Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Rumcajs |
Přidané 17-12-2015 12:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Cassius Chaerea napsal:
Co se týká Fw190 vs Jak 1, tak rychlosti jsou vždy ve prospěch Fw 190, nejhorší je to kolem 4 km, kde ten rozdíl je cca jen 5 km/h.
Rumcajs nevím v čem by měl být ten poslední patch modrý? Nějakých změn v manévrování jsem si nevšiml. Co se týká rychlosti tak dolů šli Friedrich i Gustav ve všech výškách průměrně o 5-10 km/h, s tím že se jim ještě více zhoršilo chlazení, zatímco si P-40 polepšila.
Bf 109 G i F jsou furt takový mrzáci, vůči Emilovi. Při vzletech se chovají jako by měli na jednom konci křídla půltunovou bombu. V zatáčkách se houpou a furt tahají sloty. Nejhorší zůstává potlačování a výkluzy. U potlačení (nedej bože když si hraješ ještě s plynem) ti hrozí vrták a výkluz v malé výšce smrdí krchovem. Modrý byl v tom, že tak nějak potichu vymizela ona gloriola Jaku v zatáčce na klapkách. Sice to nikde nebylo přiznaný, žádný vývojář neřekl, že někde byl nějaký problém a že by to řešili, ale Jak v 1.105 prostě není onen bájný Jak z předchozích patchů, kdy prostě stačilo kdykoli v jakékoli situaci kopnout do klapek a řehtat se, že to modrásek nedokázal následovat. Klapky sice stále fungují a v offline je s nima stále možné snadno dotáčet AIčka, ale online proti zkušeným pilotům rozhodně ne. Ta změna je možná malá, ale občas malá změna může přinést hodně rozdílné výsledky. Další detail, co mě zaujal, ačkoli to nemám změřené, je snadnost, s jakou teď FW utíká Jakům. Možná je to jen dojem, nebo zas nějaká malinká změna, ale přijde mi, že to lítá nějak trochu líp, nebo možná Jak trošku hůř. Přistával jsi v aktuálním patchi s FW 190? Všiml sis, jak se to dá posadit na letiště jak do peřiny? V neposlední řadě je to uvedení Bf 110, která tedy hodně zamávala se stavem přízemního podlého bombardování a to přistání jak do peřinky platí i pro 110.
Jo obě starý Bf 109 maj furt ten nesmysl, že maj nějak zvláštně propojené všechny osy. Kopneš do směrovky a ono to rolluje líp jak na křidélkách. Přitáhneš výškovku a ono to zatáčí doprava, jak by to dostalu facku. Utáhneš zatáčku a ono to zvedá čumák jak Fokker Dr. 1. Ečko ale dává naději, že i tohle časem přežehlej.
Non est specifica
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-12-2015 13:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
S kopnutím směrovky to musí lépe křidélkovat (ve směru vykopnutí). Opak by byl špatně. Otázka je jen míra.
Cassius dělal pěkná měření rychlosti na 1.104 a 1.105 (snad i 1.103?) a změny v rychlosti tam byly. Fw 190 je na tom sice pořád víceméně stejně, ale ostatní myslím ztratili.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 17-12-2015 13:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Drobné úpravy v letových modelech a výkonech vývojáři vůbec nezmiňují.
a keby ich robili aspon raz za rok a nie ako na beziacom pase
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-12-2015 13:21
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Fuči, jde o to, že Bf 109 F4 a G2 v BOSku dají výkrut snad rychleji jen vykopnutou směrovkou, než jen křidélky.
Když jdeš do skluzu, plně vykopnutá směrovka přetlačí křidélka a letadlo jde do rollu ve směru vykopnutí směrovky. Tohle nevím, jestli je dobře. Co jsem četl o britských testech 109, tak výsledek byl, že lze jít na 50% výchylky směrovky. Přes 50% je prý 109 tak těžká na čumák, že se nedá udržet v rovině. V BOSku lze vykopnout směrovku úplně, výškovka prolém nemá, letadlo nepadá na čumák, ale křidélky to neudržíš v rovině a začne to rollovat. Mimochodem tohle bude asi líp v CloDu, páčto tam to tíhne na čumák podle toho testu a roll od směrovky se dá kontrovat křidélky.
Tedy ano, jde o míru s jakou "stará" Befka v BOSku rollujou jen s použitím směrovky.
Non est specifica
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 17-12-2015 17:00
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Další developer's diary. Docela výživný.
http://forum.il2s...ary/page-3
P.S. Vypadá to, že miga dostaneme pod stromeček :-)
Upravil/a 310_cibule dne 17-12-2015 17:07
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-12-2015 17:15
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Rumcajs napsal:
Fuči, jde o to, že Bf 109 F4 a G2 v BOSku dají výkrut snad rychleji jen vykopnutou směrovkou, než jen křidélky.
Tak to je bez diskuse špatně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-12-2015 17:32
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak poslední DD je fakt výživné, no jako by to smažili a dusili na cibulce.
Asi nejzásadnější je ten jejich expertní výlet do světa klapek reálných letadel. Jsem určitě rád, že se tomu tématu tak pečlivě věnovali. Porovnání chování reálného letadla a modelu je vždy super. Zde je trochu zkaleno tím, že Jak 52 není úplně to, co máme ve hře. Dál jsem si všiml, že ten Jak 52 reaguje docela dramaticky na zatažení klapek, určitě dramatičtěji než naše letadla. Navíc propad rychlosti s vytažením klapek byl, bych řekl, taky rychlejší. V neposlední řadě pak je reakce jednotlivých letadel na klapky jiná. Befko třeba má padat na čumák díky posunu vztlaku dozadu, jak se tu už taky probíralo, tedy reakce skutečného Befka bude asi jiná než u Jaka. Uvidíme příští týden. Myslím, že se tomu skutečně věnují a dělají vše pro to, aby z toho udělali sim, který bude roztomile reálný.
