DCS World
|
magot |
Přidané 20-04-2016 20:54
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Jo padá mě to pravidelně. Zkoušel jsem UH-1 a po 5 minutách to klekne.
Kde jsou v dcs logy? |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 20-04-2016 21:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Uživatel\uložené hry\DCS\logs - tam by to mělo být.
Edit: co jsem se v diskuzi výše zmíněné dočetl, tak je možná problém v "neaktualizovaných" misích. Zkus nějakou otevřít v editoru a potom ji uložit pod novým jménem, jestli to pomůže.
Edit2: Tak už to někdo prý zkoušel, ale nepomohlo to.
Edit3: zkoušel jsem online hru a naprosto bez poblémů. Co mě potěšilo, že jde konečně měnit ovládání i v MP.
Upravil/a AJaromir dne 20-04-2016 21:45
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-04-2016 21:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
a tak na misi dlabu ...
nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..
hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat
Upravil/a magot dne 20-04-2016 22:24
|
|
|
|
Koty |
Přidané 21-04-2016 00:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Asi přehřátej horskej vzduch...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 09:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
taky jsem si říkal jestli to nebude tím vedrem |
|
|
|
Mira |
Přidané 21-04-2016 11:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Chlapi trochu reklamy..admin s tichým svolením promine kdo by měl zájem přidejte se do skupiny
https://www.faceb...963016818/
zkoušíme aspon touto nenasilnou formou nějak " sjednotit " CZ/Sk komunitu..každá novinka vítáná, nikdo neví všechno a kdo se něco nového dozví zde se o to může rád podělit. Nebo se třebas domluvit a zkusit společně vyplenit nějaký online server..
Kdo chce může, kdo nechce, nechť prosím přejde tento post v tichosti
Děkuji |
|
|
|
ukulele |
Přidané 21-04-2016 11:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 15:23
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
magot napsal:
a tak na misi dlabu ...
nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..
hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat
Potřebuji detaily. Měl jsi nějaké podvěsy? Kolik jsi měl paliva? Jaká byla teplota vzduchu? Vzlétal jsi po větru nebo v protivětru nebo bylo bezvětří? Kolik jsi měl paliva v nádrži? Jinak Belsimtek již mnohokrát oslaboval výkon motoru, že byl až moc předimenzovaný. A nevím, jestli už nasimulovali jeho přehřívání. Podle manuálu je dovolená teplota výfukových plynů 400-600°C pro nepřetržitý výkon, 610-625°C 30 minut. 625-675°C maximálně 10 sekund pro start a zrychlení. 675-750°C max 5 sekund pro start a zrychlení. 760°C - úplné maximum. (druhá červená značka na budíku)
Ještě mě napadlo, nezapomněl jsi třeba zapnout hydrauliku, když ti to tak házelo?
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 15:31
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 15:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Zkoušel jsem tu UH, 100% paliva, bez podvěsů, bez větru, teplota vzduchu 21°C naprosto v pohodě. Nevidím rozdíl mezi Alphou a Betou. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 15:55
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
AJaromir napsal:
magot napsal:
a tak na misi dlabu ...
nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..
hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat
Potřebuji detaily. Měl jsi nějaké podvěsy? Kolik jsi měl paliva? Jaká byla teplota vzduchu? Vzlétal jsi po větru nebo v protivětru nebo bylo bezvětří? Kolik jsi měl paliva v nádrži? Jinak Belsimtek již mnohokrát oslaboval výkon motoru, že byl až moc předimenzovaný. A nevím, jestli už nasimulovali jeho přehřívání. Podle manuálu je dovolená teplota výfukových plynů 400-600°C pro nepřetržitý výkon, 610-625°C 30 minut. 625-675°C maximálně 10 sekund pro start a zrychlení. 675-750°C max 5 sekund pro start a zrychlení. 760°C - úplné maximum. (druhá červená značka na budíku)
Ještě mě napadlo, nezapomněl jsi třeba zapnout hydrauliku, když ti to tak házelo?
No nahodil jsem na rychlo quick misi, bezvětří 100% benálu, teplota nevím kolik tam byla ale každopádně byla default pro počasí jasno jak to tam je přednastavený takže asi 32 nebo kolik tam bejvá.
Hydrauliku? Ta je přesně k čemu a čím se zapíná?
No jednoduše na mapě kavkazu nahodím všechny systémy, nastavým otáčky rotoru aby se drželi v zeleným poli v RPM a pomalu dám kolektiv nahoru a huey se vznese. (neměla by se tam sledovat nějaká dioda? ) Po dobu letu se občas otáčky sníží ale dá se to +- korigovat. K úplně stabilnímu letu to ještě nemám vypilovaný ale dá se s tím někam doletět a sednout. Ty občasný výpadky otáček mě taky nejsou úplně jasný ..
Na Nevadě udělám úplně to samé, ale jakmile dám listy do záběru, tj kolektiv nahoru - plynule a blíží k okamžiku kdy se odlepí od země, otáčky se začnou snižovat a vše jde do prd .. něco dělám špatně. Ale pak nechápu proč na Kavkazu s tím lítám v pohodě a na Nevadě se ani neodlepím ..
Dřív se s tím lítalo krásně stabilně, teď je to takový mizerný až nepoužitelný ..
Upravil/a magot dne 21-04-2016 16:03
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 16:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Nastavíš otáčky rotoru? Vždyť to má automatické řízení otáček. "Plyn" by jsi měl nechat po celou dobu naplno.
