April 19 2024 00:20:28
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Kariéra den po dni
WT_Horrido
Konečně bylo vyhověno mé žádosti o převelení na frontu. Přes mé velké pilotní zkušenosti jsem byl bohužel přidělen k bitevní Jastě, nikoliv ke stíhací. Hned jak to bude možné požádám o převelení.

16. 9. 1917 se tedy hlásím k Schusta 27b

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_001.jpg[/img] is not a valid Image.

Unteroffizier Johannes von Eisgrub

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_002.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
17. 9. 1917 Beaucamp

Jsem určen na druhý bojový let dnešního dne.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_003.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_004.jpg[/img] is not a valid Image.

Start v pořádku. Poprvé přelétávám frontu. Vysoko na námi nepřátelská stíhačka. Můj střelec po něm zbytečně vystřelí protože stíhač se neodvažuje zaútočit na formaci čtyř dvojsitzů. Stoupáme do 1500 metrů. Nastavuji bombový zaměřovač. Výšku, rychlost letu, rychlost větru, směr větru. Záměrný kříž klouže po budovách cíle... odhazuji jako poslední a sleduji pád bomb. Vidím dopady bomb kolegů. Zdá se, že vybuchují mezi budovama a ty stále stojí. Moje bomby dopadají dobře, jedna budova se hroutí. Docela chudý výsledek.
Když zvednu hlavu zjišťuji že jsem sám, kolegové asi otočili ihned směrem domů. Nikde je nevidím. Najednou spozoruji přímo nad náma pohyb. Probíhá tam souboj mezi stíhači! Točím zpět k frontě. Jeden nepřátelský stíhač nás asi přece jen spatřil. Dohání nás v půlce cesty k frontě, ještě dost hluboko na jejich straně. Fric střílí, anglán střílí (vidím velké modro-bílo-červené kokardy na křídlech) a nestřílí špatně, zásahy v pravém horním křídle! Nutí mě prudce uhnout. Další souboj probíha tak že točím prudce doleva a hned doprava směrem k frontě, při tom klesám a nechám střílet Frice dokud to jde a pak opakuju celý program. A Fric nestřílí vůbec špatně, vidím v zatáčce ža anglán "smrdí," táhne za sebou světlý pruh... Ale nevzdává se, uhnu pozdě a znovu nás zasahuje, tentokrát do levého křídla a velice vážně, odlétávají vzpěry! A další útok, kulky bubnuji na trup a náhle jsem zasažen do nohy. Zraněn! Nezbývá mi ale nic jiného než se dál bránit. Po pár obratech jsme nad nepřátelskými zákopy a anglán toho má dost, točí vlevo podél fronty pryč! Fric ho doprovází střelbou dokud není mimo dostřel. Kontroluji nohu, zdá se že to moc nekrvácí, Fric je nezraněn.
Kloužeme přes frontu, v zatáččce vidím že nám uniká palivo, stahuji otáčky a klesám. Naše strana fronty. Rozhoduji se jestli přistát v terénu, ale už vidím Beaucamp a pak zahlédnu světlice stoupající z našeho letiště. Palivo na tři minuty... Střílím červenou světlici a přistávám přímo ze směru a zastavuji před hangárem. Vrhá se na mě doktor ...

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_007.jpg[/img] is not a valid Image.

Do nemocnice jsou mi doručeny dva odznaky... jestli přežiju o dekorace nebude nouze.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_005.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_006.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_008.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a WT_Horrido dne 17-09-2011 17:37
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
18. 9. 1917.

Pobyt v nemocnici.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_123
to je dobrý nápad to taky prubnu jen asi od roku 1916 Mrknutí
ou je tam vůbec září 1916 Zamračený
 
j4ck41
mno kdyby to Horrimu nevadilo tak bych se taky pridal
 
WT_Horrido
Klidne se přidejte. Čekám, že při této medializaci zkápnu při třetím letu Šklebící se
Upravil/a WT_Horrido dne 19-09-2011 11:03
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Mech
Ten pilot je takovy ucho, ze mu snad ani pivo nenalejou...Úsměv
Porad marod?
 
