U země nemá proti Jakům šanci. Úplně u země neuteče lavině. A ani 4000 metrů výšky ji nezaručí, že zdrhne.
S timhle opravdu vůbec nesouhlasim. Ze své zkušenosti v FW uteču vždy a všemu a stačí i dost malé unikové okno - když nepřítel vyletí z tvojí stopy a ty máš 300metrů výšky, utečeš.
Hehe Barry, tak já zas začnu lítat Jaky a ono to tam za nějaká čas spadne. Pak si povíme, jak moc tahle teorie platí.
nepovíme, nevíš jak "rychle" na jakym výkonu ti utiká, jestli tě vidí etc. Když letim v FW, tak mě nikdy nic nedohnalo, i za situací, kdy jsem musel nepřítele vybrzdit. To je celé.
Tudíž je to subjektivní a je nesmysl tady rezolutně tvrdit, že FW nemá šanci.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Chcem sa s vami poradiť. Lietam simulátory už dlho. Dá sa povedať že som skúsený čo to mam prečítaných kníh o lietaní a spôsobov. Postahoval som si aj orig. manuál po rusky o Pe2 No otázka znie pri pristavani s Pe2 so mnou stále riadne hopsa a skáče a pri tom idem na padovke 150-160 km v hodine plne klapky a vario mi ukazuje klesanie asi 1 m/s čo v navodoch píše do 5m/s moje je úplne plytké klesanie a aj tak tam začnem skákať po drahé. Je to chyba hry? Alebo to ja robím zle. Dnes som asi hodinu robil okruh za okruhom vzlet pristátie a tak stále dookola a vždy ten istý problém nechápem.
Pe 2 je na přistání svině. V zásadě se musíš soustředit na výdrž. Tedy vyrovnat se nad dráhou a držet se v minimální výšce a nechat spadnou rychlost, až se propadneš. Prostě přitahuješ a přitahuješ až to přetáhneš. Když jsi těsně nad plochou, propadneš se o pár decimetrů a nic neulomíš. Je to dost o citu a treningu.
Chcem sa s vami poradiť. Lietam simulátory už dlho. Dá sa povedať že som skúsený čo to mam prečítaných kníh o lietaní a spôsobov. Postahoval som si aj orig. manuál po rusky o Pe2 No otázka znie pri pristavani s Pe2 so mnou stále riadne hopsa a skáče a pri tom idem na padovke 150-160 km v hodine plne klapky a vario mi ukazuje klesanie asi 1 m/s čo v navodoch píše do 5m/s moje je úplne plytké klesanie a aj tak tam začnem skákať po drahé. Je to chyba hry? Alebo to ja robím zle. Dnes som asi hodinu robil okruh za okruhom vzlet pristátie a tak stále dookola a vždy ten istý problém nechápem.
Vůbec se tím netrap, to je BOS, Pe-2 skáče jak když kůň padá ze schodů ... nevím co tím sledovali, jestli takto "simulovali" mizerné tlumiče, nebo že se vyřádily krtci na ploše .. nemluvě o té debilní ostruze při startu.
Prostě se to snažily nějak zkomplikovat aby s tím každej umělec co si to před dvaceti minutama nainstaloval s tím nelítal jak kdyby měl nalítáno 20 000h. Že to nemá logiku nevadí, je to taková sim-taškařice
Teraz som pozeral Chuks video o Pe2 ako tam pristaval on tak musím vyskúšať ako to robil on. No musím cvičiť cvičiť a cvičiť ako lietadlo nerozflakam nikdy ale nevyzerá to pekne na tej dráhe vyzerám jak amatér.
Bych řekl, že problém je v tom, že Peška je jedna z prvotin ještě z doby alfy či bety BOSka. Když se porovná přistání Pešky s Bf 110, je vidět, jak moc hoši z 777 upravili svůj pohled na FM. Ne že by Bf 110 bylo ideální, Bf 110 je zas neskutečná svině na pojíždění. Zkrátka pokud k tomu přistoupěj tak sebekriticky, jako přistoupili k starým FM stodevítek, tak je šance, že se dočkáme omezení oné jankovitosti Pešky při přistání. Jsem si to teď párkrát zkusil, abych se podíval, zda to neupravili od toho, co jsem jí lítal naposledy a ne, není to upravené, je to stále stejné. Kdyby to bylo takhle pitomé ve skutečnosti, asi by většina Pešek letěla jen jednou dvakrát a pak by to bylo na odpis.
