November 24 2024 17:06:42
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
ukulele
Sice to zatím neplánuju lítat, ale dokoupím La-5 a FW-190 ... už jen abych podpořil vývoj
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:
...to světu sdělujou až ve chvíli, kdy už vidí světlo na konci tunelu. ... A to je slibné, ne?


Doufejme Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ajvn
Co to je : multithreading ?
Gugláč to slovo nezná a Anglicko-Český slovník taky ne.
 
1stCL_Fucida
Je to termín, který by se dal do češtiny přeložit jako "více-vláken". Nejsnáze si to představíš tak, že třeba ve Windows ti najednou hraje hudba z nějakého přehrávače a najednou píšeš v prohlížeči tady na SVK svůj příspěvek. Tzn. tvé Windows umějí paralelně pracovat na více úlohách současně. Krom toho můžeš mít multithreading ještě třeba i na úrovni jádra procesoru a to je to, o čem tady Rumcajs dlouhodobě (správně) píše, tedy co, kde má BoS velké mezery, co se optimalizace týče.

Jinak detailně zde: https://cs.wikipe..._(program)
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ajvn
Aha.
 
magot
No těžko si představit jak by to museli do hloubky přepsat aby donutily aby jedno jádro např. počítalo terén/ vykreslování, druhé FM-EM, třetí DM a čtvrtý počasí ... To počasí by asi šlo oddělit nejsnáze ..
Problém je v konstrukci kódu, kterej by se musel zřejmě přepsat od nuly ..
 
Ajvn
Předělat by měli především FM
To komižlání mě kůůůů... tak SERE SERE SERE.
NE! Nejde to vypsat jak mě to sere.

No svhválně:
Udělejme takový malý kolektivní pokus.

Skuste si kampaň za SSSR.
Letadlo IL-2
Udělejte si tak asi 6 letů a potom se pokuste po pravdě popsat své pocity.

Hoši ja jsem IL-2 (nekecám) šteloval 1 týden, vždy asi 1 hod. denně, než jsem toto mnoha tunové monstrum přiměl k tomu, aby se chovalo jako letadlo a ne jako pouťová atrakce. Tak abych s tím něco jakš takš trefil.
( T 1600 M)
 
Rumcajs
Především ten virtuální svět obsahuje mraky objektů. Každý z těch objektů má svůj stav a vývoj svého stavu. Některý ty objekty jsou výpočetně triviální ... třeba zničitelný dům je buď nepoškozený, částečně poškozený nebo zničený. Ale celkem nic víc se s ním neděje. Jiné objekty jsou složitější. Vlak nebo auto někam jede, pohybuje se tedy. A dokonce reagují na okolnosti. Nicméně ani vlak ani autíčka nejsou nijak výpočetně náročný, zas tak moc nepřemýšlej. Podle všeho AIčkový kanonenfutři taky moc nepřemýšlej a prostě se trefjej Pff. Letadlo hráče toho počítá skutečně hodně. A na vrcholu tý výpočetní náročnosti stojí AIčková letadla. Tedy ideálně z pohledu paralelizace by bylo rozdělit zátěž výpočtu objektů tak, aby to vytížilo všechny dostupné jádra procesoru. Nejlépe samozřejmě tak, aby se to samo přizpůsobilo dostupným prostředkům a na 8mi jádru se to roztáhlo na všeh 8 jader a na dvoujádru se to smrsklo na dvě jádra.
Pro názornost ještě připomenu, že Natural Engine počítá i takové drobnosti, jako jsou víry vzduchu za letadlem a za vrtulí a že let v úplavu za jiným letadlem je ovlivněn turbulencí toho letadla vepředu. Tedy výpočet stavu vzduchu je taky jeden z adeptů fyziky.
No a aby to nebylo úplně snadný, je třeba říct, že čím víc paralelizace tím víc synchronizace. To prostě tak chodí, že když se věci dělají současně, přijde chvíle, kdy je třeba se zas na něčem dohodnout. No a každá synchronizace s sebou nevyhnutelně nese nějaké drobné čekání. Takže napsat to tak, že by každý objekt toho světa žil svůj vlastní život ve svém vláknu, by to celé celkem spolehlivě zastavilo.
Aktuálně je to pravděpodobně napsané tak, že jsou vlákna natvrdo dedikovaná svému účelu a počítá se s nanejvýš 4 jádrovým procesorem. Nicméně prakticky to 4 jádra nevyužije naplno, zas tak paralelní to není. Jen na 4 jádrech končí benefity přidávání dalších jader a pravděpodobně už je pak úplně jedno, jestli má počítač dalších x jader k dispozici. Natural Engine se rozhodně neumí nakonfigurovat podle parametrů HW na kterém běží.
Jestli na tomhle kluci makaj, nebo jestli dělaj jen nějakou minoritní úpravu paralelizmu, aby využili DX11, to se musíme nechat překvapit.
Non est specifica
 
magot
Mám obavu že BOS ovládaný T16000M bude o hovnech. Komižlání tam holt bude. Je to dobrý joy, sám jsem ho měl a nedám na něj dopustit, ale na toto není dobrý.
Na warthogu a pedálech to je celkem ok ... i když pár výhrad k tomu taky mám.
 
magot
Rumcajs napsal:

