ahojte čo sa týka Tante Ju, keď by dali do Kampane zachrana 6 armády a dalo by sa z Pitomniku zachranovať zranených to by bolo nádherné... a mám jednu otázku... ako nastaviť smerovku pri vzlietnutí BF 109 a FW 190? vždy ked sa snažím nastaviť smerovku proti smeru vrtule tak ma to začne točiť hore dole... pri JU 88 a ME 110 to celkom v pohode....
Online není nikdy jasné, co se přesně děje. Je tu stále ta možnost, že člověk trefí na cheatera. To je bohužel fakt, se kterým se jeden musí smířit. Před časem to v BOSku bylo vlastně běžné. Pak je tu ta často omýlaná problematika vysokého pingu. Popisovalo se to zde již mnohokrát. Navíc člověk vše vidí ze svojí perspektivy, která je čistě subjektivní. Jak by taky člověk mohl mít objektivní pohled na věc, když se na to dívá svýma očima a jde o jeho zábavu?
Za velmi poučné považuji, když si člověk zkusí všechny možné pozice, který ve hře jsou. Killer by udělal dobře, kdyby si sedl do I16 a zkusil s tím bojovat proti Befkám. Nebo ještě lépe do všech těch rudejch mašin. Zkusit si, co to je lítat LaGG3, který reálně nemá šanci proti čemukoli. MIGa 3, který je sice výkonově zajímavý, ale každou chybu krutě potrestá. La 5, která je sice rychlá u země, ale jen na chvilku a jinak je to cihla. Nebo i toho Jaka, který je skoro kompetitivní, jen ale je tam to slovo "skoro". No a na závěr pak let s Peškou. Jako vyzkoušet si účinnost střelců v pozici vlastní sebeobrany.
Vůbec neříkám, že BOSko je bez chyby. Můj názor je, že: Ti střelci jsou skutečně přehnaní. Bf 110 má opravdu papírová křídla. Cheateři reálně existují. Ale zkusit si i druhou stranu je fakt poučné.
Přesně :-) Ale vážně. To fakt nejde místo blbostí jako je Ju-52, spáchat nějakou ochranu? Nebo někoho baví nemít šanci proti takovejm debilům? Jasně, je to jen pár lidí, ale já jsem tam každej večer a tak na ně narazím dost často. V tom odkazu to je (nebo spíš není). Popsal jsem to. Jo a Cibule, zalítej si. Tady na SVK se to neděje víme? Potom, zrovna někdo z lionů mě napsal do chatu: na pešky nechoď, kašli na ně. Cože? No a na zmršenej motor mě ten slavnej Jásoň, nebo kdo odepsal, že je to tak dobře a basta. Tak to potom jo.
Já jsem právě zkusil a pak se nestačím divit co tam předváděj. O pingu vím, ale když ivan hulí černě, díry jak do pr....e, tak to je jen z mýho pohledu? Je to možný? Nesere mě ten samotnej vůl, ale to, že nemaj snahu s tím něco dělat. A pak ty arogantní odpovědi na téma motor. Potom moje další peníze nebudou. Asi tak.
Tak jsem se zase proletěl online v tom rádoby simulátoru. Nasranej jako vždy. Pálim jak vyšinutej po I-16, ta hulí, děravá jak cedník a ona si vesele točí a nemá sebemenčí problém. Přiletí druhá, uprdne si ze zbraně a já tuhej, hořící a bez křídla. Tak se jdu tedy podívat, jak jsem jí trefoval a ejhle, ono to tam není! http://il2stat.av...5/?tour=14
Tak a zas brečím, že se čítuje vesele dál. Nevadí, příště vezmu FW a na tři lety mě třikrát odejde motor na 85% plynu. Když ne, zastřelí mě pětkrát střelec z Pe-2 v zatáčce na kilometrovou vzdálenost. Kluci ruský to ale za další prachy napraví ne? Nebo se pletu?
...hele Killere dle statů jsi zasáhl jen 4x a inkasoval něco z 62 zásahů teho co tě sundal - kolik přesně už nikdo nezjistí, ale měl mušku 17%, takže asi dobrej střelec.
Jinak ten váš fokáč toho snese dost, třeba tady je případ http://72ag-ded.r...2/?tour=10, kdy jsem do něj nasypal 36 zásahů z La5 a letěl dál - "dozrál" až při přistání.
Co se týče toho odcházejícího motoru - 85% je už combat režim, ne? Tam je to pak časově omezeny na x minut a pak to prostě odejde, ne? Asi bys to neměl tak štvát.
Sem s tím fokem pár dní lítal a motor oddělal jen jednou.
edit -> odkaz
Upravil/a 606_Druindin dne 08-09-2016 12:07
Killer napsal:
ale když ivan hulí černě, díry jak do pr....e, tak to je jen z mýho pohledu? .
frustrace z neúspěchu je základ bojového lítání
IRL že letadlo hulí černě ještě neznamená že musí během následující minuty kleknout, únik oleje může být minoritní, přesto to nadělalo dýmu dost a dost ..
