Art napsal:
Je zajímavé jak si Han zatím stál (až do krve) udělali dle mého nesmyslné porovnání nějakého jejich fokáče s A3 a najednou někdo podal další dokumenty (mimochodem A3 dokumenty nestačily..) a hle uznají chybu (za to jsem rád, že to aspoň uznají). Ale stejně to nemohu pochopit jak to mohou porovnávat s A4 a nevezmou A3 rovnou ... (by odpovídalo proč je ten Yak v Bosu tak "blízko" Yaku B ...). Trošku mě to hlava nebere..
Snad další díl bude už západní fronta ..
Mám za to, že dostupné dokumenty k A3 z Ruska vlastně pojednávají o poškozených strojích, který byly dodělaný do letuschopného stavu pomocí svépomocí. Zejména jde o stroj, který přistál na břicho ve vysoké rychlosti a dostal pak vrtuli z jiného letadla a pak ještě jeden o něco lepší kus. Ty letové testy pak byly prováděný za podmínek jen vzdáleně připomínající referenční německý. To včetně nižších plnících tlaků. Myslím, že materiálů k A4 maj dostupných víc a věrohodnějších.
Ano, Jak 1, co máme v BOSku, je už prakticky Jak 1B. Výkonově určitě, vzhledem mu chybí už jen kapkovitá kabina.
Patálie s FW 190 je pro mě taky blbě pochopitelná. Proč zrovna Fokáč, kterýho si tam přidali tak jako mimo mísu, musí být nejprve zmrvený, pak dodělaný do velmi přesného tvaru s vyjímkou stoupavosti. A pak ještě revidovaný, aby to sedlo opravdu. Navíc za FW 190 bylo zabanováno několik velmi erudovaných hráčů. Jistě mrmlalů, ale přeci jen lidí, kteří oprávněně poukazovali na blbý stav. Např. Kwiatek a Ze_Hairy. K tomu všemu ty tajnosti s podkladama. A přitom všem je aktuálně Bf 109 F4 lepší než cokoli jiného. A upřímně po poslední revizi je i G2 super. Tak proč proboha blbnou zrovna s premiovým letadlem?
A úplně navrch je tu celkem standardní vlastnost východních společností dělat nedokumentované změny. Dostáváme sice change log, ale drobné změny FM se v nich neuvádějí. Přestože mohou být (a často jsou) významné.
Mám za to, že dostupné dokumenty k A3 z Ruska vlastně pojednávají o poškozených strojích, který byly dodělaný do letuschopného stavu pomocí svépomocí. Zejména jde o stroj, který přistál na břicho ve vysoké rychlosti a dostal pak vrtuli z jiného letadla a pak ještě jeden o něco lepší kus. Ty letové testy pak byly prováděný za podmínek jen vzdáleně připomínající referenční německý. To včetně nižších plnících tlaků. Myslím, že materiálů k A4 maj dostupných víc a věrohodnějších.
Ano, Jak 1, co máme v BOSku, je už prakticky Jak 1B. Výkonově určitě, vzhledem mu chybí už jen kapkovitá kabina.
Patálie s FW 190 je pro mě taky blbě pochopitelná. Proč zrovna Fokáč, kterýho si tam přidali tak jako mimo mísu, musí být nejprve zmrvený, pak dodělaný do velmi přesného tvaru s vyjímkou stoupavosti. A pak ještě revidovaný, aby to sedlo opravdu. Navíc za FW 190 bylo zabanováno několik velmi erudovaných hráčů. Jistě mrmlalů, ale přeci jen lidí, kteří oprávněně poukazovali na blbý stav. Např. Kwiatek a Ze_Hairy. K tomu všemu ty tajnosti s podkladama. A přitom všem je aktuálně Bf 109 F4 lepší než cokoli jiného. A upřímně po poslední revizi je i G2 super. Tak proč proboha blbnou zrovna s premiovým letadlem?
A úplně navrch je tu celkem standardní vlastnost východních společností dělat nedokumentované změny. Dostáváme sice change log, ale drobné změny FM se v nich neuvádějí. Přestože mohou být (a často jsou) významné.
Souhlas a to nejen ruské, ale i britské testy jsou některé nepřesné. Ale já nemohu pochopit proč nevezmou rovnou A3 německé IRL data. Na ruské letadla berou svoje dokumenty a na německé nemohou? ...
Také nechápu jak je 190 trn v oku pro ně, ale 109 je ještě lepší než by měla být ...
Ohledně těch banů to dost přehnaly, jejich "politiku" nechápu... jestli čekají, že jim každá poleze do zadnice jako LukFF, který má pusu plnou keců, ale žádné testy nebo dokumenty, ale ty co jsi jmenoval aspoň něco podaly a hle .. haster gona hate..
Stodevítky jsou podle všeho výkonově OK. Co je aktuálně rozporované, je roll rate za vysokých rychlostí, který se zdá být optimistický. Ale optimismus je zde u všech stihaček s vyjímkou FW 190, který se zdá být dobře. Další drobná otázka Befka je stran chladičů. Někde jsem četl, že s Befkama nelze tak úplně reprodukovat skutečné testy, páčto se při daných podmínkách a nastavení chladiče neuchladí.
Teď, po posledních revizích, je u Befka dobře i relativní výkon vůči Jakům v zatáčkách. Jak přišel o magické klapky a tak jsou ty dvě letadla velmi vyrovnaná.
No a poslední rozporovaná věc (a nejen u Befka), jsou životnosti motorů na jednotlivé výkonové režimy. Na limitovanou životnost motoru nejvíc trpí P40 a pak 109 F4 a 190 A3.
PS: No a obecně většina lítadel lítá rychle ve výšce. To je starý fenomén BOSka.
Chalani, je to normálne že mi strašne dlho trvá odomknúť pešku v kampani? všetko ostatné som mal hneď tak okolo levelu 2 - 3 a teraz mám už skoro 8 a stále nemám pešku. Môže to byť dané aj tým čo lietam v kampani (stíhač/bomber) alebo na tom nezáleží ? Viem že sa to dá odomknúť automaticky keby som mal premium ale zatial mám len La5, do budúcna ale chcem podporiť ... :-)
Mám takú základnú verziu z jedného českého eshopu, kde je treba lietať kampaň a za expy odomkýnať nové stroje, ale Jak aj Il2 som mal hneď a tú pešku stále nič a nič, toho fokáča chcem kúpiť už minimálne aby som podporil ale nebude to tak skoro :-)
Aha. Takže ruská verzia hry predávaná v niektorých obchodoch. V tomto prípade netuším ako ti odpovedať na otázku. Želám pevné nervy pri odomykaní lietadiel, výstroje, výzbroje a skinov.
Pro Cassia.Tady mas nazorne ukazane barvy z vyfuku při spatne smesi.A jestli to nevidíš tak si fakt slepon.Moc bohata je hned na zacatku.Uprostred takova bila a na okrajích do cervena a v 18 sek. je uz spravna a je spise do zluta.A pak chuda je bilo modra.Tak se uz nehádej A hlavne si to pust v HD. YouTube Video
Cass na směs kašle. Stejně tam furt vidím jen tu oranžovou nebo modrou. Ještě si tam příště k tomu budu strkat teploměr. Udělej Válče tabulku, ať to má smysl řešit pro těch pár km.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 15-03-2016 16:40
Jo, to vypadá hodně dobře. Kdyby do toho šla nějaká bombardovací skupina, přidal bych se (i když spíš jen občas, protože drtivý většina pátků a prakticky každá druhá sobota jsou pro mne zabité).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.