November 23 2024 05:48:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
CSAF_Shephard
Rumcajs to ty si dnes zhodil tu 1800? Pekne má to rozflakalo pri rolovani. He he he.
 
Rumcajs
CSAF_Shephard napsal:

Rumcajs to ty si dnes zhodil tu 1800? Pekne má to rozflakalo pri rolovani. He he he.
Jo. Dokonce dvě. Naloguju se na server. Dohodnem s Baronem, že poletíme na warehouse a jak odstartujeme, dojde mi, že je hustá oblačnost, že to asi nevyjde. Baron měl stejnak nějaký problém, tak jsem letěl sám. Navigoval jsem opravdu hardcore - kolem jen mléčná bílá. Kurs, stopky a doufat. Měl jsem změřeno, že musím letět 25 minut na východ, abych dolezl nad Stalingrad a mohl točit na sever. Jenže za 18 minut vyskočila hláška, že warehouse byl zničen. To tak nic, píchnu mraky a vidím oranžovou světlici. Byl jsem asi 2 km od vašeho letiště. No tak jsem z He 111 udělal střemhlavý bomber a ty dvě zlatíčka mrsknul na dvě startující Pešky. Vzápětí mě flak rozplácnul po obloze. Tak legrace to byla Cool
Non est specifica
 
CSAF_Shephard
L

Ja som sa tam pridal k 4 rusom dve pekne lety sme dali jeden na letisko a druhý na warehaus ja už som si roloval a chcel som počkať kým pristanú a znovu sa lognu potom som počul flak ako pali a na 3 hodine nad horizontom preletela bf 109 no ale mala namierené preč. Zrazu počujem motory obzerám sa či sa nevracujú peshky a Obrovské BUM vyparil som sa z dráhy :-)
 
Baron
Nieco pre singleplayeristov - PWCG 1.2:

http://forum.il2s.../?p=326009
Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Nový developer diary http://forum.il2s...ary/page-4

Když to dobře půjde, bude další patch s variantami efka, pešky a šturmoviku venku příští týden.

A prý se blíží doba, kdy nám odhalí, jak bude svět vypadat po BoM.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
CSAF_Shephard
Zase bližšie k reálnym veciam.
 
Baron
Nuz, ja mam radost z tohoto bodu:

9. Correct 'jumpy' behavior of Bf 109 F4, G2 and F2 to resemble E7 behavior and check other planes;

Ak este opravia aj Fw-190A-3 a odstrania chyby pri pojizdeni Bf-110, bude to nirvana.

Kazdopadne je zoznam zmien dlhy a slubny Úsměv Myslim, ze je sa na co tesit.
Upravil/a Baron dne 22-01-2016 16:28
Hals - und Beinbruch!
 
CSAF_Shephard
Mne zas sa páči ten fuel manažment a samosvorne nádrže a ostatné veci.
 
CSW_Cassius Chaerea
Gooooooood, jsem na to zvědavej, jak to ti moloďci udělali.
 
kouty
Improve autolevel flight assist for non-dive bombers (He-111, Ju-88, Pe-2 s. 87 and Pe-2 s. 35) so it will use rudder instead of ailerons for corrections


huráMrknutí

Correct Ju 87 engine thermal modeling


a todle mě taky zajíma
 
Rumcajs
Je to hezký, ale mě by docela zajímalo, kdy světu sdělí, jaké podklady použili jako referenci pro výkony FW 109A3. Které konkrétní podklady použili pro ostatní letadla, to už sdělili, tedy ne světu, ale minimálně na ruském fóru to někde je. Nicméně u FW 190A3 se zatvářili tajuplně a Han prohlásil, že to budou moct zveřejnit až po 11/1/2016. Což tak nějak potichu uteklo a Han klasicky Rusky mlčí.
Mezitím jim Crump poskytl sadu dokumentů z NASA (NACA), vysvětlil jim, v čem mají blbě metodiku měření roll rate a navíc zveřejnil dokumenty v ruštině, které jsou výkonnostním testování FW 190 A4 a které dost možná byly použity jako reference. A ze kterých je zřejmý dost složitý stav toho letadla po přistání a způsob opravy a především nastavení motoru pro uskutečněné testy. Bohužel zavládlo ticho.
Non est specifica
 