Technicky BOS mě přijde co se týče DM modelu krapet zjednodušený, niméně když dojde k zásahu kolizního boxu (kde je mimo jiné počítaný i olej)
skript vyhodnotí zřejmě pouze % poškození a rychlost úniku olej. Přijde mě že to mnohdy vyhodnotí únik tak 1-3% ale efekt kouře je stále stejný ják kdyby tam měl díru velkou jak stodola. Problém je imho možná jen v intezitě toho efektu ...
Rozhodně ten skript nebude počítat, velikost díry v nádrži, vliv náklonu a géčka a mraky dalších proměnných vlivu na chod motoru.
V tomto ohledu je bos arkáda, stejně jako byl starej šturm.
K tomu hulení, ten nebohej Išák mohl klidně hulit kvůli tomu, že uštval motor. Nemusel hulit po zásahu. Jinak Magot má pravdu, model kouře zjevně není řízen intenzitou poškození. Prostě kouří černě ... to je olej, nebo bíle .. to je voda, nebo tak jako vyblitě duhově světle .. to je palivo. Z intenzity kouření se ale nedá usuzovat na míru poškození ani na to, co to vlastně způsobilo. Tedy krom pouštění paliva, únik paliva je vždy zapříčiněn nějakou vnější událostí. Nicméně ho lze dosáhnout i svépomocí třeba vlastním šikovným střelcem, nebo ještě sofistikovaněji tak, že si člověk mrskne vlastní bombu pod břicho.
Tak jsem se zase proletěl online v tom rádoby simulátoru. Nasranej jako vždy. Pálim jak vyšinutej po I-16, ta hulí, děravá jak cedník a ona si vesele točí a nemá sebemenčí problém. Přiletí druhá, uprdne si ze zbraně a já tuhej, hořící a bez křídla. Tak se jdu tedy podívat, jak jsem jí trefoval a ejhle, ono to tam není! http://il2stat.av...5/?tour=14
Tak a zas brečím, že se čítuje vesele dál. Nevadí, příště vezmu FW a na tři lety mě třikrát odejde motor na 85% plynu. Když ne, zastřelí mě pětkrát střelec z Pe-2 v zatáčce na kilometrovou vzdálenost. Kluci ruský to ale za další prachy napraví ne? Nebo se pletu?
...hele Killere dle statů jsi zasáhl jen 4x a inkasoval něco z 62 zásahů teho co tě sundal - kolik přesně už nikdo nezjistí, ale měl mušku 17%, takže asi dobrej střelec.
Jinak ten váš fokáč toho snese dost, třeba tady je případ, kdy jsem do něj nasypal 36 zásahů z La5 a letěl dál - "dozrál" až při přistání.
Co se týče toho odcházejícího motoru - 85% je už combat režim, ne? Tam je to pak časově omezeny na x minut a pak to prostě odejde, ne? Asi bys to neměl tak štvát.
Sem s tím fokem pár dní lítal a motor oddělal jen jednou.
Faktom je, že v aktuálnej verzii sú "červené" stroje hodne optimisticky urobené. Keď myslím hodne, tak hodne. To, že Pe-2 je prakticky nezostreliteľný či už ako AI alebo pilotovaný živým strelcom je pomerne známa vec. To, že MiG-3 je podozrivo rýchly a obratný je tiež vcelku známa vec. Účinnosť ruských zbraní je na pováženie vysoká - alebo sú lietadlá Osy poddimenzované, čo sa týka pevnosti. Ohľadne Focke-Wulfu tu toho bolo popísané dosť. Fuči tvrdí, že je to najpresnejšie namodelované Fw-190 a nemám dôvod mu neveriť, lietam s ním rád, aby som pravdu povedal radšej ako s ktorýmkoľvek Bf-109 (len tak na okraj - motor som na ňom neurval už ani nepamätám ). Lenže Fw je v close dogfighte proti sovietskym strojom, čo tam máme teraz, vlastne nepoužiteľný. Ak vezmem do úvahy, že konkrétne tento stroj je urobený korektne, potom mi vychádza, že nepriateľské stroje sú urobené nesprávne. Ono je teda toho viac, čo je na červených strojoch podivné po poslednej aktualizácii (napr. niektorí z našich pilotov už reportovali, že ich Jak - a napodiv tiež LaGG - bez akýchkoľvek problémov dobehol pri rýchlosti 750 km/h, prípadne dostúpal po zoome, a podobne). Smutné je, že vlastne všetky tieto neduhy sa objavili po poslednej aktualizácii, a je to vidieť i v pomere hráčov na serveroch.
