Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 29-10-2015 15:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
To mne taky zarazilo, zvláště ve stepní oblasti Stalingradu. To může znamenat jen jediné! Bují zde reakcionářské antikolchozní buňky, které je třeba odhalit a zamést s nimi jako s Bucharinem. |
|
|
|
magot |
Přidané 29-10-2015 15:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Zřejmě převzali patterny "BoB" fields - pole z Normandie, které byly zpracovány a použity v CLOD, zpětně vykradeny a použity v starým šturmoj ještě před vydáním CLOD. Majitel byl 1C, takže nakonec patřej Loftoj i po pád CLOdu.
Udělání nových patternů dá dost práce, tak se s tím moc nesrali ...
Západně od Mosky v oblasti Rževa jsou celkem velká pole, ale v r.41/42 to mohlo bejt krapet jinak .. |
|
|
|
Art |
Přidané 30-10-2015 20:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Rumcajs napsal:
Art napsal:
Padá mi Bos s SweetFX Stáhnul jsem si nejnovější verzi z ofiko a nainstaloval . Po rychlé šarvátce mě Bos napíše, že přestalo pracovat. Nevíte někdo jak to opravit? Vím. Vyhoď SweetFX. Jiným to asi chodí, ale mě to vždy s SweetFX padalo. Smazání SweetFX zas naopak vždy pomohlo. Nemám pro to žádné vysvětlení krom možnosti, že jsem něco udělal blbě (a že to máš třeba stejně blbě i ty). Reálný přínos SweetFX stejně u BOSka ani u ROFka není. Můžeš si s tím hrát a kochat se, že máš trochu jiné barvičky než ostatní, ale to je asi tak všechno. Nevěřím na řeči, že díky SweetFX je něco zásadně lepší. Není, spíš naopak dosáhneš stavu, kdy něco důležitého neuvidíš.
Tak se mi to povedlo dát do provozu (asi zatím to nespadlo). Pokud bys měl zájem, tak napiš, rád poradím . Ohl. Sweet FX mám zatím jiný názor. Pro mne je hra čistější. Lépe vidím letadla před sebou a barvy jsou výraznější. Není to takové vybledlé nijaké ... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 31-10-2015 14:20
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Léto je dobrý, moc hezky zpracovaný. Nemám problém se stromy ani s jinými detaily. Co mi naopak dost pije krev je ta odfláknutá (převzatá?) textura. Zrovna včera, když jsem letěl nad Švýcarskem, jsem si říkal, jaký obrovský rozdíl je mezi socialistickou (postsocialistickou) agronomií a tou, které velké plány socialismu nepoznaly. Škoda, že z hlediska polností máme na mapě Stalingradu západní Evropu .
Ale celkově je to moc pěkný
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 31-10-2015 15:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Je to pravá ruská normandie |
|
|
|
Fishbed64 |
Přidané 31-10-2015 22:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 272
Založený: 17.04.12
|
K cemu je ze to tak skvele vypada kdyz ten engine nevidel optimalizaci ani z rychliku,ten starej DX9 engine je ocividne naprosto nepouzitelnej kdyz to pada na 30fps kdykoliv je kolem trochu vic ia jednotek(na haswell Xeonu),hruza,a hur delanaou singl kampan snad jeste nikdo nikdy nevymyslel...potencial splachlej do zachodu. |
|
|
|
Baron |
Přidané 31-10-2015 22:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 31-10-2015 23:12
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Barone musím potvrdit. A to nemám ten super drahej Xeon pro servery. |
|
|
|
Fishbed64 |
Přidané 31-10-2015 23:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 272
Založený: 17.04.12
|
Baron napsal:
Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre. Tezko,tezko v mem PC nic spatne neni BOS je proste extreme narocnej na CPU diky zastaralimu DX9 enginu kterej neni schopnej efektivne vyuzit vicejadrovy procesory atd(je to zpraseny uplne stejne jako donedavna DCS,ktery na novim 1.5 DX11 enginu jede opravdu vyrazne lip,bez jakejvkoliv propadu na 30 fps jako u staryho enginu),problemy s vykonem maj uplne vsichni(na offiko foru je toho vic nez dost)obrovskej problem je proste CPU overhead...lidi co hlasej ze nemaj problem s vykonem jsou vetsinou lidi co z nejakyho komickyho duvodu nepoznaj rozdil mezi 30 a 60 FPS,nebo jim proste nevadi to slideshow. |
|
|
|
Art |
Přidané 31-10-2015 23:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Mám také stejný problém. Drop fps je nechutný. Na 60 to jede a při otáčení hlavou se to začne i občas škubat. Při více jednotek propad fps a tuto hru bych měl dávat na full bez problému. |
|
|
|
Baron |
Přidané 31-10-2015 23:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Fishbed64 napsal:
Baron napsal:
Zaujimave. Ja napriklad s FPS problem nemam, ani nikto s kym lietam BoS, takze to skor vidim na problem u teba ako v hre. Tezko,tezko v mem PC nic spatne neni BOS je proste extreme narocnej na CPU diky zastaralimu DX9 enginu kterej neni schopnej efektivne vyuzit vicejadrovy procesory atd(je to zpraseny uplne stejne jako donedavna DCS,ktery na novim 1.5 DX11 enginu jede opravdu vyrazne lip,bez jakejvkoliv propadu na 30 fps jako u staryho enginu),problemy s vykonem maj uplne vsichni(na offiko foru je toho vic nez dost)obrovskej problem je proste CPU overhead...lidi co hlasej ze nemaj problem s vykonem jsou vetsinou lidi co z nejakyho komickyho duvodu nepoznaj rozdil mezi 30 a 60 FPS,nebo jim proste nevadi to slideshow.
