Omyl Fucido. Pri vypuknuti WW2 boli standartom 2 gulomety. Typickym prikladom su napriklad Taliani, ale tiez napr. aj Fury, I-15 a dalsie. Aj Avia B.534 bola povodne vyzbrojena 2 gulometmi, nie styrmi a uz vobec nie 20mm delom. Treba vziat do uvahy, ze vacsinu stihaciek v obdobi vypuknutia vojny tvorili dvojplosniky. Ze uz v prvom roku vojny sa situacia zmenila je ina vec a na inu debatu.
Píšeš nepravdy .
Nosné stíhací typy v době vypuknutí WWII (1939/1940):
Rumunsko, Bulharsko, Maďarsko, Jugoslávie, Chorvatsko, Řecko...a další. V době zapojení do bojů jednoplošníky se 4 a více kulomety, nebo spíše s kanony. Plus tedy ještě Asie - Čína a spol. Tam to pravda slavné nebylo. Strašná směska, nevím, čeho bylo hodně, ale myslím, že za nosný stíhací typ lze považovat I-16.
Ne Barone, nemáš pravdu. Konfigurace 2 kulomety a dvouplošník byla na počátku druhé světové prostě raritní.
Ten FPS limiter je přímo i v nastavení hry. A podle toho co napsal Rum a Fuci. Tak pro BOS stačí taktovací dvoujádro Pentium G 3258, a vůbec na tuhle hru nepotřebuju i5. Hra nevyužije víc než dvě jádra a výkon toho Pentia je na jádro prakticky stejný jako u i5 Ivy Bridge. Tohle se mi dokonce doma válí v šuplíku i s deskou a 8gb RAM.
Ten FPS limiter je přímo i v nastavení hry. A podle toho co napsal Rum a Fuci. Tak pro BOS stačí taktovací dvoujádro Pentium G 3258, a vůbec na tuhle hru nepotřebuju i5. Hra nevyužije víc než dvě jádra a výkon toho Pentia je na jádro prakticky stejný jako u i5 Ivy Bridge. Tohle se mi dokonce doma válí v šuplíku i s deskou a 8gb RAM.
BOS vyuziva 4 jadra velice neefektivne pajc je to starej DX9 engine,kazdopadne i tady plati ze 4 jadra jsou lepsi nez 2,a hlavne i5 ma 6mb L3 cache oproti 3mb u Pentia coz muze znamenat dost rozdil hlavne v minimalnich fps.Pokud mas 3570K(a taktovaci Z chipset)tak urcite pretaktovat aspon na 4,2ghz,BOS oceni doslova kazdejch 100mhz navic.
Omyl Fucido. Pri vypuknuti WW2 boli standartom 2 gulomety. Typickym prikladom su napriklad Taliani, ale tiez napr. aj Fury, I-15 a dalsie. Aj Avia B.534 bola povodne vyzbrojena 2 gulometmi, nie styrmi a uz vobec nie 20mm delom. Treba vziat do uvahy, ze vacsinu stihaciek v obdobi vypuknutia vojny tvorili dvojplosniky. Ze uz v prvom roku vojny sa situacia zmenila je ina vec a na inu debatu.
Píšeš nepravdy .
Nosné stíhací typy v době vypuknutí WWII (1939/1940):
Rumunsko, Bulharsko, Maďarsko, Jugoslávie, Chorvatsko, Řecko...a další. V době zapojení do bojů jednoplošníky se 4 a více kulomety, nebo spíše s kanony. Plus tedy ještě Asie - Čína a spol. Tam to pravda slavné nebylo. Strašná směska, nevím, čeho bylo hodně, ale myslím, že za nosný stíhací typ lze považovat I-16.
Ne Barone, nemáš pravdu. Konfigurace 2 kulomety a dvouplošník byla na počátku druhé světové prostě raritní.