WT_Horrido
19. 9. 1917

Pobyt v nemocnici.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hoper
hele, to ti sim na xkrát reál-24hodin nedovolí lítat kampaň, protože jsi na xkrát sim-24hodin uzeměnej ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
j4ck41
Z deniku Carla Neumanna nalezeneho v pozustalosti pani Ilsy Friedrich. Pan Neumann byl prislusnikem Nemeckeho cisarskeho letectva v dobe Prvni svetove valky. Nejdrive pusobil jako letecky mechanik a na zacatku roku 1916 zacal letat jako pozorovatel u kampfgeschwader 2 na Vychodni fronte. V prubehu leta 1916 ziskal v letecke skole v Halberstadtu pilotni osvedceni a ke dni 19.09.1916 byl pridelen k Jaste 6 pusobici v oblasti Verdunu.

19.09.1916

Vychodni fronta a dvousedadlovky jsou definitivne zapomenuty. Dnes jsem z doplnovaci jednotky ve Stenay preletl jednu E.III k memu novemu pusobisti - k Jaste 6 startujici z letiste v Sivry. Spolu s mymi novymi kamarady se budeme snazit co nejvice pomahat blatoslapum u Verdunu, kteri jsou nyni pod velkym tlakem Francouzu. Budeme to mit ale hodne tezke, protoze nase Eindeckery jsou uz hodne dychavcive. Ale, jak se mimochodem u vecere zminil novy velitel Oberleutnant Huber pri mem privitani u jednotky, mluvi se o tom, ze brzo dostaneme nove Albatrosy. Hovor vsech muzu u stolu se okamzite stocil prave na tato nova letadla o kterych jsme slyseli jen samou chvalu a je videt, ze se na ne vsichni tesi. Sice jsem byl obklopen samymi novymi tvaremi, ale citil jsem se jako bych byl stale v Kovelu. Jsem presvedcen ze se mi tady bude libit.
 
313_123
tak jsem zjistl že za frantíky mám už kampan v září 1916 rozjetou počkám na datum a jedů Mrknutí
 
WT_Horrido
20. 9. 1917

Jsem propuštěn z nemocnice, hlásím se u jednotky.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
j4ck41
20.09.1916

Dnes prvni let proti nepriteli. Mam startovat ve 12:35 spolu s Leutnantem Zieglerem a Vizefeldwebelem Brandtem. Nasim cilem je utocna hlidka do prostoru Dombasle-en-Argonne a Sivry-la-Perche. Uz se chystame ke startu, kdyz vidime po plose bezet telefonistu. Od jihozapadu se k letisti blizi nepratelsky pruzkumnik! Startujeme uz za palby nasich protiletadlovcu. Pruzkumnik je vysoko a smeruje na severovychod smerem k Jametzu. Otacime se za nim a pomalu stoupame. Nad Jametzem se pruzkumnik otaci k jihu, v tu chvili jsme jiz dostatecne blizko abych bezpecne rozeznal ze se jedna o anglicky typ D.H. 2. Chvilku po obratu si nas nepritel vsima a z vysky na nas utoci. Bojuje statecne ale nase presila se nakonec projevila a Ziegler jej zapaluje. Pote se vracime k puvodnimu ukolu a bez dalsich komplikaci nakonec pristavame na domovskem letisti.
 