Ano, to bude ono - asi nepoznam rozdiel medzi 30 a 60 FPS
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 01-11-2015 00:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
30 fps ? pohodička. taky to mívám (I5 - 4690k) a už to ani neřeším. Jak vidíš - nemá to cenu.... |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 01-11-2015 07:56
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Raz som mal drop pri vybuchu lietadla na zemi az na 15 fps,je to upne nahovno engine,mne vadi uz aj 40FPS a nie 15.Na mape par lietadiel v dohlade a konec.Z vlastnej skusenosti viem,ze ludom ktory pisu ze im to slape pekne,skratka nevadi mensie FPS .
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 01-11-2015 10:50
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
To, to že někdy dojde k propadu FPS by mě až tolik nevadilo, ale v kombinaci se zmršenou implementací vertikální synchronizace, se to stává nehratelné.
Vertikální synchronizace neumí plynule regulovat FPS, takže se to chová takto: neudržím 60, padnu na 30, neudržím 30, padnu na 15, 15 -> 7, 7 -> 4, atd.
1. i když ti komp drží stabilně 55 fps, tak pojedeš stejně 30
2. pokud ti fps kolísají mezi zmíněnými hranicemi, tak se to začne sekat, že je to nehratelné.
Každopádně existuje řešení, při kterém je možné vypnout vertikální synchronizaci a zároveň se nebude trhat obraz (nebude docházet k tzv. tearingu) a stačí konfigurace přímo ve hře.
- vypnout vertikální synchronizaci
- zapnout fps limiter
- vypnout fullscreen (hra nebude v okně, nebo alespoň u mě není jelikož hraji na stejné rozlišení co mám ve windowsech)
- možná bude potřeba zapnout nějaký prográmek typu caffeine, jelikož mě při nějakém delším letu (kdy kvrdlám jen joystickem, bez použití klávesnice či myšky) počítadlo usne pravděpodobně to dělá právě ten vypnutý fullscreen.
Pozn. řešení je to asi jenom pro uživatele n-vidie, ATI to bude mít asi jinak.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 01-11-2015 11:38
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Věřím vše co tu píšete. Možná to jen sám nevidím.
Mám ale dotaz? Který ten engine je dobrý? DCS? CloD? IL-2? MSCFS2 - 3? Red Baron 3D?? Atd.
Zatím jsem si nevšiml ničeho co by vyhovovalo všem, dle mého dokonalý engine neexistuje. A to proto že všichni chceme všechno a to prostě nejde. A minulost je plná příkladů až do dnes. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 01-11-2015 11:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Dagor engine... žádný ze zmiňovaných problémů nemá (bublavé stromky, propady FPS - nutnost googlit nelogická nastavení jako např "vypni fulscreen" kterých je plné BOS fórum, tráva neprorůstá skrz letadlo, mnohem lépe vyřešená vzdálenost vykreslování, kouře které nevypadají jak pokroucený krepák, bug díky němu lze vidět skrz mraky když do nich vletím, výrazně širší možnosti nastavení - a tudíž doladění grafiky pro konkrétní HW) a to vše už nějaký ten rok. Takže to lze... a basta.
To je engine co na něm jede War Thunder?? Tak to potom jo. Jen se to vymaňuje hodně věcem co spousta lidí požaduje. Škoda, za mne nic.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 01-11-2015 13:04
|
|
|
|
Fishbed64 |
Přidané 01-11-2015 12:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 272
Založený: 17.04.12
|
X Novotny napsal:
Věřím vše co tu píšete. Možná to jen sám nevidím.
Mám ale dotaz? Který ten engine je dobrý? DCS? CloD? IL-2? MSCFS2 - 3? Red Baron 3D?? Atd.
Zatím jsem si nevšiml ničeho co by vyhovovalo všem, dle mého dokonalý engine neexistuje. A to proto že všichni chceme všechno a to prostě nejde. A minulost je plná příkladů až do dnes. V soucasny dobe povazuju v podstate za dokonaly (alespon z hlediska optimalizace)novej DCS 1.5, byl sem k tomu updatu hodne skeptickej ale EG me opravdu hodne mile prekvapilo oproti starymu DCS je tohle slusnej krok kupredu,Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)Bos je proste v tomhle ohledu kudla do zad,protoze jiny aspekty toho simu ,jako modely letadel,fyzika a celkovy audio vyzualni zpracovani je perfektni,otazka je jestli jde pouze o spatnou optimalizaci ze strany vyvojaru,nebo se jedna o fundamentalni problem pouzityho enginu.
Upravil/a Fishbed64 dne 01-11-2015 13:35
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 01-11-2015 12:35
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Len pre porovnanie.
Pusti si tu novu offline kampan, a dostan sa do situacie, ked sa stretne stvorka Lagov proti stvorici Fridrichov a do toho este tvoj vlastny roj.
Neverim ze si nevsimnes tu sekanicu. Samozrejme na nastavenie ultra.
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 01-11-2015 12:45
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Fishbed64 napsal:
Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)
Prosim ? To jako vážně ?
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 01-11-2015 13:05
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
1stCL_Werner napsal:
Fishbed64 napsal:
Clod engine me prijde taky celkove daleko lip odladenej nez engine BOS(a mozna by bylo celkove lepsi kdyby 777 pouzili prave engine z Clod misto ten z Rofka)
Prosim ? To jako vážně ?
Souhlasím, taky to vidím na pokus o vtip! |
|
|