Ok, Fuci,. Nemci mali k 1. 9. 1939 vo vyzbroji aj typy ako Ar-68 (2 gulomety). Nemali iba Bf-109, navyse stale boli v prvej linii i verzie B s 2 gulometmi. Poliaci zase okrem P.11 mali aj P.7 (2 gulomety). Apropos P.11 - P.11a,b,c - 2 x 7.92 mm (0.312 in) KM Wz 33 or KM Wz 37 machine guns with 500rpg., P.11c - optionally an extra 2 × 7.92 mm (0.312 in) KM Wz 33 machine guns with 300rpg., P.11f - 4 x 7.92 mm (0.312 in) FN Browning machine guns, P.11g - 4 x 7.92 mm (0.312 in) KM Wz 36 machine guns (https://en.wikipe...i/PZL_P.11 a napr. aj http://www.fronta...-zari-1939). U Rusov boli dost velke pocty starych I-15, Japoncov a Talianov si napisal sam. Takze tie dva gulomety mi zase az tak raritne nepripadaju.
Upravil/a Baron dne 25-12-2015 02:44
Dakujem Oldo, o tom ze 1. seria mala 4 gulomety som nevedel. Mate niekto fotografiu na tu prvu seriu? Hlavne teda zaber na gulomety v kridle. (Pytam sa preto, ze mam v plane postavit vsetky serie 534. Pre uplnost v 1:48 od Eduardu)
Zifi: Já jaksi potřebuji Hotas (plynovku) k Warthogovi...
Fuči: F-19 jsem měl radši protože v ní existovaly naprosto boží průzkumné mise (režim Cold War) kdy jsem si nacpal do pumovnice přídavné nádrže a pak lítal na Čé es es er a fotil.
Co jsem zjistil tak asi jsem opravdu limitován CPU, protože to místy začne lagovat, no čemu se divím Q6600 je přece jen děduško a 3GB je mááálo. (Byť je to nad minimálním konfigem.)
Nicméně pokud mě vezmeš na cestu tak rád zkusím proniknout do tajů on line...
S kulomety mě to bavilo ve War Thunderu. Se stařičkým dvouplošníkem sem často byl schopný (díky tomu že to je stabilní střelecká platforma) dostat i letadlo o pár úrovní výš. Ruské Švaky a německé MG (kterým říkám pro jejich typický zvuk šicí stroj) nejsou špatné zbraně.... I když mám pocit že nakonec nějak předělali "damage" takže jsem měl pocit i když mám kanony, tak sundat letadlo byla dost těžká věc.... Ale je to jen a pouze arkáda takže podle toho asi nemá cenu nějak soudit realitu.
Upravil/a Al CZ dne 25-12-2015 02:20
Mám dotaz a né úplně souvisí tématicky s tímto vláknem. Prosím tedy o přihmouření oka. Jsem čistý offline pilot. Koupil jsem si BOS a zaujalo mne to natolik, že si vyzkouším online létání. Ale chci se zeptat čistě offline pilotů. Co létáte offline? Jaké simy? Jaké moduly, módy, kampaně?
Zifi, promiň za offtopic k tvému offtopicu. Jakmile zkusíš online a sundáš svojí první živou oběť, probudí se v tobě lovec. Taky jsem ještě před pár lety měl sám sebe za čistě offline hráče. Říkal jsem si, lidí mám plné zuby z reálného života, tak proč je ještě tahat do zábavy. Jenže ono je to vlastně fajn.
Rumcajs napsal:
2) Od dneška už je to šuma fuk, páčto konečně nečtou ID zařízení, ale jejich GUID.
...
Z uvedeného musí být všem úplně jasné, že GUID toho umí mnohem mnohem víc. No nám v zásadě postačí, že si BOS konečně přestane plést zařízení a bude si je prostě pamatovat.
Je úžasné, že to předělali na GUID. Doteď se mi ID periférií měnily jen po instalaci každého nového patche. Po instalaci toho posledního mapuji už počtvrté (každý den jednou). Ještě pár takových vylepšení a přidám se k magotovi :-)
P.S. Jo, a FPS Limiter se mi na 59 taky nepodařilo nastavit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Al CZ napsal:
Nicméně pokud mě vezmeš na cestu tak rád zkusím proniknout do tajů on line...
