Novy DM pre ponorene ponorky?
|
Kukuloo |
Přidané 14-09-2015 23:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Jaj a toto este
[img]http://img12.deviantart.net/75bf/i/2013/053/2/9/metal_logo_by_rotemavid-d5vssp1.png[/img] is not a valid Image.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Koty |
Přidané 15-09-2015 12:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Což o to, dá se taky, ale zas to půjde jen po dvou.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 15-09-2015 20:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Ano, to je to co chcem. Aby to slo po dvoch. Prvu alternativu po jednej nalozi zachovat a pridat odhod po dvoch. Mne viac vyhovuje po dvoch, kto bude chciet navoli si jednotlivo.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Koty |
Přidané 15-09-2015 22:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
tak zejtra udělám verzi 1.1, jestli má někdo ještě nějaký výhrady, či tam chce nějaký další možnosti, napište to taj.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 15-09-2015 22:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Dik
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-11-2015 20:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Tak vyřešeno. Netřeba nic kódovat. Použijte tento mod co jsem vytvořil, chová se to celkem korektně, myslím i vizuelně. Vypadá to skutečně jako útok na ponořenou ponorku.
Bál jsem se toho že to bude hrozná sračka ale nakonec to je cajk. Vypadá to tak že po zničení ponorky malá oblast okolo periskopu/ místa kde by měla být věž pod vodou hoří (něco jako hořící olej na hladině), to by se dalo myslím akceptovat. Bylo to asi 10 minut práce
Na tu polopotopenou ponorku se asi vyserte to je k hovnu, už jak zmínil fučida, taková situace se stejně nevyskytovala nebo jen mizivě. Soráč Oldo, ale aspoň jsi se naučil s tím svinským konverterem
Mod odpovídá velikostí (šířka/ délka) kolizního boxu U-Boot-u typu VII tedy oblasti v které bude možné ponorku úspěšně zasáhnout, ale bude genericky použit i u ostatních ponorek.
Počítá to jen poškození trupu. Poškození věže pod vodou jsem ignoroval. Mělo by to jít bez problémů i online.
útok 1 x 500 kg
[img]http://s25.postimg.org/f0di36te7/grab0023.jpg[/img] is not a valid Image.
ponorka zničena
[img]http://s25.postimg.org/k0ayb4z0v/grab0027.jpg[/img] is not a valid Image.
jsgme mod pro HSFX7:
http://uloz.to/xs...-patch-rar
Upravil/a magot dne 01-11-2015 20:34
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 01-11-2015 20:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2038
Založený: 22.01.07
|
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? |
|
|
|
magot |
Přidané 01-11-2015 20:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
jojo |
|
|
|
magot |
Přidané 01-11-2015 21:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Ještě poznámka, útok kanonem/ raketama lze provést pod strmým úhlem ideálně nad 30 stupňů. Vzhledem k tomu že onen kolizní box je maximálně plochý jak jen to šlo - u periskopu tak 30cm na okrajích tak 1mm, takže by mělo být celkem nemožné zasáhnout ponorku na plocho do "neviditelného cíle".
Btw útok raketama pod vodu je docela bizarní představa |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 01-11-2015 22:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Funguje to zda sa vyborne
Swordfishom s hlbinnymi bombami sla na jeden utok (4 bomby) ale s Wellingtonom, to bude problem predstavit si ponorku okolo periskopu a hlavne ju trafit. Ale to potrebuje len cvik. S Wellingtonom som dodnes nepotopil ani jednu vynorenu ponorku a zrazu posli dve pri dnesnom teste. Tak verim ze to pojde aj s tou "periskopovou".
Dik magot, dobra praca
Ta poloponorena mi stale vrta hlavou, este uvidim ako sa rozhodnem.
PS: koty, netreba Wimpyho upravovat na odhod dvoch nalozi naraz. Test mi ukazal ze je mozne potopit ponorku aj s jenotlivym odhodom hlbinnych bomb. Som si totiz povodne myslel ze to nepojnde.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-11-2015 23:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Ještě by teoreticky šlo udělat úplně ponořenou ponorku bez čouhající periskopu a hledala by se opticky. Ve 12m v čistých vodách pacifiku by měla být vidět.
Simulace v 3Dmaxu s viditelností vody zhruba do 14m. Voda typ pacifik. U-Boot IX-B.
[img]http://s25.postimg.org/c3v2gncy7/Render_U_Boot_12m.jpg[/img] is not a valid Image.
Nevím ale ještě jak to bude přímo v enginu, možná to je blbej nápad |
|
|
|
Koty |
Přidané 02-11-2015 00:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Nojo, já málem zapoměl, že ta voda je vlastně jen polopropusná textura Ale ten mesh to přece ořeže, nebo ne?
Kukuloo napsal:
Funguje to zda sa vyborne
Swordfishom s hlbinnymi bombami sla na jeden utok (4 bomby) ale s Wellingtonom, to bude problem predstavit si ponorku okolo periskopu a hlavne ju trafit. Ale to potrebuje len cvik. S Wellingtonom som dodnes nepotopil ani jednu vynorenu ponorku a zrazu posli dve pri dnesnom teste. Tak verim ze to pojde aj s tou "periskopovou".
Dik magot, dobra praca
Ta poloponorena mi stale vrta hlavou, este uvidim ako sa rozhodnem.
PS: koty, netreba Wimpyho upravovat na odhod dvoch nalozi naraz. Test mi ukazal ze je mozne potopit ponorku aj s jenotlivym odhodom hlbinnych bomb. Som si totiz povodne myslel ze to nepojnde.
Heheh, tak to se mi ulevilo, fakt se mi to nechtělo znova přepisovat a zkoušet.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 02-11-2015 19:11
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
tak mod na ponorku v hloubce asi nedopadne páč engine z výšky kolem 1500 hází nějaký odlesky okolní průhledné textury, chyba renderování il2, myslím že už jsem to kdysi řešil
pak tam je ještě graf. chyba při výbuchu, kdo ví proč ... jinak to vypadá + - jako potopená ponorka (z letadla)
(ta stopa po periskopu který tam není by se odstranila v kódu)
[img]http://s25.postimg.org/kbahob2vj/grab0040.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/itp1cqy4v/grab0044.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/evwpq84zz/grab0046.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/dh06yma8f/grab0048.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/qay8rynnz/grab0050.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Koty |
Přidané 03-11-2015 07:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Hele, a bude to vidět i s horší grafikou vody?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-11-2015 09:48
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Jo to jo, ale musel bych dořešit ty odlesky v 1500m, to nevím jestli půjde .. jinak to bude na prd |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 03-11-2015 17:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Vypada to zaujimavo. Akurat nebude moznost detekcie tej ponorky pomocou radaru, iba vizualne pravda. Ale preco nie, ze.
A bola by normalne bojaschona? Jako palila by torpeda?
Asheshouse mi poslal nake subory pre oldovu ponorku, tak to skusim nak dat dokopy a testnut.
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-11-2015 18:42
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Reaguju až teď, ale proč řešíte útok na ponorku v 15ti metrech pod vodou ??
Myslíte, že v reále by ji objevili ? V reále by byly vlny, takže by viděli prd
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-11-2015 19:09
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Jo, ale šance nebyly moc velké .. v klidných vodách pacifiku |
|
|
|
Hoper |
Přidané 04-11-2015 14:17
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Pokud si s tím chceš hrát, tak je to tvůj čas.
Ber to ale i z pohledu hráče, který tu ponorku bude chtít najít. Ale ne za cenu 4hodinového hledání :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 04-11-2015 14:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Znáš snad lepší zábavu než hledat nenajdutelnou ponorku? |
|
|