Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-12-2015 18:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
To je sranda, jak si TartarusCast sám odebral tu munici a pak nevěděl, co se děje
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 01-12-2015 18:28
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Jediné jejich plus je, že jsou opravdu jediní kteří vyvíjejí sim WWII.
Vaše nadšení nezdílím. A s tou grafikou to si děláš ze mě asi prcinu.
Ne další prachy prozatím ze mě navypumpujou. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 01-12-2015 18:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Ajvne, není vůbec podstatné kdo má jaké argumenty, či snad kdo má pravdu. Podstatné je jen to jak si to kdo umí obkecat....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-12-2015 19:02
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
A jaký sim má tedy tu správnou grafiku? Jako nejlepší argument je názorný příklad. Předpokládám, že mi něco uteklo a že mi někdo osvětlí, jaký je to ten sim, co má grafiku lepší.
Hnedle povím, že si myslím, že nikdo nedá dokupy ani jeden. Dokonce si troufám říct, že nikdo ze stěžovatelů na grafiku BOSka ani neodpoví.
Non est specifica
|
|
|
|
Farky |
Přidané 01-12-2015 19:04
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Farky napsal:
V-1710-39 byl na požadavek USAAC konstruován od prvopočátku tak, aby vydržel nejméně 60"MAP a 4000 rpm. Dalo se z toho za extrémních okolností vymáčknout i ultimátních 70-72 palců MAP a motor to vydržel, i když to je totálně mimo veškeré limity.
Tak to už je ale spíš otázka schopností kompresoru, ne? Takové to, že Fw 190 "umí" 1,65 ATA...
On těch 72 palců ten motor umí, tedy za určitých okolností. Jenže to nemusí vydržet po mechanické stránce, není na takové zatížení prostě stavěný.
Shadowdeath napsal:
Farky napsal:
V-1710-39 byl na požadavek USAAC konstruován od prvopočátku tak, aby vydržel nejméně 60"MAP a 4000 rpm. Dalo se z toho za extrémních okolností vymáčknout i ultimátních 70-72 palců MAP a motor to vydržel, i když to je totálně mimo veškeré limity.
Chápu to dobře, že motor v reálu neshoří do dvou minut, když poletím 3000rpm a 50MP? :-)
Chápeš to naprosto správně, je to blbost. Tak jako je blbost, aby se motor který má v pilotní příručce časové omezení pro WEP/forsáž/notleistung na 5 minut začal téměř přesně po pěti minutách okamžitě poškozovat. Všechny teploty a tlaky jsou v zeleném poli a najednou bác, motor poškozen. Asi tam v těch motorech byly časovaný bomby, jinak si to nedokážu vysvětlit. Na druhou stranu, nějaké ultra detailní modelování chování motoru by bylo samozřejmě super, jenže oni se nemůžou zabývat jenom tímhle, je potřeba taky dělat jiný věci. V BoS/BoM je to vyřešené více méně natvrdo nastavenými časovými limity, které se mi vůbec nezamlouvají, ale co se dá dělat.
Jen poznámka k P-40 - na plnej plyn neletíš na 50 palců MP, ale právě na těch cca 70 (u země/3000 rpm). Ukazatel plnícího tlaku je prostě nadoraz, takže ať už z toho ždímeš 51 palců a nebo 70, pořád to ukazuje 50.
----------------------------------------
Poznámka k P-40 podruhé - její FM v BoS/BoM není dobrý a rozchází se se skutečným érem v řadě věcí. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 01-12-2015 19:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
To je podle vkusu každého soudruha. |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 01-12-2015 19:24
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Farky napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Farky napsal:
V-1710-39 byl na požadavek USAAC konstruován od prvopočátku tak, aby vydržel nejméně 60"MAP a 4000 rpm. Dalo se z toho za extrémních okolností vymáčknout i ultimátních 70-72 palců MAP a motor to vydržel, i když to je totálně mimo veškeré limity.
Tak to už je ale spíš otázka schopností kompresoru, ne? Takové to, že Fw 190 "umí" 1,65 ATA...
On těch 72 palců ten motor umí, tedy za určitých okolností. Jenže to nemusí vydržet po mechanické stránce, není na takové zatížení prostě stavěný.
Shadowdeath napsal:
Farky napsal:
V-1710-39 byl na požadavek USAAC konstruován od prvopočátku tak, aby vydržel nejméně 60"MAP a 4000 rpm. Dalo se z toho za extrémních okolností vymáčknout i ultimátních 70-72 palců MAP a motor to vydržel, i když to je totálně mimo veškeré limity.
