November 24 2024 13:55:54
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS World
magot
Jo padá mě to pravidelně. Zkoušel jsem UH-1 a po 5 minutách to klekne.
Kde jsou v dcs logy?
 
AJaromir
Uživatel\uložené hry\DCS\logs - tam by to mělo být.

Edit: co jsem se v diskuzi výše zmíněné dočetl, tak je možná problém v "neaktualizovaných" misích. Zkus nějakou otevřít v editoru a potom ji uložit pod novým jménem, jestli to pomůže.
Edit2: Tak už to někdo prý zkoušel, ale nepomohlo to.
Edit3: zkoušel jsem online hru a naprosto bez poblémů. Co mě potěšilo, že jde konečně měnit ovládání i v MP.
Upravil/a AJaromir dne 20-04-2016 21:45
 
magot
a tak na misi dlabu ...

nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..

hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat
Upravil/a magot dne 20-04-2016 22:24
 
Koty
Asi přehřátej horskej vzduch...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
taky jsem si říkal jestli to nebude tím vedrem Šklebící se
 
Mira
Chlapi trochu reklamy..admin s tichým svolením promine Úsměv kdo by měl zájem přidejte se do skupiny

https://www.faceb...963016818/

zkoušíme aspon touto nenasilnou formou nějak " sjednotit " CZ/Sk komunitu..každá novinka vítáná, nikdo neví všechno a kdo se něco nového dozví zde se o to může rád podělit. Nebo se třebas domluvit a zkusit společně vyplenit nějaký online server..
Kdo chce může, kdo nechce, nechť prosím přejde tento post v tichosti Mrknutí
Děkuji
 
ukulele
Mrknutí
 
AJaromir
magot napsal:

a tak na misi dlabu ...

nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..

hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat


Potřebuji detaily. Měl jsi nějaké podvěsy? Kolik jsi měl paliva? Jaká byla teplota vzduchu? Vzlétal jsi po větru nebo v protivětru nebo bylo bezvětří? Kolik jsi měl paliva v nádrži? Jinak Belsimtek již mnohokrát oslaboval výkon motoru, že byl až moc předimenzovaný. A nevím, jestli už nasimulovali jeho přehřívání. Podle manuálu je dovolená teplota výfukových plynů 400-600°C pro nepřetržitý výkon, 610-625°C 30 minut. 625-675°C maximálně 10 sekund pro start a zrychlení. 675-750°C max 5 sekund pro start a zrychlení. 760°C - úplné maximum. (druhá červená značka na budíku)

Ještě mě napadlo, nezapomněl jsi třeba zapnout hydrauliku, když ti to tak házelo?
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 15:31
 
AJaromir
Zkoušel jsem tu UH, 100% paliva, bez podvěsů, bez větru, teplota vzduchu 21°C naprosto v pohodě. Nevidím rozdíl mezi Alphou a Betou.
 
magot
AJaromir napsal:

magot napsal:

a tak na misi dlabu ...

nicméně zkoušel jsi lítat s UH-1 na Nevadě?
Je to extrémně přecitlivělý sotva se vznesu metr nad zem hned padá tlak. Prakticky s tím není možný vzlétnout letět ...
Na Kavkazu 1.5.3. stejným způsobem v pohodě vzlítnu a letím. Kdysi se s tím krásně lítalo, teď je to nepoužitelný na Nevadě.
Nebo je tam nějaká fíčura jak udržet vysoké otáčky? Už jsem s tím neletěl tak rok ..

hmm vypadá to že UHčko na Nevadě je úplně na hovno, vůbec se s tím nedá lítat


Potřebuji detaily. Měl jsi nějaké podvěsy? Kolik jsi měl paliva? Jaká byla teplota vzduchu? Vzlétal jsi po větru nebo v protivětru nebo bylo bezvětří? Kolik jsi měl paliva v nádrži? Jinak Belsimtek již mnohokrát oslaboval výkon motoru, že byl až moc předimenzovaný. A nevím, jestli už nasimulovali jeho přehřívání. Podle manuálu je dovolená teplota výfukových plynů 400-600°C pro nepřetržitý výkon, 610-625°C 30 minut. 625-675°C maximálně 10 sekund pro start a zrychlení. 675-750°C max 5 sekund pro start a zrychlení. 760°C - úplné maximum. (druhá červená značka na budíku)

Ještě mě napadlo, nezapomněl jsi třeba zapnout hydrauliku, když ti to tak házelo?