CSAF_Shephard
Nikdy nič nebude dokonale ale pokiaľ to budú zlepšovať čo sa stále aj deje časom sa to vyladi. To je môj názor. IL2 1946 prešiel tak isto veľmi dlhou cestou až sa z neho stala ikona simulatorov. Aj vďaka moderom.
 
magot
CSAF_Shephard napsal:

Mne zas sa páči ten fuel manažment a samosvorne nádrže a ostatné veci.

Do skriptu neuvidíme, hádám malou ráži to pobere do 4té až 5té kulky (opakovaný zásah hitboxu), kanon by to pobrat nemělo .. střepiny z 88tky no to teda nevím ...
 
saldy
Není možné, že Fw 190A-3 byl v reálu až příliš dobrý, což se nehodí do krámu?
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
CSAF_Shephard
Necháme sa prekvapiť. Možno tam bude možnosť prepumpovat palivo z deravych nádrži do tých ostatných.
 
Art
CSAF_Shephard napsal:

Nikdy nič nebude dokonale ale pokiaľ to budú zlepšovať čo sa stále aj deje časom sa to vyladi. To je môj názor. IL2 1946 prešiel tak isto veľmi dlhou cestou až sa z neho stala ikona simulatorov. Aj vďaka moderom.

Promiň Shepe, ale tohle jsou pro mne výmluvy. Vědí kde je chyba a nechtějí s tím nic udělat. Jak už jsem jednou psal Han má o 190 jiné smyšlení (špatné) než ve skutečnosti bylo. Ještě je k smíchu to, že furt p... o doložení a když to stejně někdo doloží, tak to nepomůže. PS: vadilo by mě to u jakého kolik jiného letadla.
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:
Mezitím jim Crump poskytl sadu dokumentů z NASA (NACA), vysvětlil jim, v čem mají blbě metodiku měření roll rate a navíc zveřejnil dokumenty v ruštině, které jsou výkonnostním testování FW 190 A4 a které dost možná byly použity jako reference. A ze kterých je zřejmý dost složitý stav toho letadla po přistání a způsob opravy a především nastavení motoru pro uskutečněné testy. Bohužel zavládlo ticho.


Ty zveřejněné dokumenty jsou naprosto profláklé a pochybuji, že je stávající Fw 190 A-3 postaven právě čistě na nich (nedává to smysl). Poznámku o roll rate ještě prověřím.

Nicméně souhlasím, že by bylo fajn, kdyby vývojáři odhalili podklady.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Baron
saldy napsal:

Není možné, že Fw 190A-3 byl v reálu až příliš dobrý, což se nehodí do krámu?


Je.
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Tak jasně, já nepředpokládám, že by Crump přinesl nějaké tajné materiály, které nikdo nikdy neviděl. To by 70 let po válce bylo opravdu divné, že? A proto je ještě divnější, že s tím odhalením maj hoši z 1CGS takový problém. A proč právě FW 190 je pro ně tak nerozlousknutelný oříšek? Stejnak lidi budou dogfightovat s F4. A ta je ve výšce dokonce přehnaně rychlá. Nakonec i ta stávající 190 je dobře použitelná. Jediný problém má, že když nemá taktickou převahu (energii), nemá tak nějak co by mohla udělat. U země nemá proti Jakům šanci. Úplně u země neuteče lavině. A ani 4000 metrů výšky ji nezaručí, že zdrhne.
Non est specifica
 
1stCL_pbarry
U země nemá proti Jakům šanci. Úplně u země neuteče lavině. A ani 4000 metrů výšky ji nezaručí, že zdrhne.



S timhle opravdu vůbec nesouhlasim. Ze své zkušenosti v FW uteču vždy a všemu a stačí i dost malé unikové okno - když nepřítel vyletí z tvojí stopy a ty máš 300metrů výšky, utečeš.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,022,231 návštěv