Ehm.... No, předpokládal jsem že to bude nový Šturmovik a že to bude mít kampaň. Já to naštěstí dostal, nestálo mě to ani korunu, ale pokud jde o pár letadel, tak je to takové nemastné neslané. Protože FW-190A-3 tam nemám (Jak tak koukám tak si ho musím koupit za dvacet euro, respektive za deset teď ve slevě - HA ) a co vím z odborné literatury a pamětí letců tak nejlepší stroj ve hře bude Fridrich a Gustav dvojka. U Jaka si nejsej jistý jestli tato počáteční verze byla tak dobrá jako pozdějí provedení se sníženým hřebetem. O LaGG-3 s jeho přezdívkou (silně lakovaná rakev, nebo hrob, teď si nejsem jistý) nemá ani cenu uvažovat (proč pak na to dali AŠ 82 a vznikla úspěšná rodina La-5 ?). Z bitevníků je použitelný jen titulní Šturmovik, dlouhonosá Štuka časné verze bez Bk-37 je jen do počtu. He-111 - nejhorší německý bombardér, Peška je na tom lépe a tipuju že s ní může být legrace protože je někde na úrovni mezi těžkou stíhačkou a bombardérem (konečně Pe-3 byla těžký stíhač.) Takže suma sumárum, v základu máte asi tři použitelné stroje (oba Messery a Jakovleva), zbytek, kromě Šturmovika a s výhradami Pe-2 je naprosto k ničemu, stejně jako tyto stroje byly k ničemu i v reálu... Nejlepší mašina bude samozřejmě FW-190A-3 ale ta je placená...
Když se podívám na Battle for Moscow tak tam mám docela obratnou I-16, která je už vcelku zastaralá, krásnou Macchinu, která mě ale ve WT vytáčela naprosto tragickou "šmrdlací výzbrojí", P-40E-1 (tu tu někdo kritizoval jako střep). Takže zase jediná zajímavá mašina je Emil sedmička. Bf-110E sice do bitvy o Rusko patří jako sůl, ale všichni víme jak to se Zerstörerem bylo.... MiG-3 je stejné šmrdlítko jako Macchina, možná ještě o tři fousy horší, protože Macchina je přece jen italská odbdoba "109" jen s houby výzbrojí. Nejblbější je že každá další část s pár letadýlkama stojí patnáct stovek, datáče do starýho šturma byly za 250Kč,což bylo akceptovatelné. Kdyžto nový Šturmovik vyjde na tři tisíce, zabývá co se leteckých bitev týče naprosto nudným obdobím a k čemu je vám to že u letadel máte super letový model, když většina jsou jedny z nejhorších stíhaček té doby, ne li vůbec nejhorší.
Podívám li se na to očima člověka který má rád simulátory - ale přece jen jiného střihu, tak mne nic nenutí koupit si další část hry (proč, když ty letadla stojí za houby) a jediný důvod je to, že War Thunder je pro vás arkáda a nic jiného na trhu není... Navíc ty "nejkultovnější" stroje tam chybí.... (Protože to je prostě jen ten úsek východní fronty který je...) a to i tak tam chybí dost mašin... Jako sorry, ale pro mě není symbol druhé světové války ve vzduchu nějaký lov na umolousané náklaďáky nad Stalingradem (z nicht tam je jen "Tetka Ju" ale souboje es všech es se stalinovými sokoly a tedy Bf-109G-6, Fokouše od A-4 výš, La-5FN,La-7, pozdní verze Jaku 1 a dále Jaky 7,9 a 3, P-39 a P-63, Erich Hartmann, Hermann Graf, Heinz Bär, Walter Nowotny či Amet Khan, Saša Pokryškin či Ivan Kožedub. Plus Land Lease mašiny jako Spitfire či Hurricane. A taky boje ve Finsku atd... Prostě nějak jsem čekal že to bude jako starý Šturmovik a ne tahleta bída.... O mnou mnohem více oblíbené západní frontě (mj. protože čs. piloti a hlavně bitvy stíhačky vs. bombardéry vs. stíhačky, ať v BoB nebo BoG) ani nemluvě.... Tam máte ty skutečně legendární mašiny.... (Pacifik je taky fajn, ale nejllíp ho zpracoval Pacific Air Combat simulator před skoro dvaceti lety, to co bylo v Il-1946 bylo flusnutí do tváře příznivců bojů v Tichomoří...)
