Nemám Leo Zaklínače, ani Zaklínače 2, natož novou trojku. Takže nemůžu soudit.
Jen dodám že jedu na sestavě i5-4670K, 8GB DDR3 1600, GTX770 4GB. Má to sem tam nějaké trhnutí či hopsnutí, ale v téhle verzi to nějak moc neřeším.
Mám slabší sestavu i5 2400,8GB DDR3 1333,GTX660,zatím to mám na plné detaily ale při více objektech pohled do stran minimálně jakoby podrhával,při souboji je to v pohodě.Je možné že je to nestabilitou verze,chci dokoupit ještě 4GB RAM.
Máte povolenej swapák ? A kolik ? Já totiž mám taky 8GB RAM...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
díky :)
procesorem bych měl být o kousek výš, grafikou o kousek níž než doporučená konfigurace, ale zkusím to pustit na domácím PC a uvidím
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tak jsem to zas zapnul a tři dny řešil z ničeho nic se objevivší pády a zamrzání.
A hle, přeinstaliv nové ovladače (353.30) za předchozí (353.06) a problém "prozatím" odezněl. Tak asi holt nějaký střet v nových, no.
Baf, zrovna se mě sosá Tech alpha 0.5 (nemám čas zkoušet hraju Fallouta 4 :-)), takže jenom takové info pro nadšence co třeba dlouho nepustili steam....
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Docela mě zajímá, jak se vám to bude hrát. Ta problematika je dost složitá a především čím blíž, tím víc záleží na okamžitých reakcích. Například u flight simů si myslím, že na postřeh nejsnazší jsou kupodivu souboje proudových stíhaček. Rychlosti jsou sice veliké, ale taky jsou veliké vzdálenosti a úhlové rychlosti jsou naopak velmi malé. Úplně naopak je to u WW1, kde jsou sice rychlosti malinké, ale zato jsou i extrémně malé vzdálenosti a úhlové rychlosti jsou velmi vysoké. Relativní změny polohy jsou časté a rychlé. WW2 je někde v prostředku. U WW1 dogfightu záleží na okamžitých reakcích, postřehu a citu pro páku zdaleka nejvíc. V tomhle úhlu pohledu je boj na meče extrém. Ty útoky jsou v řádu desetin sekundy. Lecjaké kombinace pak i míň než desetina vteřiny. Tedy tyhle časy se nebezpečně blíží latenci virtuální reality, zobrazování a ovládacích prvků. Taková hra bude tedy víc než naše flight simy náročná na minimalizaci této latence. Navíc do toho vstupuje nedokonalé ovládání skrz myš a klávesnici.
Zkrátka jestli z toho máte nějaké postřehy, podělte se. Rád si počtu o zážitcích od někoho, kdo to skutečně hraje. Třeba jak často se člověk zamotá do tlačítek a prostě jen mačká cosi na klávesnici a ono to nějak dopadne. Nakolik člověk cítí souznění mezi tím, co mačká a co to skutečně dělá.
No velice pěkně to vysvětlují právě v tom videu co postoval Saldy.
Nerozumíme si, jde mi o autentické zážitky lidí, kteří nejsou spojeni s vývojem - jde o zážitek hráče. Já sám to nemám a ani nemám v plánu si to pořídit, ale zajímá mě to byť zprostředkovaně.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.