pSipi napsal:
Čo v preklade znamená, až naprší a uschne. Normandiu sľubujú už ako dlho a furt vidím len tie paneláky na kryme.
Ne, to znamená, co jsem napsal. Češtinu snad překládat nemusíš...
Nevím, odkud čerpáš ty informace o Normandii, ale tak jako ostatní mapy v přípravě vyjde až na DCS 2.5. I kvůli novému enginu terénu, který mj. nabídne dynamické meshe. Tak je to ostatně avizováno už celkem dlouho...
Klidek Aci a neurazaj ho. Mozno vie cesky lepsie ako ty Napisal iba to co je fakt. Normandiu slubuju od doby Ilju. Celkovo sa DCS nesie v duchu slubov a odlozenych terminov vydani jednotlivych modulov. Tiez su tam/boli roky moduly, ktore su/boli vo faze Beta.
Je fajn, ze maju v umysle vydat Comet, Schwalbe, rozne typy Spitfirov, I-16, P-40, P-47, Zero atd. Lenze - a presne to napisal pSipi - su to len sluby. Obavam sa, ze nadlho aj budu. A ked uz konecne nebudu, mozeme si pripravit odhadom cca 400 - 500 USD na moduly. Ked k tomu priratam aj sumy za mapy (vid Nevada 49.99 USD) a kampane za cca 10 USD, dostavam sa na sumu ktora zacina byt hodne hodne vysoka. Podotykam, ze pisam o moduloch, ktore zatial nie su vydane. Tie, ktore vydane uz boli, predstavujú slusnu sumu samy o sebe.
Nikoho neurážím. Komentáře typu "kdo jak (ne)umí jakým jazykem" jsou trošku mimo.
Nenapsal právě žádný fakt. Naopak. Pletete si projekt na Kickstartu od Ilji Ševčenka "DCS:WWII Europe 1944" s Eagle Dynamics.
Nepíšu to tu poprvé, ale tedy ještě jednou. Iljovi se jeho projekt tak nějak nezdařil a z dobré vůle to převzali hoši z Eagle Dynamics. Normandii (a nejen tu, stejně tak zmíněnou Schwalbinu a Juga) tedy neslibovali autoři DCS, ale Ilja. Na P-40 dělá VEAO, I-16 Octopus-G, atd. Opět je třeba dělat rozdíl mezi ED a třetími stranami.
Vinit ED za to, že někomu nevyšel kickstarter, ba naopak se to ještě snaží zachránit, mě nepřijde v pořádku.
Vzhledem k tomu jak komplexní jsou moduly a i engine v porovnání s jinými simulátory se dá předpokládat, že doladění bude trvat o něco déle a že se občas narazí na technické obtíže, které vývoj prodlouží. Navíc informují proč k tomu dochází. Občas se to natáhne. To se dá pochopit. Ladit systémy na Mirage asi zabere víc času než I-16. S příchodem DCS 2.5, resp. nových nástrojů, se vývoj dalších modulů ještě zrychlí.
Za kvalitu se platí a mě DCS nabízí bezkonkureční zpracování strojů za rozumný peníze. Nikdo nikoho nenutí, aby do DCS investoval.
Aces_Wild napsal:
Nikoho neurážím. Komentáře typu "kdo jak (ne)umí jakým jazykem" jsou trošku mimo.
Potom veta "Češtinu snad překládat nemusíš..." bola pochvalou a ja som to nepochopil. Mea culpa.
Aces_Wild napsal:Nenapsal právě žádný fakt. Naopak. Pletete si projekt na Kickstartu od Ilji Ševčenka "DCS:WWII Europe 1944" s Eagle Dynamics.
Nepíšu to tu poprvé, ale tedy ještě jednou. Iljovi se jeho projekt tak nějak nezdařil a z dobré vůle to převzali hoši z Eagle Dynamics. Normandii (a nejen tu, stejně tak zmíněnou Schwalbinu a Juga) tedy neslibovali autoři DCS, ale Ilja. Na P-40 dělá VEAO, I-16 Octopus-G, atd. Opět je třeba dělat rozdíl mezi ED a třetími stranami.