j4ck41
21.09.1916

Jaky to den. Jeste ted se z toho nemuzu vzpamatovat. Chvili po pul jedenacte startuji k dnesni misi, ktera nas ma zavest hluboko na jih od Verdenu az k Troyonu. Velitel je Feldwebel Bohm a nasi trojici doplnuje Vizefeldwebel Hahn. Po startu smerujeme dle planu na jihovychod, ale po par minutach nahle Bohm meni smer na severovychod az sever a zacina stoupat. Divim se co dela, ale poctive ho sleduji. Teprve po nekolika minutach letu novym smerem si vsimam tecky vysoko nad nami. 'Aha, tak proto' bleskne mi hlavou a zaroven se podivuji Feldwebelovym ostrym ocim. Po chvili mi take dochazi, ze tecka smeruje k Jametzu. Opet Jametz, jako vcera! Musi to byt dalsi pruzkumnik jako nahrada za toho vcerejsiho, ktereho jsme sestrelili. Nedockave natahuju zaver kulometu a nespoustim z nej oci. Jelikoz jsem si nechal od mechaniku natankovat vice paliva do nadrze, zacinaji se mi Bohm s Hahnem vzdalovat. To co se zpocatku jevi jako nevyhoda se ale za chvili obrati ve vyhodu. Pruzkumnik se nad Jametzem opet otaci a zacina se vracet k fronte. Diky tomu se razem ocitam v cele pronasledovatelu. Pruzkumnik si nas urcite vsiml a zacina vyklesavat aby zvysil svoji rychlost. Vsichni ho ale sledujeme jako honici psy a take se mi ho dari identifikovat. Deja vu, jak rikaji francouzi. Opet D.H. 2. Anglican se pokousi utect, ale u Sivry si uvedomuje, ze jej dohanime a rozhodl se pro boj. Bleskove otaci svuj stroj a leti primo proti me. Zhruba ve stejny okamzik zahajujeme palbu. Nevim zda zasahuji, ale D.H. 2 po chvilce vybocuje a v prave spirale miri k zemi. Sleduji ho a dobre delam. Tesne nad zemi Anglican vybira a zacina prudce zatacek. Nestiham jeho manevr a tak aspon zkousim vystrelit ve chvili kdy se tesne mijime. Jsem si jist, ze jsem zaslechl kovove cinknuti. urcite jsem zasahl motor, ujistuje me o tom i obcasny oblacek cerneho koure za D.H. 2. Kdyz anglican zamiril k nasemu letisti domnivam se ze zde chce nouzove pristat a tak jej zezadu sleduji. Pak ale opet zacina zatacet. Rozhodnut donutit ho pristat zameruji a palim. D.H. 2 se najednou jakoby otrasla a zmizela v ohnive kouli, ze ktere vypadly horici trosky. V tu dobu doleteli i Bohm a Hahn. Bezmyslenkovite jsem se k nim pripojit, ale dlouho jsem musel myslet na toho anglickeho pilota, ktereho jsem prave zabil. Tohle jsem nechtel. Zapomenout na nej me donutil az prelet fronty, kdy o sobe dalo vedet francouzske delostrelectvo. Feldwebel Bohm miril primo nad Verdun, ktery byl urcen jako dalsi otocny bod nasi mise. Nad mestem se nam podarilo prekvapit dva francouzske stroje Ni. 11, ktere se evidentne chystali k pristani. Okamzite jsme se na ne vrhli. Bohm a Hahn sledovali jednoho, ja si vybral druheho. Francouzi si nas vsimli prilis pozde. Hned moje prvni davka sedla a Nieport zacal ztracet palivo. Pilot se me pokousel setrast, ale zakousl jsem se pevne. Muj kulometr postupne trhal jeho potah az se z nej prudce vyvalil cerny dyn a ja zahledl plameny. Videl jsem pilota jak na me otaci hlavu a byl jsem si jist, ze i pres bryle vidim des v jeho ocich. Pak strhl svuj stroj a zjevne se pokousel pristat drive nez uhori, ale bylo to marne. Sotva deset metru nad zemi ze ozvala ostfra rana a letoun se rozpadl na nekolik casti. Ochromene jsem vse sledoval a kdyz se vedle me ozval zvuk motoru cekal jsem ze to je francouzum pritel, ktery se vratil pro pomstu. Byl to ale jenom Hahn, ktery prudce gestikuloval a ukazoval smerem na jih. Kdyz jsem se pozorne podival videl jsem ze ukazuje na francouzsky balon, ktery byl od nas zhruba 3 kilometry. Bylo mi jasne o co se pokusime a pokyvl jsem hlavou. feldwebel Bohm jiz byl kousek pred nami a my jej s malym odstupem sledovali. Francouzi se pokouseli balon stahnout k zemi, ale nemohli to stihnout. Feldwebel Bohm jiz vystrelil prvi kratkou davku, kdyz se jeho Eindecker prudce otrasl blizkym vybuchem, prepadl pres prave kridlo a zacal nekontrolovatelne padat k zemi. Za chvili mi zmizel z oci nebot jsem se musel soustredit na blizici se balon. Spolu s Hahnem jsem zahajili palbu. Strilim do posledni chvile a malem do balonu vrazim. Rychle se divam za sebe a s uspokojenim sleduji jak v plamenech pada k zemi. Alepak si vzpomenu na Bohma, uvedomim si stale silici francouzskou palbu a gestikuluji na Hahna ze je cas vratit se domu. Obracime proto na sever a mirime k fronte. Nad Verdunem vsak opet potkavame dalsi Ni. 11. Francouz utoci na Hahna cehoz vyuzivam k tomu abych se mu dostal za zada. Po nekolika davkach, prestava motor Nieuporta pracovat a stroj se pod ostrym uhlem zritil na zem. Cestou pres frontu jeste postreluji kulometne hnizdo ktere na nas bezvysledne strili. Po pristani jsem ani nebyl schopen vystoupit z letadla a musel jsem pockat na pomoc mechaniku. Oberleutnant Huber mi sice slibil navrzeni na Zelezny kriz II. stupne a na vecer se chysta velka oslava, ale uprime receno se mi na ni moc nechce. Moc dobre totiz vim, ze nechybelo mnoho z misto Bohma jsem mohl k zemi padat ja a nikdo na celem svete nezaruci, ze zitra nekdo z anglicanu nebo francouzu nezapali muj letoun. Radeji bych si nekam osamote zalezl s flaskou neceho ostreho, ale nechci aby si o me mysleli ze jsem po dnesku zpychl a proto pujdu mezi ne a budu se veselit. Dnes jsem prezil. A zitra si s sebou vezmu i revolver.
 