BTW zde mám důkaz:
[img]http://s31.postimg.org/kqnra067v/Screen_160421_155737.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 16:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
No řízením plnícího tlaku tomu musíš pomoct ne? Pak se zvýší otáčky a snaží se držet v té úrovni jinak to chcípá když dáš listy rotoru do záběru
No zřejmě dělám něco špatně.
Zkoušel jsem to i s plynem na plno ... vůbec to nepomáhá... chcípe to otáčky se snižujou při sebemenším náznaku že se to vznese
Jakej máš postup. Normálně plynule nastavíš plyn na plno a pak postupně přidáváš kolektiv a vzneseš se?
Mě se zadařilo maximálně metr nad zem a pak jsem popoletěl a zase sednul, vůbec to nemá sílu. Když jsem chtěl jen trochu přidat kolektiv aby to šlo výš hned šli otáčky dolů ..
Upravil/a magot dne 21-04-2016 16:13
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 16:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Řízením plnícího tlaku? Tohle je turbohřídelový motor. Plyn se nastavuje automaticky. Krutem kolektivu nastavuješ otáčky, nikoliv plyn. Plyn se jím nastavuje pouze v případě, že si přepneš guvernéra z automatiky na nouzový (ten červený trojúhelníkový přepínač)
Pro urychlení bez radiokomunikace:
1) Zapnu baterie, měnič,hlavní generátor, nastavím si indikace napětí na voltmetrech z sběrnic ESS Bus a AC phase, zapnu jistič radiovýškoměru.
2) Otočím plynem mírně po směru hodinových ručiček, abych jej dostal před západku, zapnu palivové čerpadlo, silový trim a hyrdauliku.
3) Klávesou "home" začnu startovat motor, jakmile otáčky dosáhnou 40%, pouštím klávesu.
4) Přepínám funkci startéru na záložní generátor.
5) Asi minutu počkám na zahřátí motoru, poté přidávám plyn na maximum.
5) Zároveň s pomalým zvedáním kolektivu kontruji jakýkoliv pohyb vrtulníku. Po vznesení se nad zem se snažím otočit stroj do protivětru a udržet jej ve visu.
6) S mírným přizvednutím kolektivu a nakloněním čumáku dolů nabírám rychlost, snažím se využívat přízemního jevu, abych při vzletu nemusel moc namáhat motor.
7) Po překročení transliftu si cyklikou řídím stoupání/klesání a kolektivem ryhchlost a směr letu.
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 16:31
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 16:19
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
aha no tak otáčky na plnej knedlik a stejně prd platný hmm leda že bych to tím přehřejval? |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 16:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Postup dokončen..,.
Ještě jsem zapomněl malinký detail, nastavení radiovýškoměru.
jinak Translift je jev, kdy se mění hlavní zdroj vztlaku. Při visu je to jenom díky vrtuli, ale při letu je to vztlakem draku. Při zrychlování se stává hlavním zdrojem vztlaku právě drak letadla. Při této změně dochází k třasu stroje.
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 16:38
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 18:09
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Jo jasný, to tak nějak zhruba znám.
Btw co může způsobovat onen pokles otáček ve chvíli kdy se mění úhel listů rotoru? Tam bude právě zakopanej pes ...
Preventivně jsem dal ještě repair 2.02
Upravil/a magot dne 21-04-2016 19:06
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 18:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Tak se změnou úhlu listů rotoru se samozřejmě zvyšuje odpor vzduchu, který vrtuli brzdí. Když se to přežene, tak už to motor nemusí roztáčet. Ale to se stává spíš ve větších výškách nebo s velkou zátěží. Ale jinak teda netuším. http://www.uschov...BNTKG-2TD/
Ještě si zkontroluj nastavení os, jestli náhodou tam není nějaká krpa. Třeba jako že máš 2 osy nebo zaízení nastavené na jednu věc. |
|
|
|
falkon |
Přidané 21-04-2016 18:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Magote, poznas carovne RWin + Home? :-) (auto-start)
Podla mna nemas zapnuteho automatickeho governora motora. Pouzi auto-start a nijak mu do toho nesahaj, nech mas istotu, ze mas Choppera nastartovaneho v poriadku. Plyn je na maximum (skontroluj si na tom overlay-i, ktory ukazuje polohu cykliky, kolektivu, pedalov a dalsich ovl. pristrojov.
Ked si na zemi, v kompletne nastartovanej masine, tak mas otacky rotoru v "hornej polovici" zeleneho pola. Proste skoro na max. Ked zacnes pritahovat kolektiv, tak sa otacky drzia skoro stabilne. Az ked mas dotiahnute skoro "na pupek", tak Hueyiho zacnes trochu "dusit", a zacne tutat varovna kontrolka na LOW RPM.
Nemas nahodou namapovanu nejaku "neznamu" osu joysticka na Throttle? A ono ti to s nim "nahodne" sibuje? |
|
|
|
magot |
Přidané 21-04-2016 19:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tak pozor DCS vygeneroval v QMB nějakou divnou misi na které my to nešlo.
Dal jsem repair (preventivně), vytvořil zbrusu novou misi- První s 40% benálu 21 stupňů no problem, se 100% benálu no problem, přidal jsem pouštní atmosféru 42% stupňů, 100% benálu no problem.
Byla to nějaká chyba v DCS, buď chyba v misi nebo přímo v enginu. Teď už je to ok.
Nejdivnější na tom bylo že v 1.5.3 při stejný postupech to bylo OK a v nevadě ne, takže tím jsem měl určitej důkaz že s tím umím lítat
Jo nevíte jestli má nasimulovaný nůžky na dráty? Jsem se o dráty vždycky rozmáznul když jsem je chtěl přestřihnout |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 21-04-2016 19:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Dráty jsou nezničitelné. |
|
|