Moje zážitky jsou takové, že tutoriál dobrý, zvládnu udělat co po mě "trenér" chce, ale jak dojde na opravdový boj, tak jsem bit jak žito
Asi to chce víc trénovat právě tu rychlost/postřeh. Jinak ovládání samo o sobě není až tak složité, WASD+ myš + Q (blok). Takže nehrozí, že by se do toho člověk nějak zamotal. Spíš jsem prostě jenom pomalej
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Díky Shadow, vlastně jsem čekal nějakou takovouhle odpověď. Za sebe se domnívám, že souboj na meče není vhodný pro herní počítačovou simulaci. Důvody už jsem částečně vzpomínal, je to veliká komplexnost skutečného boje proti velmi omezeným možnostem ovládání skrz počítačové periferie navíc umocněná extrémníma nárokama na postřeh a reakce. Proti tomu je naopak virtuální lítání úplně ideální kandidát na simulaci, páčto ovládání virtuálního a skutečného letadla je vlastně skoro identické.
Pak je tu taky ta věc, že ve skutečnosti nevypadá souboj na meče ani trochu tak hezky jako ve filmu. Hrdinové se většinou nemlátí minuty. Spíš je to tak, že jeden prohrává během prvních pár vteřin boje. Takže realistické podání je vlastně nudné z pohledu hráče.
No i tak jsem zvědavej, jak se tohle Vávrovi povede. Vypadá to, že to bude minimálně z pohledu grafiky hezké a určitě bude zajímavé, co vše dokázali nasimulovat. Jestli máte někdo další postřehy, sem s nima.
Je to tak, na myš a klábosnici prostě 100% reálný souboj na meče není možné udělat (ono prakticky jakýkoliv jiný souboj ani kung-fu, karate, judo ).
Řešení by mohl být nějaký speciální "TrackIR" oblek + zbraň, který by snímal a přenášel tvé pohyby ve skutečném čase do hry. Tzn. žádné prodlevy v zadávání nějkých komb na klávesnici, žádné prodlevy při vykreslování animací tvého panáčka... A člověk by si u toho i pěkně zacvičil
Každopádně je to nejreálnější implementace co jsem ve hře zažil. Souboj má dynamiku, žádné zběsilé mávání mečem kolem hlavy, jednou dobře píchneš a je vybaveno :-)
Samozřejmě jsou tam nějaké kompromisy, nápřahy protivníka musí být velké, aby je hráč dobře viděl a trvat dost dlouho, aby měl čas zareagovat...
A je to teprve alpha 0.5, určitě to ještě vytuní a navíc to musíme brát i z toho pohledu, že to je žánr RPG a ne středověký soubojový simulátor. Celá hra nestojí na tomto jediném aspektu, souboj bude prostě jenom jedna z mnoha částí hry. Je možné, že pokud člověk bude hrát nějakou "charismatickou" postavu tak se všem bojůvkám vyhne, respektive se ze všeho vykecá
Já osobně klukům v tomhle fandím, protože to klidně mohli odbít, udělat to nějak jednoduše jak je to třeba ve skyrimu, takže u mě za to mají velké +
Jak to vypadá ve hře se dá vidět, třeba na tomhle videu: YouTube Video
Vypadá to zajímavě. Nicméně mě napadá hnedka otázka. Bude to jen offline, nebo budou i souboje hráčů? Totiž zmlátit NPC se naučíte rychle, ale zmlátit člověka ...
Pro tyhle souboje v aréně by nebyl špatnej nějakej snímač pohybů, že by člověk vstal ze židle, vzal trubku od vysavače a bojoval 1:1 co se týče pohybů. Na té klávesnici tento typ souboje ASWD + 1 až dvě další klávesy bude vždy nudný a brzy to omrzí i když to vypadá velmi dobře. Což neplatí např. o střelbě lukem nebo kuší, tam už je situace s myší mnohem lepší ...
(s trubkou od vysavače bude člověk vypadat jako debil, to už je asi lepší se přihlásit do nějakého šermířského klubu )
Upravil/a magot dne 15-11-2015 19:47
Tak až si pořídíme Oculus a budeme s kýblem na hlavě čučet do zdi, kroutit se při tom jak hadi a hlásit cosi o banditech na šesti a tahat za divnou páku na stole, budeme pro nezůčastněné taky vypadat jak úplní debilové Zatím máme alespoň otevřené oči a občas vnímáme svět kolem nás.
Nebylo, že jeden z bodů met na KS byl i právě systém soubojů ? A ty peníze získali...
Ale už si nepamatuju, jestli online soubojů nebo "jen" offline turnajů navíc :/
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nebylo, že jeden z bodů met na KS byl i právě systém soubojů ? A ty peníze získali...
Ale už si nepamatuju, jestli online soubojů nebo "jen" offline turnajů navíc :/
Nebylo, že jeden z bodů met na KS byl i právě systém soubojů ? A ty peníze získali...
Ale už si nepamatuju, jestli online soubojů nebo "jen" offline turnajů navíc :/
Nic takového si nepamatuji a ani v těch bodech to nevidím, takže systém soubojů tam není zaplacen "navíc".
Body co s tím souvisí a mohl jsi si to s tím poplést jsou:
Tournament mode - podle popisu přidají nějaký turnajový mód, kde se bude moc hráč vyřádit, ale s příběhem to asi nebude nijak souviset.
In-Game combat Academy & companion training video - toto bude zřejmě nějaký tutoriál, jak bojovat s různými zbraněmi co budou dostupné ve hře
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
no myslel jsem právě ten Tournament mode a s dějem vlastní hry to vůbec nespojoval :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tak na tohle jsem zvědav!!!
------------------------------------
Kingdom Come: Deliverance
What’s uuuup? We are very pleased to release a new patch for Kingdom Come: Deliverance beta access. Among stability improvements, the patch includes 6 new subtitle language packs. Beside the already implemented English Subtitles, we have added German, French, Russian, Polish, Czech and Chinese subtitles. Cheers!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.