Zdravím, chtěl bych se zeptat jakou máte nastavenou citlivost os včetně dead zone? At se snažím sebevíc u mě při letu s Emilem vypadá jako v tomto video:
Myslíš ty oscilace při míření? Že se ti to letadlo mrcasí, jak by bylo na douhé gumě? No to je tak. V BOSku letadla oscilují. Jediný lék na to je uklidnit ruku a nemrcasit klacíkem do rytmu. Tedy pak ještě je otázka kvalita klacíku a pedálů a vůbec počítače, ale většinu dělá ruka a noha. S BOSkem se musí umět létat ... tedy se to člověk musí naučit.
Jinak já lítám bez křivek, tedy bez zásahů do citlivosti. Jak to vylezlo z 777, tak s tím lítám. Jestli máš slabší lítací HW, zkus ty křivky poštelovat. Ale je to vytloukání klínu klínem.
Jinak tohle téma se tu probírá při kdejaké lepší příležitosti (a i při horších). Napsáno toho bylo až hanba.
Lítám to dlouho, ale to míření u befka stále neumím sklidnit. Defaultní hodnoty citlivosti si už nepamatuji, furt se v tom vrtám. Jinak lítací HW spíš průměrný (Saitek x52 pro + combat pedály také od saiteku).
Díky za odpovědˇ , asi to chce více trénovat v offline režimu. Online jsem zjistil, že jsem pro každého snadná kořist...
Na Emila se ti to gigle trochu moc. Nekmita ti trosku signal z pedalu? Zkus snizit linearitu prevodove krivky (snizit citlivost okolo stredu) a trosku zesilit filtr joystiku ci jak se ten parametr jmenuje (z hlavy nevim, je tam podmenicko pro nastaveni vstupnich zarizeni), ale s filtrovanim to neprezen, snizuje to zaroven z principu odezvu jak joysticku tak trackir protokolu :-). Jak pise Rumcajs, kvalitni hw vyhodou (citlivost snimacu a mechanika hw). Kdyz ti nepostaci izolepa ve forme nastaveni krivek a filtru ve hre, zkus predsadit tohle, da se tim nastavit krivka volneji:
No tak po tomhle videu už tak nějak asi chápu, že si furt někdo stěžuje na řízení letadel v BOSku, ovšem tohle rozhodně není BOSkem. Nevim jestli je to v tomhle případě rukama-nohama či HW, ale jedním z toho to rozhodně bude, jelikož sám nemám problém dělat plynulé manévry a to co je v tom videu, tak se mi snad nedělo, ani když sem k tomu sedl na prvních deset minut před víc jak rokem a půl. Je teda pravda, že k tomu mám docela kvalitní Hardware = SWFF2 + pedály na kuličkovejch ložiskách s dráhou cca 25 cm, osy mám nastavený lehce progresivně...
Hot Dogu, ono jde zejména o míření. Zaletět celkem čistou zatáčku není problém. Při míření je ale potřeba dělat jemné korekce jako reakci na aktuální pozici. Vzhledem k důvodům, zde již n-krát probíraným, dochází celkem běžně k přehnaným korekcím. Přehnaná korekce vede ke korekci na druhou stranu a ta bude opět přehnaná. Jev je pak ještě zesílen tendencí samotného BOSka oscilovat po změně režimu letu a navíc je tu ta velmi výrazná tendence některých letadel utíkat do stran při řízení výškovkou. Utíkání do stran vede často pilota ke korekci směrovkou, která celou situaci dovede k až absurdně komickým polohám, páčto směrovka tíhne k oscilacím ještě víc jak výškovka. Zejména když některý letadla reagují na směrovkou především pokusem o výkrut.
Zas se ale člověk nenudí a nedá se říct, že by letadla lítala jak po kolejích. Jeden se na věc musí docela slušně soustředit.
Jo a kvalita lítacího HW je rozhodně velmi zásadní pro celkový výsledek.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.