No nahodil jsem na rychlo quick misi, bezvětří 100% benálu, teplota nevím kolik tam byla ale každopádně byla default pro počasí jasno jak to tam je přednastavený takže asi 32 nebo kolik tam bejvá.

Hydrauliku? Ta je přesně k čemu a čím se zapíná? Šklebící se

No jednoduše na mapě kavkazu nahodím všechny systémy, nastavým otáčky rotoru aby se drželi v zeleným poli v RPM a pomalu dám kolektiv nahoru a huey se vznese. (neměla by se tam sledovat nějaká dioda? Šklebící se) Po dobu letu se občas otáčky sníží ale dá se to +- korigovat. K úplně stabilnímu letu to ještě nemám vypilovaný ale dá se s tím někam doletět a sednout. Ty občasný výpadky otáček mě taky nejsou úplně jasný ..

Na Nevadě udělám úplně to samé, ale jakmile dám listy do záběru, tj kolektiv nahoru - plynule a blíží k okamžiku kdy se odlepí od země, otáčky se začnou snižovat a vše jde do prd .. něco dělám špatně. Ale pak nechápu proč na Kavkazu s tím lítám v pohodě a na Nevadě se ani neodlepím ..
Dřív se s tím lítalo krásně stabilně, teď je to takový mizerný až nepoužitelný ..
Upravil/a magot dne 21-04-2016 16:03
 
AJaromir
Nastavíš otáčky rotoru? Vždyť to má automatické řízení otáček. "Plyn" by jsi měl nechat po celou dobu naplno.
BTW zde mám důkaz:
[img]http://s31.postimg.org/kqnra067v/Screen_160421_155737.jpg[/img] is not a valid Image.
 
magot
No řízením plnícího tlaku tomu musíš pomoct ne? Pak se zvýší otáčky a snaží se držet v té úrovni jinak to chcípá když dáš listy rotoru do záběru
No zřejmě dělám něco špatně.
Zkoušel jsem to i s plynem na plno ... vůbec to nepomáhá... chcípe to otáčky se snižujou při sebemenším náznaku že se to vznese
Jakej máš postup. Normálně plynule nastavíš plyn na plno a pak postupně přidáváš kolektiv a vzneseš se?
Mě se zadařilo maximálně metr nad zem a pak jsem popoletěl a zase sednul, vůbec to nemá sílu. Když jsem chtěl jen trochu přidat kolektiv aby to šlo výš hned šli otáčky dolů ..
Upravil/a magot dne 21-04-2016 16:13
 
AJaromir
Řízením plnícího tlaku? Tohle je turbohřídelový motor. Plyn se nastavuje automaticky. Krutem kolektivu nastavuješ otáčky, nikoliv plyn. Plyn se jím nastavuje pouze v případě, že si přepneš guvernéra z automatiky na nouzový (ten červený trojúhelníkový přepínač)

Pro urychlení bez radiokomunikace:

