Ten Tobii je snímač očí. V principu je to inverzí logika proti TIRu, který snímá hlavu a oči jsou mu jedno. V tomhle invertovaným přístupu vidím problém. My očima musíme sledovat cíl, a když při sledování cíle bude cíl ujíždět jinam, protože se bude měnit směr pohledu, nepovede to nikam. Navíc, co když chci jen mrknout na přístroje a vrátit se na cíl?. Tobíík mezitím zaostří jinam a cíl už nenajdu. Vidím to jako noční můru pro důvěřivého simulanta. Na to Tobii jsem již viděl recenzi na nějakou střílečku a některý tyhle problémy se tam byly zmíněny.
...
YouTube Video
O lítání v Armě se sice zmiňuje jako o "super intuitive", ale to není přesně to, co děláme my. A jako vůbec největší problém vidím prostý pohled dozadu. No je toho moc, než za tohle utratíte, počkejte si na pozitivní reakci lítací komunity. Na IL2 foru už jsou lidi, co to maj objednaný. Tak jsem zvědavej.
Jo a na IL2 foru už jsou i lidi, kteří s 4K lítaj. Veskrze jsou nadšení grafikou. Ale ty HW nároky jsou zatím mimo představitelný peníz pro mnohé a pro další pak ani ten nejlepší HW dneška nesplňuje představu o plynulosti, výkonu atd. Přes Clonův pesimismus bych tomu ale nedával 5 let. Podle mě bude tak v půlce 2016 trochu jasněji.
Samotný Tobii je jasný, kdyby se to ale spojilo s TrakcIR a dělalo to max 10° změnu, tak bych to považoval za životaschopný.
Co bude jasnější v půlce roku 2016 ? Nechápu, jak by mohl tak rychle narůst výkon grafik (v horizontu 2-3 let), aby si je mohli koupit i se 4K monitorama zaměstnanci a z toho důvodu šly ceny při masivní výrobě ceny dolů.
Ať udělají sebelevnější 4K panel, bude to stát na GK a konkrétní hře.
120fps je potřebné jenom když jste se rozhodli pro stereoskopický obraz. Jinak na kartách Nvidie se dá zapnout funkce DSR, což je generování obrazu ve vysokém rozlišení (např 4k, musí se poté nastavit v programu) a jeho následné přepočítání na skutečné rozlišení monitoru. Na mém železu v DCS ještě relativně hratelně utáhnu 2k. 4K jenom offline na misích, kde není moc objektů. Pokud Vás zajmá, na čem se to dá utáhnout, ZDE je má sestava. Časem přibyde výkonnější SSD disk a silnější GK.
120fps je potřebné jenom když jste se rozhodli pro stereoskopický obraz. Jinak na kartách Nvidie se dá zapnout funkce DSR, což je generování obrazu ve vysokém rozlišení (např 4k, musí se poté nastavit v programu) a jeho následné přepočítání na skutečné rozlišení monitoru. Na mém železu v DCS ještě relativně hratelně utáhnu 2k. 4K jenom offline na misích, kde není moc objektů. Pokud Vás zajmá, na čem se to dá utáhnout, ZDE je má sestava. Časem přibyde výkonnější SSD disk a silnější GK.
Jaromíre, ty FPS jsou důležitější, než si možná myslíš. Se to tu probíralo mnohokrát, nemá smysl to psát znovu.
DSR je forma antialiasingu. Nebo spíš multisamplingu. Je to jen alternativní způsob vyhlazování. V zásadě se použije hrubá síla. Nebo to lze chápat jako test, jak moc je stroj připravený na 4K, zda má smysl kupovat 4K monitor. Výsledek je u většiny PC celkem jasné "NE", tedy pokud jde o hry.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak mám doma ten Acer predator, nevím jak to popsat než tím že je to skvělý, naprosto diametrální rozdíl s G sync a bez, a to rozlišení 2560x1440...no prostě nemám slov
Kterého Predatora jsi pořídil?
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.