Především ten virtuální svět obsahuje mraky objektů. Každý z těch objektů má svůj stav a vývoj svého stavu. Některý ty objekty jsou výpočetně triviální ... třeba zničitelný dům je buď nepoškozený, částečně poškozený nebo zničený. Ale celkem nic víc se s ním neděje. Jiné objekty jsou složitější. Vlak nebo auto někam jede, pohybuje se tedy. A dokonce reagují na okolnosti. Nicméně ani vlak ani autíčka nejsou nijak výpočetně náročný, zas tak moc nepřemýšlej. Podle všeho AIčkový kanonenfutři taky moc nepřemýšlej a prostě se trefjej Pff. Letadlo hráče toho počítá skutečně hodně. A na vrcholu tý výpočetní náročnosti stojí AIčková letadla. Tedy ideálně z pohledu paralelizace by bylo rozdělit zátěž výpočtu objektů tak, aby to vytížilo všechny dostupné jádra procesoru. Nejlépe samozřejmě tak, aby se to samo přizpůsobilo dostupným prostředkům a na 8mi jádru se to roztáhlo na všeh 8 jader a na dvoujádru se to smrsklo na dvě jádra.
Pro názornost ještě připomenu, že Natural Engine počítá i takové drobnosti, jako jsou víry vzduchu za letadlem a za vrtulí a že let v úplavu za jiným letadlem je ovlivněn turbulencí toho letadla vepředu. Tedy výpočet stavu vzduchu je taky jeden z adeptů fyziky.
No a aby to nebylo úplně snadný, je třeba říct, že čím víc paralelizace tím víc synchronizace. To prostě tak chodí, že když se věci dělají současně, přijde chvíle, kdy je třeba se zas na něčem dohodnout. No a každá synchronizace s sebou nevyhnutelně nese nějaké drobné čekání. Takže napsat to tak, že by každý objekt toho světa žil svůj vlastní život ve svém vláknu, by to celé celkem spolehlivě zastavilo.
Aktuálně je to pravděpodobně napsané tak, že jsou vlákna natvrdo dedikovaná svému účelu a počítá se s nanejvýš 4 jádrovým procesorem. Nicméně prakticky to 4 jádra nevyužije naplno, zas tak paralelní to není. Jen na 4 jádrech končí benefity přidávání dalších jader a pravděpodobně už je pak úplně jedno, jestli má počítač dalších x jader k dispozici. Natural Engine se rozhodně neumí nakonfigurovat podle parametrů HW na kterém běží.
Jestli na tomhle kluci makaj, nebo jestli dělaj jen nějakou minoritní úpravu paralelizmu, aby využili DX11, to se musíme nechat překvapit.


Jde o to že kód by musel být tvořen modulově a jednotlivé celky kódu by museli bleskově komunikovat jak na jednom, dvou, čtyřech či osmi jádrech.
Udělat modul počasí schopný fungovat nezávisle na FM a EM a zbytku části kódu kde nebude docházet ke stutteringu při komunikaci mezi jednotlivými celky.
Osobně si myslím že multithreading byl jen marný výkřik do tmy, kdy se vývoj procesorů zastavil na 4Ghz ... debilně se na to programuje
 
Rumcajs
To to vidíš moc černě Magote. Je sbírka úloh, který se daj úspěšně paralelizovat. Jenže se to musí umět a ne každá úloha to umožní. Existuje taky sbírka úloh, kde to sice teoreticky jde, ale prakticky se nikomu nepovedlo dospět k zisku. Paralelizace virtuálního světa, kde jsou mraky objektů, který žijou svůj život a sem tam maj kolizi, rozhodně paralelizovat jde. Jediný problém je, že v případě BOSka je tu silná historická zátěž. Kdyby měli dost prostředků na to, aby to udělali v nějakém moderním enginu, problém by se rozplynul. Jenže peníze jsou vždy první i poslední otázka.
Non est specifica
 
ukulele
Rume ještě to samé nápiš po desáté... své fanoušky si to určitě najde
 
olda Olde maly
Jó, kdyby byly v prd... ryby. No, však to znáte. Jenže nebudou. A tak to bude asi i s tím BoSkem. Kdyby radši dali zase 50% slevu.
 
Mira
olda maly napsal:

Jó, kdyby byly v prd... ryby. No, však to znáte. Jenže nebudou. A tak to bude asi i s tím BoSkem. Kdyby radši dali zase 50% slevu.


Jo taky bych přivítal. Neříkám, že koupím zrovna BoM, ale FW by se hodil. Sice dostávám furt na budku, ale to se dalo čekat, když je server plný cheatujích rusů v Jak 1 Šklebící se ( velký smajlík ).
No v RoF mi taky trvalo, než jsem se trochu zorientoval.
 
ukulele
Ty slevy jsou prakticky každý měsíc
 
magot
Ne na BOM
 
ukulele
Časem na to taky dojde
 
CSW_Cassius Chaerea
BoM není na steamu
 
Baron
Novy developer diary:
http://forum.il2s.../?p=373223

Maly kviz - co je to? Úsměv
forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_07_2016/post-19-0-55785700-1469712945.jpg

a toto? Mrknutí
forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_07_2016/post-19-0-12730200-1469712952.jpg
Hals - und Beinbruch!
 
AJaromir
To dole je B-29. Mám addon do FSX od A2A a je výborný.
To nahoře těžko říct. Lavočka?
Edit: Jsem strašně zvědavý, jestli do B-29 nasimulují osy pro řízení mezichladiče a turbodmychadla.
Upravil/a AJaromir dne 28-07-2016 16:48
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,036,112 návštěv