výpočet následků na objekty (a zase, tyto následky graficky znázornit - pády budov, stromů...), to už až tak dobře nezvládal.
Pokud jsi měl nějaký stíhací bombardér s jednou bombou, tak to šlo. A pokud jsi bombil z výšky, tak to obešel díky vzdálenosti od výbuchů. Prostě skoro nic z toho nevykresloval.
Jenže nízkoletící bitevník, s raketami, bombami, či nádržemi napalmu, to na něj bylo moc když to řachlo, následoval propad FPS až na slajdšou
Odpověď na to, čím je na hranici ve Šturmu, bych taky rád - ale předpokládám, že tam půjde o něco podobného či totožný problém.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-09-2016 13:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Tak letadla konvertovaná z FSX či FS2004 do IL2 se dělají že se vezme jen hlavní model (lod0) - skořápka bez střev a zbytek se stejně musí dodělat po šturmovsku.
Čili konverze z FS je vždy tak 20%. 80% se musí udělat od nuly. Jinak to nejde
Sám jsem u několika konverzí byl, např. u SM79.
Takže pokud lod0 A-1 se vejde do nějakého rozumného počtu polygonů, pak ten mod není na pokraji limitů enginu, páč to není ten identický model z FSX. |
|
|
|
Koty |
Přidané 19-09-2016 21:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Stáhni si toho Skyraidera, bez opravnýho patche, přistaň na břicho, střílej z kanónů a podívej se na oblohu. Jo - a nejlíp z externálu Je to na hranici toho, co to zvládne přes polygony.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-09-2016 21:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
nerozumím řeči tvého kmene
čím je definováno že je to na hranici enginu? Počtem polygonů na lod0? |
|
|
|
magot |
Přidané 20-09-2016 00:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
101fts se činí, zatím k tomu není kód, ale ..
Ki-49II
[img]http://i68.tinypic.com/1zdp5ab.jpg[/img] is not a valid Image.
B7A
[img]http://i63.tinypic.com/1he0xs.jpg[/img] is not a valid Image.
XF5U
[img]http://i67.tinypic.com/2n81vfn.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Koty |
Přidané 20-09-2016 18:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
magot napsal:
nerozumím řeči tvého kmene
čím je definováno že je to na hranici enginu? Počtem polygonů na lod0?
Tak. Grafickej engine už to prostě nestíhá zpracovat. A původní D1 vrtule už to prostě posílala za hranu
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
saldy |
Přidané 20-09-2016 20:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3652
Založený: 29.01.09
|
https://uloz.to/!...o-b7a1-zip
To bude i s kokpitem? Kdyby někdo náhodou chtěl Rjúsei a Šináno do HSFX7
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2003/il2fb-2015-08-26-23-27-32-88.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1998/il2fb-2015-08-26-23-20-34-15.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/2005/il2fb-2015-08-26-23-30-16-11.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
batoh |
Přidané 22-09-2016 11:43
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
batoh napsal:
Prosím vás, pár otázek ke Skyraideru.
1. Má tu navigaci?
2. Co znamená, že je na hranici schopností enginu? Je náročný letovým modelem, na grafické vykreslení nebo něco jiného?
3. Můžete ho srovnat se skyraidery v Ultrapacku 3?
Díky
1. Mají letadlovky radionavigaci automatickou? Nebo se nějak nastavuje ve FMB?
2. Kotyho poznámku o větší grafické náročnosti Skyraideru chápu, děkuji. Použil jsem fix vrtule. Cvičně jsem startoval z CVE 55, letěl pouze nad mořem, žádné pobřeží v dohledu. FPS měřeno přímo ve šturmu - ponejvíc 57 až 60, ale pokaždé mi škubl obraz po startu (snad po zasunutí klapek?) a potom během přistání. Komíny této letadlovky hulí po obou stranách. Mohou mít vliv také otáčky vrtule? Do moře jsem shodil BLU, pěkný oblak ohně, ale ten neškubal. Nad souší bude hůř. Mám Nvidii GT 220.
3. FPS u Skyraiderů v UP3 se mi jeví podobné. Testoval jsem na mapě Moskva zima ve společnosti AI Mig-15bis.
Kukuloo napsal:
Skusil som to v HSFX, zmenil default textury na 1024, ale v QMB sa mi neobjavilo ziadne lietadlo. Takze problem s texturami tusim to je. Na 2048 som to neskusal.
Default textura 1024 se mi v QMB zobrazila, ale ostatní textury *.bmp se v rozbalovacím seznamu skinů nezobrazily. Změnil jsem jim bitovou hloubku z 24 na 8, pak se ukázaly v rozbalovacím seznamu jejich názvy, ale v náhledu nic. |
|
|
|
magot |
Přidané 22-09-2016 13:38
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Ki-49II a B7A zřejmě ne .. |
|
|
|
magot |
Přidané 12-12-2016 18:06
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Asheshouse pokračuje na HMS Furious ..
[img]http://i239.photobucket.com/albums/ff113/Asheshouse/image04_zps2ilp7yyz.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
veikso |
Přidané 12-12-2016 20:54
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Hlavně to neukazujte Kukulovi, nebo udělá nějakou takovou specku a já "v tom háku pořád nemám ten cit". |
|
|
|
magot |
Přidané 12-12-2016 20:58
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
to fúrii taky určitě online provětráme |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 13-12-2016 02:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
veikso napsal:
Hlavně to neukazujte Kukulovi, nebo udělá nějakou takovou specku a já "v tom háku pořád nemám ten cit".
Nic neboj veikso. Naprv trocha teorie, dobre to bude: https://en.wikipe...i/Tailhook
Letka_13/Kukulo
|
|
|