Nějak nechápu kam se chtějí tvůrci posunout, respektive jestli se spoléhají jen a pouze na to že žádný jiný skutečný simulátor z druhé války na trhu není.... Já si určitě BoM kupovat nebudu.... protože simulace letadel s obratností bedny od kytu, nebo s houby výzbrojí mě nějak nebere.... Já chci Spitfiry, Mustanga, Thunderbolta a Mosquito, chci si prolézat palposty a střelecké věže v B-24 a B-17, navigovat se v temnotě nad Německem v Lancasteru´, vyzkoušet si jaké to bylo létat v Uhu, řítit se v Me-262 a modlit se ať ten zas.... motor nechcípne, prohánět se nad africkými pláněmi, lítat s našima pilotama proti "Klukům z Abeville", vzít si Typhoona a zátápět skopčákům v Normandii a Ardenách a pak si hrát na Clo Clo a akrobatit v Tempestu.... Ale vypadá to že se toho hned tak nedočkám, protože tvůrci nového Ila si myslí že lidi zajímá nějaká bitva o Moskvu...
Ale, dá se souhlasit se spoustou věcí co říkáš. Ale musíš se na to kouknout z jiného pohledu, který tu už taky byl zmiňovaný několikrát. Ve zkratce, je to tak, že v simulátorovém odvětví nejsou prachy, takže vznik nového plnotučného titulu, který by vyšel ve verzi 1.0 s 50 kvalitně zpracovanýma letadlama a 20 mapama, prostě není možný. Jedině, že by jsi poslal vývojářům pár mega, aby měli co žrát :-) Realita je prostě taková, že to půjde pomalu a třeba za 5 let tu bude titul, který bude obsahově srovnatelný klasik šturmu. A samozřejmě pouze za předpokladu, že vůbec lidi projeví zájem a zaplatí za to.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
AI ono to, co lítalo u Moskvy, nebyl často výkvět techniky. Nakonec ale k tomu, aby se člověk vyblbnul, to není potřeba. Když maj všichni plečky, tak se vzájemně můžou v těch plečkách popošťuchovat.
Ono v roce 1941 nebyly ani Spitfajry nijak zázračné stroje. Do skvělé devitky a báječné čtrnáctky ještě nějaký ten rok chyběl.
Jinak bych řekl, že podceňuješ Miga 3 a i LaGGa. A současně přeceňuješ FW 190 A3. Podobně He 111, je to zatím jediný stroj, který unese několik tun bomb. Ono když někam spadnou dvě 1800kg bomby, je to přímo požehnání shůry. Vůbec totiž nejzásadnější pro výsledek není až tak osobní výkon jednotlivce, ale spíš spolupráce. A spolupracovat se dá i s I-16 proti mezkům. Kouzlo BOS/M je v tom, že si tuhle spolupráci můžeš užít v prostředí a grafice, která je na úrovni doby. Když budeš solovat, budeš pořád naříkat nad tím, že tě sundavaj podřadný stroje. Něco o tom vím, protože často lítám sám a každou chvíli se dívám do padáku, bo jsem se nechal nachytat dvojící, co uměla spolupracovat.
V zásadě popisuješ svůj nesouhlas s záměrem autorů. Nebo spíš si myslím, že ani tak nejde o konečný cíl, jde o to, že ta cesta k tomu cíli bude dlouhá a nejistá. 777 bude pokračovat s dalšíma BOx tak dlouho, dokud o to bude zájem a dokud to bude vydělávat, nebo alespoň živit tým. Jestli bude na konci solidní pokrytí celé WW2, nebo jestli to skončí s BOM, to je i na nás, co to živíme. Posléze i Magot uronil 40$, aby kluci ze 777 měli alespoň na (psí) sádlo na chleba.
Chcem si vylietat 1000kg cistic na He111 ale nejako mi to nejde po odbombeni a ani po pristati doma vypnut misiu. Mam len moznost back to mission. Na zrychleny cas to nereaguje tiez, vsetci su uz doma a furt len back to mission. Co mam zle?
Plus Heinkel lubi zatacat po vrtuli? doprava. Co sa mi ale vobec nelubi ked mam do odhodu cca 10 sekund. Trim smerovky aj po uplnom vyhodeni sa tvari ze tam nie je. Ako riesite toto?
Stastne, pripadne aj vesele sviatky.
