DCS World
|
Hoper |
Přidané 13-06-2016 20:36
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Permon v Koreji na MiGu sestřeloval Sabry. Ač DCS vs francouzský Sturm není 1:1, ale ten FM model od frantíků nebyl tak špatný.
A to je/byl Permon spíš bombarďák.
Tak až tu 15tku bude lítat, hod sem malý bonz, třebas mne to taky dokope ... :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Mira |
Přidané 13-06-2016 21:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ale, ale, že by se nám tady formovala nějaká Bi(s) partička.. |
|
|
|
Mira |
Přidané 14-06-2016 09:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Starway textury update 2
http://forums.eag...ost2795895 |
|
|
|
SepiaX |
Přidané 14-06-2016 12:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Včera jsem je prubnul a jsou ostré a hezké ale taky asi pěkně náročné...
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 14-06-2016 15:41
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Ten 2.0 update používá 8K textury, takže na méně výkonných strojích už to má větší dopad na FPS.
Mimochodem, ta MiGina je ve 40% slevě do 20.6. :P |
|
|
|
magot |
Přidané 14-06-2016 15:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Hmmm takže na nic ... |
|
|
|
petsild |
Přidané 14-06-2016 16:29
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Ahoj,
co je vlastně Caucasus zač a jde o oficiální dlc děkuji?
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 14-06-2016 17:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
petsild napsal:
Ahoj,
co je vlastně Caucasus zač a jde o oficiální dlc děkuji?
Výchozí mapa Kavkazu v DCS. DLC je oficiálně neoficiální, resp. nepovedlo se jim nastavit DRM, tedy není součástí oficiálního prodejního kanálu. DLC je kompletní retexturizace mapy Kavkazu. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-06-2016 17:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
A hlavně to není vůbec potřeba, i bez toho modu vypadá ta mapa +- stejně .. |
|
|
|
petsild |
Přidané 14-06-2016 17:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Na začátku co vyšlo DCS 1,5 se mluvilo, že bude kompletně nová mapa. Jsou nějaké informace na oficiální úpravu Kavkazu?
|
|
|
|
Permon |
Přidané 14-06-2016 17:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1124
Založený: 04.05.06
|
Dejte mi pokoj s DCSkem.
Jsem starý,blbý ale snaživý.
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 14-06-2016 17:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Tak a dalsi sance uz jen s prichodem Hurrika
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 14-06-2016 18:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Originál mapa Kavkazu je zatím pořád vizuelně nereálně hnusná! Nemám vůbec dobrý pocit, když musím v DCS létat nad nesmyslným terénem, kde na sebe povrch moc nenavazuje a třeba řeky se šíleně klikatí. Ke všemu stromy rostou na silnicích a podobně fatální chyby celého terénu nevykompenzuje ani excelentní modely strojů no.
Jestli tohle nové DLC řeší třeba jen polovinu těchto chyb, posune to simulátor k snad lepšímu pocitu z poletu ne?
|
|
|
|
Mira |
Přidané 14-06-2016 18:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ale za pokus to stálo |
|
|
|
petsild |
Přidané 14-06-2016 19:04
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Protože jiná mapa Kavkazu není, tak musíme bohůžel všichni.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-06-2016 20:10
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Ale ten MiG je FAKT pěknej :)
A počkej, jestli někdy udělají Tu-22....
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-06-2016 21:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
petsild napsal:
Originál mapa Kavkazu je zatím pořád vizuelně nereálně hnusná! Nemám vůbec dobrý pocit, když musím v DCS létat nad nesmyslným terénem, kde na sebe povrch moc nenavazuje a třeba řeky se šíleně klikatí. Ke všemu stromy rostou na silnicích a podobně fatální chyby celého terénu nevykompenzuje ani excelentní modely strojů no.
Jestli tohle nové DLC řeší třeba jen polovinu těchto chyb, posune to simulátor k snad lepšímu pocitu z poletu ne?
Nové DLC řeší jen textury, samotná mapa je stejná. Tu veřejnost nedokáže editovat, nejsou k tomu nástroje.
Nicméně mapa Nevady je solidní a pak přijde Perský Záliv.
Pochybuju že by Kavkaz nějak výrazně revidovali .. příliš mnoho práce na takové zpackanosti |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 15-06-2016 06:59
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
O předělání Kavkazu se tu bavíme už několik stran. Přechod na nový engine terénu opravdu není jenom pár nových textur od Starwaye.
Z posledního Live Streamu - "Probably a lot bigger upgrade than you are guys expecting", což je opak toho, co tvrdíte vy. ;) |
|
|
|
Jumbik |
Přidané 15-06-2016 08:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 111
Založený: 04.05.16
|
Neměl by být nový Kavkaz první mapou co bude podporovat dynamické meshe ala tvorba kráterů? |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 15-06-2016 08:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Jumbik napsal:
Neměl by být nový Kavkaz první mapou co bude podporovat dynamické meshe ala tvorba kráterů?
Dynamické meshe jsou součástí až T5 enginu terénu. Podle posledního Wagsova streamu co se map týče - Kavkaz konverze na T4 top prio, pak opravy a vylepšení NTTR (osobní spekulace: pravděpodobně plná konverze na T5). Hormuzský průliv / Normandie resp. budoucí mapy by měly jet plně pod T5. |
|
|