Nechápte ma zle, nesťažujem sa na to, že je to červený patch a že sovietske stroje sú OP a podobné blbosti čo sem-tam čítam na serveroch.Virtuálne bojovať sa v tom samozrejme dá, len ak porovnám napr. Bf-109E predtým a teraz, ide o pomalší a menej obratný stroj (testovali sme to viackrát na viacerých serveroch vrátane TaW). Dúfam, že sa im podarí vyladiť FM tak, aby to nebolo v extrémoch ako je terajší patch (alebo ten psomínaný z minulého roku). Je to nepríjemné z pohľadu hráčov, pretože ak aj neberiem do úvahy blbcov, čo cheatujú, pri takýchto "podarených" aktualizáciách je vlastne načítovaná jedna strana. Netuším, čo mohlo spôsobiť tento stav, možno niečo naznačuje odchod Lofta od vývojárov. V každom prípade som zvedavý, čo s tým chcú do budúcnosti spraviť.
Už je to tady zas, jedna strana brečí, jedna strana je načítovaná, řekl bych, že zlatej starej šturm byl až příliš optimisticky namodelován a modrá strana není schopna akceptovat, že to není jen o zmáčknutí tlačítka a červené letadlo by se mělo rozpadat, případně explodovat. Zdar.
Presne takúto reakciu z "červenej" strany som žiaľ očakával. Pîsal som o tom, že po niektorých patchoch je raz jedna a raz druhá strana zvýhodňovaná. To nie je o vyplakávaní, ale o poukázaní na chybu hry. Snáď som to už napísal dostatočne zrozumiteľne.
Upravil/a Baron dne 08-09-2016 13:40
Už je to tady zas, jedna strana brečí, jedna strana je načítovaná, řekl bych, že zlatej starej šturm byl až příliš optimisticky namodelován a modrá strana není schopna akceptovat, že to není jen o zmáčknutí tlačítka a červené letadlo by se mělo rozpadat, případně explodovat. Zdar.
Problém je v tom, že kdybych měl brát za bernou mincí letadla v BoS...tak dojde člověk k názoru že sovětští letci byli úplný idioti, že nedokázali vyrovnaněji bojovat s protivníkem, když měli tak povedené stroje.
Tak kde je pravda? Byli to idioti, nebo neměli tak kvalitní letadla?
Už jsem se lekl, že nikdo nechápe, co tím vlastně říkám. Přesně, nejde o brečení. Ono když ti to I-16 vytáhne do svíčky bez jedný komletní výškovky ( ty to za ní nedáváš), hulí a je celá děravá, pak ti 109ku ještě v pohodě utočí a to dělaj i jiný stroje, tak je asi něco špatně. Znovu říkám, že jsem do ní bušil minutu v kuse ze 100m a to jsem měl podvěsy! Celou dobu dostávala. Nebo si tak letím 600 u země, mine mě lavina, otočí se o 180 a za minutu je za mnou. To má být jako správně? Brečím? Neříkám přeci o slušnejch pilotech nic. Udělám chybu a jdu do kopru. To je v pořádku.
Hele kluci, fakt pomáhá si to v tom Išáku zkusit. Jestli si myslíte, že Išák je UFO, tak si to zalítejte online. A zkuste replikovat výkony, který vás štvou. Víc než pravděpodobně dojdete k závěru, že ten Išák nedokáže ani zdaleka to, co si myslíte, že dělá.
Vysvětlení vidím možné dvě.
1) Ten Išák nedělá to, co si myslíte, že dělá, když vás s tím někdo sundal. (Člověk to vidí ze své pozice a ne z pozice toho druhého)
2) Ten Išák to opravdu dokázal a pak je otázka, jak a kdo mu k tomu dopomohl. (Jako že tomu Išákovi dal někdo čuchnout metamfetaminu)
Ale ať je to jak chce, než budete kritizovat FM BOSka, opravdu si to zkuste lítat za Rusy. A přijdete na to, že ty letadla nejsou ani v jednom případě UFA a že ty Befka v tom nedoženete, ani kdybyste se rozkrájeli. Nezaměňujte BOSko s nějakou modifikací od nějakýho pablba z velké země.
taktika rusů na počátku války byla pěkně dřevěná, museli se pevně držet ve formaci a držet hubu a krok i kdyby je němec okusoval
O volném lovu a moderních formacích si mohli rusové nechat jenom zdát, takže v r.41 to byly víceméně idioti (velení letectva) protože i kdyby měli schopné piloty tak se nemohli uplatnit.
Tohle je tak někam k pivu. Ne, nevidím je všude. A neřekl jsem, že se nedá polítat. To bych tam nebyl každej den. Budeš se divit, ale i si to pochvaluju. Jen to tady zrovna nepíšu. Rumcajs to teď napsal hezky v poslední větě.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.