Po poradi - ak nezasiahnes ciel, tzn. nesplnis misiu, nemozes dat finish mission ale hra ti ponukne iba opakovanie. Ci si splnil lebo nesplnil misiu, ti ukaze priamo na obrazovke po detonacii bomb - staci, ak ciel zasiahnu wingmani (na to by som sa ale velmi nespoliehal).
Zrychleny cas ti ponukne iba 2x zrychlenie, aj to v pripade, ze nenahravas (aspon myslim). Zrychleny cas su klavesy "["a "]" pokial si nepremapoval. Odporucam davat kratke misie na obtiaznost expert, za chvilu mas bombu vyexpenu (ak trafis ciel samozrejme).
Neviem o tom, ze by Heinkla tocilo "po vrtuli" (ale mozno uz som tak zzity s Heinklom, ze si to ani neuvedomujem ). Skus kopnut do pedalov, mozno mas iba natocenu smerovku (niekedy sa stane po spawane, ze mas kormidlo uplne na jednu stranu). Pripadne koriguj smer jemnym vyslapnutim brzdy do pozadovaneho smeru.
Trimy funguju spolahlivo. Ale pozor, pokial pozeras cez zameriavac, tam riadis autopilota nie trimy. Na to je vlastne ten symbol bombardackeho kniplu v strede dole. Je to na aj klavesova skratka, mam dojem ze ide o lavy shift z a lavy shift x (tymto si nie som celkom isty, premapoval som si to k obrazu svojmu).
Al chápu, že máš nějaké představy a že BoS/BoM jim nevyhovuje. Je ale třeba se smířit s tím, že lidi (a hlavně tvůrci leteckých simulátorů) mají představy jiné. Ty mašiny co jsi vyjmenoval jsou například pro mne po letech virtuálního létání zoufale ohrané a i když některé z nich mám vyloženě rád, byl bych třeba mnohem radši aby někdo udělal pořádně Francii 1939-40 s plouživým Moránkem, ničemným Blochem a zoufale vyzbrojeným H.75, nebo Čínu 1937-39, kde to je s tou výzbrojí a rychlostí ještě mnohem horší (ale to samozřejmě nikdy nikdo neudělá). Proto mi zbývají jen dvě věci, buď hrát to co je (a BoS/BoM podle mě nejsou s výběrem typů zrovna nejhorší), nebo se na to vy..., jak píšeš sám. Taková je realita.
Powerty napsal:...byl bych třeba mnohem radši aby někdo udělal pořádně Francii 1939-40 s plouživým Moránkem, ničemným Blochem a zoufale vyzbrojeným H.75...
Tak to sme dvaja Powerty. Aaaaaach.... co ja by som dal za Francuzsko 1940... A ked sme pri tom - tiez by som si schuti zalietal napr. Spanielsku obciansku vojnu, Chalchyn Gol, Polsko 1939, La Manche 1941- 1943, obranu Rise 1943 vratane nocnych stihacov, atd. atd. atd.
Nepovedal by som ze v Rise of Flight su "...nejpomalejší a nejhůř vyzbrojené stíhačky." Taky Dolphin ma silnejsiu vyzbroj ako I-16 v zaklade - ma 6 gulometov.
Tiez masiny z konca WWI neboli zase az tak pomale ako sa hovori - stihacky zo zaciatku WW2 neboli o vela rychlejsie ako Spad.XIII, DOlphin, posledne verzie Fokkerov a podobne.
...a Rise of Flight je navyse skvela hra. Kto ma na to gule, podnikne nalet v Ilja Muromcovi alebo si sadne ako strelec do FE2B Jeden z mojich frontovych kameraden v letke (inak takto skvely pilot) si strelca v FE2b vyskusal raz - a odvtedy odmieta do tej masiny vobec vliezt
Ty jsi někdy Barone osobně potkal Dolphina se 6 kulomety? Tolik železa si na hadraplán nikdo dobrovolně nenavěsí, z Dolphina bych tedy precedens nedělal... Nehledě na to, že na tom Dolphinu stejně v jedné ose střílí jen 4 kulomety.
Leone o co nejpomalejší a nejslaběji vyzbrojené letouny mi nejde. Jde mi o to nelétat stroje, které jsou víceméně v každé letecké hře. Začínal jsem s létáním v roce 92 (kdy jsem si koupil první počítač) a planetset i mapset se v podstatě až do příchodu Il-2 zoufale opakoval, aby se teď po kolika (12?) letech létání dostal do stejné situace i na východní frontě. Toť moje motivace.