1) Zapnu baterie, měnič,hlavní generátor, nastavím si indikace napětí na voltmetrech z sběrnic ESS Bus a AC phase, zapnu jistič radiovýškoměru.
2) Otočím plynem mírně po směru hodinových ručiček, abych jej dostal před západku, zapnu palivové čerpadlo, silový trim a hyrdauliku.
3) Klávesou "home" začnu startovat motor, jakmile otáčky dosáhnou 40%, pouštím klávesu.
4) Přepínám funkci startéru na záložní generátor.
5) Asi minutu počkám na zahřátí motoru, poté přidávám plyn na maximum.
5) Zároveň s pomalým zvedáním kolektivu kontruji jakýkoliv pohyb vrtulníku. Po vznesení se nad zem se snažím otočit stroj do protivětru a udržet jej ve visu.
6) S mírným přizvednutím kolektivu a nakloněním čumáku dolů nabírám rychlost, snažím se využívat přízemního jevu, abych při vzletu nemusel moc namáhat motor.
7) Po překročení transliftu si cyklikou řídím stoupání/klesání a kolektivem ryhchlost a směr letu.
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 16:31
 
magot
aha no tak otáčky na plnej knedlik a stejně prd platný Úsměv hmm leda že bych to tím přehřejval?
 
AJaromir
Postup dokončen..,.
Ještě jsem zapomněl malinký detail, nastavení radiovýškoměru.

jinak Translift je jev, kdy se mění hlavní zdroj vztlaku. Při visu je to jenom díky vrtuli, ale při letu je to vztlakem draku. Při zrychlování se stává hlavním zdrojem vztlaku právě drak letadla. Při této změně dochází k třasu stroje.
Upravil/a AJaromir dne 21-04-2016 16:38
 
magot
Jo jasný, to tak nějak zhruba znám.

Btw co může způsobovat onen pokles otáček ve chvíli kdy se mění úhel listů rotoru? Tam bude právě zakopanej pes ...
Preventivně jsem dal ještě repair 2.02
Upravil/a magot dne 21-04-2016 19:06
 
AJaromir
Tak se změnou úhlu listů rotoru se samozřejmě zvyšuje odpor vzduchu, který vrtuli brzdí. Když se to přežene, tak už to motor nemusí roztáčet. Ale to se stává spíš ve větších výškách nebo s velkou zátěží. Ale jinak teda netuším. http://www.uschov...BNTKG-2TD/

Ještě si zkontroluj nastavení os, jestli náhodou tam není nějaká krpa. Třeba jako že máš 2 osy nebo zaízení nastavené na jednu věc.
 
falkon
Magote, poznas carovne RWin + Home? :-) (auto-start)

Podla mna nemas zapnuteho automatickeho governora motora. Pouzi auto-start a nijak mu do toho nesahaj, nech mas istotu, ze mas Choppera nastartovaneho v poriadku. Plyn je na maximum (skontroluj si na tom overlay-i, ktory ukazuje polohu cykliky, kolektivu, pedalov a dalsich ovl. pristrojov.

Ked si na zemi, v kompletne nastartovanej masine, tak mas otacky rotoru v "hornej polovici" zeleneho pola. Proste skoro na max. Ked zacnes pritahovat kolektiv, tak sa otacky drzia skoro stabilne. Az ked mas dotiahnute skoro "na pupek", tak Hueyiho zacnes trochu "dusit", a zacne tutat varovna kontrolka na LOW RPM.

Nemas nahodou namapovanu nejaku "neznamu" osu joysticka na Throttle? A ono ti to s nim "nahodne" sibuje?
 
magot
Tak pozor DCS vygeneroval v QMB nějakou divnou misi na které my to nešlo.

Dal jsem repair (preventivně), vytvořil zbrusu novou misi- První s 40% benálu 21 stupňů no problem, se 100% benálu no problem, přidal jsem pouštní atmosféru 42% stupňů, 100% benálu no problem.
Byla to nějaká chyba v DCS, buď chyba v misi nebo přímo v enginu. Teď už je to ok.
Nejdivnější na tom bylo že v 1.5.3 při stejný postupech to bylo OK a v nevadě ne, takže tím jsem měl určitej důkaz že s tím umím lítat Úsměv

Jo nevíte jestli má nasimulovaný nůžky na dráty? Jsem se o dráty vždycky rozmáznul když jsem je chtěl přestřihnout Úsměv
 
AJaromir
Dráty jsou nezničitelné.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,035,126 návštěv