Chápu to dobře, že motor v reálu neshoří do dvou minut, když poletím 3000rpm a 50MP? :-)
Chápeš to naprosto správně, je to blbost. Tak jako je blbost, aby se motor který má v pilotní příručce časové omezení pro WEP/forsáž/notleistung na 5 minut začal téměř přesně po pěti minutách okamžitě poškozovat. Všechny teploty a tlaky jsou v zeleném poli a najednou bác, motor poškozen. Asi tam v těch motorech byly časovaný bomby, jinak si to nedokážu vysvětlit. Na druhou stranu, nějaké ultra detailní modelování chování motoru by bylo samozřejmě super, jenže oni se nemůžou zabývat jenom tímhle, je potřeba taky dělat jiný věci. V BoS/BoM je to vyřešené více méně natvrdo nastavenými časovými limity, které se mi vůbec nezamlouvají, ale co se dá dělat.
Jen poznámka k P-40 - na plnej plyn neletíš na 50 palců MP, ale právě na těch cca 70 (u země/3000 rpm). Ukazatel plnícího tlaku je prostě nadoraz, takže ať už z toho ždímeš 51 palců a nebo 70, pořád to ukazuje 50.
----------------------------------------
Poznámka k P-40 podruhé - její FM v BoS/BoM není dobrý a rozchází se se skutečným érem v řadě věcí.
Je to to takový divný, ale bral bych to, kdyby to platilo pro všechny. Ruský motory z nějakýho důvodu nijak časově omezený nejsou. Jak 1 je například schopen vyvyinout svou maximálku u země v létě po neomezenou dobu.
P.S.Díky za ty data k P-40.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 01-12-2015 19:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Rumcajs napsal:
Dokonce si troufám říct, že nikdo ze stěžovatelů na grafiku BOSka ani neodpoví.
Přesně tak, nekrmit - zvláště když sám nechce
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
saldy |
Přidané 01-12-2015 20:06
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
Rumcajs napsal:
A jaký sim má tedy tu správnou grafiku? Jako nejlepší argument je názorný příklad. Předpokládám, že mi něco uteklo a že mi někdo osvětlí, jaký je to ten sim, co má grafiku lepší.
Hnedle povím, že si myslím, že nikdo nedá dokupy ani jeden. Dokonce si troufám říct, že nikdo ze stěžovatelů na grafiku BOSka ani neodpoví.
No já nejsem stěžovatel na bos a přeju mu vše dobré, graficky vypadá bos na skrýnšotu a videu sice nejlépe, ale stále mi pro hraní nejvíc vyhovuje vizuální zpracování u starýho šturma, byť ne vždy tomu tak je. Nemyslím si, že čím více grafiky, tím lépe. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 01-12-2015 20:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Kuňa Rumcajs co to meleš.
Žádný sim s dobrou grafikou dneska neexistuje. A to je to co mě sere. Protože Kdyby sedmikulky tenkrát v začátcích BoS nenasadili předpotopní engin, snad z ROF? Tak by měli i lpší grafiku. Tudíž větší potencial "grafického" vývoje.
Naposledy k té grafice:
1. Celkový pohled na krajinu a budovy vypadá tak jako by to namaloval Josef
Lada - SMĚŠNĚ
2. Veškeré pozemáky: Tanky, flaky, lokomativy, auta- vypadají jako by je někdo
Vystřihnul a slepil z nějakého děckého časáku-SMĚŠNĚ.
3. Efekty zásahů a "hoření" letadel , ani po snad 3letech vývoje nedosahují na
IL-2 Šturmovik 1946!!!!
Jsi svhopný tohle pochopit? |
|
|
|
magot |
Přidané 01-12-2015 21:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
ty máš smůlu ajvne, jses narodil v úplně blbým století ... to co se nám teďka válí v počítáčích to je úplnej hnůj |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-12-2015 21:35
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ajvne, nejsem. Možná proto, že jsem programátor a dané věci rozumím. Možná proto si říkám, kurwa, tohle se klukům fakt povedlo. A říkám si, jsou nejlepší na světě. Proč? Páčto nikdo lepší není. Že to není jako film? Není, ale je to furt lepší než cokoli jinýho. No a mě to baví a pohledem na tu grafiku se kochám. Třeba to jiným nesedí, no proč ne. Někdo rád holky, jinej vdolky.
