Gentlemani sumraku
|
Kukuloo |
Přidané 22-03-2016 22:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Mame 17 prihlasenych. Z nasej letky mam dalsich 3 (to zatial vypada na LW stihacov), 311ta este nie je komplet, CSAF nie je este komplet, uvidime ako DBS, Tri Duby este nereagovali, Stg77 maju 2 pilotov co by mohli letiet, chystam sa oslovit JG77 s ktorou sme lietali SEOW a mozno sa nieco ujme. Ak mate typ na naku squadru alebo jednotlivcov, pisnite im. Pripadne mi ich dohodte a ja im pisnem.
@Kouty: rad by som Ta videl na tejto akcii (nasposledy sme sa videli v iloj na Squad challenge), a ak sa Ti aj nechce instalovat mam pre Teba pracu - radarovy operator. Mozno bude treba dvoch, troch na modrej strane. A potrebujem tam velitela ktory to lapne do ruk a povedzme urci sektory stihacom, alebo si vymysli nieco svoje co by mohlo byt ucinne.
No... odbieham... rutinne utieranie riadov v domacnosti
EDIT: tak uz medzitym mame 18 prihlasenych. S Fiksom sme lietali naposledy Koreu proti francuzom... to boli casy ked to tam Permon sam za komancov rozbombardoval... to mali v strane strasne pitky v tom obdobi...
EDIT2: hopriku, kodove pismena na Bofajtroch sa v hre zobrazuju, takze ten kod si navolis uz v hre. Skiny mam objednane len pre 311tu. Samozrejme ak ma niekto skinersky osial, moze si spravit vlastny skin, ale trvam na historicite, cize nie nejake pestrofarebne zavodne kreacie.
Upravil/a Kukuloo dne 22-03-2016 23:27
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
batoh |
Přidané 22-03-2016 22:48
|
Uživatel
Příspěvek: 873
Založený: 29.06.10
|
TozziFan napsal:
Ups, už funguje. Musel jsem změnit "HardwareShaders"=0 na "HardwareShaders"= 1
Prosím o radu:
Mně se mapa LaChute ve FMB též nenačítala, až po změně HardwareShaders na 1 v conf.ini.
Změnil se mi však Landscape Detail ve Video Options Setup na hodnotu Perfect:
- krajina (Moskva zima) v QMB cvičné misi s Wellingtonem je krásná jak nikdy předtím
- letoun je zubatý více než dosud hlavně při vnějším pohledu proti horizontu. Navíc je lesklý.
Co mám změnit? Na lesku netrvám, zubatosti bych se rád zbavil.
Potřebuji "HardwareShaders"=1 pro načtení ostré mise - speciálky?
Děkuji. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 22-03-2016 23:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Co mas za grafiku?
Vzdy som mal nvidiu, neviem ako to je s radeonom. Pri podobnom probleme som zvysil antialiasing a v optimalizacii sa da pohybovat od "vykonu" ku "kvalite", tam som daval "kvalitu".
Ine finty som nerobil na zubatost.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 22-03-2016 23:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Mame k dispozicii treningovy server OREL HSFX: 185.91.117.32:21018
Ostry server este nie je ready pre testy.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-03-2016 23:48
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
batoh napsal:
krajina (Moskva zima) v QMB cvičné misi s Wellingtonem je krásná jak nikdy předtím
To už nikdo nikdy nenapíše!!! |
|
|
|
magot |
Přidané 23-03-2016 00:04
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Ju-88C6 tam být nemůže páč se datuje k r. 1942. A jiná verze Ju-88C v HSFX není. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 23-03-2016 00:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Ju-88C-6 je placeholder pre C-2. Rychlost ma vyssiu o cca 20km/h. Teda co som sa docital (500km/h). Ako to je v HSFX neviem. Info som cerpal z Fuciho clanku, link som nasiel v starom specialkovom vlakne. Link na palbe: http://www.palba....php?t=2227
Na SAS maju aj Ju-88C-2, ale ked nemusim nechcem tam hadzat dalsie stroje. Zvlast ked su frankeny.