S kulomety mě to bavilo ve War Thunderu. Se stařičkým dvouplošníkem sem často byl schopný (díky tomu že to je stabilní střelecká platforma) dostat i letadlo o pár úrovní výš. Ruské Švaky a německé MG (kterým říkám pro jejich typický zvuk šicí stroj) nejsou špatné zbraně.... I když mám pocit že nakonec nějak předělali "damage" takže jsem měl pocit i když mám kanony, tak sundat letadlo byla dost těžká věc.... Ale je to jen a pouze arkáda takže podle toho asi nemá cenu nějak soudit realitu.
WarThunder neumožňuje úplně to velké létání se vším všudy - s navigací, s blouděním, s lety na velkou vzdálenost, s výškovými boji...atd. Je to i v "expertní" podobě stále hlavně o intenzivním dlouhotrvajícím boji. Pocity v sérii IL-2 jsou zcela jiné. Létání navozuje spíše strach z toho, co nevidíš, než z toho, co vidíš. Můžeš strávit desítky minut marným hledáním cíle na mapě, která je nepřátelskou aktivitou přeplácána. Můžeš se hodinu trmácet vzduchem a pak být načapán v nedbalkách a při jediném průletu smazán osamělým vlkem. A můžeš svést 15 minutový intenzivní dogfight, v rámci kterého propotíš trenky. Ta atmosféra, kterou získáš tedy není ani tak o akci, jako spíše o napětí, kooperaci, očekávání a naprosté nejistotě .
V IL-2 si užiješ průzkumu, eskortních misí, záchytů bombardérů, volného lovu...nebo naopak bombardovacích nebo bitevních útočných misí. Úplně jiný rozměr to získá ve chvíli, kdy přidáš sociální aspekt - létání v rámci letky. Je něco jiného, když letíš ve společnosti AI, nebo když o pomoc volají kámoši v bombardovacím svazu, se kterýma se čas od času vídáš v hospodě. Když víš, že ten vpravo, do kterého to právě sype Jak, je Kouty a ten vzadu si říká Jandis...a že všichni chtějí dosáhnout svého cíle stejně tak hodně, jako ty sám. Pocity z online boje jsou nějaké, pokud ale bojuješ online s partou kámošů, pak jsou ještě násobně silnější . Tak mi jen napiš, kdy to budeš chtít průbnout ve skupině.
Magote, tak teda doporuč nějaký offline. Od tebe jsem čekal reakci
Za mě byl offline opravdu zajímavý jen Falcon 4.0 a Red Baroni. Žádná kampaň třeba do původního IL-2 mě zase až tolik nezaujala, byť některé nebyly vůbec špatné. Pro tréning na online mi vyhovovaly spíše quick mise.
Až zažiješ první velkou (ideálně vícedenní) speciálku pro 100 a více lidí, tak na offline stejně zapomeneš . Ale nejdřív se musí komunita nadechnout k nějaké té použitelnosti .
Cibule, jestli ti to blbne, dost možná je něco špatně s tvým počítačem.
Na druhou stranu jsem teď studoval, jak to maj teda s těma GUID udělaný a nenašel jsem to. V konfiguračních souborech stále používaj joy_0, joy_1 ... vypadá to na IDéčka. Leda by někde měli mapu mezi GUID a těma symbolama joy_{x}, jenže mapu jsem nenašel.
V každém případě, pokud se ti to neustále přehazuje, vypadá to na nějaké blbnoucí USB zařízení, který se neustále odinstalovává a nainstalovává. Nemáš nějakou takovou zahnívající věc doma pod stolem?
Je úžasné, že to předělali na GUID. Doteď se mi ID periférií měnily jen po instalaci každého nového patche. Po instalaci toho posledního mapuji už počtvrté (každý den jednou). Ještě pár takových vylepšení a přidám se k magotovi :-)
P.S. Jo, a FPS Limiter se mi na 59 taky nepodařilo nastavit.
Musíš to mapovat celé, nebo jenom osy? Když vypneš BoS, nehodí Windows nějaký error? Mně to teď docela často při vypínání padá, ale ovládání se mi podařilo namapovat a teď už to drží jak slovo Boží.
Limiter myslíš ten interní v BoS? Ten 59 pokud vím vůbec neumí. Zkusil jsi nVidia inspector? Já to tedy budu zkoušet až zítra .
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.