November 23 2024 12:50:13
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
Rumcajs
Cassius Chaerea napsal:

Co se týká Fw190 vs Jak 1, tak rychlosti jsou vždy ve prospěch Fw 190, nejhorší je to kolem 4 km, kde ten rozdíl je cca jen 5 km/h.

Rumcajs nevím v čem by měl být ten poslední patch modrý? Nějakých změn v manévrování jsem si nevšiml. Co se týká rychlosti tak dolů šli Friedrich i Gustav ve všech výškách průměrně o 5-10 km/h, s tím že se jim ještě více zhoršilo chlazení, zatímco si P-40 polepšila.

Bf 109 G i F jsou furt takový mrzáci, vůči Emilovi. Při vzletech se chovají jako by měli na jednom konci křídla půltunovou bombu. V zatáčkách se houpou a furt tahají sloty. Nejhorší zůstává potlačování a výkluzy. U potlačení (nedej bože když si hraješ ještě s plynem) ti hrozí vrták a výkluz v malé výšce smrdí krchovem.
Modrý byl v tom, že tak nějak potichu vymizela ona gloriola Jaku v zatáčce na klapkách. Sice to nikde nebylo přiznaný, žádný vývojář neřekl, že někde byl nějaký problém a že by to řešili, ale Jak v 1.105 prostě není onen bájný Jak z předchozích patchů, kdy prostě stačilo kdykoli v jakékoli situaci kopnout do klapek a řehtat se, že to modrásek nedokázal následovat. Klapky sice stále fungují a v offline je s nima stále možné snadno dotáčet AIčka, ale online proti zkušeným pilotům rozhodně ne. Ta změna je možná malá, ale občas malá změna může přinést hodně rozdílné výsledky. Další detail, co mě zaujal, ačkoli to nemám změřené, je snadnost, s jakou teď FW utíká Jakům. Možná je to jen dojem, nebo zas nějaká malinká změna, ale přijde mi, že to lítá nějak trochu líp, nebo možná Jak trošku hůř. Přistával jsi v aktuálním patchi s FW 190? Všiml sis, jak se to dá posadit na letiště jak do peřiny? V neposlední řadě je to uvedení Bf 110, která tedy hodně zamávala se stavem přízemního podlého bombardování a to přistání jak do peřinky platí i pro 110.

Jo obě starý Bf 109 maj furt ten nesmysl, že maj nějak zvláštně propojené všechny osy. Kopneš do směrovky a ono to rolluje líp jak na křidélkách. Přitáhneš výškovku a ono to zatáčí doprava, jak by to dostalu facku. Utáhneš zatáčku a ono to zvedá čumák jak Fokker Dr. 1. Ečko ale dává naději, že i tohle časem přežehlej.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
S kopnutím směrovky to musí lépe křidélkovat (ve směru vykopnutí). Opak by byl špatně. Otázka je jen míra.

Cassius dělal pěkná měření rychlosti na 1.104 a 1.105 (snad i 1.103?) a změny v rychlosti tam byly. Fw 190 je na tom sice pořád víceméně stejně, ale ostatní myslím ztratili.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Nevo
Drobné úpravy v letových modelech a výkonech vývojáři vůbec nezmiňují.

a keby ich robili aspon raz za rok a nie ako na beziacom pase
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
Fuči, jde o to, že Bf 109 F4 a G2 v BOSku dají výkrut snad rychleji jen vykopnutou směrovkou, než jen křidélky.

Když jdeš do skluzu, plně vykopnutá směrovka přetlačí křidélka a letadlo jde do rollu ve směru vykopnutí směrovky. Tohle nevím, jestli je dobře. Co jsem četl o britských testech 109, tak výsledek byl, že lze jít na 50% výchylky směrovky. Přes 50% je prý 109 tak těžká na čumák, že se nedá udržet v rovině. V BOSku lze vykopnout směrovku úplně, výškovka prolém nemá, letadlo nepadá na čumák, ale křidélky to neudržíš v rovině a začne to rollovat. Mimochodem tohle bude asi líp v CloDu, páčto tam to tíhne na čumák podle toho testu a roll od směrovky se dá kontrovat křidélky.

Tedy ano, jde o míru s jakou "stará" Befka v BOSku rollujou jen s použitím směrovky.
Non est specifica
 
310_cibule
Další developer's diary. Docela výživný.

http://forum.il2s...ary/page-3

P.S. Vypadá to, že miga dostaneme pod stromeček :-)
Upravil/a 310_cibule dne 17-12-2015 17:07
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Rumcajs napsal:

Fuči, jde o to, že Bf 109 F4 a G2 v BOSku dají výkrut snad rychleji jen vykopnutou směrovkou, než jen křidélky.


Tak to je bez diskuse špatně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Tak poslední DD je fakt výživné, no jako by to smažili a dusili na cibulce.