WT_Horrido
21. 9. 1917 Beaucamp

V rámci rekonvalescence jsem určen na oba lety dnešního dne. Je zataženo a lehce prší.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_009.jpg[/img] is not a valid Image.


[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_010.jpg[/img] is not a valid Image.


7:26
Start v pořádku. Při přeletu fronty pozoruju v dálce střelbu. Vypadá to že i v tomhle počasí se chtělo někomu mimo nás ven. Vítr hází s letadlem jak ho napadne.
Jak se blížíme k cíli "provoz" kolem houstne, ale nikdo o nás nejeví zájem. Na cílem jsou sice naši stíhači, ale je na ně zaměřen všechen FLAK v okolí. Taky po nás začnou frantíci střílet, ale nemají dobrou mušku. Odhazujume bomby a otáčíme zpět, v zatáčce fotím cíl.


[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_011.jpg[/img] is not a valid Image.

V poklidu přeletíme frontu, ale už na naší straně nás čeká nemilé překvapení. Tři stíhači se na nás vrhaji z převýšení! Bráníme se ve formaci, Fric taky stříli. Frantíci nás pronásledují až na na naše letiště, tam se naše formace rozchází a FLAK dva frantíky přinutí k ústupu, vidím je mizet v dáli směrem k frontě. Vedoucí je poškozen a přistává Fric přestává střílet, nemá náboje. Ale jeden Frantík dál bojuje, využívám toho, že pronásleduje kolegu a také si dvakrát vystřelím, ale netrefím. V další zatáčce pozoruji, že nepřítel už jen divně krouží, snaží se přistát u nás na letišti, bohužel to nezvládne a rozbije se na ploše v plamenech, škoda.
Nakonec nezvládnu přistání a poškodím letoun, musí na čtyři dny do dílen. Velitel není nadšen, ale když se dozví, že druhý stíhač nouzově přistál na naší straně a prohlédne si moji fotku, velkoryse mi dá jen mírné kázání. Uf.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_012.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
16:16

