No sláva, dobrý zprávy. Takhle ta mapa bude mít úplně nový rozměr, nebude to jen rovina s pár vesnicema.
A aspoň využijou ty budovy Kremlu co udělali už za času CLODa.
Celkem rozumím, že Moskvu nedělali detailně. Kdyby se do toho pustili, dopadli by jako Ilja. Ten sliboval zázraky a pak musel chodit kanálama. Radši že máme něco, co lze reálně v přiměřeném čase dodat.
Ten FreeTrack není problém BOSka, to je problém FreeTracku. FreeTrack je již mrtvý soft a autor asi verzi pro 64b nedodá. Vlastně dnes už ani není důvod FT používat. Open Track je všestranně lepší.
Vlastně je to slušný výkon, že kluci dlouhodobě držej zvolenou kvalitu a termíny. Ukazuje se, že to maj slušně v ruce. Sice teď válčej se stabilitou verzí, ale doufejme, že to zas dorovnaj do stádia spokojenosti.
Ku.va a to je zase co?Peska ma supr model poskozeni a skvele hit pointy.Nudil jsem se a tak jsem si zkousel zadniho strelce v Pesce poněvadž jsem v nem ještě nesedel.A ejhle co me nenapadlo,trosku si poskodim letadlo.Tady je vysledek.Asi me napadl roj meteoritu.Radsi kdyby dodelali Stalingrad poradne a nesrali se s necim jinym. YouTube Video
Hehe, jasně, ukazuje to, že zásahy se počítají statisticky. Prostě je trefený letadlo, tak se tak nějak vod voka poví, že něco šlo do ocásku a něco do křídel a něco třeba do motorů. Nikdo nepočítá trajektorie individuálních střel a kolize a tak podobně.
Smutný to není, je to prostě limit použité technologie. Šlo by to líp? Asi jo, jenže by to bylo drahé předělat.
Válec má vlastně být rád, že letěl Peškou. Peška je docela odolná. Být v Bf 110, ustřelil by si křídlo.
CHlapci ja uznávám, že nejsem majitelem pravouhlého mozku, ale Je opravdu velmi logické že se vývojář pustí do práce na Bitvě o Moskvu s tím, že ví , že na vytvoření ústředního bodu: To jest samotného města - nemá peníze.
1stCL_pbarry napsal:
že se zobrazí poškození křídla je samozřejmě špatně, ale otázka je, na co to má vliv..
mělo by to počítat snížení rychlosti (nabírání vzduchu do křídla) a snížení reakce na křidélka co jsem vypozoroval u pešky s poškozením vnitřní části křídel.
Jde o lehké poškození a dá se tím v pohodě lítat ...
Maj tam zkurvenou jenom posloupnost v poškozování objektů, tj když je zasažen trup je zasaženo i kořenová část křídla.
Ta by měla bejt separé ...
Cassius Chaerea napsal:
Divné to je, když je to asi na 80 zásah do toho samého místa. Tyhle oldshatterhandovkská poškození to je tak tupé...až to bolí.
šak to řízení je asi 1cm kabel/ drát v průměru, trefit ho je umění no ne?
magot napsal:
šak to řízení je asi 1cm kabel/ drát v průměru, trefit ho je umění no ne?
Když střílíš na to samé místo, tak myslíš že se tam ten drát po chvilce objeví? Buď tam je a pak ho přestřelíš, nebo tam není pak prostřelíš díru skrz. Tímhle stylem by mohl Válec ještě vystřelit dalších 100 ran a třeba by dal PK pilotovi.
asi těžko půjde každý zásah na jedno místo Cassi. Tohle dokážeš dát na jeden hit, když dobře trefíš.
Se tady zas vytváří nějaká schíza ne. Zifi už je zase smutný, ajvn má pravoúhlý mozek, Válec si hraje na Oldshatterhanda a rudý gentleman mu přitakává.
Už by to chtělo Moskvu
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Nějak nevím, ale zrovna tohle jsem tu nečekal. Válec to nikdy nehodlal akceptovat, natož to létat. A holt teď když to začal poletovat teprve zjišťuje to na co už jsou ostatní dávno najetý.
A to ty samé reakce(jako máme na něj mi tady) měl když se někdo po pár letech na cokoli zeptal v CloD. Pak dokonce padalo i pár ostrých slov na naše hlavy. Od té doby to nelétám a jsem naprosto v klidu (myšleno CloD).
Válče prostě to tak ber a nebo se nesnaž objevit Ameriku a rovnou se na to vyser. Není to dokonalé, stále je to malované pastelkama a a pořád to má neduhy z RoFu! Víc od toho nečekej, bo prostě není. Jediné je to že makaj na spoustě dalších věcí.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 28-03-2016 14:01
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.