Tu je link na to Ju-88C-2. Jukni na nu ci je OK a ak hej, mozem zvazit ci ju pouzit. 20km narast rychlosti je vsak maly dovod, rovnako ako pripadne zmeny v 3d, ved bude noc a C-6 zvladne jej ulohu dobre
http://www.sas194...#msg533289
Upravil/a Kukuloo dne 23-03-2016 00:20
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
kouty |
Přidané 23-03-2016 00:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
jak bude vypadat radar? budou mít někdeří stíhači odpovídač přítel/nepřítel? jak velká je vlastně ta mapa? budou na mapě AIčka? Buou mít bombery nějákou minimální výšku (aby se nestalo to co na invazi, že lítali pod radarem, v tom případě to nemá cenu)? Jak vypadá tma na tédle mapě? Budou stíhači schopni sami se orientovat a nebo budou závislí čistě na radaru?
|
|
|
|
Koty |
Přidané 23-03-2016 00:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
ta mapa je 1:1
...leť si 4, 5 hodin v přízemní výšce... dojde ti benál
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 23-03-2016 01:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Radar bude na modrej strane v porovnani s RAF radarom zjednoduseny. Podla Falkona sa uz tento radar na akciach pouzival. Neviem dalsie podrobnosti, na odpoved je kompetentny Falkon
IFF - opat kompetentny odpovedat Falkon
Mapa 1:1 cca 1070x550km
Wellingtony nebudu mat minimalnu vysku. Akciu chapem ako urcity druh reenactmentu, takze podlietanie radaru v pripade Wellingtonov nie je historicky korektne. Nepovazujem ho za legitimnu taktiku v pripade Welingtonov a Bf-110. Zakazovat podlietavat radar Wellingtonom nemam v umysle. Ani ktoremukolvek inemu lietadlu. Ak budu Ju-88C s taktikou night intruders, povazujem podlietanie radaru za legitimnu taktiku. V pripade Beaufighterov na volnom love nema zmysel lietat pod radarom ked ciele budu vo vyske a maju byt navadzani operatorom. Cize piloti mozu pouzit podlietanie radau, ale vacsine to neprinesie vacsi uzitok (ako pisal Koty plus co som pisal ja).
Noc na mape - neviem co presne myslis. Nie je nasim umyslom aby piloti videli prd. Noc by mala byt taka, aby sa piloti dokazali orientovat podla mapy. Napomocne im budu radiomajaky, radia, pri pristani pristroje a vybavenie na nocne pristanie (blizna, dialna, Lorenz) a osvetlenie drahy na povel. Siet radiomajakov, radii, letisk a kurzy drah chcem dat modrym pilotom v skrytom vlakne. Podobne predpokladam urobi Vont. Co sa tyka vyhladavania protivnika, stihac bude zavisly na radarovom operatorovi. Ci stihacovi opdovzdat len sektor kde sa protivnik nachadza a v akej vyske s kurzom mozno nebude stacit. Toto je na radarovom operatorovi a pilotoch ako si zachyt bombarderov natrenuju. Mozno bude treba viacero operatorov. Tieto skusenosti si musia ziskat piloti a operatori sami na treningoch. Momentalne vsak radary este nie su spojazdnene. Mala by to byt otazka dni.
EDIT: AI nie su v plane
Upravil/a Kukuloo dne 23-03-2016 07:00
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 23-03-2016 09:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Kukuloo napsal:
Ju-88C-6 je placeholder pre C-2. Rychlost ma vyssiu o cca 20km/h. Teda co som sa docital (500km/h). Ako to je v HSFX neviem. Info som cerpal z Fuciho clanku, link som nasiel v starom specialkovom vlakne. Link na palbe: http://www.palba....php?t=2227
Na SAS maju aj Ju-88C-2, ale ked nemusim nechcem tam hadzat dalsie stroje. Zvlast ked su frankeny.
Tu je link na to Ju-88C-2. Jukni na nu ci je OK a ak hej, mozem zvazit ci ju pouzit. 20km narast rychlosti je vsak maly dovod, rovnako ako pripadne zmeny v 3d, ved bude noc a C-6 zvladne jej ulohu dobre
http://www.sas194...#msg533289
Ten SAS mod nebrat. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 23-03-2016 11:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Oki, necham C-6 v ulohe C-2.