Vinit ED za to, že někomu nevyšel kickstarter, ba naopak se to ještě snaží zachránit, mě nepřijde v pořádku.
Aci, ak niekto nazve hru "DCS WWII: Europe 1944", tak mi ako hracovi moze byt srdecne jedno, ci je za tym Eagle Dynamics, Veao, Snosimulations, Belsimtek a dalsie firmy - DCS je znacka a je jedno kto pod nou vydava modul alebo rovno cely AddOn.
Napisal prave podstatny fakt. A to je to o tych sluboch.
Aces_Wild napsal:Vzhledem k tomu jak komplexní jsou moduly a i engine v porovnání s jinými simulátory se dá předpokládat, že doladění bude trvat o něco déle a že se občas narazí na technické obtíže, které vývoj prodlouží. Navíc informují proč k tomu dochází. Občas se to natáhne. To se dá pochopit. Ladit systémy na Mirage asi zabere víc času než I-16. S příchodem DCS 2.5, resp. nových nástrojů, se vývoj dalších modulů ještě zrychlí.
Za kvalitu se platí a mě DCS nabízí bezkonkureční zpracování strojů za rozumný peníze. Nikdo nikoho nenutí, aby do DCS investoval.
Ano, DCS je hodne komplexny pocin. V tom sa zhodneme. V com mame rozdielny nazor je to, ze doladenie niektorych modulov trva neumerne dlho (typicky napr. mapa Nevady - koko rokov bola ohlasena?). Tiez suhlasim s tym, ze maju bezkonkurencne spracovane moderne stroje - kedze su jedini ani to inak byt nemoze. To nie je ziadne podrypnutie akoby mohlo vyzerat, tak to jednoducho je. Vacsinu modulov maju skutocne spracovane spickovo. Skoda ze sa to neda povedat o krajine (nemyslim Nevadu).
Je fajn, ze ti DCS ponuka zabavu a nehladis pri tom na peniaze. Mam sice trochu odlisny pohlad na "rozumnu cenu" ale proti gustu ziaden disputat O tom vlastne cele to nase "citenie sa pilotom doma v obyvaku"je. A to je jedine dobre. Az nam dojdu prasule na zabavu, nebude co lietat
Baron napsal:
Potom veta "Češtinu snad překládat nemusíš..." bola pochvalou a ja som to nepochopil. Mea culpa.
Reagoval na můj příspěvek v češtině s tím, že v překladu to znamená to a to. Nic víc než trocha sarkasmu v reakci opravdu nebyla myšlena.
Baron napsal:
Aci, ak niekto nazve hru "DCS WWII: Europe 1944", tak mi ako hracovi moze byt srdecne jedno, ci je za tym Eagle Dynamics, Veao, Snosimulations, Belsimtek a dalsie firmy - DCS je znacka a je jedno kto pod nou vydava modul alebo rovno cely AddOn.
Napisal prave podstatny fakt. A to je to o tych sluboch.
Jenže tohle házení do jednoho šuplíku je právě to, co způsobuje nedorozumnění. Když např. RAZBAM oznámí, že nestíhá, může za to ED? Když oznámím modul do FSX a pak to odpískám, tak je to vina autorů FSX? Ty bereš DCS jako jeden velký balík se všemi těmi třetími stranami. DCS World je ale "sandbox", do kterého se formou modulů dodává obsah. A ten obsah ne vždy plně vyvíjí ED. Ilja se rozhodl za pomoci Kickstarteru ten obsah dodat. Nepovedlo se. ED to převzal i s tím, že neměl dostatek zdrojů, aby naplnil termín.