Prší hustěji, přesto startujeme. Po přeletu fronty nás míjejí dva stíhači. Fric po nich vyšle salvu, ale nejeví o nás zájem. I přes hnusné počasí je provoz značný. Je vidět střelbu z kulometů i pyramidy kouře z FLAKu. I kolem cíle se pohybují stíhači, ale bojí se zaútočit. Odhazujeme bomby, dělám foto a už letíme zpět.
Na dohled nepřátelských zákopů se do nás frantíci přece jen pouští, střelci nešetří střelivem, kolega po levici začne ztrácet palivo, ale v pravou chvíli se doženou naši stíhači a udělají pořádek.
Nad frontou nás ale objevuje nová dvojice nepřátel. Letím jako poslední a Fric při celém přeletu fronty střílí.
Jeden nepřítelský letoun se dotahuje a útočí na smrdícího kolegu. Fric ho má teď dokonale na ráně, vypálí a Spad vybuchne a v plamenech padá k zemi.
Druhý letoun nás pronásleduje až k našemu letišti bez ohledu na zuřivou palbu pěti střelcu. To musí byt Angličan! Nad letištěm se setava rozpadá, začíná střílet FLAK, ale anglán je zakousnutý a pronásleduje kolegu. Točím k němu a zjišťuji, že je to dvoumístný stroj! Začíná souboj.
Točíme a střelci pálí, Fric ale zasahuje a střelec v Bristolu se hroutí. Točíme dále, vykláním se k zaměřovači a zahajuji střelbu. Angličan manévruje výborně, ale když unikne mně, střílí po něm Fric. Nakonec je z Bristolu doslova cedník, pálím salvu a křídla se rozpadají (kusy nás těsně míjejí) a trup dopadá na zem. Sestřel! Přistávám v pořádku a večer obdržím železný kříž.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_013.jpg[/img] is not a valid Image.


[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_014.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a WT_Horrido dne 21-09-2011 23:09
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_123
božínklu už aby bylo 28.září
jak já se těším
zjistil jsem, že jsem začal druhýho
nějaké medajličky sú i nějaké fřky byli
(nechce se mě ji mazat a na víc kariér už nemám místo)
 
WT_Horrido
Jinak blahopřeji panu Carlu Neumannovi ke dvěma sestřelům Mrknutí
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
j4ck41
Herr Neumann dekuje ale upresnuje ze jsou 3 Úsměv

a posila sve uznani dvousedadlovkam ... ulovit 2 v jednom letu je take hezky vykon