Dik
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
kouty |
Přidané 23-03-2016 11:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
tak si mě zapiště jako návodčího/pozemní vedoucí vzdušných sil LW (za předpokladu že nebude potřeba mít naistalovanýcho šturma)
|
|
|
|
kouty |
Přidané 23-03-2016 11:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
Kukuloo napsal:
Radar bude na modrej strane v porovnani s RAF radarom zjednoduseny. Podla Falkona sa uz tento radar na akciach pouzival. Neviem dalsie podrobnosti, na odpoved je kompetentny Falkon
IFF - opat kompetentny odpovedat Falkon
Mapa 1:1 cca 1070x550km
Wellingtony nebudu mat minimalnu vysku. Akciu chapem ako urcity druh reenactmentu, takze podlietanie radaru v pripade Wellingtonov nie je historicky korektne. Nepovazujem ho za legitimnu taktiku v pripade Welingtonov a Bf-110. Zakazovat podlietavat radar Wellingtonom nemam v umysle. Ani ktoremukolvek inemu lietadlu. Ak budu Ju-88C s taktikou night intruders, povazujem podlietanie radaru za legitimnu taktiku. V pripade Beaufighterov na volnom love nema zmysel lietat pod radarom ked ciele budu vo vyske a maju byt navadzani operatorom. Cize piloti mozu pouzit podlietanie radau, ale vacsine to neprinesie vacsi uzitok (ako pisal Koty plus co som pisal ja).
Noc na mape - neviem co presne myslis. Nie je nasim umyslom aby piloti videli prd. Noc by mala byt taka, aby sa piloti dokazali orientovat podla mapy. Napomocne im budu radiomajaky, radia, pri pristani pristroje a vybavenie na nocne pristanie (blizna, dialna, Lorenz) a osvetlenie drahy na povel. Siet radiomajakov, radii, letisk a kurzy drah chcem dat modrym pilotom v skrytom vlakne. Podobne predpokladam urobi Vont. Co sa tyka vyhladavania protivnika, stihac bude zavisly na radarovom operatorovi. Ci stihacovi opdovzdat len sektor kde sa protivnik nachadza a v akej vyske s kurzom mozno nebude stacit. Toto je na radarovom operatorovi a pilotoch ako si zachyt bombarderov natrenuju. Mozno bude treba viacero operatorov. Tieto skusenosti si musia ziskat piloti a operatori sami na treningoch. Momentalne vsak radary este nie su spojazdnene. Mala by to byt otazka dni.
EDIT: AI nie su v plane
pár nočních map už jsem letěl a vždy se toho může pokazit o dost víc než ve dne. Některé mapy mají takovou tmu, že nevidíš ani hvězdy, jiné zase, že vidíš téměř jako ve dne. Taky ty mody s osvětlováním letišť né vždy fungujou (co si pamatuju). Střelci se chovaj podivně a pod.
|
|
|
|
Nik_cz |
Přidané 23-03-2016 13:02
|
Nováček
Příspěvek: 44
Založený: 13.03.16
|
Ahoj,
rád bych se přihlásil do té druhé letky s Bf110 (III./NJG1). Pokusím se tam nalákat i ostatní lidi z naší letky..
Dík!
III./JG1_Nik_cz |
|
|
|
CSAF_Faintingh |
Přidané 23-03-2016 16:53
|
Nováček
Příspěvek: 54
Založený: 23.11.14
|
tá la chute mi tiež nejde otvoriť v FMB, to hardware som už nastavil na 1 a aj tak to nejde, najskôr načíta mapu tak, že nič nenačíta, pri druhom pokuse padne celá hra bez nejakého logu alebo tak
čo som si všimol tak to ukazovalo dáky error s javou, nápady? (idem sa v tom ešte pohrabať nech sem dám detailné info) |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 23-03-2016 17:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Musíš to přepsat v odstavci [OpenGL] |
|
|
|
CSAF_Faintingh |
Přidané 23-03-2016 17:50
|
Nováček
Příspěvek: 54
Založený: 23.11.14
|
veď vravím že to mám prepísané, aj v direct aj v opengl
toto mi to píše:
http://i.imgur.co...
Upravil/a CSAF_Faintingh dne 23-03-2016 17:56
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 23-03-2016 18:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Znova stáhnout modpack. Pokud nepomůže, popros někoho, komu to jde, o kopii conf.ini a projdi komplet po řádku odstavec opengl. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 23-03-2016 18:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Kouty, tesim sa na spolupracu. Nik, uz mas svoju 110nu rezervovanu.
@Faintingh: na SAS pisu o errore toto:
If you have an error message: Landscape error:
go to the folder: Maps / _tex / water
rename: PacificBlueTL.tga in PacificBlue.tga Maps Winter and Summer
Neviem ci to je chyba co Ti vyhadzuje, ale skus premenovat ten subor a uvidis.
Letka_13/Kukulo
|
|
|