Non est specifica
|
|
|
|
saldy |
Přidané 17-12-2015 17:47
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Co to tam píšou u tý výzbroje šturmovika? Že neměl Vja 23 mm? |
|
|
|
Baron |
Přidané 17-12-2015 17:51
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Developer Diary 117: http://forum.il2s.../?p=315273
...a jeden z mojich milasekov - Bf-109F-2
ale paci sa mi hlavne toto:
Keby bol niekto zvedavy, kam az moze doletiet - to je ta cervena ciara:
Upravil/a Baron dne 17-12-2015 17:53
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-12-2015 17:52
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
saldy napsal:
Co to tam píšou u tý výzbroje šturmovika? Že neměl Vja 23 mm? Píšou Its armament is similar to 1942 model with the exception of Sh-37 gun. In addition, we couldn't find a photograph or any document proving that VYa-23 guns were installed on planes with early back cockpit, so choosing these guns makes the back cockpit metallic like on 1942 model.
tedy (neohrabaně přeloženo)
Výzbroj byla podobná s modelem roku 1942 svyjímkou Sh-37 kanonu. Navíc jsme nemohli najít fotografickou dokumentaci potvrzující, že VYa-23 byly nainstalovány na letadlech s původním kokpitem, takže volba těchto zbraní vede k plechovému překrytu podobně jako u modelu 1942.
Zkrátka když zvolíš ty 23mm kanóny, nebudeš mít vzadu plexisklo, budeš mít plech jako ve stávajícím IL2 v BOSku.
Non est specifica
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 17-12-2015 18:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Ty defaultní skiny jsou skoro vždycky tak na blití... |
|
|
|
saldy |
Přidané 17-12-2015 18:20
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.
|
|
|
|
magot |
Přidané 17-12-2015 22:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Drží se tradice, ve šturmoj byly odjakživa hnusné skiny. Je to pěkná tradice, lidi to pak motivuje vytvářet nové, hezčí a trávit méně času s rodinou ..
Je třeba v tom vidět ten bussines plán |
|
|
|
Farky |
Přidané 17-12-2015 23:06
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
saldy napsal:
Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.
Mluví o ŠFK-37 (které se dají nosit v BoS) v tom smyslu, že je ten Il-2 z roku 1941 nebude mít k dispozici. Takže je to v pořádku, není třeba panikařit. |
|
|
|
saldy |
Přidané 17-12-2015 23:49
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Farky napsal:
saldy napsal:
Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.
Mluví o ŠFK-37 (které se dají nosit v BoS) v tom smyslu, že je ten Il-2 z roku 1941 nebude mít k dispozici. Takže je to v pořádku, není třeba panikařit.
Ok, ale měl by zmizet i z BOS, ŠFK-37 (ShFK-37) letounu byla sice přiřazena výrobní série č. 1704, ale jednalo se o zadání zkušební série v počtu 20 kusů. Ovšem to se nepodařilo splnit, neboť závod se evakuoval. Doložen je pouze 1 kus, který byl mezi listopadem a prosincem 1941 testován v boji u západního frontu. Dopadlo to dle očekávání katastrofálně, podrobnosti nebudu snad ani rozepisovat. Později začli testovat NS-37 což byla taky kapitola sama o sobě. Kdyžtak na ně Farky dohlídni ať tam nenasekaj boty jako ve starym šturmu, byla by to hrozná škoda, zpětně už to nikdo nedá dohromady.
edit. Jo tak ještě koukám, že vylepšený ŠFK-37 se testoval ještě na konci 1942, u bojových útvarů se objevily dvě nepočetné testovací série Il-2 vybavené 37mm kanony, 8 Iljušinů s vylepšeným ŠFK-37 putovalo k 688. ŠAP na Donském frontu, a druhá skupina vybavená kanony P11 odešla ke 289. ŠAP v rámci Západního frontu. ŠFK-37 opět u vojskových zkoušek zcela propadl, piloti jej hodnotili jako vysloveně „neužitečný“ ...
Upravil/a saldy dne 18-12-2015 00:07
|
|
|
|
kouty |
Přidané 18-12-2015 17:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
saldy ty už lítáš bosko?
|
|
|
|
saldy |
Přidané 18-12-2015 19:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Nehraju, bojím se že s tím nebudu umět |
|
|
|
kouty |
Přidané 18-12-2015 19:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1050
Založený: 29.08.09
|
naučíme dobrej bombr se vždycky hodí....už ho máš na disku alespoň?
|
|
|
|
saldy |
Přidané 18-12-2015 19:53
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
tak po novém roce, jestli se rozhoupu pro novej pc |
|
|
|
Farky |
Přidané 18-12-2015 21:20
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
saldy - v BoS/BoM až tak úplně neřeší naprosto přesnou verzi letadla a s tím související možnosti výzbroje, v některých věcech to malinko "přiohýbají". Což není nutně špatně, naopak. Díky tomu třeba máme vlastně ve hře Ju 87G nebo I-16 type 28. Myslím si že zodpovědnost za to aby třeba u Stalingradu nelítaly Stuky s BK 3.7 nebo Fw 190 by měli nést především tvůrci misí.
P.S. - přechod z klasického Šturma na BoS/BoM je pro lidi co nějaký ten pátek lítají simulátory celkem hladký, není tam nic výrazně odlišného nebo těžšího co by se nedalo po krátkém čase zvládnout. |
|
|