PS: RoF mám na HDD už několik let, vyjma strojů Sikorskyho .
OMG...a to ti nevadi mizerny FPS na tomhle slabouckym Phenomu kterej dneska uz v podstate nerozjede poradne zadnou novou hru,natoz takovou drticku CPU jako je BOS,multak bude nehratelnej a nektery singl mise pojedou na 15fps,jakej z toho pak clovek muze mit pozitek
Ty jsi někdy Barone osobně potkal Dolphina se 6 kulomety? Tolik železa si na hadraplán nikdo dobrovolně nenavěsí, z Dolphina bych tedy precedens nedělal... Nehledě na to, že na tom Dolphinu stejně v jedné ose střílí jen 4 kulomety.
Jo Leone - stretol som. Tiež som sa v takto vyzbrojenom stroji preletel, len je to ťažké ako sfina. Ovsem palebna sila je skvelá. Tu teraz nejde o to, či strieľalo všetkých 6 gulometov dopredu, ale že neboli až tak zle vyzbrojene ako píšeš (WW1 masiny). Bežné boli 2 až 3 guľomety, čo je porovnateľné so začiatkom WW2.
OMG...a to ti nevadi mizerny FPS na tomhle slabouckym Phenomu kterej dneska uz v podstate nerozjede poradne zadnou novou hru,natoz takovou drticku CPU jako je BOS,multak bude nehratelnej a nektery singl mise pojedou na 15fps,jakej z toho pak clovek muze mit pozitek
na to jak je starej tak má výkon docela solidní, na to co potřebuju. A nové hry si nepořizuju, nehraju,nemám na to čas ani chuť.
Je to můj milášek :-P (Do té doby než pořídím i7 v budoucnu)
Jediný co je na prd je slabší výkon v DCS. tam mám tak + - 40 FPS. V BOSu 60 FPS je imho dostačující. (alespoň co jsem měl zatím možnost zkusit) Při 15 FPS bych to jednoduše nelítal, no problem.
Upravil/a magot dne 24-12-2015 17:51
Není. Prvoválečné kulomety poskytovaly jen zlomkovou palebnou sílu v porovnání s těmi druhoválečnými. Jsou to podobně odlišné světy jako letadla samotná.
Navíc na počátku druhé světové byly prakticky všude minimem 4 kulomety, kdežto za první světové obvykle 2.
Mám v BOS bez ohledu na nastavení s vertikální synchchronizací 60 FPS i na ultra. Ale jakmile zaměřím pohled na souboj 4 letounů, tak se mi FPS propadne na 42 FPS. Grafika jede na nějakých 60 procent a procesor má využité max 2 jádra na 70%. Jako jediná příčina mě napadá, že procesor nedokáže nakrmit grafiku. Ještě jsem svůj i5 3570K nepotřeboval taktovat. Myslíte, že právě nastal ten čas? Hry pod 60 FPS jsou pro moje oči nehratelné
Omyl Fucido. Pri vypuknuti WW2 boli standartom 2 gulomety. Typickym prikladom su napriklad Taliani, ale tiez napr. aj Fury, I-15 a dalsie. Aj Avia B.534 bola povodne vyzbrojena 2 gulometmi, nie styrmi a uz vobec nie 20mm delom. Treba vziat do uvahy, ze vacsinu stihaciek v obdobi vypuknutia vojny tvorili dvojplosniky. Ze uz v prvom roku vojny sa situacia zmenila je ina vec a na inu debatu.
Avia B.534? Ale vždyť to je letadlo až z "konce 2. s.v." nebo si snad zabojovalo v Polsku, Francii, Beneluxu, nebo Skandinávii? Jinak palebná síla letadel na začátku 2. s.v. byla +- dvojnásobná než na konci 1 s.v. (třeba kadence MG 17 je víc než dvojnásobná narozdíl od kadence lMG 08/15), což už ti udělá z jednoho kulometu dva. Stejně tak rychlosti jsou téměř dvojnásobné, Spady končí někde na 230 km/h, Bloch 152 má nějakých 480 km/h. Ono se těch dvacet let ve vývoji úplně nespalo.
Cassi, pokial je mi zname, Avia si Polsku zabojovala. Niezeby na tom zalezalo. Mate obaja aj s Fucidom samozrejme pravdu ohladne technickych zalezitosti zbrani, kadencie a podobne.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.