22.09.1916

Vcerejsi oslava netrvala tak dlouho jak jsem si myslel. Chvili po zacatku si me vzal stranou Leutenant Ziegler, ktery sam mel na svem konte 2 letouny a jedena balon a prednesl mi svuj plan. Vcerejsi utok na francouzske balony u Sivry-la-Perche nevysel nebot francouzi je stihli vcas stahnout. Leutenant byl odhodlan utok se mnou dnes zopakovat. Proto jsme sli po par pripitkach spat. Odstartovali jsme v 07:16 ale pres tuto casnou hodinu uz bylo ve vzduchu docela zivo. Nad nasim letiste preletali dva pruzkumnici po kterych nas flak zvesela palil a v dali, smerem k Malancourtu, probihal zurivy vzdusny boj, ktery trval skoro celou nasi cestu ke fronte a byl ukoncen az dlouhou cernou stuhou dymu, ktera se tahla za nekterym nestastnikem. Hned pri priletu k fronte jsme zazili neskutecnou vec. Vsimli jsme si ze nas ve vysce krizuje letadlo. Jelikoz za sebou ztracel palivo jednalo se zcela jiste o ucastnika predchazejiciho souboje. Celou dobu jsem jej sledoval az jsem jej urcil jako francouzsky N. 17. Pripravil jsem se k boji, ale pak jsem si vsiml ze motor Nieuporta nepracuje. Uvolnil jsem se a rozhodl, ze jej pro tuto chvili necham byt, vzdyt nas cekali balony a ztrati cas honbou za zchromlym nepritelem by se nemuselo vyplatit. Francouz si ale myslel neco jineho a i s nefunkcnim motorem zautocil na Leutenanta Zieglera. V okamziku jsem jej zameril a kratkou davkou srazil z oblohy. Tohle bylo az prilis snadne. Pri priletu k Sivry-la-Parche jsme zjistili ze nejsme jedini, kdo se rozhodl dnes priletet. Stihli jsme jeden, dva utoky a oba francouzske balony padaly v plamenech k zemi. Francouzska palba sice nebyla nijak neprijemna, ale presto jsem rad otocil smerem domu kdyz se proti nam vynorili dva Nieuporty. Jeden typu 11 a druhy 17. Minuli jsme se a ja prudce tocim za N. 11. Feldwebel Schmidt v Halberstadtu mi vzdycky rikam, ze litat jak prase ale ze musku mam dobrou. To se potvrdilo i nyni. Nieuport se kratce mihne pred mym kulometem, ale slizne svoji porci kulek. Z motoru se vyvali nekolik oblacku cerneho koure a francouz s uzke spirale smeruje k zemi. Vrham se za nim a po nekolika dalsich davkach se mu borti prave horni kridlo. Okamzite hledam Leutenanta Zieglera na ktereho musel zbyt N. 17, ale nikde ho nevidim. Preletavam tedy opet frontu smerem k nasim pozicim, kdyz se Nieuport ukaze proti me. Letime proti sobe, zameruji a palim. Kulomet parkrat vystrelil a zmkl. Strhavam letoun a chvili se peru se zaverem. Nakonec se mi dari zbran znovu zprovoznit a rozhlizim se po nepriteli. Leti kousek ode me, ale chova se velmi divne. Lita v siroke levotocive zatacce a mirne vyklesava. Priblizim se k nemu z zblizka do nej strilim. Stroj sice zacne ztracet palivo, ale pilot se mym utokum nijak nebrani. Jiz bez strelby jej sleduji dokud se nedotkne zeme v uzemi nikoho a naprevrati se. Jeste chvili koruzim kolem ale pilota nikde nevidim. Dochazim k zaveru ze musel byt zranen jeste drive nez jsme se potkali a jsem rozhodnut jej potvrdit Leutenantu Zieglerovi. Na letisti vsak pristavam sam. Pozdeji odpoledne dochazi zprava od nasich pesaku z Malancourtu ze u jejich prednich pozic se v boji s francouzkym letadle zritil jeden Eidecker, jehoz pilot padl a byl identifikovan jako Leutenant Ziegler. Zieglerova smrt dopada tezce na celou jednotku. neni to jen proto, ze je to jiz druhy padly ve dvou dnech, ale hlavne proto, ze se svou veselou povahou byl obliben nejen mezi piloty ale i mezi mechaniky. A ja si uvedomuji, ze Zapadni fronta je jine letani nez v Halici. Clovek zde muze velmi rychle zazarit, ale i stejne rychle zhasnout.
Upravil/a j4ck41 dne 22-09-2011 17:44
 
WT_Horrido
22. 9. 1917 Beaucamp

Přestože je počasí stále k zblití letíme na průzkumný let.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_015.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_016.jpg[/img] is not a valid Image.



Start a let nad frontu v poklidu. Ve vzduchu jsou hlavně německá letadla, evidentně mají frantící a angláni více rozumu a sedí doma. Letíme nad zákopy, kromě flaku a deště žádné vzrušení. V cílovém prostoru nejdříve nic nevidím a pak si spletu kodovací tabulky a vyznačím špatný prostor, pozorování je úplně k ničemu. Přistáváme promočení a naštvaní. Zítra si to zopakujeme.




[img]http://www.wtigers.org/extra/ROF/c_017.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a WT_Horrido dne 23-09-2011 20:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

34,718,436 návštěv