Baron napsal:
Ano, DCS je hodne komplexny pocin. V tom sa zhodneme. V com mame rozdielny nazor je to, ze doladenie niektorych modulov trva neumerne dlho (typicky napr. mapa Nevady - koko rokov bola ohlasena?). Tiez suhlasim s tym, ze maju bezkonkurencne spracovane moderne stroje - kedze su jedini ani to inak byt nemoze. To nie je ziadne podrypnutie akoby mohlo vyzerat, tak to jednoducho je. Vacsinu modulov maju skutocne spracovane spickovo. Skoda ze sa to neda povedat o krajine (nemyslim Nevadu).
Souhlas. Trvá. Někdy i příliš dlouho. Ale za vším tím zdržením je nějaké logické vysvětlení, povětšinou vývoj odpovídající technologie, aby dotyčný modul pracoval dle ED standardů. Viz. Kavkaz, který čeká na předělání na T4 engine terénu nebo zmíněná Nevada, která čekala na nový EDGE. Mapy jsou přímo podřízené enginu a pokud ví, že je tam něco zastaralého, co jim nedovolí vyrobit mapu dle představ, tak jí zkrátka dají na "hold". Normandie by měla být postavena na T5, který dovolí např. dynamické meshe, tedy např. díry do terénu po explozích. Mají to v plánu, ale pokud to do vydání nestihnou, nebudu je vinit. Ostatně je to plán, ne slib.
Já s tímhle občasným zdržením problém nemám, pokud je komunikace se zákazníkem transparentní a informativní. Vím, že mi pak bude nabídnut produkt vysoké kvality.
"Release when ready" mě už dávno naučil Debian.
Baron napsal:
Je fajn, ze ti DCS ponuka zabavu a nehladis pri tom na peniaze. Mam sice trochu odlisny pohlad na "rozumnu cenu" ale proti gustu ziaden disputat O tom vlastne cele to nase "citenie sa pilotom doma v obyvaku"je. A to je jedine dobre. Az nam dojdu prasule na zabavu, nebude co lietat
Že bych na peníze nehleděl, to zas ne. Jsem v tomhle vybíravý, nemusím mít každý modul. Ze zbytkem naprostý souhlas.
To bude v álejích přehornetováno..už vidím ty servery..F18 vs F18 only. Jak to kluci vyřešej na Blue Flagu težko říct, ale prostě těm červeným je budou muset šoupnout taky.
Naštěstí do té doby vyjde Normandie, Spit , Jug a Schwalbina takže o zábavu bude postaráno jinde
Jo ještě bych zapomněl na Komet..
To bude v álejích přehornetováno..už vidím ty servery..F18 vs F18 only. Jak to kluci vyřešej na Blue Flagu težko říct, ale prostě těm červeným je budou muset šoupnout taky.
Naštěstí do té doby vyjde Normandie, Spit , Jug a Schwalbina takže o zábavu bude postaráno jinde
Jo ještě bych zapomněl na Komet..
Proč by měl někdo něco řešit kvůli F-18? Prostě si tam běží kampaň bez F-18 a dokud to někdo bude lítat tak bude běžet.
Pro Hornet se logicky časem udělá jiná kampaň s letadlovkama.
Pochybuju že by Normandie vyšla dřív, jo a komet děla nelicensovaná grupa, takže zatím jak kdyby nebyl, to bohužel platí i pro tůčko.
A o Me-262 zatím nikdo nic nepípnul (krom toho že 3D model je již rok a půl hotov).
Kukuloo napsal:
Zaujali ma najma tym ponatim palubnych operacii. Kopa info o metode ako pristavat, treningy, vycvik... hmmm, do toho by som aj isiel. Asi
Jo koukal jsem maj to pěkně zpracovaný.
Ono pak stejně vyjde mraky návodů a tutoriálů, všichni budou chytrý jak rádio ohledně postupů na letadlovce.
Na ten mod se asi vyser, lepší počkat na regulérní Hornet se vším všudy ;-)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.