Lada maloval ty kulatý nosy. Ty mi v BOSku docela chyběj. Jo a sáňky a kocoura tam nedali. Svině!
@Saldy
- Díval ses na zpracování západu/východu slunce? BOS/M je jedinej sim, který to nepřepíná jako žárovku. Je to plynulé.
- Omrknul jsi řešení LODu? Jak super jsou letadla vidět na velkou vzdálenost. A nejsou třeba i zblízka, když nemají být vidět. Jak se dají identifikovat? Jak hezky funguje kamufláž?
- Co počasí? Mraky, mlha, déšť, vánice? Není to udělaný geniálně?
- Zkoušel jsi to v 2560*1440 bodů? Nebo dokonce na 4K?
Non est specifica
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 01-12-2015 21:42
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
No mraky su teda pekne hnusne.
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 01-12-2015 21:53
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak mraky jsou hnusné v principu. Mohl bys ukázat na nějaký sim, který má mraky vyřešený líp? Nebo vůbec počasí.
Non est specifica
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 01-12-2015 22:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
je to marný, je to marný je to marný...... samozvaný král fóra má prostě vždy pravdu.... s tím těžko něco dělat, je to prostě jeho přesvědčení.
aktuálně mi nejvíc vadí lagfest na WOL. poslední dny tak silný že i kouřové stopy zasažených letadel mají viditelné "odskoky"... škaredé mraky (zubatá základna), špatná viditelnost letadel (zubaté v mracích), legračně zpracovaný déšť - to vše i když v jiných simulátorech mnohem lépe znázorněno nemá až tak velký vliv na požitek ze hry. ale lagy jsou aktuálně ještě větší problém, než tomu bylo před příchodem "léta" .... tohle snad někdo opravdu povolaný brzy vyřeší...
Upravil/a ZVP Zdenek dne 01-12-2015 22:10
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
Mira |
Přidané 01-12-2015 22:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Tak krásnej východ a západ slunce máme i ve Falconovi
viz.. https://www.youtube.com/watch?v=COWpEAQtYMA |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 01-12-2015 22:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No to je právě ten omyl ,že jsem si myslel, že žiju ve 21 století. Ja kráva.
Rumcajs o tvých znalostech vím.
Konec přežírání -dobrou noc
Jo a do WT po chvilkové světlé chvilce, už zase nasadili ty skurvené sračky:Mlha,mlha a zase mlha :blbé století. |
|
|
|
saldy |
Přidané 01-12-2015 22:48
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
V tomhle století nás prej ještě čeká spálená země, budeme si hrát člověče nezlob se a hádat se kdo má hezčí kuželky. |
|
|
|
autodeath |
Přidané 01-12-2015 23:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 106
Založený: 07.10.11
|
No s tou krasou grafiky byl byl opatrnejsi :-) ... hezky to i na 1440 vypada az po zaostreni pres sweetfx, jinak je to dost odpudive, aspon na mem monitoru teda jiste ... a co je mi platne, ze to vypada docela hezky, jako surrealisticke omalovanky, ale mi se to libi ... ale co je mi to platne, kdyz se mi zacnou vstupy hryzat co dve vteriny hnedle pote, co se mi po pripojeni na server zobrazi mapa, co je mi platne kochat se krasnymi sceneriemi, kdyz na to mam jen par vterin nez obraz namisto plynuleho pohybu poskoci jak koza bodnuta srsnem s ukazatelem FPS radostne zaricich kolem devadesati, graf GPU zatizeni pripomina vic peri rozkychaneho papouska nez smysluplnou krivku a je tezke obdivovat krasy LODu, kdyz FPS hupsnou akcelerovanym padem na uroven pozemaku jakmile se ti dostanou do zorneho pole nedejboze snad dokonce obsazeni hraci. Zmrseny netkod a buhvico jeste :-( a to jen doufam, ze fakt jen netkod a ne limit enginu. S potechou jsem si parkrat zalital v posledni dobe CLODa na maximalni detaily s naprostou plynulosti a s nostalgii vzpominal, jake to bylo, kdyz byl CLOD zmrseny k nehratelnosti. Po poslednich patchich tem vzpominkam zdatne sekunduje BOS :-(. Nebyt E sedmicky, tak jsem to utrpeni uz vzdal, dokud to neopravi ... |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 01-12-2015 23:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
no stary dobry CLOD, na ten netreba zabudat sice nie je tak 'vo vyvoji' ako je BOS, ale je 'vo vyvoji'.. takze BOS nie je jediny
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|