Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Rumcajs |
Přidané 29-12-2015 08:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak zrovna CloD bych jako vzor optimalizace neuváděl. CloD má sám o sobě některé vrozené problémy, který se projevovaly hrozně a se kterýma měl TF velký problém je vyřešit. A třeba mraky a v principu oblačnost je nedodělaná dodneška. Další problém je .NET, který není vhodný na realtajmové aplikace a který znamená, že se neustále přechází z managed prostředí do nativního a zpět. To je taky overhead, který to musí řešit.
To samozřejmě neznamená, že by DX 11 nemělo přinést zlepšení a že aktuální stav BOSka je perspektivní. Jen říkám, že s CloDem to není nijak růžové.
Non est specifica
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 29-12-2015 19:14
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Scrínšoty mapy z BoM a kokpit osmaosmdesátky.
http://forum.il2s...ary/page-3
Plus přání hezkého nového roku :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
kouty |
Přidané 29-12-2015 19:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
acht-acht
|
|
|
|
Baron |
Přidané 29-12-2015 19:23
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-12-2015 20:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
pěkný jen koukám že BOM plane set je vyjma Bf-110 a Ju-88 dost chudej. Respektive nějaký alt verze toho co je v BOS a rusové porád nemaj pořádnej bombardér.
Mapa pěkná, textury lepší než v BOSu ale tu ruský roviny to je děsná nuda, to už lepší nebude. Doufám že to je poslední ruská mapa. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-12-2015 21:57
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Bomber sice nemaj, ale pro Ruskou frontu snad nebylo strategické bombardování převažující prvek. Třeba si něco pořádně velkého schovávají pro západ. Nakonec i BOM je na červené straně zajímavej minimálně třema úplně originálníma kouskama. I 16, P 40 a Mig 3.
Ponechám stranou historickou věrnost, ale BOM podání Migu 3 je velice hezké. V zásadě to výkonama zcela postačuje i pro BOS a troufám si říct, že ani v případě Kurska by se to neztratilo.
Rovinatá krajina bude asi jeden z limitů enginu. V ROFku je taky všude rovina. Samozřejmě že to nemám jako informaci, je to jen pocit. Taky bych rád viděl Alpy, Kavkaz nebo i Tatry, ale zatím spíš věřím severní Africe a tedy poušti a moři.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-12-2015 22:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
V ROFku byly to kopcovitý ostrovy s hradama, myslím že to engine umí |
|
|
|
magot |
Přidané 29-12-2015 22:39
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Sice zatím lítám za bolševika ale kde se dají stáhnout skiny za axis letadla se swastikama? M4T ani ofiko forum nic moc nenabízí ... |
|
|
|
Baron |
Přidané 29-12-2015 22:41
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Ofiko forum nabizi: http://forum.il2s...templates/
Have fun
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 30-12-2015 07:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Rumcajs napsal:
Bomber sice nemaj, ale pro Ruskou frontu snad nebylo strategické bombardování převažující prvek. Třeba si něco pořádně velkého schovávají pro západ. Nakonec i BOM je na červené straně zajímavej minimálně třema úplně originálníma kouskama. I 16, P 40 a Mig 3.
Ponechám stranou historickou věrnost, ale BOM podání Migu 3 je velice hezké. V zásadě to výkonama zcela postačuje i pro BOS a troufám si říct, že ani v případě Kurska by se to neztratilo.
Rovinatá krajina bude asi jeden z limitů enginu. V ROFku je taky všude rovina. Samozřejmě že to nemám jako informaci, je to jen pocit. Taky bych rád viděl Alpy, Kavkaz nebo i Tatry, ale zatím spíš věřím severní Africe a tedy poušti a moři.
V ROFku se dá lítat i v hornatém terénu, jenom je potřeba si ty mapy stáhnout. Například Fantasy island: http://riseofflig...map-difis/
|
|
|
|
lochness |
Přidané 30-12-2015 09:05
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
magot napsal:
Sice zatím lítám za bolševika ale kde se dají stáhnout skiny za axis letadla se swastikama? M4T ani ofiko forum nic moc nenabízí ...
Docela slusny (rozumej dostatecny) je ten Silky's Skinpack pripadne na il2skins.de maji i neco jako aplikaci na synchronizaci skinu (moc jsem to nestudoval)
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 30-12-2015 09:22
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Kluci, pod pojmem limit enginu chápu výkonnostní problém enginu a velkou mapou a pohořím. Že existuje malinká mapa se dvěma kopcema, to vím. Že ten engine v principu umí elevaci krajiny, to taky vím. Jen se prostě domnívám, že by daný engine blbě fungoval třeba s Alpama. Mraky kopců a údolí. Kopce viditelné na stovky kilometrů, nebo aby to bylo alespoň trochu věrné, muselo by to být vidět minimálně na 100 km. Na 50km by musely být vykresleny docela smysluplně obrysy těch horských hřebenů.