Asi nejzásadnější je ten jejich expertní výlet do světa klapek reálných letadel. Jsem určitě rád, že se tomu tématu tak pečlivě věnovali. Porovnání chování reálného letadla a modelu je vždy super. Zde je trochu zkaleno tím, že Jak 52 není úplně to, co máme ve hře. Dál jsem si všiml, že ten Jak 52 reaguje docela dramaticky na zatažení klapek, určitě dramatičtěji než naše letadla. Navíc propad rychlosti s vytažením klapek byl, bych řekl, taky rychlejší. V neposlední řadě pak je reakce jednotlivých letadel na klapky jiná. Befko třeba má padat na čumák díky posunu vztlaku dozadu, jak se tu už taky probíralo, tedy reakce skutečného Befka bude asi jiná než u Jaka. Uvidíme příští týden. Myslím, že se tomu skutečně věnují a dělají vše pro to, aby z toho udělali sim, který bude roztomile reálný.
Non est specifica
 
saldy
Co to tam píšou u tý výzbroje šturmovika? Že neměl Vja 23 mm?
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Baron
Developer Diary 117: http://forum.il2s.../?p=315273

...a jeden z mojich milasekov - Bf-109F-2 Mrknutí

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_12_2015/post-19-0-01054000-1450351043.jpg

ale paci sa mi hlavne toto:

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_12_2015/post-19-0-25690500-1450351078.jpg

forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_12_2015/post-19-0-96797100-1450351072.jpg


Keby bol niekto zvedavy, kam az moze doletiet - to je ta cervena ciara:
forum.il2sturmovik.com/uploads/monthly_12_2015/post-19-0-16536100-1450351080.jpg
Upravil/a Baron dne 17-12-2015 17:53
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
saldy napsal:

Co to tam píšou u tý výzbroje šturmovika? Že neměl Vja 23 mm?
Píšou
Its armament is similar to 1942 model with the exception of Sh-37 gun. In addition, we couldn't find a photograph or any document proving that VYa-23 guns were installed on planes with early back cockpit, so choosing these guns makes the back cockpit metallic like on 1942 model.

tedy (neohrabaně přeloženo)
Výzbroj byla podobná s modelem roku 1942 svyjímkou Sh-37 kanonu. Navíc jsme nemohli najít fotografickou dokumentaci potvrzující, že VYa-23 byly nainstalovány na letadlech s původním kokpitem, takže volba těchto zbraní vede k plechovému překrytu podobně jako u modelu 1942.


Zkrátka když zvolíš ty 23mm kanóny, nebudeš mít vzadu plexisklo, budeš mít plech jako ve stávajícím IL2 v BOSku.
Non est specifica
 
CSW_Cassius Chaerea
Ty defaultní skiny jsou skoro vždycky tak na blití...Úsměv
 
saldy
Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Cassius Chaerea napsal:

Ty defaultní skiny jsou skoro vždycky tak na blití...Úsměv

Drží se tradice, ve šturmoj byly odjakživa hnusné skiny. Je to pěkná tradice, lidi to pak motivuje vytvářet nové, hezčí a trávit méně času s rodinou ..
Je třeba v tom vidět ten bussines plán Úsměv
 
Farky
saldy napsal:

Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.


Mluví o ŠFK-37 (které se dají nosit v BoS) v tom smyslu, že je ten Il-2 z roku 1941 nebude mít k dispozici. Takže je to v pořádku, není třeba panikařit.
 
saldy
Farky napsal:

saldy napsal:

Díky Rume, To Sh-37 mě ale děsí, teď z hlavy si myslím jestli to není ŠFK-37, ale co jiného? Cokoli takového patří do WT ale ne do BOS. Ještě na to doma mrknu.


Mluví o ŠFK-37 (které se dají nosit v BoS) v tom smyslu, že je ten Il-2 z roku 1941 nebude mít k dispozici. Takže je to v pořádku, není třeba panikařit.


Ok, ale měl by zmizet i z BOS, ŠFK-37 (ShFK-37) letounu byla sice přiřazena výrobní série č. 1704, ale jednalo se o zadání zkušební série v počtu 20 kusů. Ovšem to se nepodařilo splnit, neboť závod se evakuoval. Doložen je pouze 1 kus, který byl mezi listopadem a prosincem 1941 testován v boji u západního frontu. Dopadlo to dle očekávání katastrofálně, podrobnosti nebudu snad ani rozepisovat. Později začli testovat NS-37 což byla taky kapitola sama o sobě. Kdyžtak na ně Farky dohlídni ať tam nenasekaj boty jako ve starym šturmu, byla by to hrozná škoda, zpětně už to nikdo nedá dohromady.

edit. Jo tak ještě koukám, že vylepšený ŠFK-37 se testoval ještě na konci 1942, u bojových útvarů se objevily dvě nepočetné testovací série Il-2 vybavené 37mm kanony, 8 Iljušinů s vylepšeným ŠFK-37 putovalo k 688. ŠAP na Donském frontu, a druhá skupina vybavená kanony P11 odešla ke 289. ŠAP v rámci Západního frontu. ŠFK-37 opět u vojskových zkoušek zcela propadl, piloti jej hodnotili jako vysloveně „neužitečný“ ...
Upravil/a saldy dne 18-12-2015 00:07
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
kouty
saldy ty už lítáš bosko?
 
saldy
Nehraju, bojím se že s tím nebudu umět
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
kouty
naučíme Úsměv dobrej bombr se vždycky hodí....už ho máš na disku alespoň?
 
saldy
Vyděšený tak po novém roce, jestli se rozhoupu pro novej pc
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Farky
saldy - v BoS/BoM až tak úplně neřeší naprosto přesnou verzi letadla a s tím související možnosti výzbroje, v některých věcech to malinko "přiohýbají". Což není nutně špatně, naopak. Díky tomu třeba máme vlastně ve hře Ju 87G nebo I-16 type 28. Myslím si že zodpovědnost za to aby třeba u Stalingradu nelítaly Stuky s BK 3.7 nebo Fw 190 by měli nést především tvůrci misí.

P.S. - přechod z klasického Šturma na BoS/BoM je pro lidi co nějaký ten pátek lítají simulátory celkem hladký, není tam nic výrazně odlišného nebo těžšího co by se nedalo po krátkém čase zvládnout.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,025,791 návštěv