Moje dosavadní pozorování BOSka je takové, že vykresluje terén kolem sebe na vzdálenost asi 30km. Přes 20km je to již rozmáznuté do neurčita, ale možná že to není úplné neurčito, možná je to rozmáznutá skutečná mapa. Ať je to jak chce, 20km reálné viditelnosti a 30 rozmazané je na pohoří nebo i na výrazný kopec moc málo. Letím letím, kolem nic a najednou bum a Alpy vysoké 3500 metrů. Je mi jasné, že tohle by působilo strašně nevěrohodně a že aby tohle vyřešili, musej něco zásadního udělat s vykreslováním a dohledností. No maj toho dost před sebou, paralelizaci, DX 11, 64 bitů, dohlednost .... fakt přerod.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-12-2015 09:31
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Dík, mrknu na to, něco takovýho jsem hledal, chtěl jsem historický skiny ...
Btw hakenkreuz enabler by byl asi ideální ale ten asi zatím nikdo nevymyslel .. |
|
|
|
Powerty |
Přidané 31-12-2015 15:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Ještě jsem zaznamenal dost debilní věc v online hře se mě stalo když pohybuju plynovkou (hog) tak se mezi 60 - 80% ply se náhle invertizuje a náhodně přepíná na opačnou hodnotu, tj. náhle je z 79% - 19% plynu atd.
Je to softwarově, protože jinak mě plynovka offiline chodí bez problému a v jiných simech taky. Dělo se mě to v šturmoj.
Nemáš ve hře nastavený u jojsticku vysoký "noise filter"? Či jak přesně se to jmenuje? Mám osobní zkušenost, že v BoS mi s tímto nastavením ovládání plynu neuvěřitelně blblo.
Asi soudruzi z NDR někde udělali chybu . |
|
|
|
PilsnerPilot |
Přidané 31-12-2015 16:23
|
Nováček
Příspěvek: 53
Založený: 01.08.15
|
Jo. Taky jsem s tím měl problém. A když jsem noise filter stáhnul na nulu, tak to přestalo.
[img]https://s5.postimg.org/747ued6pj/4x_Gold.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 31-12-2015 16:34
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Z nějakého mě zcela nepochopitelného důvodu je noise filter v BOSku úplně blbě. Prostě to vypněte, ta implementace je víc než špatně, nedělá to to, co by člověk čekal, pravděpodobně to nedělá ani to, co od toho čekal autor.
Nepochopitelné je to z toho důvodu, že samotný noise filter je tak triviální věc, že by člověk řekl, že se to nedá udělat blbě. Shodou okolností jsem před časem psal svůj triviální noise filter, který funguje be záludností a jeho napsání trvalo asi tak 3 minuty. Ten v BOSku je zjevně sofistikovaný. Nicméně jeho sofistikovanost se projevuje především nepoužitelností. Tohle je prostě takový paskvil, že pro to nemám pochopení, ačkoli jinak BOSko bráním, kde můžu.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 31-12-2015 18:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Ne už jsem na to přišel, měl jsem namapovanou stejnou osu na plynovce pro plyn na všech motorech a pro motor 1. Pro motor 2 osu jinou. Kdo ví proč tak to vytvořilo tento podivný efekt že se to přepínalo do opačné polohy. Tak jsem smazal osu na plynu pro všechny motory najednou a je to ok. |
|
|
|
Al CZ |
Přidané 31-12-2015 23:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 237
Založený: 29.10.14
|
Ona je otázka jaký pořádný bombardér byste u Sovětů chtěli, když VVS celou válku používalo dvoumotoráky. Hlavně Il-4, Pe-2 a ke konci války Tu-2. Elegantní stroje, ale řekl bych že si byly docela podobné - a nejrozšířenější a nejuniverzálnější z nich - Pe-2 - přece ve hře je. Jediný "pořádný bombardér" na straně SSSR je Pe-8, ale těch bylo málo a skoro vůbec se do akcí nenasazovaly.... takže se domnívám že stroje, který by byl zásadně odlišný od Pešky se asi těžko dočkáte,prostě nabídka "bombardorovšiků" je taková jaká je... (Mizerná). |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 31-12-2015 23:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Hlavně vždycky pobaví, když sestřelíš Pešku a ona je na konci letu napsaná jako sestřelené "těžké letadlo". Univerzální Peška rozhodně je, ale protiváha He 111 je Il-4. Němci dostanou teď Ju 88 a Sověti zase Pešku, nemluvě o tom že dalším zbytečným letadlem je po druhé ten samej šturmovik, teda já zapomněl, že si vymysleli nějaké serepetičky čím se lišil od toho co už máme. Na Su-2 nebo Čajku se tímhle stylem ještě pár drahých datadisků načekáme. |
|
|
|
PilsnerPilot |
Přidané 31-12-2015 23:59
|
Nováček
Příspěvek: 53
Založený: 01.08.15
|
Pánové, neřešte takový hovadiny. Přece to nemá cenu.
Přeju všem do roku 2016 všechno nejlepší a hlavně pevný zdraví.
A doufám, že se brzy dočkáme alespoň oznámení, že po dvou ruských mapách je v plánu i nějaká jiná. Třeba Francie nebo Afrika. Byla by to příjemná změna.
[img]https://s5.postimg.org/747ued6pj/4x_Gold.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|